One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

176 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 7 Loka 2012 - 4:56

jAsbee

jAsbee

^ jos et sä tosiaa oikeesti haluu ees tulevaisuutta sen kaa ni sit en nää oikee syytä jatkaa tota .. mut en silti tekis mitää hätiköityy koska uskon et jos sä sitä rakastat ni kyl sä sen tulevaisuude sen kanssa oikeesti haluut ja toi vaa joku hetkelline olotila jollo sust tuntuu ettet ees haluis .

177 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 4:21

vilqu

vilqu

Tänää meni koulupäivä taas vaihteeks vähän perseellee.. Varsinki kotsan tunti!! Meijän kotsan ope on oikeesti niin ärsyttävä!! Ja mun kotsan ryhmässä on kyll yks nii ihana poika (sarkasmia!!) se on niin ärsyttävä ja ilkee ja kaikkee, mun pää oikeesti räjähtää sen kanssa!! Sit se on vielä mun luokalla.. No ei oo kyl ainoo meikän luokan aivoton ihminen..! En kestä sitä opettajaa, enkä sitä poikaa!

Sit mun pitäs lukee kokeesee, lenkittää koira ja tehdä kaikki muut miljoona asiaa.. Onneks illalla on harkat Very Happy Ja sit mua väsyttää ihan kivasti ja kaikkee..

178 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 7:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Äiti ja isäpuoli eroo ja me muutetaa ens viikolla uuteen kämppään.

https://twitter.com/#!/penguiniam

179 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 8:57

jonskauu

jonskauu

Stypay VOI EI :-( vähänkö kamalaa, musta on aina hirveetä kuulla ihmisten eroista. Mutta voimia sinulle ♥

180 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 9:05

nealoves1D

nealoves1D

Eveliina,, eikäääää )'': tosi harmillista kuulla tollasta. En oikee osaa auttaa mitenkää :s mut koita pärjäillä sisko ♥

181 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 9:46

bewareofaino

bewareofaino

Stypay, voi ei :-----( kenenkään ei oikeesti pitäs kokee elämässään tollasta. Paljon voimia sulle ♥

182 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 9:57

Sarqai

Oikeest mul on vatutuksen multihuipennus just nyt. Se kuka OIKEESTI kertoo mul elämän oikeen tarkotuksen on ansainnu mun 100% kunnioituksen, ja mä sanon sen et kauheen moni ihminen ei oo mun kunnioitusta ansainnu, ei sil et sil ois varmaa paljoo välii.. Mut mua ärsyttää kaikki ja miksei maailmas voi OIKEESTI olla tasa-arvo kohdallaan?! Ja vatuttaa miksei hazzal oo yhtään sooloo lwwys?! Ja mä tiedän et tuskin ketään kiinnostaa hyttysen kakan vertaa mun ongelmat, mut vatuttaa kuiteski kaikki.
JA NY JOKU FIKSU:: miten veri poistuu ruumiista, koska sydänhän pumppaa sitä kokoajan lisää nii mihin se vanha katoo? ja ei menkat ei kelpaa, entä miehet ja nuoret & vanhat naiset? Ja joo ne verisolut kuolee mut eikai ne nyt tonne jalkoihin keräydy ne kuolleet? MIHIN NE MENEEE

183 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 10:15

jAsbee

jAsbee

earbujhjhjghggj kuinka vitun itsekeskeinen itserakas ylimielinen paska ihmine voi olla !? oikeeesti huhhuh ...

184 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 10:19

nealoves1D

nealoves1D

Sara,, veri kiertää nii et se palaa aina sydämee ja sitte sydän pumppaa sen takas ulos. Ainaki näi muistaisin terveystiedontunnneilt xd

185 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 11:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mä oon aika onnelline itseasiassa tosta erosta. Eihä se sillee oo kiva kenenkää (mun perheen) kannalta, että mä todennäkösesti tuun pitkään jakaan huoneen mun siskon ja veljen kans ja tuo ukko yrittää viedä äidin seuraavienki kuukausien tulot ja hyökkää mun ja veljen kimppuu ku äiti ei alistukkaa kohtaloonsa, mutta mä oon ilonen että tää riitely tässä talossa loppuu, mä en olis jaksanu sitä enempää. Ja mä oon valmis olemaa vaikka syömättä jos raha on nii tiukassa ja oleen ilman nettii seuraavan vuoden. Mulle on vain tärkeintä että mun sisko on turvassa kaikelta ja äiti pääsee tästä eroon. Mä olisin valmis vaikka asuun yksiössä näitten pölvästien kaa jos se olis siittä kiinni :-D mä kuitenki rakastan niitä ihan älyttömästi ja oon valmis vaikka mihin kunhan mä tiiän että mun äiti on ok ja siskolla on kaikki oikeesti hyvin, mä haluun että se säästyy kaikelta ja että siitä tulee jotai suurta ja se varmasti yllättää meiät kaikki.

....äää miksen mä ikinä kerro sille kuinka paljo mä sitä rakastan vaikka se käy mun hermoille koko aja :3 <3

186 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 11:58

nealoves1D

nealoves1D

Eveliina,, eikäää c'': kui ihanasti sanottu ! Ja no tolta kannaltaha tosiaa onki varmaa ihan hyvä, ni ei tarvii riidellä/kuunnella riitelyy. Mut eroominen ei oo muuten kiva asia :d

187 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 8 Loka 2012 - 21:28

jonskauu

jonskauu

Onks pakko jos ei haluu? :-( Mun pitäis olla jo menossa mut en vaan jaksa!! tänääki viivyin peiton alla puol tuntii pitempää mitä oisin saanu ja nyt ärsyttää kun on kiire.

188 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 3:40

bO0m

bO0m

Tulin just kotiin. Meil oli viimesellä tunnilla matikan koe. Kun sain sen paperin eteeni en muistanu enää mitään mun pää oli ihan tyhjä kaikista niistä laskutavoista. Ekan laskun tekemiseen käytin 15 minuuttia vaik se oli helpoimmasta päästä.
Sit jäin viimesenä luokkaan tekeen sitä koetta kun kaikki muut oli lähteny. Siihe alko tuleen jo oventaakse seuraavalle tunnille tuleva luokka (seiskoja). Sen oven läpi kuulu, kun joku niistä kysy että kuka toi on sit kuulin monta kertaa kun ne hoki mun nimee et "toi on sanni (sukunimi sensuuri xd)" ja se oli oikeesti niin häirittevää mun ajatus katkes kokonaan ja teki mieli vaan purskahtaa itkuun siitä turhautumisesta. Lopulta palautin sen kokeen ja lähin siitä luokasta. Olin niin vihanen etten kiinnittäny mitään huomiota niihin seiskoihin, kunnes yks niistä hymyili ja sano että "ei sun ois pitäny vielä sitä palauttaa kun meillä meni tuntia" :DD Mua hymyilytti vaikka olinki niin vihanen, koska luulin että mulla oli hirvee kiire tehä nopee se koe ja et niitä ärsytti kun mulla kesti! Sitte ne kaikki huokaski masentuneena kun tulin sieltä luokasta, se oli huvittavaa :DD Mutta kuitenki tosta pienestä piristyksestä huolimatta, se oli hirveetä, voin vaan ootella sitä vitosta... ): Ja anteeks tämmönen hirvee epäselvä stoori, piti vaan purkaa ;((

189 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 5:27

vilqu

vilqu

Stypay kurjaa.. Mut toisaalta tiedän tunteen ku joutuu kuuntelee vanhempiensa riitelyy aina kun ne on samaan aikaan kotona.. Ja sit ku toinen vaa on kotoo ni se puhuu sitte paskaa siitä toisesta mulle ja siskolle, se on niin perseestä ja masentaa mua ja mietin aina et mihin tää maailma on oikeen menossa.. Toisaalta se ois niin iso helpotus jos noiki erois.. ja muutaminen vois olla kivaa (kuulostan varmaa ihan hirveeltä..!) mut toisaalta ku miettii tätä meijän perheen tän hetkistä rahatilanetta ja kaikkee ni se eron hetki ois vielä 100000 kertaa vaikeempaa.. joo sori vuodatus mut oon toisaalta pahoillani sun puolesta toisaalta ilonen jos tilanne on toi..

SItte Sara lukiessani tota sun juttuu mietin ihan samaa et mihin se veri oikeen menee.. enkä kyll oikee vieläkää tajuu..

Ja sitte se miks oikeesti agstaan!! Eilen harkoissa venyteltiin ihan lopuks ja reväytin oikeen jalan takareiteni tai sen siinä jossain.. se ei naksahtanu mitenkää se vaa muljahti sillee tosi kriipisti ja oon ny könkänny (onkohan toi ees sana?) koko päivän ja tä on vasta alkua koska lääkäri (jossa olin tänää koulun jälkee) sano et toipuminen kestää pitkään.. mut sitte se ilkimys ei viittiny kirjottaa ees lääkärin todistusta koululle tai antanu mitää muuta niksii tähän jalkaa (esim sellasta ihme teippii jota mun iskä ehotti) ku vaa kylmägeeliä ja kylmäpussia ja liikkuu vaa sen verran ku toi jalka antaa periks.. ja sano kans et en mä liikuntakieltoo tarvii mut liikun vaa sillee hyvin rauhallisesti.. Eli saan kärsii tän jalan kaa ties kuinka kauan, enkä voi käydä harkoissa muuta ku kattoo, enkä voi osallistuu koululiikkaa ja arvaa uskooko se himputin liikkaope yhtää mitää ilma lääkärintodistusta jota en saanu ku nimittäin tä jalka sattuu vaikka vaan istuisn tai makaisin niinku nyt.. ja ku liikun tai teen jotai muuta extemporee ni sitte sattuuku syötävä!! Mitäköhän tästäki vielä tulee..

sori vuodatus mut potuttaa toi lääkäri (yks hyvä puoli et mun vanhemmat on ihan tosissaa tän asian kaa eikä tarvii lenkittää koiraa mun ainakaa parii päivää..) ja odotan vaa innolla kuinka kauan saan vaa könkätä ja selitellä sille liikka opelle ja muille..

190 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 5:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mul on huomenna terveystarkastus ja käsittääkseni saan rokotuksen :o ja mulla on piikkikammo... pelottaa :( en haluaa

vilqu ; jos sun vanhemmat kerra ottaa tosissaan ni käske niitte laittaa vaikka wilmas sille liikkaopelle ettet voi osallistua koululiikuntaan, ni sit se uskoo

191 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 5:46

vilqu

vilqu

^^Kyll ne laittaaki mut usko vaa et sitte ku meen sinne liikka tunnille jossa ei oo mun vanhempii selittelees sille ni ei se mua taas siellä usko ja odotan nyt jo sitä lausetta "joo no tee sen verran ku pystyt" tai jotain vastaava.. joo pystyn kävelee maailman hitaimmin.. okei ehkä mun pitäs rauhottuu ja kattoo sitte mitä tapahtuu eikä vaa valittaa (:

ja ainiin!! Avattiin tänää bilsan tunnilla kala, siis leikeltiin ja etittii/katottii sen sisuskaluja ja muuta namia! Sitte ku se ope repi mun ja kaverin kalaa vähän kovakourasemmi et sen aivot tulis esiin ku se oli vähän kova ni ku se riuhtas sen auki ni sieltä sisältä pärskähti mun namaa jotain (enkä tosiaa haluu tietää mitä!!) ja en ois niin varma jos meni suuhunki asti joku pikku pikku osuus.. (:

192 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 6:46

Evee

Evee

Louizz mullaki on piikkikammo D: Rokotukset ja verikokeet on ihan kamalii
Vilqu me leikeltiin sillo joskus kaaauan sitte simpukka. Sitä oli ihan kiva yrittää repii auki Very Happy

Masentava sää & mä en osaa matikan läksyi

193 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 7:54

jAsbee

jAsbee

vilqu , kuulostaa iha mun liikanmaikalt .. :DD ja meki avattii kala seiskan bilsantunneil :D taino osa avas , toiset ei suostunu ja mä olin yksi heistä :D

194 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 9:28

Veeranen

Veeranen

vilqu hyi rupes ällöttää toi kala xd muistanku me viime vuon leikeltiin, tai, en suostunukoskee siihe kalaan...xd

Sara sydän pumppaa veren valtimoihin sit se tulee laskimoit pitki takas sydämmee, sit taas sama, kait o.o

195 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 9 Loka 2012 - 10:14

Mileaz

Mileaz

Eveliina inhottavaa et ne eroo, mut sit taas jos se ei sua sinällää haittaa nii en rupee tässä nyt mitenkää voivottelemaan. Mut et joudutte muuttaaaaa? Mikset sä oo sanonu mulle sanaakaa tosta? D:
Sanni hyi toi on nii hirvittävä fiilis iha minkä kokeen kanssa vaa! Reaaliaineissa se on hirveetä ku sä luet kysymyksen, sä ymmärrät sen muttet silti ymmärrä. Sit sä luet sen tyylii 987654e3w90 kertaa, etkä tajuu sitä vaikka silti tajuat. Siis mulla ainaki on tällasia tilanteita monia kertoja ollu kokeessa. Saatteks te tehdä noi kaua koetta et menee seuraavan tunnin päälle? Meillä oli se tunti maksimi, et sai käyttää sen välitunnin siihe mut sit piti jo olla menossa.

Kuka pakenee mun kanssa Lontooseen, ens viikolla tulee ensilumi.

196 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 10 Loka 2012 - 4:44

vilqu

vilqu

^^ Minä!! Tuleeko muka? Mihin päin suomee?? Sääennustajat..

Tää jalka.. <3

197 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 10 Loka 2012 - 5:19

jonskauu

jonskauu

Milla Et oo tosissas? Ei vielä saa sataa lunta!! :-(

Tän päivän ja huomisen luistelutreenit peruttu kun niin moni niistä lapsista on kipeenä =(
toisaalta ihan kiva kun voi viettää nyt loppuviikon illat vapaasti mut kuitenki.

198 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 10 Loka 2012 - 8:04

bO0m

bO0m

Mileaz No oikeestaan meil oli mahollisuus saada tossa kokeessa 5 minsaa yli aikaa, ja sit se opettaja sano mulle että mä voin mennä viel johonki varastoon tekeen sitä, mut joo ei ehkä ihan huvittanu ;D
Ja mä oon todellakin lähössä Lontooseen, tai ihan minne vaan kunhan pois täältä! D:

Stypay oon pahoillani sun puolesta, tiedän kui raskasta on jos porukat riitelee koko ajan (itelläni päivittäin), mut ehkä se ero oli sit parempi. Jaksamisii!<3 ):
Ja itelläni on samalla tavalla kun Vilqu sulla, toivon suurimman osan ajasta et porukat erois, vaikka ymmärrän että sekin ois kauheeta. Uskon kuitenkin että helpompaa se ois kun se mitä joutuu tällä hetkellä kestään ;c

199 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 10 Loka 2012 - 8:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

VUHUU MÄ AINAKI OOTAN INNOISSANI LUNTA !! olispa pysyvä <3 äää mut salee vaa jonnekki käsivartee tai pohjois-lappiiiin :c
en jaksa tehä mun matikan tehtäviii vaikka päätin et tän kurssin kokeest veän 6 paremman. joo'o siltä alkaaki näyttää....
ja miksei joulukuuki vois jo tulla :-(

200 Angstaus topa #14 - Sivu 8 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 10 Loka 2012 - 10:24

Veeranen

Veeranen

Milla mä karkaan sun kans!Very Happy

repisköhä mein liikanope pelihousunsa, jos en juoksis coopperii. KOSKA ARGH. mua ei vois vähempäää kiinnoostaaa D:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa