One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 10 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

226 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 18 Loka 2012 - 9:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

NYT OTTAA PÄÄSTÄÄÄ! oon kesästä asti hypettäny et Billy Talent tulee suomeen, muttaku sain tietää että se on Helsingissä 23. päivä, eli tiistaina, nii en viittiny sitte hommata mitää lippui tai mitää. nyt sitte sainki tietää että ne heittäis huomenna keikan Seinäjoella (ja lauantaina Oulussa, byhyy) ja jos oisin tienny ees viikkoo aiemmin, olisin ostanu liput Seinäjoen keikalle ja lähteny vaikka yksin koska en Stadiin kuitenkaa viitti lähtee yhtä keikkaa varte yksin. mutta se on huomenna, mä oon yli 600km päässä enkä voi tehä sille enää mitään. vitsit että oon tyhmä Sad(

https://twitter.com/#!/penguiniam

227 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 18 Loka 2012 - 9:40

jonskauu

jonskauu

Stypay SIIS MITÄÄÄ? Onks Billy Talent tulos nyt Suomee? Miks mä en oo oikeesti tienny/ kuullu tosta mitää!! Vähä ärsyttää oisin halunnu mennä kattoo :-( Nyt oikeesti tuntuu et oon asunu jossai tynnyrissä pumpulin alla kun tiiän aina tämmösistä viimesenä Very Happy

228 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 19 Loka 2012 - 7:46

bewareofaino

bewareofaino

syysloma loppuu pian Sad äääää nyt pitäs viä jaksaa kiristää ennen joulua ettei todistus oo ihan katastrofi...

229 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 19 Loka 2012 - 10:52

_Blistex_

_Blistex_

Nyt kun mun syysloma alko, niin aattelin eka et jes, pääsen vihdoin ja viimeinen kauan odotetulle lomalle, niin eikös mun kurkku oo ollu nyt aamusta asti ihan hirveen kipee :c Kiva sitten jos oon lomalla vaan kipeenä, menee kaikki ihan pieleen. Ja sit kun mua masentaa olla kotona kun tääl on niin kiree ilmapiiri mut mulla ei riitä energia mennä minnekkään muuallekkaan, tekis mieli vaan nukkua koko ajan kun niin väsynyt ja apee olo. D: Oikeesti, meillä oli tänään uskonnon koe, enkä ollu jaksanu siihen mitään lukea ja sain sen suunnilleen viides minuutis valmiiks, kun en yksinkertasesti jaksanu pitää päätä pystyssä. Siel sit muiden kynät sauhus täyttä vauhtii kun mä nojaan mun päätä siihen pöytään. D:

230 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 19 Loka 2012 - 11:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu joojoo !! tänää olis/on seinäjoel, huomenna oulus, sunnuntaina tampereel ja ens tiistaina helsingissä! haha etpä oo ainoo joka tuntuu asuvan tynnyris! :-D

huomenna kotiin, en taho pois täältä :-( tuntuu et löysin mun toisen (oikean!) kodin enkä oo tuntenu tälläst fiilist sitte sen jälkee ku lähin Lontoost :-(

231 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 19 Loka 2012 - 22:05

bO0m

bO0m

Stypay tiedän ton fiiliksen niin hyvin! Mulla on ikävä mun toista kotia, Sisiliaa )):

232 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 21 Loka 2012 - 2:31

jonskauu

jonskauu

Erottii eile poikaystävän kanssa tai pitäiskö sanoo ex-poikaystävän kanssa tai en tiiä :-D no kuitenkii erottii mun toimesta, kun tuntuu vaa siltä että ei tästä tuu enää mitää tai jotenki oli semmonen tunne, että me ollaan vähä semmonen itsestäänselvä pari ja nii Sad Ja sit enää meillä ei oo ollu niin kivaa kun sillo alussa. Erottii kuitenki iha hyvissä väleissä ja uskon että me voidaa iha hyvi olla vielä kavereita.

Oon kyllä tosi surullinen ja kaduttaa aina vähän väliä että miks menin tekee niin, kun en esimerkiks osaa enää nukkuu yksin ja nyt mulla ei oo kyytii mihinkää ja ei oo ketää kenen luo vaa mennä ja jutella ja semmosta. Mut parempi näin kun et joutuis olee silleen 'epäonnellinen'.

233 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 21 Loka 2012 - 2:36

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu, harmi että erositte ja se on kyl ihan ymmärrettävää että oot vähän surullinen ja näin. :c Mut jos sulla oli semmonen tunne et siitä ei tuu mitään ni kyllä se sit varmaan oli oikee valinta. Koita nyt pärjäillä, kyl se siitä sitten ajan kanssa <3

234 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 21 Loka 2012 - 4:34

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, eikäää c tosi harmi et tossa kävi noi, mut tosiaan varmasti on viimeistää jonku ajan pääst parempi näin c: ymmärrän et oot surullinen ja onhan toi aina vaikee päätos, mut tsemppii ja jaksamisii sulle (:

235 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 21 Loka 2012 - 4:50

jAsbee

jAsbee

jonskauu voieiii ):: ymmärrän täysi et sust tuntuu tolt nyt mut tosiaa parempi näin ku et joutuis ollla joteki onneton . pärjäilemisiii nyt sulle (:

236 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 21 Loka 2012 - 7:52

Peetu

Peetu

jonna eikääää ): toi nyt tuntuu ekaks pahalta mutta aika parantaa haavat ja hienoo että sait laitettuu stopin ennen ku koko homma levis käsiin. *iiiiso haliruttaus*

237 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 21 Loka 2012 - 11:54

jonskauu

jonskauu

Elämä potkii mua kyllä nyt päähän kovaa ja korkeelta.

Mun kaveri äske tai no joku pari tuntii sitte soitti mulle ja kerto ihan hirveen uutisen. Yks mun kaveri, jonka kanssa ei nyt kuitenkaa olla ikinä oltu mitää bestfriends4ever mut kuitenki et ollaan hengailtu samoissa porukoissa jne. niin tää tyttö on kuollu. Hänel todettii joku kaks vuotta sitte leukemia ja näytti siltä et se vois selvii siitä, mut ei näköjään sitte niin käyny Sad Ei siis oltu mitää kovin hyvii kavereita mut kyllä toi silti pistää ajattelee ja muutenki kun on paskat fiilikset nii tommonen kyllä enemmän vaa pistää ajatukset sekasin. Toi tyttö oli vielä aina ilonen ja tosi positiivinen ja koitti aina löytää hyvät puolet huonoista asioista ja ajattelin aina että toi tulee pääsee pitkälle elämässään ja tekee varmasti paljon hyviä asioita. Oispa ihmiset enemmän tuon tytön kaltasia, eikä aina suu mutrussa ja osattaispa me iloita pienistä asioista. Maailmassa on taas yks ihana ihminen vähemmän ♥️

238 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 2:54

Veeranen

Veeranen

^ voi ei D:: ihan kauheeta tollanen ku joku kuolee vaikkei sitä tunne :c

//katoin äske x factory usan katsomost, sitku siel oli se bootcamp ni siel oli joku tyttö joka oli niin ärsyttäva et olin sllai argh-.- nyt mua on ärsyttäny sellasse pikkujutun takii kaks tuntii. hups

239 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 4:36

jAsbee

jAsbee

^ nyt mua jäi kiinnostaa kuka :DD

mut jonskauu voieei toi on ihan kauheeta );; aloin itekki itkee tota lukiessani , voimii ja jaksamisii sinne ♥

240 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 4:54

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jonna; tosi harmi, ettei teijän juttu sitte toiminukaa,mut varmaa lopuks silti iha hyvä et se loppus jos susta tuntu ettei siitä tuu mtn ja otan osaa ton sun kaveris puolesta

Mulla ei oo nyt mtn kauheen suurta tapahtunu mut ku on kyllä monta asiaa jotka ärsyttää ni kyl se mitta tulee niinki täyteen. Eka heti bussimatkalla asiat alko mennä päin mäntyy ku siel iha selvästi kärys joku(lukuisten muiden sen bussin vikojen lisäks),nmun kaveriki huomas sen löyhkän. ja sen jälkeen mua oksetti,pyörrytti ja pää oli kipee 2 tuntia.Sit kotsan tunti oli jtn nii kamalaa ja v*ttuunnuin sit iha kunnolla. Ja nyt musta viel tuntuu niin petetyltä ku kukaan vanhoista kavereista ei vastaa mun viesteihin tai soittoihin. sit yks tyyppi oli mulle tosi tärkee joskus 2 vuotta sit. sit sitä ei enää kiinnostanukaan mun seura.sit se tuli takas mun elämään ja olin tosi ilonen.sit se häipy,sitä en enää edes ihmetellyt.sit se muutaman kuukauden jälkee tuli takasi, ja en ees jaksanu enää kauheesti ilostuu siitä ku arvasin et se taas häipyy ja opin jo elämään ilman sitä.sit se häipy.tällästä rumbaa kaks vuotta, mä arvostin sitä liikaa että olisin näyttäny sille suuttumukseni.nyt se taas vähä ennen lomaa otti muhun yhteyttä, mut näytin sen sille et oon suuttunu. lauoin sellasia mielipiteitä, joiden tiesin sitä ärsyttävän(itse sitä tiedostamatta vaan), ja siihen suuntaan.nyt se taas on häipyny.mä en enää vastaa sille jos se laittaa viestiä, koska asutaan nii kaukana ni meiän ystävyydellä ei oo mtn hyötyä ja se ei tunnu enää musta järkevältä.Eilen sit rupesin miettimään et mun vanhoista kavereista kaikki ne, jotka asuu musta yli 20 km etäisyydellä, enää vastaa mun yhteydenottoihi ja osottanu selkeesti että ne ei kaipaa mua niitte elämään. eile sit tuli mielee et yks ainut on noist sellane joka edelleen pitää yhteyttä iteki(se kylläki on mun rakkaan kaveripoikani ansiota ♥) vaikka ei läheisiä ollakaan oltu enää pitkään aikaan. Mua ärsyttää nyt iha kaikki ja tää päivä on menny kaikilta osin ihan päin v*ttua, etten taida enää ajatella kauheen selkeesti, joten pilkut ja pisteet ja isot alkukirjaimet todnäk puuttuu tai on iha vääris paikkoi mut mun oli vaan pakko purkaa tää tänne teille ku mä en kellekkään muullekaan voi.

241 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 5:17

Mileaz

Mileaz

Mua ärsyttää. Tavallaa tääl Hesan nurkil on ollu kivaa kaverin kanssa mut on tässä tosi paljo negatiivista. Toivon kokoaja et olis vaa tiistai ja päääsisin pois.

242 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 5:25

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, voi ei ! D: ihan kauheeta tollanen ... Vaikka mä en ees tiijä kenestä puhutaa ni tulee tosi huono fiilis ku kuulee et joku noi ihanan olonen ihminen on kuollu :s tositosi paljon voimii sulle sisko !

243 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 7:51

jAsbee

jAsbee

Louizz_tomlinzon voieei ): voin vaa kuvitella et tuntuu varmasti pahalt, mut toisaalt onks ne sit nii tosiystävii/sun ystävyyden arvosii, jos ei ne ees ite pidä muuten yhteyttä suhu ? toivottavasti sul on sit kuitenki muita kavereita, ja visssii onki ? (:

244 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 8:03

_Blistex_

_Blistex_

Jonskauu, voi ei D: On kamalaa kuulla jos joku ihminen on kuollu, varsinkin jos se oli tommonen positiivinen ihminen. :c Mut koitas nyt pärjäillä ♥

245 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 22 Loka 2012 - 11:36

Mileaz

Mileaz

Voi ei kuolen häpeestä ku en voinu puhelimel lukee noit aiempii juttuja D:

mut Jonna, iha hirveetä tommonen, voimia sulle kuitenki vaikkette kauhee läheisiä ollutkaa :c ja oon nii pahoillani, että sun ja sun poikkiksen tiet eros!

246 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 23 Loka 2012 - 5:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jAsbee; niinpä . en mäkään enää jaksa ottaa niihi yhteyttä ku on kerra tehny selväks ettei kaipaa mua mitenkään. Mut joo mulla on tällähetkellä kavereita yli puolet enemmä ku ollu joskus,ei kylläkää ku yks läheine mut silti monta sellasta jonka kaa koulus oon... Smile

eilen en saanu unta sit millään...meni johonki kolmee ennenku nukahin vaikka otin sit jossai puoliskan unilääkettäki jossai puolilla öin,ja toisen puoliskan kahen mais... ja sitte kuudelta oli noustava...

247 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 23 Loka 2012 - 9:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonna voi eei :-( voimia kumpaanki juttuu! tosi harmi että erositte ja varmasti tuntuu raskaalt ku kaveri kuolee vaikkei oliskaa mitää läheisimpii :-( voimia ♥

248 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 23 Loka 2012 - 10:10

Veeranen

Veeranen

jAsbee se oli se joku vocal coach tai se, joka ennen lauluu aina hyppii ja loikkii ja vaikka mitä Very Happy

ärsyttää asuu tääl keskel ei mitää o.o

249 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 23 Loka 2012 - 11:53

jAsbee

jAsbee

^ aaaa se tara simon ? :Dd se kyl muute on ärsyttävä :D

250 Angstaus topa #14 - Sivu 10 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 24 Loka 2012 - 11:41

Veeranen

Veeranen

se tais olla muute just se tyyppi Very Happy jos oisin ollu sen kans siin tehtäväs oisin kyl pistäny jauhot suuhu sille o.o

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 10 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa