One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 12]

1 Angstaus topa #14 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

2 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 25 Elo 2012 - 0:03

Veeranen

Veeranen

oli tänää ihanaa yrittää kampee ittensä ylös sängyst koska mun vatsalihakset on kipeet, sit ku lähin kävelee( tai yritin) näytti aika koomiselt♥ mut osaaks joku auttaa mua, mun pitäis pystyy tänää kävellä sellai kolme kilsaa, ja jos nää on näin kipeet en tiiä miten ihmees aattelin onnistuu o.o

3 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 25 Elo 2012 - 0:06

Sarqai

Mä koitin et kukaa ei huomas:d Mokasiin:dd MOI Ja veera miks su pitää kävellä 3km?

4 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 25 Elo 2012 - 1:47

Veeranen

Veeranen

kaverille :dd ku äiti sano et ei se ehdi viiä :c

5 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 25 Elo 2012 - 4:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on k a u h e a f l u n s s a ...Ja tiistaina on liikunnankoe joka oikeesti pelottaa Surprised 1500m juoksu,50m juoksu,vauhditon pituushyppy ym. JA MULLA ON HUONO KUNTO MUUTENKI

6 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 26 Elo 2012 - 5:02

Veeranen

Veeranen

meil on pari viikon pääst coopperi.. dääm -.-

7 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 26 Elo 2012 - 10:09

vilqu

vilqu

^^Meillä on ens viikon maanantaina coopperit (: On pakko käydä lenkillä nyt pari kertaa ennen sitä koksa muuten kuolen!!

8 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 26 Elo 2012 - 10:34

Veeranen

Veeranen

vilkku: mä kuolisin varmaa muutenki D:

tiiätteks sen tunteen ku käännät kanavaa sit katot jotain ohjelmaa, joku tulee ja kääntää, ja ei kato sitä. sitte käännät takasi sille edelliselle, sitte se vaihtaa sen taas. KU OIKEESTI ARGH. ja ku se ois ollu sentää hyödyllistä:c

9 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 5:13

zehe

zehe

Mulla on ollu tänään tosi huono päivä... pitkä romaanin luennoiminen tekis varmaan hyvää just nyt, mut en jaksa... Sen verran vaa, että ruotsin ekasta yo harjotuskuuntelusta 4½ (luokan paras 7 kylläkin) ..ja päivän ainut valopilkku ruotsin sanis 9½... no sitte äikän argumentaatioanalyysi meni ihan mettää.. 2 sivuu ois pitäny vähintää kirjottaa 75min ... mä olin yliaikaa siel koulun jälkeen ja käytin 85min, en silti saanu kahta sivuu... muutenki analysoinnit meni ihan reisille.... fyssan tunnil puolestaa se ope rages mul (jälleen) ja taas aiheetta ja sit kahest eri kirjastost metsästin yhtä helvatan pitkää romaani joka on pakko lukee äikkään... + en ehtiny ruokalailuun ku lähin suuhygienistelle ja siellä sattus iha saakelisti..... ja ja ja... ok, ehkä tää riitti tältä erää... tuli aika pitkä, mut jätin kaikki yksityiskohdat pois..

10 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 6:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

huomenna 1500 m o_o pelottaa,voi v*ttu.....

11 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 6:54

Sarqai

Ei elämän kevät.. Mun "tuttu" oli ollu vikois kisois, siis sen ja bellun vikat kisat.. Noo ei siin mitää se tuomari oli HIEMAN ääliö-.- se juttu oli nii et kymmenisen minuuttii maksimissaa saa olla siin radal lämppäämäs, mieluusti nopeemmi. No hän ois halunnu semmosen neljä minuuttii aikaa, ja kaks minaa menny nii tuomari huutaa et nyt alkaa.. No se sit läks menee sitä rataa, ja jos oikein ymmärsin nii se pudotti sen ekan. Tuomari huus mikkiin täyttä kurkkuu et "PONI ULOS RADALTA SEHÄN ON HULLU!!". Täs kohtaa nellii alko itkettää ja se ei enää nähny eteensä ku se itki, ja se alko vetää voltteja ja sit sen äiti tuli ja sano et mee rata loppuun, älä anna sen tuomarin häiritä. Se jatko ja vissii bellu kiels, jollon se putos. Noo sen äiti tuli siihen ja otti bellun kii ja anto sen nellil, jollon nelli päätti et se lähtee nyt. Se keskeytti sen radan ja läks sanoo sil tuomaril pari valittuu sanaa, johon se tuomari yksinkertasest vastas "jos mä oisin ollu sä nii mä oisin tullu ratsastaa ton ponin tunnin aikasemmin ku sun lähtös! Sun ponis on hullu!".. Nii et tällasta menoo tuol ruottinmailla tänää..

12 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 7:45

Mileaz

Mileaz

Vihaan ku äiti on raahamassa mua kaiken maailman psykologeille <\3 Eiks se vois antaa mun vaa olla

13 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 8:19

hymypeppuun

hymypeppuun

Ihastus/'säätö', joka osoitti selvästi olevansa kiinnostunut, on nyt sit alkanu seurustelee toisen kaa... -.- Ei ärsytä, ei. Mut toisaalt mun vika koska ite autoin sitä saamaa sen muijan ittellee.... :/

14 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 9:54

bewareofaino

bewareofaino

äääääää kauhee ku on ollu kaikkee enkä oo ehtiny käymään täällä :----( sori kaikki! oon kaivannu teijän juttuseuraa, satutte oleen aikas mahtavia.

15 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 10:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla mitä miikss DD:
hymypeppuun oih oon kokenu saman <3 mut harmittaa sun puolest et kävi noi :-(

kiva ku matikanmaikka ei huomioi mua tunneilla yhtään. viittaan vaikka kuinka nii kattoo vaa toiselle puolelle luokkaa, rakastan ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

16 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 10:06

nealoves1D

nealoves1D

Sara,, MITÄ PIRUA IHA OIKEESTI ? O___O on siin taas pätevä tuomari ..... tosi kiva mennä vikat kisat tollee ... :d

Nojoo itelläni olis kans ratsastushuolii ja aluks ajattelin etten ees selitä koko juttuu kun puoliakaa ei varmaa kiinnosta(ihan syystä Very Happy ei muakaa kiinnostais jos ite tyylii vihaisin hevosii ja joku selittäis kauheen angstauksen näiki tyhmäst aiheesta ku mitä). Mut jokatapauksessa tääl olevat heppatytöt varmaa ehkä saattaki ymmärtää tän homman joteski xd nomut jokatapauksessa:

Ratsastus on mulle oikeesti tosi tärkee harrastus.No meil oli tänää eka estetunti tuol tallilla jolle vaihettii tällä kaudella, ja petyin aika pahasti kun noi estekorkeudet ja tehtävt oli samanlaisii ku oon tottunu tekee kavalettityöskentelytunneilla, jotka siis vastas edellisel tallil puomituntei(jasiis toi oli ihan estetunti, viimeviikolla oli puomit). No äiti oli sitte kattomassa ja sitte valittelin tunnin jälkee sitä ni se sai hirveen kohtauksen et mä muka oon olevinani nii h*lvetin täydelline ja luulen varmaa et jostai löytyis täydelline tunti. Sanoin siin sitte et jos niiki huomol tallilla jol aikasemmi käytii oli oikeentasonen tunti ni kai mä oon tottunu siihe et estetehtävät on kans sen B-merkin tasosii, jos koulutehtävätki on. No sitte päästii kotii ja äiti meni sanoo iskälle et mä olin sanonu et haluun lopettaa ratsastuksen(vaik en siis sanonu mitää sinnepäinkää ... puhuin vaa tallin vaihtamisest jos nää tunnit jatkuu tollasina) ja ku sanoin et enhä ni sevaa et "no minä en ala sulle maksamaa noist tunneista 1300e vuodessa jos sä aina vaa valitat jokapaikasta" siinvaihees mul kiehahti ja sanoin et "no jos oon sitte hiljaa ja sä maksat mulle sellasest tunnista jolla en opi yhtään mitään ni fine by me" sitte äiti vaa sano et "noni sä saat kyllä nyt lopettaa koko homman" ja toi kirpas sen verran pahasti et aloin melkee itkee .. sitte sanoin vaa et "älä sano mulle noi, sul ei oo hajuakaa mistä puhut" ni sevaa et "no kyllä mä ajattelin ilmottaa jos lopetan sun harrastuksen maksamisen". Se sitte jo kirpas vähä pahemmi ku ajattelin et se on iha tosissaa ja tulin sitte mun huoneesee itkemää, koska ratsastus on sellane juttu josta mä ajattelen et se on se homma mikä on mulle "tarkotettu". Nautin oikeesti tallil käymisestä ja en ees oleta et kukaa oikeestaa ymmärtäis mite tärkee juttu hevoset on mulle(nojaa en ny siitä jage sen enempää selittää).
No itkin sittte yksin tääl jonku aikaa ja kuuntelin musaa ja juttelin mun kaverin kaa ja se sitte sai mut vakuutettuu et äiti vaa suutuspäissää sano noi et ei se sitä oikeesti tarkottanu, ku sil on ny muutenki jonku verran työstressii joka tekee aina ihmisen vähä ärtyneeks.
Eli sellasta täällä tänää.. En sitte oikeesti suutu jos ette jaksanu lukee kosma emmäkää olis varmaa jaksanu .. :d mut kiva jos joku luki c:

17 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 10:15

vilqu

vilqu

^^Kiva!! Mäki oon ratsastanu sellaset 7 vuotta ja jos mun äiti yhtäkkii sanois et mun on pakko lopettaa (jota se ei kyll tekis ku ratsastaa itekki ja sukulaisilla on heppoi ja sillee) ni mä nostasin pikkasen haloon, ke meijän tallin verosta toista ei ole ku siellä on niinku tosi kivat hepat ja ihan paras ope (koska sillä on hyvä huumorin taju mut sit kans opettaa TOSI hyvin!!) ja porukka jota siellä käy on mukavaa (:, et ymmärrän kyll ihan sua et vähän suutuit jos sun äiti kuulosti oikeesti siltä et ois tosissaa.. TOIVOTTAVASTI EI!! missä muute asut, nimittäi mietin et sun ois varmaa aika mahoton käydä paimiossa tunneilla, vai?

18 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 10:24

Veeranen

Veeranen

Milla se on ärsyttävää ku ne höösää yms, mut ne vaa välittää c:

joomut. jee. mua ärsyttää, ku äikäs piti kirjottaa kaks sivuu kuvasta mis ei ollu kirjoitettavaa♥ sit se ope tuli siihe mäkättää ku mul oli vaa yks sivu. c: mäki tykkään äikäst♥

19 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 10:25

nealoves1D

nealoves1D

vilkku,, juuno asun tääl korsohoodseil vantaal ... ni täält ois tosiaa aika mahoton päästä sinneasti tunneille :d muthei piristävää ku joku jakso lukee ton järkyttävän romaanin c;

20 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 10:49

_Blistex_

_Blistex_

nea: tosi kurja tilanne :c Mä en osaa sanoo mitää kannustavaa mut koita puhuu äitilles tai jos se vaan suutuspäissään sulle noin sano. toivottavast kaikki järjestyy, pärjäile ♥

En sit ollu tänää koulus ku tulin uudestaan kipeeks -.- joo ei mua haittaa vaikka en koulus oliskaan mut ärsyttää vaan ku surkee fiilis on. +ku sanoin et mulla on koko viikonlopun ollu tosi väsyny olo ni äiti oli heti sanoos et mul olis raudanpuute yms.

21 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 11:14

Peetu

Peetu

nea EIKÄÄÄÄÄ sä et saa lopettaa ! nyt puhut porukoilles jos ne suutuspäissään vaan uhkaili tommosta. mä tiedän tasan mitä ratsastus merkkaa sulle, mullekki se on niin ku elämäntapa ja mä tiesin ekan tunnin jälkee että tätä mä haluun tehdä. mä oikeesti toivon että sä saisit ja pystyisit jatkaa ja jostain löytyis sulle sopiva tunti jostain muualta. tsemppiä ja haleja sisko ♥

mileaz tiiän tunteen kun porukat (ja aina äiti) herppaa kaikista pikkujutuistakin kun haluais olla rauhassa. mutta kui se on viemässä sua psykologille ? o: tsemppiä ja haleja sullekkin, kyllä tää tästä ♥

