One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

151 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 4:10

jonskauu

jonskauu

En jaksa nyt selitellä tätä koko juttuu koska se on niin pitkä, mut ilmeisesti mun poikaystävä oli viikonloppuna iskeny jonkun toisen tytön ja viettäny sen kans oikeen mukavan viikonlopun.

Olo on maailman kamalin ja tunnen itteni niiin mitättömäks ja turhaks tällä hetkellä että ei mitää rajaa. Taas tulee vaa kaikki huonot jutut mielee ja pelkään et mulle taas tapahtuu jotai ikävää niinku sillon pari vuotta sitte. Tahtoisin vielä olla ton yhen kanssa mut helposti alan nyt kuvitella et heti tapahtuu jotai jos en oo paikalla. En tiiä yhtää et mitä nyt tapahtuu mut oon ihan helvetin surullinen ja vihanen ja pettyny ja kaikkee. :-(

152 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 4:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu, voi eeii ! :-( onko toi iha varmaa, ku kirjotit et 'ilmeisesti'? jos ei oo, nii kysyt suoraa poikkikseltas ! vähänkö kamalaa oikeesti :-( ja jos te molemmat tahotte olla vielä yhessä, nii sitte sun tarvii vaa alkaa rakentaa luottamusta, sillä raastaaha se molempii jos toine kelaa kaikkee heti jos ei oo ite paikalla, mut ymmärrän sua hyvi ! voimia <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

153 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 6:22

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu, eikäää :'C komppaan stypayta, sun kannattaa suoraan vaan kysyy sun poikaystävältä niin saat ainakin kuulla sen totuuden sen suusta. Ää, toivottavast kaikki selvis nii ettei sul olis huono fiilis ): Voimia sinne päin ♥

154 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 6:25

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, voi eei :c samaa olin kysymäs ku Eveliina et onko toi siis varmaa ? Tietty voi olla paha kysyy suoraan ku voipi olla ettei se ihan tost noi vaa sulle äi naamaa töksäyttäis et iski jonku toisen ... Mut kannattaa jutella poikaystäväs kans ja yrittää selvittää et mitä sil on mieles, koska jos haluutte molemmat olla toistenne kaa yhessä ni eihän siinä sit sillon oo mitää, jos vaa saisitte viel vähän enemmän luottamusta kuntoo, mut sitte jos tollaset viikonloppusuhteet alkaa toistuu poikaystäväs kannalt ni sillon sun kannattaa vaa yrittää järkevästi mietii et mikä olis oikein. Anteeks en oikee osaa auttaa täs tilantees sisko :d mut koita pärjäillä & toivotaa et toi juttu selvii c: iiiiiso hali sulle ♥

155 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 10:23

jonskauu

jonskauu

Kiitos te ootte ihania ♥

Ja tässä selitys tolle ilmeisesti-sanalle! Eli siis juttu meni silleen, että oltiin koko vklp eri porukoissa ja ei nähty kertaakaan. Sit eilen illalla mun yks kaveri, joka oli samassa porukassa mun poikaystävän kanssa, soitti mulle ja kysy että ollaanks me erottu. Olin tietty iha ihmeissään, mut sanoin et ei olla, mite niin. Sitte se vaa meni siit sen porukasta kauemmaks ja sano että mun poikaystävän kimpussa on koko ajan joku tyttö ja että mun poikaystävä ei oo pistäny yhtää pahakseen että se tyttö on ollu sen sylissä, halaillu, koittanu pussata jne.

Ajattelin eka, että jos se on ollu joissai bileissä ja juonu siellä ja sit se ei tajuu välttämättä et mitä se tekee, mut mun kaveri sit sano että kukaa siinä porukassa ei oo juonu yhtää mitää eli se on ollu täysin selvinpäin! Sitte sanoin kaverille, et joo en usko ennenku näen, niin eiköhän se sit lähettäny mulle kuvaviestin josta mä omin silmin näin että se tyttö kaulaili siinä mun poikkista. Oon siitä lähtie koittanu soittaa tolle yhelle, mut se on vastannu mulle 100000:sta puhelusta tasan yhteen ja sillon sillä ei ollu aikaa puhuu ja kuulin kyllä että sitä ei kyllä yhtää huvittanukaa puhuu siitä.

Laitoin sille sit viestii äsken, että voitasko huomenna nähä ja puhuu nyt tää juttu selväks tapahtu sit mitä tapahtu. Sit kirjotin kanssa, että mä oon tosi pettyny siihen koska se sano iha sillo muutama päivä sitten että miten kukaa voi rikkoo sun sydäntä ja nyt se teki sen ite. Ja jooo se vastas myöntävästi eli nähää huomenna, mut sitte mun poikkis kehtas väittää et mäki lirkuttelen muille pojille (mitä en todellakaa ole tehny) ja poikaystävä on halunnu mun kans vaa tasoihin, eli se on mun syy et se on tehny noi. Toho viestii mä en oikeesti vastannu enää yhtää mitää koska toi oli niin törkeetä, lapsellista ja v*tun kaukaa haettu juttu että voi huhhu. AAAAAAAAAAAAAAAARG. No joo, ehkä tää selvii sit huomenna.

Sori tuli hirveen pitkä, mut ajattelin et teidänki on ehkä helpompi tajuu tää tilanne jos kerron koko jutun. Mietin kyllä että oonko vaa jotenki liian mustasukkanen tai jotai, mut mite mä voin antaa vaa tommosen asian ollakkaa? Mut anyways kiitos siskot ootte iha mahtavia ♥

156 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 10:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu toi että se tahto sun kaa vaa tasoihi, anna mun nauraa oikeesti! :DDDDDDD tekee mieli vaa nauraa oikeesti mä oon aatellu et sun poikkis on tosi ihana ja kaikkee ja sillei jo suht 'mature' (en muista suomeks D:) mutta jos tekee tollast että pääsis tasoihi nii ei voi muuta aatella ku mite joku voi olla noi lapsellinen? mutta nyt tuli mielee, että jos toi on vaa tekosyy? että jos se vaa keksi ton syyks miks toi sen teko ei olis nii 'paha' mukamas?
mut puhutte asiat halki huomenna, ja jos teiän suhde jatkuu nii se jatkuu, mutta tärkeintä että saatte asiat selvitettyy!
voimia ja toosi iso hali! :-) ♥

157 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 11:49

Peetu

Peetu

jonna ei mitä ?! Surprised mut hyvä että puhutte nää asiat halki, ei tarvii sit ihmetellä. tsemppii ja halei sulle, kyllä se siitä ! me ollaan täällä sua varten (:

158 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 30 Syys 2012 - 12:43

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu, ei herran jumala sentään, teki tolleen pelkästään päästäkseen sun kans tasoihin? :'DD Lapsellista ja vielä enemmän jos toi oli vaa tekosyy että sitä ei vois syyttää mistään. Huhhuh, mut onneks te näätte huomenna ni voitte sit puhuu asiat halki. c: Pärjäilemisii sisko ♥

159 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 1 Loka 2012 - 3:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonna, mä en nyt sua osaa mitenkään auttaa ku mul ei oo ees koskaan ollu poikaystävää (jossei lasketa sellasta epävirallista ns."ala-aste suhdetta" pari vuotta sitte(olisko vitosel) joka oli vaa sellane alax olee ihqqq. ei ees vietetty aikaa yhes ja sit se loppu siihe ku mä en enää jaksanu sellasta pelleilyy,josta ei ees tienny ku mein läheisimmät kaverit)kuiteski sun poikaystäväs teki mun mielestä nyt aika pahan virheen ja oon täysin samoilla linjoilla muitten kaa. mut tänää ku ootte puhunu asiat halki ni kävi mite kävi me ollaan sun tukenas

160 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 1 Loka 2012 - 4:53

jAsbee

jAsbee

jonskauu tosi harmi ):: ja et todellakaan oo liian mustasukkane , älä syytä ittees tai ees mieti mitää tollast , sun poikaystävä se täs teki väärin o;
jos seurustelee ni pitäis tietää et ei tollast tehä , tosi lapsellista ja mun mielestä sun poikaystäväs ei todellakaan enää ansaitse sua ton jälkee . ja ite en ainakaan pystyis tollast unohtaa tai antaa anteeks tai luottaa siihe enää .

161 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 1 Loka 2012 - 5:33

Veeranen

Veeranen

Jonna, anteeks mä en osaa sanoo tähä muutaku AA ETTÄ ON HASSUA PORUKKAA OLEMASSAAA c: typerä toi jätkä jos tollai käyttäytyy, ja ei vastaa jne. mut sun kaveri teki oikein ku kerto sulle ! mut nyt meet ja puhut asiat halkijapoikki sen kanssa!

162 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 2 Loka 2012 - 2:32

Evee

Evee

koulukuvat tuli... :/
+ sain fyssan kurssist seiskan

163 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 2 Loka 2012 - 5:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Terveystiedon opettaja on tyhmä ! Se lupas sekottaa meiä istumajärjestyksen ku mun pöydässä(minä,kaks poikaa,kaks muuta tyttöä(ne pojat on tosi kivoi ja toinen niistä tytöistä iha ok,toine ei sit nii kiva))ei homma toimi..eieieiei. nii ja eile huippumalli haussassa Katja tippu yhyy,mä kannustin sitä. aamulla meinasin ruveta itkee bussissa ku tulin sinne(siellä mun kaveripoika istu sen tyypin vieressä joka vihaa mua(ja mä sitä)) sit sain itteni takas koska bussijäbä osaa sit olla nii h*lvetin ihana. musta tuntuu tällä hetkellä todella ulkopuoliselta kaikesta,oon pyöriny neljän tytön kaa nyt aika paljo tänä mun ylä-aste aikana ,ja ne on kyl kivoi,mut niistä jakautuu parit ja oon aina se ulkopuoline,ja tänää yks niistä teki mun mielestä aika paskan tempun mua kohtaa ku sil oli 3 välipala lippuu,ja sit toisella oli pelkästää itellensä. No sit ku meit on 5 ja sil oli kolme niit lippui (ja sit sil yhel niist tytöist oli itellensä) ni yks jää ilman ja se sit päätti antaa niille muille ne liput ja mä olin se joka jäi ilman,vaikka mä lupasin et maksan huomenna sille sen ,ja muut ei ees luvannu maksaa siit mtn. ja seki on tullu todettua et mä en pysty enää luottaa tyttöihin ! ja sit täs ku ootettii bussia ni siin oli sit varmaa 20 poikaa(6 niist tuli mun kaa samas bussis ja on tavallaan mun kavereitaki) ja minä,sit ku mein pysäkki on iha tupakkapaikan vieressä(kylläki sit vaan yks niist mun kavereista poltti) ni siitä ohi tulee liikunnan opettaja ja pysähtyy siihe ja pitää pitkän luennon tupakoinnin vaaroista,ja sit se mulle vaa et "tälläses seurasko sä oikeen luuhaat,etkai säki polta" kaikki ne pojat rupee nauramaan ja on heti sillee "ei se mtn polta" olihan toi kyl kieltämättä aika huvittavaa siihe asti ku se sano "tästä kyllä tulee wilmaan,teille kaikille".mun wilmas ei kylläkään näy ainakaa viel mtn,toivottavasti mulle ei tuukkaan. niin ja sit ruotsin opettaja valitti meil "mä en oo ikinä ennen joutunu opettaa näi hankalaa seiska luokkaa,ja oon ollu alalla 30 vuotta" vaikka esim atk opettaja kehu meit parhaaks seiskaluokaks pitkään aikaan ja moni opettaja kehuu et meis on ainesta vaikka mihin ja meitä usein sanotaan koulun parhaaks seiskaluokaks.
hieno romaani hermanni

164 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 2 Loka 2012 - 10:08

Evee

Evee

päivä oli suoraan sanottuna p**seestä. eipä mulla muuta

165 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 3 Loka 2012 - 5:14

jAsbee

jAsbee

- kaveri tais just suuttuu mulle yhest iha niiiiiiin lapsellisesta syystä ..
- yks jätkä on selvästikkin osoittanu olevansa ihastunu muhu ellei jopa enemmänki ja tavallaa kertonukki sen , mut pelkään vaa et se selittää kaikille muillekki samat asiat mitä mulle ja samaa aikaa on "ihastunu" kymmenee muuhun tyttöö .. ja sitku se asuu tos vähä matka pääs mut sit kuiteki sen verra kaukan et en tunne ketää sen kavereit eikä mun kaverit tunne sitä eikä oo mitekää samat piirit , ni en tiiä mitä se sielki tekee joitteki muitten kaa .. sit taas en tiiä yrittääks se vaa tehä mua tahallee mustasukkaseks vai mitä , koska se tietää et tuun oikeesti helposti mustasukkaseks ja silti kertoo kaikkii juttui mihi liittyy joku tyttö (muka kaveri, mut silti sen jutut kuulostaa et ne ei todellakaa ois mitää kavereit) . ja kyl se tietää ihan selvästi et tykkään siit , mut en vaa pysty sanoo sitä koska en uskalla enää koska pelkään et seki tulee vaa satuttaa mua , ja se tietää varsin hyvi miks ni en tajuu miks sen pitää käyttäytyy tollee .. iha ku se haluis tahallaa satuttaa mua vaik kyl mä tiiän et eise ikinä tekis nii . ehk se ei sit vaa tajuu et se oikeesti sattuu .. ?

166 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 4 Loka 2012 - 5:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

matikankoe meni persuuksillee, 11 tehtävää joist piti tehä 8, osasin ehkä puolista puolet ja silti niistäki saan ehkä hyvällä onnella pisteen. ja neljäsosa pitäs saada että pääsee läpi ja mä haluisin oikeesti paremman ku vaa "päästä läpi" .... siihe meni mun mahikset saada limited edition pakkaus

167 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 5 Loka 2012 - 9:18

nealoves1D

nealoves1D

suoraa sanottuna paska fiilis. Ollaa oltu mu poikastävän kaa yhes vast kuukaus ja must tuntuu jo nytte ettei tää tuu kestää .. Ollaan loppujen lopuks nii erilaisii. Oon tuntenu sen reilun 2 vuotta ja ajattelin et tää juttu oikeesti tulis toimii. Tottakai rakastan sitä ja tää sattuu oikeesti myöntää et en enää nää mitää pitkää tulevaisuutta sen kaa. Mulla on itelläni tosi paljon tavotteita ja haluun "menestyy" elämäs ja haluun matkustella ja elää sellast elämää ku elän nytte. Oon lähössä suorittaa kolmarii jos pääsen, ja oon valmis tekee sen etee töitä. Mun poikaystävä taas pääsee kokeista just just läpi ja ei oo suunnitellu opiskeluu oikeestaa yhtään. Se aikoo ilmeisesti oppisopimuksel sen faijan autokorjaamolle keski-suomee, koska ei haluu amiksee ja sil ei olis toivookaa päästä lukioo. Muutenha se on ihana ja voisin listaa sen hyvii puolii ihan sikana, mut viimeistää vuoden/kahen pääst tulee vastaa se et halutaa nii erilaiset elämät, ja en voi kuvitella itteeeni asumas ihmisen kaa joka just just tienaa ruokarahat itellee yms xd Mä oikeesti toivon et asiat ei olis tällee ja voisin kuvitella meijät yhes till forever ends, koska rakastan sitä yms mut en vaa pysty.

// anteeks kauhee avautumine :d

168 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 5 Loka 2012 - 9:45

jAsbee

jAsbee

nea tosi ikävää ):: toivottavasti toi tilanne joteki selventyy tost , mut jos sä oikeesti rakastat sitä, en siis todellakaan epäile ettet rakastais, mut siis jos sä todellaki rakastat sitä ni uskon et toi paranee jotenki ja te pystytte selvittää kaike ja tuut kyl jossai vaihees näkemää sen kaa sen tulevaisuuden (: ei kuukaude jälkee mun mielest viel välttämät tarviikkaa nähä sitä ja kaikille muuteki tulee noit hetkii (: & sun asiashan tää on mut mä neuvoisin et juttelette ja katotte ja tällee ni eiköhä asiat parantuis (:

169 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 5 Loka 2012 - 10:13

jonskauu

jonskauu

nea et ehkä usko mut aloin itkee kun luin ton sun tekstin :-D hah no joo oon niin herkkä nykysin et itken pelkästään siitä kun herätyksello soi.. mut joo asiaan! Mulla oli/on vähä sama tilanne. Mäki haluun menestyy ja haluaisin oikeesti lähtee ulkomaille opiskelee joko jotain tähä sosiaali- ja terveysalaan liittyvää ja toisaalta haluaisin kokeilla siipiäni esiintyjänä. Eli siis kuitenkin, en haluu vaa jäädä ilman mitää suunnitelmii elää vaan jonnekkin ja kattoo mihi elämä vie. Mun poikaystävä on mua vuoden vanhempi, eli se on täyttäny nytte 18 ja ennenku alettii seurustelee mietin sitä et se haluu kuitenki käydä ulkona viikonloppusin ja pelkäsin et jään yksin ja sit kans toi on vähä semmonen et nippanappa pääsee kokeet läpi ja muutenki sitä ei hirveesti koulunkäynti kiinnosta. Sit lisäks se polttaa ja en oo oikee ite ikinä tykänny siitä kun joku polttaa ,mut oon kuitenkin tottunu siihe. Ollaan muutenki aika eri maailmoista, poikaystävä tuntee hirveesti kaikkee porukkaa ja on silleen 'suosittu' ja mä oon vaa tämmönen tuppukylän ilmestys Very Happy Mua pelotti ihan hirveesti koska pelkäsin et mut leimataa joksku onnenonkijaks tai tiiäöt varmaa mitä tarkotan. Lisäks mä oon seurustellu 2 kertaa vakavammin ja oon joka kerta ollu ihan tosissani ja oon tälläkii kertaa, mut mun poikaystävällä on vaa ollu monia 2viikon juttuja. Sit halutaan tavallaan aika eri asioita elämältä ja mä mietin sitä just, että tää ei todellakaan tuu kestää enkä osaa edelleenkää kuvitella meitä yhessä joskus monen vuoden päästä.

Okei se siitä mun tilanteesta, mut ajattelin kertoo et mulla on vähä sama tilanne nii ehkä se helpoottaa sua ymmärtämään tän pointin tässä viestin lopussa :-D HAHA voi vitsi kun tästä tulee pitkä viesti ja kukaa ei jaksa lukee noi kuiteskii. Halusin vaan kertoa, että vaikka haluutte eri asioita & ootte erilaisia niin kannattaa silti yrittää jatkaa niin pitkälle kun mahdollista. Ei sitä ikinä tiiä että mitä elämä tuo! Sitäpaitsi jos voit listaa sun poikkiksesta enemmän hyviä kun huonoja asioita nii pidä ihmeessä siitä kiinni. Mä ainaki meen sillä linjalla tämmösissä asioissa (vaikka muuten oon kauhee kontrollifriikki perfektionisti ja kaikki pitää olla just eikä melkee), että meen päivä kerrallaan ja katon sitte että mitä tapahtuu. Ja jos pitää tehä vaikeita valintoja nii sitte ne pitää tehä ja kyllä asiat selviää aina aikanaan.

Eli siis, koita mennä vaa eteepäi ja mietit sitten niitä asioita kun ne eteen tulee Smile Toki jos oikeesti toi asia ahdistaa sua paljon & pitkään nii juttele sun poikaystävän/kavereiden kanssa ja sitte teet sillee miten susta hyvältä tuntuu. HAha toivottavasti tästä oli apua! Very Happy

170 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 5 Loka 2012 - 11:59

_Blistex_

_Blistex_

Nea, harmi jos sulla on sellanen fiilis :c Mut se on ainaki mun mielestä ihan ymmärrettävää että ihmiset haluaa eri asioita elämässä ja on erillaisia tavoitteita yms. Mut kuten Jonna jo sanokin niin edetkää päivä kerrallaan ja nauti näist hetkistä jolloin oot poikaystäväs kanssa. (: Ja voithan sä sille puhua täst jos sua se niin paljon ahdistaa yms, kyl se varmaa ymmärtää. Ja mieti vaikka sen niitä hyviä puolia C: Toivottavasti sun huono fiilis menis pois. :3

171 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 5 Loka 2012 - 12:10

vilqu

vilqu

Ei vit*u..!!!!! Tää päivä ei tosiaa oo ollu mmun päivä!!! Aamusta alkaen KAIKKI on menny päin pa*kaa!! Talilla meni okei ihan kivasti mut muuten koko päivä täyttä pas*aa Very Happy En jaksa ruveta luettelee eriksee kaikkee mikä vit*ttaa mut nyt sit taas mun ihana kone väittää et vaan "Yleinen keskustelu" topassa täällä agstauksessa on uusi viesti joka ei tosiaa pidä paikkaansa.. Ei *****!! Enkä jaksa ruveta ettii nyt koska oon ihan väsyny ja kello on miljoona!! Toivottavasti huomenna ois vähän parempi ja konekki taas fiksu..

SUORAAN SANOTTUNA TÄLLÄ HETKELLÄ VIT*TTAA IHAN SAIRAASTI!!!

taino yks asia mikä ei ärsytä mut saa mut toisella tavalla alakuloiseks on se että oon taas lukenu kaiken laista 1D juttui ja on niin kova ikävä poikii et halkeen kohta!! <3

172 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 5 Loka 2012 - 12:37

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea voi ei :-( koita ottaa päivä kerrallaa ja tsekkailla miltä tuntuu pitemmän päälle, jos myöhemmin tunne vahvistuu ettet voi olla ton tyyppisen kanssa yhessä, nii ei sitte voi. en osaa kauheesti neuvoo mut jonna oliki asian ytimes ainaski mun mielest!

mua vähä mietityttää mun kaveri, joka on tuolla mun kaa samassa koulussa. oltiin 8lk kevääsee asti tyylii bff ja nyt taas välit on alkanu parantuu koska ollaan lähes joka päivä 6-10h samassa paikassa + perus viestittely, työt ja muut eli vietetää iha älyttömästi aikaa yhessä.
oltiin tänään sit oloillassa, kun tää mun kaveri (vaikka kaveri A) oli siellä keittiövuoros ja mä menin vaa että näkisin mun yhen parhaan ystävän. lähettiin sitten joskus ennen 9 tän kaverin kanssa (vaikka kaveri B) jota olin tullu näkee ja sitä enne aattelin että miks ihmeessä tää A on niin hiljanen kun istuttii sohvalla minä, A, B ja yks toinen kaveri. ei siis osallistunu puhumiseen lähes yhtään ja nauroi lähinnä vain mun hauskalle ja nololle möläytykselle, vaikka yleensä on tosi sosiaalinen.
sit kun lähettiin B'n kanssa ja käveltii vähä aikaa nii jäätii si puhumaan ennenku lähettii eri suuntii ja hän kertoi, miten A oli ollu viime viikolla samalainen. mä oon huomannu, että A menee monesti just samassa porukasssa B'n kanssa ollessa just tollaseks, mutten viittiny sitte sanoo. oltii siis kasilki viel melkee parhait ystävii, kunnes A eros meiän 'porukasta' ja mua ihmetyttää, että mitä tässä oikee on menossa, tunteeko A olonsa vaivautuneeks B'n seurassa vai mikä on.
oon kans miettiny, että herääkö A'ssa jokku tunteet B'n seurassa mitä ei pitäs herätä. mä en vaa osaa ottaa sitä puheeks sen kans ku en osaa alottaa sitä mitenkää! pelottaa jos se tekee itellee jotai. tänäänki oli kuulemma ollu siihe asti normaali, kunnes oli kysyny miks B'llä oli pari arpee käessä ja sai siihen vastauksen joka vois lähennellä itseharmia (self-harm?), muttei se ollu ainakaa syynä siihe miks B teki niin.

kilometristoori ja overly attached best friend ♥

173 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 6 Loka 2012 - 3:33

vilqu

vilqu

^^Tien ton tunteen ku on kaverei jotka ei tuu toimeen toistensa kaa, se on niin raskasta!! varsinki jos ne molemmat on sun parhaita kavereita kuiteski tuntee toisensa.. Mut sinuna mä vaa koittaisin puhuu tolle B kaverille vaikka se on varmasti aikas vaikeeta.. Se on muutenki siille tosi ärsyttävää kavereiden kaa et ku hetken on kaikki suhteet ihan mahtavasti ja kaikilla on kivaa ni sit ku on huokassu syvään ni tulee taas joku ellämää sureempi ristiriitasuus ja koko arki elämä mene epäin peetä.. Jos joku tajus (:

*ja oon tosi pahoillani et en mun kone oli eilen ihan seko ja sitä ennen ku en ehtiny käymään koneella varmaa viikkoo ni oon ihan ulkona teijän asiosta mut yritän taas päästä perille Very Happy

174 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 6 Loka 2012 - 7:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea; voi ei... mä en ees osaa sanoo tohon mtn. mut kuiteski onks sil sit väliä jos sä kumminki rakastat sitä? ei sun tulevaisuutta vielä mun mielestä kannata pelätä, se tulee sit aikanaa ja jos vaan pystyt ni nauti nyt näistä hetkistä sun poikaystävän kaa. mä en oo näissä asioissa kauheen viisas(enkä kauheen viisas muutenkaa xd) et mun nyt on vähä vaikee mitenkää sua yrittää auttaa

Ää tää on tälläne aika turha angsti mutta ette voi ees uskoa kui mua ärsyttää. me ollaan netistä äitin kaa etitty mulle nyt jo toppatakkia koska sekin aika kuitenki tulee pian ja näi. no ehkä viikko sit löysin 3 vaihtoehtoa; yks sellane ihana blendin untuvatakki ,sit sellane sininen fransan takki ja yks elloksen laskettelutakki. no se sininen me tilattiin ja kokeilin sitä, no se oli huonon malline ja palautettii se, äske meinattii tilata se blendshen takki, viel viikko sit ku katottiin oli kahes eri nettikaupas sitä takkia mun kokoa, ja nyt molemmissa on kaikki muut koot loppuunmyyty paitsi XL joka on mulle aivan liian suuri. no nyt etin sitä elloksen laskettelutakkii ja ää mä en löydä sitä tuolta elloksen sivuilta seki on siis varmaa loppuunmyyty, äiti lupas kyl maanantain soittaa sinne postimyyntijuttuun ja kysyy onks sitä takkia siel ku netis ei löydy mutta vähänks mua ärsyttää jossei sitäkään oo. no onneks syyslomal mennää vaasaa kavereide kaa shoppailee, jos vaikka äiti antais rahaa ettiä sieltä uutta talvitakkia

175 Angstaus topa #14 - Sivu 7 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 6 Loka 2012 - 11:05

nealoves1D

nealoves1D

Kiitti tosi paljon kaikki ! Ootte mahtavii c:

Kattelen ny hetken et mite tää täst nyt lähtee ja varmaa tuun sitte taas itkeen teille :d en siis haluu puhuu täst kavereitten kans koska pelkään et ne sanois mun poikaystävälle ja en haluu et se saa mitää väärinkäsitystä ja samast syystä en haluu puhuu viel senkää kans. Mut vaikka mun ei pitäiskää ajatella viel tulevaisuutta, vaa elää hetkes ni en osaa olla onnelline jos mul on tunne et joudun jättää sen jossai vaihees ja tiijän sen jo nyt. En enää ees tiijä et haluunko tulevaisuutta sen kans, koska en tiijä haluunko elää ton tyyppisen ihmisen kans. Rakastan silti sitä ja se on mulle tärkee. Äh en osaa selittää, mut kiitti kaikille viel tuesta (: ! Tulisin hulluks ilma teitä c:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa