Essi oikeesti mä olin jo miettimäs et näinkö sun kirjottaneen mitää tänne forkalle tiistain jälkee! :---( mut onneks oot kunnossa ♥
jonskauu aattele, sä pääsit just kesällä Lontooseen! jos sun vanhemmille tulee pyöreitä hääpäivii täytee nii tietty ne sais hemmotella toisiinsa tollai, kyllä sä varmasti haluisit kans hemmotella ittees tollatavalla :-) ja varmasti sillon on kivempi lähtee ilman lapsii matkaan. mut kyllä sä pääset viel myöhemmi jonnekki, koita alkaa puhuu kui haluisit lähtee koko perheen voimin johkai kivaa maahan ja vihjaile siittä ja kaikkee :-)
pelottaa että joudun uusii fysiikan, koska aika noloo et otan pitkän fysiikan ja eka ja ainoo pakolline menee uusittavaks.... ja löysin just että mulla on 5. jaksossa 2 kurssii psykaa, onks sitä useempi pakolline ku yks vaa? kiva ku torstaina yks tunti psykaa, si hypäri ja si yks tunti psykaa :-D
& wilmas oli tullu viestii et ku meiä koulust tehää Rooman & Lontoon matkat joka vuos keväisin, tarkotettu 2. luokkalaisille, nii että toho Lontoon matkaan olis pari paikkaa vapaana ykkösille, jos haluttais lähtee, muttaku se on huhti-toukokuun vaihteessa ja mä oon jo lähössä Ranskaan koulust huhtikuus, nii olisin 5 jaksossa 2 viikkoo pois koulust jos lähtisin viel Lontooseenki! ja si se lisäis vaa rahanmenoo :c mut toisaalt haluisin niii lähtee koska mä aion lähtee kakkosella tonne Roomaan.. äää miksii !!