22 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 11:51

nealoves1D

nealoves1D

Hanna,, voi kiitos sis c; koita itekki pärjäillä & parantuu ♥

Heidi,, kiitos tosi paljon sisko ♥ noi oli tosi ihanii sanoja varsinki ku tiijän varmasti et ymmärrät tän fiiliksen tosi hyvin c:

//Hei kaikki sanokaa sitte jos häiritsee et käytän teijän etunimii (:

23 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 12:15

Mileaz

Mileaz

Eveliina & Heidi Se tais vähän järkyttyä ku mun kiusaaminen yläasteella tuli ”julkisuuteen” muutama päivä sitten ja se sai tietää kaiken mitä mä oon joutunu kestämään.
Ja nyt ku en oikee tiiä mitä näistä pitäis karsia ja mitä pitäis kertoa nii kerron sitten kaiken.

Mä kun olen aina ollut koulussa se, joka on jätetty vähän ulkopuoliseks kaikesta, muttei se kuitenkaan ala-asteella ollu minkäänasteista kiusaamista. Tai en ainakaan kokenu sitä niin. Sit seiskalla mun luokka vaihtu lähes kokonaan ja mä ajattelin et jee saan vihdoinkin niitä ystäviä jotka multa on aina puuttunu, mut se ei oikee menny nii.
Seiskan alku meni tosi kivasti ja sain sellasen ”tuntuman” niihin uusiin luokkalaisii ja ne oli mun mielestä mukavia, ajattelin jo oikeesti että saan niistä kavereita tai jopa ystäviä, mut sitte yhtäkkiä ne uudet luokkalaiset rupes kohtelee mua ku jotai ruttoa. Sitä jatku ehkä about 2 kuukautta eikä mulla ollu niiku mitää hajua minkä takia ne mulle nii teki, mut sit selviski yks kiva päivä että ne luuli mun olevan lesbo =) jota en siis todellakaan ole vaikkei mulla niitä mitää vastaan olekaan mutta toi tuntu ihan hirveelle että ne on jostai saanu päähänsä jotai tollasta musta. Tietenki ne oli sillei anteeks anteeks ja alko olee taas tosi mukavia mulle mut mulla meni heti luottamus niihin ja lukkiuduin tavallaan taas omaa kuoreeni jossa taisin olla koko ala-asteen.
Sit kasin alku oli kans kiva, et kaks mun luokkalaista rupes kaveeraa mun kanssa ja oltii jo oikeesti iha kavereita, mut olin jollai ihmee konstilla saanu kaks vihaajaa mun luokalta joiden kanssa jouduin kaiken kukkuraks työskentelemää kotsassa kaks tuskallista vuotta. Mut siis nää kaks tyttöö sitte syötti jotai kusta jämäkempää niiden kahen luokkalaisen kalloon ja sit neki alotti yhtäkkii välttelee mua. Ja olin taas yksin ja tollaset on-off kaverisuhteet rikkoo ihmistä (tai ainaki mua) kaikista eniten, menin taas siihe kuoree.
Oikeestaa huomasin vasta kasin vähä yli puolen välin tietämillä että musta puhuttiin paskaa. Tai siis se oli sellasta, et jos viittasin ja sain puheenvuoron, ja kun vastasin nii sit alko kuulumaa tirskuntaa luokasta. Tai jos pidin esitelmää luokan eessä nii ne jotka mua kiusas loppupelissä nii katto mua sellane ilkee virne kasvoilla.
Ysillä mut jätettiin _ihan_ totaalisesti ulkopuolelle mun luokasta, kaikilla muilla oli joku siel paitsi mulla. Ja mä häpesin tätä mun tilannetta aina niin tolkuttomasti, nii uskottelin ihan joka ikiselle mun muulle kaverille et joo mulla on kavereita koulussa, vaikkei mulla ollu siel ketään. Tän takia oon saattanu täälläki sanoa jotai sen tapasta, koska se tulee mulla vaan niin automaattisesti se valehtelu tän osalta, etten ees pakosti huomaa sitä. Sori.
Mun kiusaamine lähinnä oli sellasta piilokiusaamista, mut jätettii just ulkopuolelle. Jäin aina paritehtävissä ilma paria ja ryhmätöis mut vaan tungettii johonkin ja se oli hirveetä, koska niiden muiden ryhmäläisten ilmeistä näki, etten tosiaankaa ollu tervetullut siihen. Sit mun sukunimi on sellane vähän jännä, en ala sitä nyt mainostamaan mut siitä oli jotenkin nii kiva vitsailla ja heittää läppää. Mun luokkalaiset sai mut inhoomaa mun omaa sukunimeä ihan älyttömästi. Sit ne ei koskaa puhutellu mua etunimellä vaa sukunimellä ja se tuntu musta ihan karseelle, ku se tietyllä tapaa oikee särähti korvaa ku kuulit sen jossain. Yhessä vaiheessa rupesin muuten olee nii vainoharhanen että jos näin jonkun kuiskimassa toiselle nii olin varma että ne puhuu musta. Sit jos kävin istumaan jossain käytävällä sellaselle penkille missä oli muita mun luokkalaisia nii sain aika nopeesti istuu siinä ihan iteksiään.
Mulla on ihan aina ollu ongelmia mun painon kanssa. Oon aina ollu ylipainonen tai ihan siinä rajamailla, oon periny tän kivasti mun äidin puolelta, sillä äidin kaikki sisarukset on vähän tukevahkoja äiti mukaan lukien. Iskän suku taas on kunnon luikkuja. Mut siis tästä sitten kanssa mun kiusaajat (joita oli siis 4 tyttöö ja ehkä 5 poikaa) sai lisää aihetta kiusaamiseen, jonka syystä oon 8. ja 9. luokkien aikana lihonnu ihan tolkuttomasti, koska mä tavallaan söin vissii suruun, vaikken sitä itse tiedostanutkaan. Osasyy siihe tietenki on myös se että sain skootterin ja kuljen sillä, ku ennen matkat taittu jalan tai pyörällä. + lopetin ratsastamisen joskus seiskalla vai kutosella.
Mulla oli torstaina lukion terveystarkastus ja sit siellä sanoin iha kirkkain silmin et mua kiusattiin jonkun verran mun painon takia yläasteella nii eiköhä tää terkkari soittanu mun äidille heti sen tarkastuksen jälkeen. Osasyy soittoo oli kyl se mun paino, koska mulla epäillään todennäkösesti jotain aineenvaihdunnallista sairautta tai häiriöö joka aiheuttaa mun painonnousun. Mun paino ei laske vaikka yrittäisin mitä. Faktaseikka josta ei pääse yli eikä ympäri.
Terkkari ehotti että ravitsemusterapeutti, mä kirkasin siihe ettei vitussa. Nyt mulla on sit jotain ihmee kokeita et katotaan onko mulla mitää sairautta/häiriöö/vajaatoimintaa mitä lie, mut äiti järkytty tosta mun kiusaamisjutusta nii paljon että se meinaa tunkee mut psykologille koska en kuulemma todellakaan pysty jatkamaan elämässäni eteenpäin jos en saa puida näitä asioita ammattiosaajien kanssa -_- Oikeesti eihh arvatkaa kui ahistavaa on ees ajatella että tarviin äidin mielestä jotai ammattiapua, ku en oikeesti edes tarvii, koska peruskoulun päätyttyä mä unohin mun kiusaamisen ihan heti enkä oo ajatellu sitä sen jälkee kertaakaa paitsi nytten ku torstaina piti kertoo äitille.

Osaantiivistää.com

24 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 27 Elo 2012 - 13:41

nealoves1D

nealoves1D

Milla,, sori ku luin tän koko homman vast nytte ku itserakkaana ihmisenä(hyi mua) tulin vaa löpisemää omist jutuistani .. Anteeks siitä ):
Mutjoo tosiaan,, kuullostaa ja tuntuu tosi pahalta et sua on kohdeltu noin pitkää tollee :d muutenki vaikee kuvitella et joku ylipäänsä syrjis sua, koska tääl ainaki vaikutat tosi mukavalta & muutenki iha supertyypiltä. Varsinki tollane et painon takii haukutaan on mun mielestä kaikist eniten perseestä ja turhaa. Ihan oikeesti. Grow up please (: eihän se oo niiden ongelma, jos sun painos on vähän korkeempi kun niillä ja jos se juttu olis sulle ok(en siis tiiä yhtää et mitä ite ajattelet, mut kuitenki jos sua ei olis painon takii kiusattu nii veikkaan et se ei olis sulle mikää ihan kauheen iso asia. Mulla meinaan on yks ystävä joka on ollu ihan pienestä asti vähän tukeva(silläki suvussa), nii sitäki joskus kiusatii sen takii, mut nyt kun kiusaajat on myös kasvanu henkisesti eikä jääny tonne 9v tasolle niinku sun tapauksessa, nii se ei enää ota sitä painoo nii raskaasti ko aikasemmin) nii eihä niillä oo sit mitää sanomista. Eihän se niiden maailmaa paranna jos sä olisit eripainonen. En oo ikinä oikeen ymmärtäny tollasta ...
Nomutta toivotaan ny ettei sulla olis mitää vakavampaa & koita viel puhuu äidilles ja saada se uskoon ettet oikeesti haluu/sun ei tarvii mennä sinne psygologille ! Ja jos sä haluut jollekki puhuu tosta, ni voit tietty aina avautuu meille, me ollaa tääl sun tukenas ♥
En tiijä oliko täst koko jutusta oikee mitää apuu mut paaaaljon haleja sulle sisko & pärjäilemisii ♥ c:

25 Angstaus topa #14 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 28 Elo 2012 - 4:42

jonskauu

jonskauu

Milla Musta on iha hirveetä, että sua on kiusattu tommosista asioista ja vielä noin pitkää Sad Ja ylipäätää on iha kauheeta jos jotai on kiusattu painon takii, kun siinä voi just olla joku tommonen sairaus takana! Mä vaa mietin, että eiks sit opettajat huomannu tota, että sua kiusattiin koska niittenhän pitäis just huomioida sitä jos joku jää yksin tai sitä ei oteta ryhmätöissä mukaan tai jos sulle on tirskuttu vastaamisvuorolla jne? Jos ei oo huomannu niin aika helvetin huonoo toimintaa niiltä! Ne jotka sua on kiusannu, nii on kyllä todella idiootteja. En oikee tiiä miten voisin auttaa, koska mua itteeni ei oo oikeen ikinä kiusattu eikä ketään kavereistakaan niin en voi sanoo oikee mitää järkevää :-( Anyways, muista että sä oot ihan huipputyyppi ja vaikka noi sun kiusaajat on satuttanu sua tosi pahasti nii uskon että sä pääset joskus vielä yli tosta Smile ♥️

Ja nyt kyllä varmaan pidät mua hirveenä ihmisenä, kun sanon tän seuraavan jutun :-D Vaikka sun mielestä se psykologille meno/juttelu vaikuttaa hirveeltä, niin se voi oikeesti olla kivakin 'kokemus' ja auttaa! Nimim. kokemusta löytyy. Eihän sun tietty tarvii mennä jos et haluu ja saat äitis uskomaan ettei sulla oo mitään hätää. Mutta mitä sitten päätätkin ja sulle nyt tapahtuukin niin me ollaan kyllä sun tukena! =))

// Muaki on muute kiusattu mun sukunimen takia! Mä inhoon kans omaa sukunimee mut valitettavasti en voi sille mitää. Sun pitää ajatella niinkun munkin: Mulla on tämmönen p'ska sukunimi mut meen sit jonkun ihanan miehen kanssa naimisiin jolla on supersiisti sukunimi ja sit kaikki on kateellisii mulle kun mulla on nii hieno sukunimi tai sit meen naimisiin kuninkaallisen kanssa ja nehän ei käytä julkisuudessa sukunimii :-DD

Viimeinen muokkaaja, jonskauu pvm Ti 28 Elo 2012 - 5:42, muokattu 1 kertaa

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 12]

Siirry sivulle : 1, 2, 3 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa