One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

126 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 23 Syys 2012 - 8:41

jonskauu

jonskauu

Oon koko viikonlopun vaa maannu poikaystävän sängyssä ja syöny särkylääkettä! Mulle tuli pe-la yönä ihan sairaan kova vatsakipu ja se ei lähteny pois kun vasta tänää päivällä. Sattu ihan sairaasti ja en oo pystyny syömää mitään, koska oli koko ajan tosi oksettava olo. Meni tääkin viikonloppu vähä hukkaan :-(

Ehkä mun ois oikeesti korkee aika lähtee käymää siellä lääkärillä..

127 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 2:40

bewareofaino

bewareofaino

Mä en ehdi käymään täällä niin usein koska freaking koulu saöajghsh........ :/
Ja oon kipee. Ja kiva just tällä viikolla ku on tärkee keikka hesassa ja muutenkin aika paljon tärkeitä soittoharkkoja. Viikonloppu kyllä oli ihan mukava, ei valittamista Smile

128 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 4:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Jaa no aamu alko huonosti ja muuten päivä hyvä,mutta eihä se mukavalta tunnu ku sanotaan huoraks,ei se ehkä varmaa aatellu et mä otan sen näin henkilökohtasesti,mut silti. Ja tiedän olevani erittäin ärsyttävä joskus ,mutta ei sitä tarvii kaikille kuuluttaa ,kyllä ne huomaa sen iteki.............

129 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 5:12

Veeranen

Veeranen

Louizz kuka sano ja miks D::: mun mielest tollanen nimitelly on typerää. Enää ei ajatella sanojen oikeeta tarkotusta , vaan niit vaa käytetää o.o

Mua ärsyttää ku haluisin alottaa streetin, ja sit ku tääl ei oo oikein mitää seuroi yms, ja jos löytyis joku ni siel on ne tunnit maanantaina tai sit täynnä D: nnyt oon nii ärsyyntyny koko maailmaa xd

130 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 6:09

Evee

Evee

Sain 5 puokin äikän esseest... :// Ei oo muutenkaan hyvin menny äikäs, tulee varmaan surkee numero täst kurssist...

131 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 6:19

jAsbee

jAsbee

koeee huome :s

132 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 6:30

Mileaz

Mileaz

Koeviikko alkaa huomenna ja meikäläine tulossa kipeeks <33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

133 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 8:06

Evee

Evee

Mulki alkaa koeviikko <3 huomen onneks vapaata - voi lukee :/

134 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 9:48

jonskauu

jonskauu

Mun elämä musertu :-((( katoin yhe videon Neymarista ja se käveli jonkun tytön kans siin käsi kädessä! oon täällä nyt iha surullinen ja hyvä etten ala itkeee! haha joo oon itekkii varattu mut toi on vaa niiiiin mun unelmamies et voi hitto, sitäpaitsi se tyttö oli joku tyylii mummo Sad miks kaikki tommoset ihanat tykkää vanhemmista naisista? :-D DAMN onks mun nyt pakko hyvästellä mun poikaystävä ja lähtee Brasiliaa takoo tolle jätkälle järkee?

135 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 24 Syys 2012 - 11:09

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

torstaina alkaa koeviikko ja tänää meni jo pilalle mun lukusuunkitelma <3 ja äiti pilaa sitä viel lisää ku joudun huomenna kuokkiin pariks tunniks (haha sen ku näkis) kuokkii isovanhemmille perunoita! iha ok jos olis ees lyhyempi koulupäivä mut aaargh ku eka 10h koulu+matkat ja si koko illaks isovanhemmille, mä en varmasti kerkee tekee mitää kouluu liittyvää huomenna illalla!

https://twitter.com/#!/penguiniam

136 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 25 Syys 2012 - 4:31

jAsbee

jAsbee

nälkääää ): eikä oo ruokaa !

137 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 25 Syys 2012 - 5:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veera; yks tyyppi, jota en ees kunnol tunne..... sanotaan nyt näin et se on mun lapsuuden ystävän(esikoulu ajalta) poikaystävän luokkakaveri. mahtaako tietää ees mun nimee

Aamu alko nii hyvin et meinasin myöhästyy bussista,onneks äiti vei mut pysäkille.Mä sain 7+ terveystiedon pistokokeesta ja 5 liikunnan kokeesta eli 1500m juoksusta.Ja mein luokan ka oli tos juoksus vissi huonoin kautta aikojen,5.5 Very Happy ja se terveystiedon opettaja on kauhea..............Si mul on ollu kauheen huono olo koko ajan ja liikka tunti oli jotain iha hirveetä,kunto riitti,hermot ei......

138 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 25 Syys 2012 - 8:11

Veeranen

Veeranen

Mul vaihtuu koht jakso = jouluun asti joudun tehä töitä töitä ja töitä et mun numerot ei tipu alas ku kivi kalliolta. -.-

139 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 25 Syys 2012 - 11:06

Peetu

Peetu

mulla alkaa koeviikko joten jos mua ei näy tääl viikon päästä oon todennäköisesti saanu ahistuskohtauksen täst koemääräst.

140 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 25 Syys 2012 - 12:48

_Blistex_

_Blistex_

Mun oli tarkotus mennä tulevana viikonloppuna mun veljen luokse junalla yksin mut kappas, ilmotti äsken et sillon on joku fucckin keikka jonne se menee kaverin kans. :c Mua ärsyttää ja musta tuntuu että sitä ei ollenkaan kiinnostais nähä mua, vaikka oltiin päätetty täst jo viime viikolla. ja kaiken lisäks en oo pitkäään aikaan nähny sitä ja sit se vaa ilmottaa et 'sori, meen sittenki kaverin kans keikalle. Jos sit ens viikolla?' Joo sori vaa, mullaki voi olla jotai muut menoo ku vaa nähä mun veljee joka on sellasen kolmen ja puolen tunnin ajomatkan pääs ja jota en hirveen usein nää. -.- Argh, olin nii oottanu viikonloppuu ku olisin päässy junal yksin kulkee ja shoppailee ja kaikkee ja sit se tekee noin. Kiva, ton takii mul tuli kyyneleetki silmiin ku vatuttaa niin paljon. -_-

141 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 27 Syys 2012 - 2:56

Peetu

Peetu

hissan uusinta täältä tullaan ! koe ei voi mennä näin huonosti. kirjotin mun sukunimenki väärin yhtee paperiin.

142 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 27 Syys 2012 - 5:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Blistex kerro veljelles että olit oottanu iha kauheesti että pääsisit sen luo ja petyit ku et pääsekkää ja että se vois ilmottaa vähä aikasemmi, et jos olit raivannu kalenteristas tilaa tolle ja sulla oliski seuraaville viikonlopuille menoa?
Peetu XDDDD iha oikeesti?! eikäää :DDD no mut onnee uusintaa si ! (-:

äiti kerto eile et 13v tyttö oli Etelä-Pohjanmaalla kuollu ku auto oli ajanu päältä nii ekana tuli mielee ettei se vaa ollu Essi että voi eeei! :c

143 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 27 Syys 2012 - 5:54

Sarqai

NOOOO hazzal on tyttöystävä:d JOOONNEKSOLKOON(: Jaja mua väsyttää

144 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 27 Syys 2012 - 6:41

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay; Haha oot jotenki ihana ♥ en mä onneks oo kuollu enkä jääny auton alle .

145 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 27 Syys 2012 - 8:16

Evee

Evee

Mun pitäs lukee fyssan kokeeseen mut mitä mä teenkään... Matikan koekin meni ihan pyllylleen ):

146 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 27 Syys 2012 - 8:50

jonskauu

jonskauu

Epäreilua(ko) mun vanhemmat lähtee ens huhtikuussa Dominikaaniseen tasavaltaan johonki oikee luksus hotellii ja muutenki se paikka on kuulemma iha todella yleellinen. Ne lähtee sinne viettää jotai hääpäivää kun niillä tulee jotai pyöreitä täytee :-D MUT NIIN EPÄREILUU et ne vaa lähtee tollee kalliille matkalle ja me lapset ei päästä mihkää Sad

147 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 28 Syys 2012 - 4:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Essi oikeesti mä olin jo miettimäs et näinkö sun kirjottaneen mitää tänne forkalle tiistain jälkee! :---( mut onneks oot kunnossa ♥
jonskauu aattele, sä pääsit just kesällä Lontooseen! jos sun vanhemmille tulee pyöreitä hääpäivii täytee nii tietty ne sais hemmotella toisiinsa tollai, kyllä sä varmasti haluisit kans hemmotella ittees tollatavalla :-) ja varmasti sillon on kivempi lähtee ilman lapsii matkaan. mut kyllä sä pääset viel myöhemmi jonnekki, koita alkaa puhuu kui haluisit lähtee koko perheen voimin johkai kivaa maahan ja vihjaile siittä ja kaikkee :-)

pelottaa että joudun uusii fysiikan, koska aika noloo et otan pitkän fysiikan ja eka ja ainoo pakolline menee uusittavaks.... ja löysin just että mulla on 5. jaksossa 2 kurssii psykaa, onks sitä useempi pakolline ku yks vaa? kiva ku torstaina yks tunti psykaa, si hypäri ja si yks tunti psykaa :-D

& wilmas oli tullu viestii et ku meiä koulust tehää Rooman & Lontoon matkat joka vuos keväisin, tarkotettu 2. luokkalaisille, nii että toho Lontoon matkaan olis pari paikkaa vapaana ykkösille, jos haluttais lähtee, muttaku se on huhti-toukokuun vaihteessa ja mä oon jo lähössä Ranskaan koulust huhtikuus, nii olisin 5 jaksossa 2 viikkoo pois koulust jos lähtisin viel Lontooseenki! ja si se lisäis vaa rahanmenoo :c mut toisaalt haluisin niii lähtee koska mä aion lähtee kakkosella tonne Roomaan.. äää miksii !!

148 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 28 Syys 2012 - 5:46

Peetu

Peetu

Stypay: psykast on vaan yks pakollinen (: muut on sit soveltavii.

hnnggh tylsä ilta tiedos... eiku yhn kirja kätee ja lukee ->

149 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 28 Syys 2012 - 6:04

Mileaz

Mileaz

Ah. Rautakuuri määrätty 1,5 kuukaudeks, fml.

150 Angstaus topa #14 - Sivu 6 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 28 Syys 2012 - 7:31

Veeranen

Veeranen

tää päivä ei oo menny hyvin. meil oli suunnistust liikas tuol jossai jumalanseläntakana minne jouduttii kävelee, oli just satanu JA TOTTAKAI mä astui siel suol sellai upottavaan kohtaan(: ja koko loppu tunti mulla oli sit pikku vesipuistot kengis. sit siel takas koululle, ja täs vaihees kengät rupes hiertää ikävästi ja mun teki mieli istuu maaha ja jäädä siihen, sit meijän luokavalvojan vartti alko 15 yli ja me oltiin siin vaihees vast koulult. Ja poikien liikkaope meni sinne autol. Ja istu siel autos koko ajan. Tai ainaki se oli siel taas ku me tultiin ettimäst niit rastei.

MOI

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa