One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

201 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 10 Loka 2012 - 10:26

jAsbee

jAsbee

stypay NIIMPÄ ! :D kaikki mun kaverit ja kaikki on iha 'hyi eikä en haluu talvee yääk lunta ughhghg' sit oon aina ainut sillee 'jeee lunta (:' mut kyl pitäs iha etelää tulla lunta , pohjois-suomessaha tuli jo elokuus :D

202 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 10 Loka 2012 - 11:27

vilqu

vilqu

boom, meillä on ihan sama tilanne! Tällä hetkellä ei oo täällä ihan niin paha mut oota vaan kohta taas se alkaa ja sit ei jaksa kukaan..

Jaja maha sattuu (menkat..) jalka sattuu ja väsyttää..

203 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 11 Loka 2012 - 5:52

Mileaz

Mileaz

Ei kukaan voi tykätä lumesta! Ei voi!!!!

Mulla oli tänää iha hyvä fiilis mut sit jotenki ku astuin ovesta sisälle nii mut valtas sellane -___- fiilis. Nyt mua kiukuttaaaa kaikki ja tuntuu et mun aivot ei pelaa ja toiseksee tuntuu että mun kädet painais 54357 kiloa. Okei ehkä ne painaaki.

204 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 11 Loka 2012 - 6:38

Evee

Evee

Hei, mitä vikaa lumessa on? Very Happy Kyl talvella lunta pitää olla.

Kurkku on kipee ): Se on niin inhottava tunne herätä aamul ja huomata et kurkkuun sattuu. Toivottavasti en tuu enempää kipeemmäks.

205 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 11 Loka 2012 - 7:00

jAsbee

jAsbee

^ no niimpä ! ei oo mitää yhtä masentavaa ku talvi ilma lunta , seon nii ruman ja ankeen ja kuolleen näköstä Very Happy

206 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 11 Loka 2012 - 8:26

Veeranen

Veeranen

luntalunta!c: ainut asia mikä lumes on huonoo. kouluhiihto ja koulun lainasukset xd

207 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 11 Loka 2012 - 10:46

jonskauu

jonskauu

Meillä on kotona kaikki nyt vähän kipeenä ja äske mun pikkuveli oksenti sen takia, kun sillä on limaa nii paljo kurkussa ja keuhkoissa jne. Vähän kamalaa kattoo kun näkee selvästi et sitä sattuu ja sit ite yrittää vaa hölöttää siinä vieressä, että 'rauhotu, rauhotu'. Mulla itellä on vaa kurkku tositosi kipee että toivottavasti en tuu tästä kipeemmäks!

Tää syksy on tän takii tosi ärsyttävää kun kaikki maailman taudit kiertää ja kiertää ja kaikki on kipeenä ja blaaah.

208 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 12 Loka 2012 - 12:08

jAsbee

jAsbee

ei nyt mennykkää tää ilta iha suunnitelmie mukaa -.-

209 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 13 Loka 2012 - 10:50

_Blistex_

_Blistex_

Onkohan mussa joku vikana ku on lauantai ja mä vaan mietin et mitä teen peruskoulun jälkeen o.o Ei yhtään masentavaa tajuta sitä miettiessä et hei, eihän mulla oo mitään hajuu et mihin olisin menossa sit :c Joo, ja miks ihmees mä tälläsii mietin ku oon vasta kasilla Surprised
+mulla on viel viikko (vaiko jopa kaks :0) kouluu ja vasta sit on syysloma ;c

210 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 13 Loka 2012 - 22:53

vilqu

vilqu

Mulla on jotenki ihan surkee fiilis.. Siis makaan täällä sängyllä ja pää rupee pikkuhiljaa särkee tästä makoilusta enkä sit taas haluu nousta, koska en tie yhtää mitä noilla muilla tuolla ympäri taloo on mielessä.. Ja jotenki kaikki paikat vaa särkee mut en ymmärrä ollenkaa miks.. (: Että sellasta (:

211 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 13 Loka 2012 - 23:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä en jaksa mun iskää :/
1. Mun siskolle maksetaan karkkilakosta yli puolet enemmä ku mulle, ei oo oikeesti reiluu, vaan sen takia että karkkilakko on mulle paljon helpompaa koska mulla on lujempi tahto ku mun siskolla
2. Nyt on alkanu hirvimetsästys ja iskä lähtee viikonloppusin kumpanakin aamuna jo kuudelta ja tulee vasta neljän aikoihi kotiin. Mä en jaksa et sitte ku se tulee kotiin sitä ku se puhuu koko illan jostain tyhmästä metästyksestä eikä vois vähempää kinostaa. Niinku sillä ei olis muuta elämää ku metsästys ja työt.

212 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 14 Loka 2012 - 2:53

jonskauu

jonskauu

Aaa mäki oon nyt kipeenä! :-( Olin eile illalla/yöllä kaverilla ja mulla alko siellä nousee kuume ja voitte kuvitella miten ilonen mun poikaystävä oli kun soitin sille puol neljän aikaa yöllä et voisko se tulla hakemaan mut niille, kun oon kipee..

En tykkää yhtää olla kipeenä kun tietää että tulee olee pari seuraavaa päivää niiin boring.

213 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 14 Loka 2012 - 3:00

nealoves1D

nealoves1D

huomen alkaa ratsastusleiri ja meikä on pärskiny tääl koko viikonlopun ku mikäki hullu ........ Onneks ei sentää oo kuumetta ainakaa viel :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

214 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 14 Loka 2012 - 12:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mua pelottaa kaikki taas iha sikana. päädyin toissailtana lukeen puol 1 aikaa demistä "kiinnostavat legendat/mysteerit" -topaa ja si luin sen innostamana yhen murhatarinan jonka takii jouduin valvoo puol 2 selaten kaikkii hauskoi sivustoi että saisin sen mun mielest ja voisin nukkuu. lauantaina selasin samaa topaa ja si yhtä sivustoo jolla oli kaikkii kertomuksii noist pelottavist jutuist melkee koko päivän ja tekee mieli nytki mutta kielsin sen iteltäni. mä kutosella/seiskalla luin kaikkee poltergeistist tai siit ja muist kummitusjutuist ja just niit 'pahimpii' ja si pelkäsin kaiket yöt, si kielsin sen iteltäni. ku mä luen pelottavii juttui, ne on tosi kiinnostavii ja luen ja luen ja luen ja se pelko tulee vasta ku oon lopettanu lukemisen/kattomisen. mua pelottaa mennä omaan huoneeseen yksin nukkuu yöllä ku on pimeetä, mun täytyy ruveta nukkuu aina sillee että mun kasvot on seinää päi, koska pelkään et jos avaan mun silmät nii et kasvot on huoneesee päi, nään jonku pelottavan tyypin naaman. en voi roikottaa mitää raajaa yli sängyn laidan, koska pelkään että joku mun sängyn alta nappaa kiinni. jos kuulen et yöllä ovi on ollu vahingos auki eikä lukossa, aattelen automaattisesti että joku tyyppi on tullu yöllä meille ja nukkuu jonku sängyn alla päivät. en pysty pitää pimeellä valoi päällä huoneessa ellei sälekaihtimet/pimennysverhot estä mua näkymästä ulos ja vaikka olis sädekaihtimet kiinni, pelkään silti että joku kattoo mua niist raoist. tunnen itteni tosi turvattomaks. välillä pelkään käydä jopa vessassa, pelkään että jos katon itteeni peilistä mun peilikuva tappaa mut (on joku sellane kauhuleffa josta kaveri kerto) tai tekee jotai muuta outoo mitä en oo ite tehny (oon nähny niit videoit hrrr...), pelkään et saunan lauteiden alla on joku. mua ahdistaa ihan älyttömästi kaikki tää !! etenki äitillä on vaikee olla ku tuntuu että joka nurkassa on joku murhamies/kauhuhyypiö :c

joo sori valitus mutta en viitti kertoo äitille/veljelle/siskolle koska sisko alkais pelkää ite ja äiti ja veli vaa naurais mulle <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

215 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 15 Loka 2012 - 2:24

Evee

Evee

Stypay et oo ainoo jota rupee pelottaa tollaset jutu. En oo kattonu kauhuleffoi tai lukenu mitään pelottavii tarinoit pitkään aikaan. Kesäl ku olin leffas siel tuli mainos jostain kauhuelokuvast ja en se takii saanu seuraavan yönä kunnol unta ku pelotti niin paljon D: Eli siis ymmärrän mist puhut. Mä piiloudun aina peiton alle yöl ku mua pelottaa Very Happy Ja toi peili juttu; oisko se tarina Bloody Mary, koska se on ihan pirun pelottava. Katoin joskus Aavekuiskaaja jakson siit (miten ees pystyin kattoo niin pelottavaa ohjelmaa) ja en uskaltanu kattoo peileihin kunnol sen jälkeen vähään aikaan..

216 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 15 Loka 2012 - 6:47

vilqu

vilqu

Koko mun luokalla menee hermo kotsan open kaa!! Siis tänään ku meijän piti päästä puol 3 jollon bussi lähtee, ni ei ku me ruvettii syömää sillo ja jutut vaa venys ja venys ni myöhästyttii bussista eikä tuu ku yks bussi ko se on niinku koulukyyti ni ei tuu päivässä ku yks bussi hakee koululta puol 3 ku kaikki viimestää pääsee sillon, eikä mikää muu bussi mee mun koulun läheltä kotii.. No mun kaveri sitte soitti isällee josko tämä vois tulla hakee meitä ja parii muuta tyyppi, ja se sitte tuli ni päästii kotii (: Se opettaja on muuteski ihan sairaaan ÄRSYTTÄVÄ!!!

217 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 15 Loka 2012 - 8:46

_Blistex_

_Blistex_

Stypay: toi on niin tuttua mulle, aina kun luen jotain kauhujuttuu tai katon kauhuleffaa, niin en pysty nukkumaan kun nään vaan pelottavii varjoi mun huonees. D: Ja jos oon iltasin yksin kotona ni oon vaan sohvan nurkassa istumas ja katon ympärilleni peläten sielt hyppäävän jonkun murhamiehen. :C Joten, tiiän miltä susta tuntuu :/ Mut koita ajatella sillon kaikkee ilosii juttuja, niin mäkin aina teen ja joskus se helpottaakin. c:

218 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 16 Loka 2012 - 2:59

Peetu

Peetu

akuuttinen keuhkoputkentulehdus + enkun kurssista 8. joku vois sanoo että toi on hyvä mutta mulle se on kaikkee muuta ku hyvä. ilmeisesti se ope ei hyväksynytkään muita kuin kirjan sanoja ja näin ollen koska en lukenut kirjan sanastoa niin numero on mitä on. keuhkoputkentulehdus pilaa todennäköisesti syysloma suunnitelmat. sanotaanko näin että kevyt ärsytys.

219 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 16 Loka 2012 - 5:32

jonskauu

jonskauu

Peetu Hui että, keuhkoputkentulehdus Sad Tota on muute liikkeellä nyt tosi paljon. Voiko muute ees sanoo et sitä on liikkeellä, kun eihän se kai tartu mitenkää mut joo, oon vaa kuullu et monella on toi sama tauti Very Happy Mut koitahan parantua, että pääset tekee vielä jotai kivaa lomalla!

220 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 16 Loka 2012 - 9:31

_Blistex_

_Blistex_

Peetu; Harmi että sulla on keuhkoputkentulehdus. :c Mut toivottavasti parannut pian ja pääset oikeen kunnolla lomaileen. (:

221 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 16 Loka 2012 - 11:44

vilqu

vilqu

Peetu, millanen on keuhkoputken tulehdus? Mitä oirei ja sellasta sulla niinku on? Mut PARANEMISII!!!

222 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 16 Loka 2012 - 12:20

jAsbee

jAsbee

stypay et tosiaan oo ainut :D rakastan kaikkii hyviä kauhuleffoi mut sit alan aina pelkääämää :D nytki oon menos perjantain kattoo paranormal activity 4 ja tiiän et oon iha paniikis sen jälkee :d ja mulki on toi et en pidä mitää raajoi yli sängyn & sit mul tAAs on nii et en missää nimes pysty nukkuu naama seinää päi koska pelkään et siin mun sängyn vieres seisoo joku (kiitos ottolapsen <3) :D & se elokuva on varmaa mirrors ?

223 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 16 Loka 2012 - 23:08

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Peetu: auts :/ keuhkoputkentulehdus ei todellakaan oo mikään kiva tauti nimim. kokemusta on ... Ja miten tossa enkun kurssissa toi voi olla mahdollista? nimittäin meille aina hoetaan että niide sanoje synonyymit käy :o

224 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 17 Loka 2012 - 2:24

jonskauu

jonskauu

Hei mua oikeesti alkaa ärsyttää tää meidän koulun opettajien toiminta. Tänää meillä piti alkaa kymmeneltä ja olla kahteen asti. Ja mä tuun sillee pitemmästä matkasta et joudun kulkee bussilla ja se bussi on jotai puol tuntii aikasemmi koululla kun tunti alkaa. Viis minuuttii ennenku tunti alko, nii mun luokkakaveri laitto viestin, et opettaja oli laittanu vaan sille että tänää ei oo tunteja ja et sen kaverin piti laittaa sana eteenpäin.

Miettikää nyt, mä tuun iha turhaa kouluu ja miks toi ope ei voinu laittaa kaikille viestii tai ois ees laittanu tuntii aikasemmin sen viestin. Ei luoja et ärsyttää!

225 Angstaus topa #14 - Sivu 9 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 17 Loka 2012 - 10:09

Sarqai

Rassaa puolet meijän luokast lopetti tunnin, eli 75min, aikasemmin ku mitä piti ja me jouduttiin jäämään tunnil viel:( unfair

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa