mua pelottaa kaikki taas iha sikana. päädyin toissailtana lukeen puol 1 aikaa demistä "kiinnostavat legendat/mysteerit" -topaa ja si luin sen innostamana yhen murhatarinan jonka takii jouduin valvoo puol 2 selaten kaikkii hauskoi sivustoi että saisin sen mun mielest ja voisin nukkuu. lauantaina selasin samaa topaa ja si yhtä sivustoo jolla oli kaikkii kertomuksii noist pelottavist jutuist melkee koko päivän ja tekee mieli nytki mutta kielsin sen iteltäni. mä kutosella/seiskalla luin kaikkee poltergeistist tai siit ja muist kummitusjutuist ja just niit 'pahimpii' ja si pelkäsin kaiket yöt, si kielsin sen iteltäni. ku mä luen pelottavii juttui, ne on tosi kiinnostavii ja luen ja luen ja luen ja se pelko tulee vasta ku oon lopettanu lukemisen/kattomisen. mua pelottaa mennä omaan huoneeseen yksin nukkuu yöllä ku on pimeetä, mun täytyy ruveta nukkuu aina sillee että mun kasvot on seinää päi, koska pelkään et jos avaan mun silmät nii et kasvot on huoneesee päi, nään jonku pelottavan tyypin naaman. en voi roikottaa mitää raajaa yli sängyn laidan, koska pelkään että joku mun sängyn alta nappaa kiinni. jos kuulen et yöllä ovi on ollu vahingos auki eikä lukossa, aattelen automaattisesti että joku tyyppi on tullu yöllä meille ja nukkuu jonku sängyn alla päivät. en pysty pitää pimeellä valoi päällä huoneessa ellei sälekaihtimet/pimennysverhot estä mua näkymästä ulos ja vaikka olis sädekaihtimet kiinni, pelkään silti että joku kattoo mua niist raoist. tunnen itteni tosi turvattomaks. välillä pelkään käydä jopa vessassa, pelkään että jos katon itteeni peilistä mun peilikuva tappaa mut (on joku sellane kauhuleffa josta kaveri kerto) tai tekee jotai muuta outoo mitä en oo ite tehny (oon nähny niit videoit hrrr...), pelkään et saunan lauteiden alla on joku. mua ahdistaa ihan älyttömästi kaikki tää !! etenki äitillä on vaikee olla ku tuntuu että joka nurkassa on joku murhamies/kauhuhyypiö :c
joo sori valitus mutta en viitti kertoo äitille/veljelle/siskolle koska sisko alkais pelkää ite ja äiti ja veli vaa naurais mulle <3