Veera; mitä on tapahtunu? mikset pääse? :o tosi kurjaa :/
Mua niin ärsyttää, mun kaks uutta "kaverii"(kaksoset) on suuttunu mulle pari päivää sit, sen takia kun en muistanut vastata yhteen niistä toisen lähettämään viestiin, jonka se lähetti ku mä olin jo nukkumassa ni en sit muistanu vastata siihe aamullakaa. Sen jälkeen ne ei oo mulle puhunu :d mä en nää syytä pyytää niiltä anteeks, koska ne suuttu ihan turhasta. Ja ei ne oo tyhmii, kyl ne huomaa pian, että niitä kohdellaan erilailla jos en mä oo samas porukas. Kuulostaa oikeesti tosi itserakkaalta mut niitä 100% varmasti kiusattais/ruvetaan kiusaamaan, jossei ne oo mun seurassa. Mä tiiän et ne ehkä jo maanantaina on niinku mtn ei olis tapahtanukaan, mut haluunks mä niitä "takasi", koska ne haukkuu koko ajan mun musiikkimakua ja mä ärsyynnyn niihi tyylii joka päivä eri asiasta. Ja tarkemmin ajatellen tuntuu että ne vaa käyttää mun välejä poikiin hyväkseen...
Sit mun oli puhee mennä yhen toisen kaverin(joka on kans noide kaksosten kaveri) kaa tänään pitsalle ja elokuviin,mutta se peru... Mistähän se mahtaa johtua ? :d
Miksen mä vois tulla muiden tyttöjen kaa toimeen niinku kaikki normaalit ihmiset............. Eile mä bussissa olin ihan itkun partaalla mutta piti vaa yrittää näyttää itsevarmalta, koska se joka mua ala-asteella on kiusannu, istu mun edes,se on tosi raskasta... (hähähä kylläki se pelasti mun päivän ku bussijäbä käveli siitä ohi,eka se katto sitä tyyppiä jostakin syystä tosi murhaavasti xd ja sit se katto mua ja hymyili ♥).
Tiiän että on lauantai ja on todella outoa angstata koulussa tapahtuneesta mut kaikki johtaa kaikkeen ja tänäisen suunnitelmat meni sen takia ihan perseelleen et laitoin silti tän koko romaanin