Jonna; tosi harmi, ettei teijän juttu sitte toiminukaa,mut varmaa lopuks silti iha hyvä et se loppus jos susta tuntu ettei siitä tuu mtn ja otan osaa ton sun kaveris puolesta
Mulla ei oo nyt mtn kauheen suurta tapahtunu mut ku on kyllä monta asiaa jotka ärsyttää ni kyl se mitta tulee niinki täyteen. Eka heti bussimatkalla asiat alko mennä päin mäntyy ku siel iha selvästi kärys joku(lukuisten muiden sen bussin vikojen lisäks),nmun kaveriki huomas sen löyhkän. ja sen jälkeen mua oksetti,pyörrytti ja pää oli kipee 2 tuntia.Sit kotsan tunti oli jtn nii kamalaa ja v*ttuunnuin sit iha kunnolla. Ja nyt musta viel tuntuu niin petetyltä ku kukaan vanhoista kavereista ei vastaa mun viesteihin tai soittoihin. sit yks tyyppi oli mulle tosi tärkee joskus 2 vuotta sit. sit sitä ei enää kiinnostanukaan mun seura.sit se tuli takas mun elämään ja olin tosi ilonen.sit se häipy,sitä en enää edes ihmetellyt.sit se muutaman kuukauden jälkee tuli takasi, ja en ees jaksanu enää kauheesti ilostuu siitä ku arvasin et se taas häipyy ja opin jo elämään ilman sitä.sit se häipy.tällästä rumbaa kaks vuotta, mä arvostin sitä liikaa että olisin näyttäny sille suuttumukseni.nyt se taas vähä ennen lomaa otti muhun yhteyttä, mut näytin sen sille et oon suuttunu. lauoin sellasia mielipiteitä, joiden tiesin sitä ärsyttävän(itse sitä tiedostamatta vaan), ja siihen suuntaan.nyt se taas on häipyny.mä en enää vastaa sille jos se laittaa viestiä, koska asutaan nii kaukana ni meiän ystävyydellä ei oo mtn hyötyä ja se ei tunnu enää musta järkevältä.Eilen sit rupesin miettimään et mun vanhoista kavereista kaikki ne, jotka asuu musta yli 20 km etäisyydellä, enää vastaa mun yhteydenottoihi ja osottanu selkeesti että ne ei kaipaa mua niitte elämään. eile sit tuli mielee et yks ainut on noist sellane joka edelleen pitää yhteyttä iteki(se kylläki on mun rakkaan kaveripoikani ansiota ♥) vaikka ei läheisiä ollakaan oltu enää pitkään aikaan. Mua ärsyttää nyt iha kaikki ja tää päivä on menny kaikilta osin ihan päin v*ttua, etten taida enää ajatella kauheen selkeesti, joten pilkut ja pisteet ja isot alkukirjaimet todnäk puuttuu tai on iha vääris paikkoi mut mun oli vaan pakko purkaa tää tänne teille ku mä en kellekkään muullekaan voi.