One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 11 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

251 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 26 Loka 2012 - 1:04

jonskauu

jonskauu

Täällä sataa lunta!! Ei hel..

252 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 26 Loka 2012 - 6:37

_Blistex_

_Blistex_

^^sama juttu täällä D: vaikka lumi onki ihan jees mut nyt sitä on tullu vaik kuin paljon ja muutenki, ei lokakuus kuulu viel lunta sataa :C

253 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 26 Loka 2012 - 12:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ HAHAHAHA täällä alko eilen ja tänää satanu yli puolet päivästä välillä kunnon hiutaleit ja välillä pientä tihkuu. oikeesti rakkaus ♥ ... paitsi ei ku yrittää tarpoo 5cm kulkemattomassa lumessa converseilla joide niist rei'ist tunkee lunta sisää :-D

mun matikan maikka on iha hirvee D: se anto mun lähtee eile 15min ennenku tunti olis loppunu, että kerkeen bussiin, kunhan mä tänää oisin menny taululle D: si se ei ollu merkannu wilmaa kaikkii läksyi, mul ei oo siit kurssilt ketää fb's kaverina ja tein sellaset puoltoist tuntii yhtä tehtävää äitin kaa vaa että oisin voinnu mennä taululle. ei onnistunu silti eikä se kyllä muistannukkaa sitä mutta siltiii ! :c
ps matikasta vitonen ja hissasta seiska <3 mutten mee kyl korottaa, illalla 17-20 olis korotuskoe D:

https://twitter.com/#!/penguiniam

254 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 31 Loka 2012 - 12:07

jonskauu

jonskauu

Tänää on kyllä ollu yks maailman tyhmimmistä päivistä ja oikeesti on ollu tositosi kova ärsytys päällä. Ja vaikka mulla oli vapaapäivä koulusta nii silti tuntu heti herättyä, että ois pitäny vaa jäädä nukkuu.

Nytkin kello on jo yli kymmenen ja vielä sata ja yks asiaa hoitamatta ja kuudelta ois herätys. Hyvästi vaan mun 9 tunnin yöunet!

255 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 31 Loka 2012 - 22:04

bO0m

bO0m

jonskauu Joo mäki jouduin hyvästeleen 9h yöunet ja nukuin vaa 6 tuntia, oli tuskaa nousta! x__x

Stypay Hienoo että jaksoit nähä noin paljon vaivaa sen tehtävän eteen, respect! (: Ja mullekkin matikka on niin vaikeeta, vaikka oonki vasta ysillä ;<

Mun jalat oli eile ihan sairaan kipeet kun pääsin 9 kotii, en pysytny ees kävelee... Äitin mukaan jos en käytä nyt jtn toisia kenkiä nii mulla voi tulla kantapäähän joku ihme tulehdus ja kaikkee, muttaku ei mul oo mtn muita kenkiä xDDD hehe kyl mua vielä naurattaa :DDDD

256 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 1 Marras 2012 - 7:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

ihan hirveä stressi,koeviikko, en oo nukkunu tällä viikolla minään yönä yli kuutta tuntii En jaksa.
Sit yhtäkkiä kaks mun luokkakaveria on suuttunu mulle,ihan turhasta,en ees viiti selittää mistä.
Ja eilen ilta meni todellakin pilalle yhen jutun takia. Tuntuu tosi ulkopuoliselta joka asiasta
Ja luokassa meit on pariton määrä, ja mua ärsyttää olla aina se pariton, mul on kavereita mut meitä on kaikis porukois jos yleensä oon meit on pariton määrä ja se pariton oon minä :/

257 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 1 Marras 2012 - 9:18

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m hihi :-D mul on sillee et jokku jutut on iha sikahelppoi ja toiset taas on sillee tosi vaikeita, esim samast aihealueest saattaa olla että toinen tehtävä menee alle parin minuutin ja toiseen voi mennä jopa tunti :-D hei jos sun äiti sano noin, nii sanoppa sille et kai se kustantaa sulle si toiset kengät? ;-)

ää puhuin äitin kaa tosta 1D'n keikasta taas ja se oli sitte sitä mieltä, että mä joudun luopuu joko siit tai sitte Ranskan reissusta :c ärsyttää iha sikana, mut ymmärrän itekki et jos menisin molempii, se haittais mun koulunkäyntii ja maksais iha liikaa. ärsyttää vaa nytte enemmä, että yks mua 3 vuotta nuorempi paikkakunnalla asuva pikkulikka pääsee tukholmaa keikallee D: mutta tyydyttäydyn siihe että sepäs ei ookkaa käyny ulkomailla 8-)

& haluun jonnekki lämpimää :--( puhuttii just äitin kaa, et jos lähettäis egyptii joko sillee et oltais itsenäisyyspäivä siellä (niinku 2010 ♥) tai sitte joulu oltais:3 ok kelpais ens vuoden puolelki mut kuitenki:D

258 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 1 Marras 2012 - 10:27

bO0m

bO0m

Stypay Aa no kiva, mulla on sillee et geometrian ymmärtän hyvin ja kaikki muu... :DD Mutta totta sen pitääki kustantaa ne! ((; ps oon unelma tytär (;
Ja mäki haluun lämpimään!! )): Enkä tosiaan tuu pääseen koska porukat menee keskenään kanarialle, jeah (y) :s

259 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 1 Marras 2012 - 11:20

Sarqai

Oikeest mua vaan ITKETTÄÄ JA. ITKETTÄÄ JA ITKETTÄÄ JA ITKETTÄÄ ja haluun vaa muuttaa tynnyrii.. ja mä haluun lopettaa tän fanittamisen oikeest mun elämä on perseest ja tiiän et ihmisil on pahemmin ku mulla mut SILTI mä haluun vaa kadota

260 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 1 Marras 2012 - 11:48

Peetu

Peetu

itkettää ja on nälkä. ja huomen ruotsin sanis. en voi sille mitää mut oon miettiny että miten paljon helpompaa (en meinaa hauskempaa vaan helpompaa) elämä ois jos en ois ikinä ees avannu sitä linkkii mun kaverin seinällä. en tietäis one directionista varmaan mitään muuta kuin WMYB:n kun se on soinut radiossa.

mä en ole lopettamassa tätä hulluutta mistään hinnasta. tää vei mukaansa sillo ekasta sekunnista alkaen ja tässä sitä istutaan itkemässä kun ei pääse ulkomaille ja kun niitä ei näy suomessa ja kun oon istunut tuntikausia koneen ääressä yrittäen twiittailla ja saada niiden huomion edes hetkeksi. tää on näitä hetkiä kun mitä tahansa tekeekään se tuntuu täysin epätoivoselta. sori tää himmee angsti.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3413203948773&set=o.161886220620419&type=1&relevant_count=1&ref=nf sad but true

261 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 1 Marras 2012 - 12:06

vilqu

vilqu

Sara rakkaani tunnen ton tunteen ku omat taskuni (tiedän, hyvin tyhmä sanonta..)

Ja Peetu, mäki heittäydyn kohta hulluks ku kukaan maan päällä ei oikeesti tajuu kuinka paljo rakastan 1Dtä ja kuolen kohta sen takii.. Ja äitin mielestä ja parin kaverin mielestä oon nyt jo ihan seko mut tää on vasta alkua..!!

Mun kaveri sano tänää et ois ilone jos 1D hajois et ku se ei jaksa ku oon niin seko ja se ei edes tiedä kuinka seko oikeesti oon.. Very Happy ja mä en oikeestaa tie et onks tää angstausta (:

262 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 2 Marras 2012 - 5:44

jonskauu

jonskauu

Sara Tuttu tunne! :-D Mut välillä on oikeesti iha hyvä vaa itkee ja itkee ja itkee ja raivoo nii kyllä se menee sitte ajan kans ohi Smile
Peetu Tuttu tunne toikin! :d Mäki välillä vaa aattelen että ei hemmetti ei tästä tuu mitää ja tekee mieli vaa huutaa ja raivoo kun ei pääse ulkomaille kattoo poikii ja sitten vielä ihan itseään kiusatakseen meen youtubee kattomaan kun jotkut on tavannu pojat ja ite kihisen kiukusta. Sit tulee vaa semmonen ajatus, että miks mä asun Suomessa.....

263 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 2 Marras 2012 - 10:58

_Blistex_

_Blistex_

oon tääl nyt koittanu puhuu äitii ympäri sun muuta mut tuntuu et mikään ei tehoo. Mua masentaa pelkkä ajatuski siitä että vaan sen takii että asun maassa nimeltä Suomi, ni en varmaa ikinä tuu näkemään 1D'tä livenä. D: siis mä en tajua mitä hankalaa olis siinä että mentäis laivalla ruotsiin ja ostettais sitä ennen mulle sinne keikalle lipun ja mä menisin sit kattoo ja palaisin sit tänne ankeeseen suomeen sydän kuitenki täynnä muistoi ja pää ihan pilvissä ;c No, onneks mul on täs vieres täys levy suklaata ni ehkä se sit helpottaa tätä iltaa.. ja onhan huomen uus päivä ni jos koittaisin sit taas maanitella äitii suostumaan ♥

264 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 2 Marras 2012 - 12:11

Veeranen

Veeranen

Lol D: en pääsekkää ruotsiin :c

265 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 2 Marras 2012 - 12:12

Peetu

Peetu

VEERA mitä miksi ?!!?!? :o etkö saanu lippui vai täh ?! voi ei eieiei ei noin saa tapahtuu :(

266 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 3 Marras 2012 - 0:14

bO0m

bO0m

Veera mitä tapahtu miks??? )= Tuntuu niin pahalta sun puolesta! :c

Mulla oli paras viimenen tet-päivä...mut tulee niin ikävä sitä yhtä )): Koitin kuitenki nauttia joka hetkestä jonka vielä eilen sen kanssa sain olla, vaik välil tuli haikee fiilis ;( Meil oli niin hauskaa♥ Kun sit menin bussilla kotiin muhun iski jo ikävä kun ajattelin et hyvä jos tuun näkee sitä ees enää...no mut kirjotin sit kotiin päästyä päiväkirjaa ja tuli vähän parempi mieli, koska tajusin et vietin tän viimesen päivän parhaalla mahdollisella tavalla (: Ja sain tetistä tosi hyvät arvostelut (:

267 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 3 Marras 2012 - 1:53

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veera; mitä on tapahtunu? mikset pääse? :o tosi kurjaa :/

Mua niin ärsyttää, mun kaks uutta "kaverii"(kaksoset) on suuttunu mulle pari päivää sit, sen takia kun en muistanut vastata yhteen niistä toisen lähettämään viestiin, jonka se lähetti ku mä olin jo nukkumassa ni en sit muistanu vastata siihe aamullakaa. Sen jälkeen ne ei oo mulle puhunu :d mä en nää syytä pyytää niiltä anteeks, koska ne suuttu ihan turhasta. Ja ei ne oo tyhmii, kyl ne huomaa pian, että niitä kohdellaan erilailla jos en mä oo samas porukas. Kuulostaa oikeesti tosi itserakkaalta mut niitä 100% varmasti kiusattais/ruvetaan kiusaamaan, jossei ne oo mun seurassa. Mä tiiän et ne ehkä jo maanantaina on niinku mtn ei olis tapahtanukaan, mut haluunks mä niitä "takasi", koska ne haukkuu koko ajan mun musiikkimakua ja mä ärsyynnyn niihi tyylii joka päivä eri asiasta. Ja tarkemmin ajatellen tuntuu että ne vaa käyttää mun välejä poikiin hyväkseen...
Sit mun oli puhee mennä yhen toisen kaverin(joka on kans noide kaksosten kaveri) kaa tänään pitsalle ja elokuviin,mutta se peru... Mistähän se mahtaa johtua ? :d
Miksen mä vois tulla muiden tyttöjen kaa toimeen niinku kaikki normaalit ihmiset............. Eile mä bussissa olin ihan itkun partaalla mutta piti vaa yrittää näyttää itsevarmalta, koska se joka mua ala-asteella on kiusannu, istu mun edes,se on tosi raskasta... (hähähä kylläki se pelasti mun päivän ku bussijäbä käveli siitä ohi,eka se katto sitä tyyppiä jostakin syystä tosi murhaavasti xd ja sit se katto mua ja hymyili ♥).
Tiiän että on lauantai ja on todella outoa angstata koulussa tapahtuneesta mut kaikki johtaa kaikkeen ja tänäisen suunnitelmat meni sen takia ihan perseelleen et laitoin silti tän koko romaanin

268 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 3 Marras 2012 - 2:19

nealoves1D

nealoves1D

veera,, eikääääää :d mikset pääse ? Tuntuu pahalt sun puolestas :c

essi,, sanonpaha vaa et tosi noloo suuttuu tollasesta o: ja ei toi munmielest ollu itserakasta jos kerta asia on tollee .. En oikee osaa mitenkää auttaa sua :d taisiis paha sanoo mitä pitäs tehä noide kaksosten kaa ... Mut koita pärjäillä sisko c:

Hanna,, hyvä et viihdyit siel ja jäi positiivine fiilis, Mut harmi jos ette enää nää :d jos koittaisitte vaik sopii jonku tapaamise ? c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

269 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 3 Marras 2012 - 9:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Vilkku tässä viesti sun kaverilles :-) ........okei joo ehkä ei mutta noin ei sanota >Sad
Veera voi eei mikset? :-(

kaveri kerto eile, et sen asuntolas (asuu siis koulunsa asuntolassa) oli huudeltu innoissaa "jeee 1D eroaa!!1" ja ku kaveri kysy sit tost et onks se totta, nii kielsin ja si sanoin (vähä läpäl mut enemmä tosissaa) et menisin sen fb-käyttäjäl laittaa viestin sen sivulle suunnattuna sen noille kavereille jotka oli tollasii huudellu ja just tollasen kuvan :----))))

270 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 3 Marras 2012 - 13:32

Veeranen

Veeranen

äiti ei päässy lähtee ku sillä on sillo kouluuD: ni en usko et saadaa ketää huoltajaa sinne D:

271 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 4 Marras 2012 - 0:13

_Blistex_

_Blistex_

^^eikää, tosi kurjaa jos et pääse sinne :<

272 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 4 Marras 2012 - 3:02

Veeranen

Veeranen

sisarukset on ärsyttäviä. -.- mun pikkusisko on vittuillu koko pvä mulle ja mä vaan oon sillai joo. nii joo kinosti, koska en viiti raivoo koska en osais lopettaa.

273 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 4 Marras 2012 - 10:20

jonskauu

jonskauu

Olin tänää treenaa luisteluu kaheksan tuntii ja tällä hetkellä oon kuolemispisteessä, en jaksa tehä yhtää mitää! Sad

274 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 4 Marras 2012 - 11:35

Sarqai

Sniif bb loppuu ihan pian:( Byhyy mä oon ihan sekopää mä en tajuu miten mä oon aikasempin vuosin kestäny

275 Angstaus topa #14 - Sivu 11 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 4 Marras 2012 - 11:38

jAsbee

jAsbee

^ mua ei ees harmita tänä vuon et loppuu . toi on niiiiiiiiiiiiiiiin tylsä ja noi asukkaatki on niiiiiiiiin tylsiä , mikä tahansa edelline vuos on ollu 100 kertaa parempi ku tän vuode :D sit tuol ei oo ees ollu mitää ihmeellist ja plaaaaah , ja eikä tuu ees vaihtoo ! :D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 11 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa