Kiitos te ootte ihania ♥
Ja tässä selitys tolle ilmeisesti-sanalle! Eli siis juttu meni silleen, että oltiin koko vklp eri porukoissa ja ei nähty kertaakaan. Sit eilen illalla mun yks kaveri, joka oli samassa porukassa mun poikaystävän kanssa, soitti mulle ja kysy että ollaanks me erottu. Olin tietty iha ihmeissään, mut sanoin et ei olla, mite niin. Sitte se vaa meni siit sen porukasta kauemmaks ja sano että mun poikaystävän kimpussa on koko ajan joku tyttö ja että mun poikaystävä ei oo pistäny yhtää pahakseen että se tyttö on ollu sen sylissä, halaillu, koittanu pussata jne.
Ajattelin eka, että jos se on ollu joissai bileissä ja juonu siellä ja sit se ei tajuu välttämättä et mitä se tekee, mut mun kaveri sit sano että kukaa siinä porukassa ei oo juonu yhtää mitää eli se on ollu täysin selvinpäin! Sitte sanoin kaverille, et joo en usko ennenku näen, niin eiköhän se sit lähettäny mulle kuvaviestin josta mä omin silmin näin että se tyttö kaulaili siinä mun poikkista. Oon siitä lähtie koittanu soittaa tolle yhelle, mut se on vastannu mulle 100000:sta puhelusta tasan yhteen ja sillon sillä ei ollu aikaa puhuu ja kuulin kyllä että sitä ei kyllä yhtää huvittanukaa puhuu siitä.
Laitoin sille sit viestii äsken, että voitasko huomenna nähä ja puhuu nyt tää juttu selväks tapahtu sit mitä tapahtu. Sit kirjotin kanssa, että mä oon tosi pettyny siihen koska se sano iha sillo muutama päivä sitten että miten kukaa voi rikkoo sun sydäntä ja nyt se teki sen ite. Ja jooo se vastas myöntävästi eli nähää huomenna, mut sitte mun poikkis kehtas väittää et mäki lirkuttelen muille pojille (mitä en todellakaa ole tehny) ja poikaystävä on halunnu mun kans vaa tasoihin, eli se on mun syy et se on tehny noi. Toho viestii mä en oikeesti vastannu enää yhtää mitää koska toi oli niin törkeetä, lapsellista ja v*tun kaukaa haettu juttu että voi huhhu. AAAAAAAAAAAAAAAARG. No joo, ehkä tää selvii sit huomenna.
Sori tuli hirveen pitkä, mut ajattelin et teidänki on ehkä helpompi tajuu tää tilanne jos kerron koko jutun. Mietin kyllä että oonko vaa jotenki liian mustasukkanen tai jotai, mut mite mä voin antaa vaa tommosen asian ollakkaa? Mut anyways kiitos siskot ootte iha mahtavia ♥