One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

51 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 6:01

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla ; tiedän tunteen... Tos pari viikkoo sitte heräsin joskus neljänaikana yöllä ja mä huusin kivusta ku mun korva oli niin kipeä...

Mä oon alkanu kaveeraamaan yhen pojan kaa ,joka on tosi mukava ,mut mä pelkään et se käsittää mut väärin. Mä en oo kiinnostunu siitä, muutaku kaverina mut pelkään et se luulee niin.Ja vielä jos se on ihastunu muhun. En haluais nolata sitä tai itteeni sanomalla sille suoraan etten oo ihastunu siihe. Oon yrittäny puhuu sille paljo mun kaveripojista et se käsittäis kui paljo mä oon poikien kaa että tää on mulle normaalii. Eilen mun epäilykset vaan enemmän vahvistu ku se soitti mulle illalla ja kysy uskonnon läksyjä,kui moni oikeesti tekee läksyi lauantai iltana.Vaikee sitä on ruveta analysoimaan mikä sen tarkotus tolla puhelulla oli,tekikse oikeesti läksyjä vai mitä. Kaikki mun naispuoliset kaverit aattelis että mikäs siinä et eiks se oo kivaa et joku on ihastunu suhun ,mutta ei se oo kivaa jos ite haluu olla vaan kaveri,eikä särkee sen sydäntä...

Sit huomenna kotsaa kolme tuntia... se opettaja on tyhmä ja mä oon huono :d mä oon jo viisi vuotiaana päättäny naida rikkaan miehen joka palkkaa kotiapulaisen,tai reippaan miehen joka tykkää kotitöistä ,koska mä en todellakaan oo hyvä ruuan laitossa,enkä missään kotitöissä...

52 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 9:36

jonskauu

jonskauu

ZeheLähetin mun mielestä pelkän J'n Smile eli siis ilman pistettä!

Oonko ainoo kenellä on semmonen tunne että ei oikeesti vaa jaksa? Mä oon oikeesti niiiiin poikki fyysisesti ja henkisesti, vaikka mulla onki kaikki asiat oikeestaan iha hyvin, mut pari juttuu ei oo sitte niin hyvin ja se vaa jotenki väsyttää ihan sairaasti. Mun tekis mieli joka aamu vaa jäädä sänkyyn makaamaan ja pistää puhelin kiinni. Inhoon syksyy & talvee koska on niin pimeetä yms ja aina syksysin elämästä tulee jotenkin helvettiä. nojooo ehkä tää tästä.

53 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 10:25

Veeranen

Veeranen

^^Et ole ainut D: just tälläki hetkel. paitsi se ei johtu talvesta ja syksyst, vaan siitä koska jotenki koulu uuvuttaa, ja sit siel on sellast josta ei jaksais piiru vertaa kiinnostuu, tai ihmisii jne. kaikkee sössöö -.-

54 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 3 Syys 2012 - 6:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ongelmia bestiksen kaa....

55 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 3 Syys 2012 - 6:56

Evee

Evee

Louizz millasii D:

56 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 3 Syys 2012 - 10:51

Veeranen

Veeranen

Louizz haluuks kertoo, ni me autetaa (8

mua ei ois tänää oikeesti kiinnostanu mennä kouluu. olinko ainoa? D:

57 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 2:20

Sarqai

Jejejee oon taas kipee:d Maha sattuu & kuumetta, menis ny ees ohi ku oksettaa ain ku nousen ylös:d

58 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 4:19

jonskauu

jonskauu

Veeranen ET todellakaa oo ainoo ketä ei kiinnosta mennä kouluu.. ok mulla on nyt työharjotteluu mut silti en vaa jaksa! oma sänky houkuttelee aamulla enemmän ♥

59 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 5:08

Veeranen

Veeranen

tänäki aamuna ois voinnu jatkaa nukkumista :c

60 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 5:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Se on tosi pitkä juttu mutta tiivistettynä.Sitä ei enää kiinnosta tulla meille,lähtee mun kaa mihinkää,edes lenkille vaikka sen perhe on tosi urheiluhullu... Ja sit viel sen äiti yrittää etäännyttää meiän välejä vielä lisää,en tajuu mitä silläki on mua vastaan ...

Tää päivä on ollu jotenki syvältä...........Eka aamulla mulla tuli tosi kiire enkä muistanut pakata liikkavaatteita,liikuntatunnin alussa sit kaaduin ja mun 80€ maksaneissa farkuissa iso reikä,ja polvi vuotaa verta.Liikan opettaja alkaa sit valittaa et miks mulla ei ollu liikkavaatteita ja mä sit sanoin siihe et "tää ei nyt oo mun liikuntahousujen syy,enkä mä enää ehtiny pakata niitä aamulla ku oli lähettävä bussille".Sit se lähetti mut terkalle,joka sit mietti pitääkö mun lähtee tk'seen nii et polvi tikattais vai paikataanko se vaan siel laastareil ym. No sit päädyttiin et tikkejä ei tarvita ja se laitto tähän paksusti sideharsoa ja sellasen jutun sen alle. Ja tää polvi on kipee ! Sit heti aamusta meilloli kuviksen kaksoistunti jossa tehtii saviastiaa "makkaratekniikalla" ja mä oon niin kusessa tuon työn kaa,siitä ei vaa tuu mitään.Muut tunnit onki menny sit hyvi jossei sitä lasketa ku terveystiedon opettaja vähä valitti tunnilla ku meillä oli hauskaa

61 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 7:10

Mileaz

Mileaz

Louizz pföff ootko sä kysyny siltä että mikä sitä vaivaa? Kannattaa oikeesti selvittää toi asia sun kaveris kanssa ennen ku teiä välit mahollisesti viilenee iha hirveesti.

Tänne pitäis hommata joku angstaus-hehkutuksen välimaastotopa koska en taaskaa tiiä kuuluuks tää angstauksee vai hehkutuksee mut kai tää sit on tänne!
Mun koulussa on _ihan_ liikaa _ihan_ sairaan hyvännäkösiä jätkiä. SIIS OIKEESTI EI JEESUS joka päivä sielt bongaa uuen herkkupalan (hirvee sana) yyhhhhhh todellisuus ettet tuu koskaa saamaa ketää niistä riistää sydänparkaani.

Haluun kirjottaa sitä mun bromancee mut arvatkaa vaa oonko iha naatti koulun jälkee ja viikonloppuna en koskaa muista kirjottaa sitä. Noh, jos vaikka jouluks valmistuis.

62 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 7:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz itketää yhessä, munki luokka täynnä hottiksii joita en tuu ikinä saamaa D: + si koko koulu yhh arvaa pystyykö siellä keskittyy mihinkää!
Louizz koita puhuu sen kaa kahen kesken! tinkaat vaan että mikä häntä vaivaa, ja et päästä sitä lähteen tilanteesta. kyllä se siitä ♥

mä oon alkanu miettii, et jos muuttaisin mun isovanhemmille (lappiin, sodankylään) ja kävisin siellä lukion. täällä mulla on se 50km (50min) koulumatka bussil jote joudun herää jopa 3h ennenku koulu alkaa. siellä mulla olis enintää 5min kävelymatka kouluun. en oo vielä puhunu vanhempien kaa tai mitää, mutta mä hain sinne lukioon jo yhteishaussa (mutten ykkösenä) ja mun isovanhemmat varmasti majottais mut. tuntuis ihanalta vaihtaa sinne, maisenmanvaihdos ei olis yhtää pahasta, enkä joutuis herään noi aikasi. ainoo vaa, että vaikka se on isompi paikka ku mun tän hetkine asuinpaikkakunta, tuntuu että mä oon jo nähny sen kaiken siellä, vaikka siellä on enemmä kaikkee ku täällä. kans pelottaa, että jos mä vaa masentuisin sitte enemmä siellä ja ku en tunne sieltä ketää enkä osaa tutustua ihmisii sillei. mut joo mä vaihtaisin vasta ekan vuoden jälkeen, mutta kattoo ny.. ää tää on vaikeeta mut si kans olisin nii kaukana mun perheestä ja näkisin mun perhettäki (+kaverit täällä) vaa lomilla, koska jos lähtisin viikonloppusin kotiin, mulla menis yli puolet viikonlopusta matkustamisessa, bussissa eka 2h sodis > rollo, siitä tunteja junassa rollo > kokkola ja viel tunti kotiin....+ olis vielä 100x isompi mahollisuus että en tulis ikinä näkee teitä missää miiteis jne ikinä

https://twitter.com/#!/penguiniam

63 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 8:19

jonskauu

jonskauu

Stypay Nyt tule iha hullu idea :-D Jos sä oikeesti haluut maisemanvaihdosta, nii lähe ens vuonna ulkomaille vaihtoo! Meidän koulussa on ainaki mahollista lähtee 2. tai 3. vuonna ja koululta/kelalta maksetaa jotai tukee jolla maksetaa asuminen ja ruoka ja se opiskelu. Haha okei, tää oli iha hölmö idea mut oli vaa pakko jakaa tää ajatus kun oon ite miettiny lähteväni ja meillä ois nyt just toi hakuaika käynnissä, mut pitää nyt miettii Smile

Mut joo, voishan toi olla aika suuri muutos muuttaa pois kotoo ja sit jos sun matkoissakii menee noin pitkä aika. Voithan sä puhuu sun vanhemmille ja miettii jotain muutakii vaihtoehtoo jos löytyis jotai muuta? :-) Masensit mua kun luin ton sun vikan lauseen, että et näkis meitä ehkä ikinä ja olin iha et NOOOO sä et muuta mihikää koska haluaisin tavata sut (ja tietty kaikki muutki!) =(

64 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 4 Syys 2012 - 8:34

vilqu

vilqu

Stypay maisemanvaihto on ihan sairaan hyvä idea ja kannatan sitä loppu elämäni!! mut se et minne vaihtaa on toinen juttu.. Isovanhempien luo muutto vois olla ihan törkeen siistii et kannatan EHDOTTOMASTI sitä et puhut vanhempies kaa tosta (: Eikä jonskauun idea kaan hullumpi oo, jos haluu vaihtaa maisemaa ni vaihtoo vaan Very Happy mut oon kans samaa mieltä jonskauun kaa tosta vikasta luseesta.. Sad

SE suoraan sanottuna HIANO tunne ku yrität lataa YouTubesta musaa ja siellä on kauhee ruuhka ja sanotaa et oot jonossa tokana sit pääset lataa ja se on ladannu puoleen välii ja se lopettaa ja sanotaa et oot sijalla 24 Very Happy AAARRRGGH!!! Haluun oikeesti nyt ladata noi pari kappaletta ja nyt oti on sit vammanen!!! HELPP!!

65 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 5 Syys 2012 - 0:41

Sarqai

Stypay: Sit me pidetää kaikki miitit siel:D Joomut tällee on aika vaikee sanoo et mikä kannattaa & mikä ei..

Byyh mul on taas huono olo & en oo syöny mitää:d Huomen ois iha semi kiva mennä kouluu mut sit mul o illal kitaratunti-.- Ja kuume taas hyppii lähemmäs 39...

66 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 5 Syys 2012 - 4:03

Peetu

Peetu

Stypay maisemanvaihdos vois kuullostaa just hyvält (: tai sitten toi jonskauun ehdottama vaihtovuosi, oiii mäki haluaisin vaihtoon mutta toisaalt en haluu kun mun kaikki rakkaimmat hepat ja kamut on täällä.

mulla meni hermot tänää koulussa ihan kokonaan. okei kuulostan joltai draamaqueeniltä mutta saatte nyt kärsiä.

saatiin enkun tunnilla tänään takas semmoset lyhyet aineet (100 sanaa) jotka oltiin kirjoitettu tän syksyn alussa. mun piti pari kertaa kattoo et onhan mulla mun paperi kädessä. en voinu uskoo sitä että mun paperissa melkeempä jokaisessa lauseessa oli vikaa tai joku punakynämerkintä siellä näky. mä olin eka niin järkyttyny että miten mun paperi voi olla täynnä tommosii koska mä olen puhunut englantia käytännössä koko ikäni, mulla on ollut natiiveja enkun opeja jne ja niiltä oon saanu puhtaita papereita. mulla oli ihan älyttömän p*ska fiilis kun ajelin kotiin ja sit kun katoin himassa uudestaan sitä mun paperii nii huomasin että se oli korjannut väärin! mä olin kirjoittanut esim "by the time i receive this..." nii se oli merkannut että tossa receive sanassa tulis e ja i toiste päin. eli recieve. oon nyt täs kattellu paristakin sanakirjasta ja yhdestäkään en oo löytänyt sanaa recieve. ihan semiketutus päällä. päätin että huomenna marssin sen luo ja kysyn että mitä pelleilyy tää tämmönen on. argh.

67 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 5 Syys 2012 - 5:20

zehe

zehe

Stypay nyt ku mul ois joku viisas neuvo ni ois kiva, mut ei mul oo mitään sen enempää ku noilla muilla...Smile haluisin vaan heilauttaa taikasauvaa ja vaan ratkasta teijän tilanteet...Razz

Peetu kyl muakin ärsyttäis Very Happy ehkä teijän enkun ryhmän pitäis opettaa sitä opettajaa;)

68 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 5 Syys 2012 - 5:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun polvi kipuilee............. Tänäänki vielä välillä vuotanu verta,jos polvi on yhtään käyny maassa.

69 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 5 Syys 2012 - 7:54

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu oon kans kelannu tota vaihtovuotta, mut meil ei oo koulust vissii mitää muut vaihtoehtoo ku vaihto-oppilaaks lähtö ja se maksais iha liikaa ja si joutuisin periaattees käydä neljä vuotta lukioo D: mut toi olis tosi ihanaa! mä olin jo laittamassa että hae ihmeessä siihe mut si kelasin että sun poikaystävä taas varmaa söpöilis jotai että menettäis sut niille 'hottiksille' siellä, haha :-D & mäki tahon tavata sut & kaikki muut :-(
Vilqu haha se olis tosi siistii, suunnittelin jo mite bailaisin aina öisi yksin huoneessani! eiku oho mähä teen sitä jo nyt XD ja mäki vihaan tota!! eile ku latasin nii yhes biisis kesti tosi kaua ja ku laitoin vähä sen jälkee latauksille toisen nii se meni jossai tyylii 10sec D:
Sarqai aww joo te istutte junassa jotai 9h mun takii :-D eksä tykkää sun kitaratunneista?:c ja voi eei paranemisia ♥
Peetu öö mitä?? onko toi siis joku enkunmaikka vai joku tyylii bilsanmaikka joka ei oo käyttäny enkkuu sitte lukion joka on vaa sijaisena joka siis korjas noi? :-D et ainakaa syyttä oo draamaqueen, meet valittaa sille heti huomenna tosta!
zehe haha tossa tuli neuvoo tarpeekski :-D

mut aww ootte kaikki ihanii ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

70 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 5 Syys 2012 - 11:17

nealoves1D

nealoves1D

nyt siskot mulla on järjetön ongelma ! Nyt salee nauratte kaikki mulle mutta

Oon aika varma et mun kaveripoika(joka tykkäs must yli vuoden seiskan & kasin aikaa) tykkää must taas koska 1) Se omisti mulle tänää biisin jos laulettii mm. "you gotta be all mine" tms
2) se käyttäytyy iha samal taval ku sillo ku se oli muhu kuses
3) se sanoo kokoaja jotai kohteliaisuuksii tms jotka vähä vihjais siihe suuntaa et se tykkäis ja sillee.
No ongelma ei oo se et jos se tykkää must vaa se että jos se sanoo tykkäävänsä ni mitä mä vastaan ? ;o koska en kyl todellakaa oo kokaa tykänny siit enkä sillai tykkää nytkää, mut sitte taas ku ajattelin et se on sellane jolle voin kertoo kiken, se tukee mua joka asias, se jaksaa kuunnella, sen seuras on hauskaa, se on muutenki mulle tosi tärkee ja sillai. Jasiis öää entiijä hankalaa. Koska tänääki käyttäydyttii tyylii koko iltapäivä sillee et melkee jokaine vastaantulija ois voinu luulla et ollaa yhes ja sillee ............. (siis se piti kättä mu hartioil & mä sen ja 'nukuin' sin ain välil(tasis nojasin päät sen olkapäähä ja se sit piti nojas omaa päätää mun päähä u know), si iha normisti kiusoteltii toisiamme yms, säädettii kaikee perusjuttuu ja nukuin pää sen sylis ruokiksel ymsymsyms)

Auttakaa hei mua selvittää päätäni ko oon iha sekasi ! :d

71 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 5 Syys 2012 - 19:47

jonskauu

jonskauu

nea Mietit tietty eka, että mitä mieltä oikeesti ite oot siitä :-) Oisko se nii kamalaa jos voisittekii olla yhessä? Mut sit toisaalta, ootte nii hyviä kavereita että asiat voi mennä aika mutkikkaas jos alkaisitte seurustelee tai no voi tulla kyllä outoo sillonki jos se sanoo et se tykkää susta! Mut öö jos et haluu sen kanssa mitää, ni sanot että haluut olla vaan kaveri ja perustelet jotenki hyvin sen :-D HAha toivottavasti sait jotai selvää tästä, mun aivot ei oikee toimi näin aamulla!

Ette arvaa kuka myöhästy just bussista? no minä tietenkin! En tiiä kehtaanko/jaksanko enää ees lähtee tonne töihi että taidanpa pitää vapaapäivän. Jos mun ei ois tarvinnu jäädä oottelee junaa (mä meen pysäkille sillee et joudun ylittää junaradan) nii oisin kerenny ihan mainiosti, mut just sittenku se juna meni ohi ja katon eteeni, nii ei p'ska siinä meni mun bussi.

72 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 6 Syys 2012 - 4:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea; Mulla on itellä ihan vastaava ongelma joten mun on hankala tähän oikeen mitään sanoo.Mä siis pelkään et yks mun kaveripoika on ihastunu muhun ,ja mä en taas pätkääkään oo ihastunu siihen.En haluis satuttaa ja pilata meiän välejä sanomalla ei jos se kysyy ,mut mitäs muutakaan siihe ny menis vastaamaan.

Mä hermostuin mun uskonnon opettajaan.Se on aivan kauhea,huutaa ja valittaa koko aja kaikesta ja nyt kasas meille kauheet paineet ku sano et uskonnosta olis tehtävä portfolio,n.150 lehtiartikkelia + vapaaehtoiset tehtävät ni on ees mahollisuudet ysiin.150 lehtiartikkelia riittää kasiin jos sisältö on niissä hyvä....
Sit tänää olis harkat ja mua lähes pelottaa ku viimeks mulla meni aika huonosti,ja mun polviki viel on nii kipee

73 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 6 Syys 2012 - 4:30

Veeranen

Veeranen

MUA OIKEESTI ÄRSYTTÄÄ. meil oli tänää siis koulussa sellai liikuntapäivä kaseilla. Ni meil oli sit siel ekana sähly ja lenttis pelei toisii luokkii vastaan.
ni mä sit olin sillai et mä voin tulla pelaa lenttist, niit oli viis, ja siihe kentälle tartti kuus yks mun luokkalainen jätkä katto mua vähän aikaa sillai, niisiisanteeksmitävittua-ilmeellä ja sen silmistä näki sen kuinka se sisäisesti nauro mulle, sitte no me alotettii se peli ja nii. Sitte se pallo tuli sit se näytti aivan siltä et se menis yli sivurajan, ni sit en tietty lyöny koska se ois tullu toiselle joukkueelle se piste. sit toi samane jotain mussutti siel mun takana jotain, täs vaihees en viel välittäny siit. Sitte tuli mun vuoro tehä alkusyöttö.. tietysti mä mokasin senki ku en osannu rentoutuu et saan sen oikeeseen suuntaan, se pallo kimpos mun ranteest sinne seinää, sii vaihees hyvä et mä en ruvennu hyppii tyylii tasajalkaa ja ruvennu ragee ku se taas katto mua sillai vähä omahyväsesti. no sit niit tuli muitaki peilei mut mä en pelannu etten tekis mitään ajattelematonta. Makoiltii kaverin kans siel yhes nurkas kattoo sitä yhtä pelii. sit se pallo tuli sielt ku vastajuokkue syötti ni se meni vinoo ja pallo lens sinne nurkkaa, tietysti refleksin omaisesti suojasin päätä ni se taas se sama jotain " ei se mikään" ja jotain mitä en kuullu , täs vaihees teki mieli sanoo tyylii jotain et pidä huoli sä vaa omista tekemisistäs (:
muutenki mun luokan luokkahenki on siel pohjamudis, siks varmaa ei voitettu siel ulkona niil pisteis ku siihen tarvittii yhteistyötä. (: Oon yhen tytön kaveri josta kukaa muu ei oikeen pidä, ja eikä siinä oo mitään vikaaa ulkosesti eikä sisäisesti, kaikki luulee et se on hirveen tunkeileva jne. mut se johtu vaan siitä koska sitä kait aina syrjitty koulussa sen isoveljentakia. nomutasiaaan sitte meijän piti kantaa neljä meijän luokkalaista sellassen tietyn matkan, sitte se opettaja ehdotti sitä mun kaverii ja sano et entäs miina (nimimuutettu) ku se on niin pieni ja kevyt. sit yks pojist oli sillai "niin varmaa" mun teki mieli kysyy silt "mitä sä just äsken sanoit" ja katsoo sillai tosi ilkeesti. Muutenki mun luokka on syvältä. Vaihtaisin jos voisin , ja jos ois joku luokka josta pitäisin. Anteeksi tämä avautuminen ja propsit sille joka jaksolukee(:

74 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 6 Syys 2012 - 5:25

nealoves1D

nealoves1D

Louizz,, ei mun ongelma oo tossa(jamuuten ite oon päässy pairikertaa helpolla ku vaa sanoo jotai tyylii "oot mulle oikeesti tosi tärkee, mut haluisin pysyy kavereina"), vaa oikeestaa siinä ettäku en tiijä just niiku Jonna sano et "Oisko se nii kamalaa jos voisittekii olla yhessä? Mut sit toisaalta, ootte nii hyviä kavereita että asiat voi mennä aika mutkikkaas jos alkaisitte seurustelee". Koska tota loppuu kelasin itekki mut alusta en tiijä et mitä ajattelen :d ja äää tänääki ku se tuli kouluu ja seisoo siihe mu vieree ni iha reaktiosta nostin mu käden sen olkapäälle ni se laitto toisen kätensä mu ympärille ni sitte mun yks toine kaveripoika heitti läpäl et "no älkäähä ny rakastuko toisiinne liikaa" ni tuo vaa et "miksei ?" ja otti vähä tiukemmi kii ja mä si nojasin pään se olkapäähä c: jasiis ku öää nytte ku istun yksin kotona ni olis tosi helppo vaa päättää et haluun pysyy kavereina mut sitte ku taas just jotai tollast tapahtuu ni mun omatki reaktiot menee just tollai ku sanoin ja ääääää en tiijä itekkää mitä ajattelen :d ja sori ku puran tätä teille mutttaku koitan selvittää mun päätä ja sillee ku muille kavereille en haluu kertoo ... koska en sitte haluu et vahingos joku lipsauttaa jotai väärää ja sitte se luulee et oon iha täysi kuses siihe ku oikeesti en tiijä itekkää mis mennää :d

75 Angstaus topa #14 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 6 Syys 2012 - 6:03

zehe

zehe

Nea kuulostaa vähän siltä, et sä osotat sille nyt vähän niinku vihreet valoo noilla reaktioilla yms. niinku ite vissiin tajuutkin.. en sitte tiiä kuinka paljon sä tiedostat sen niissä tilanteissa ku oot sen kanssa.. Ja mä muuten ymmärrän sua aika hyvin, koska mäkin oon ollu tolleen no joo en haluu ton kans alkaa vaiks se ehkä haluis -tilanteissa mut sit kuitenkin siin tilantees oon ollu ihan päinvastoi.. Mieti nyt vaan rauhassa et onko se edelleen se ehdoton ei. Jos on, niin kannattaa tehä se selväks, ku sitte jossain vaihees voi alkaa ahdistaa ku toinen yrittää olla koko ajan kiinni tms. Ja jos nyt kuitenkin tuut toisiin päätöksiin ni joo, onhan se hankalaa.. täytyy sitte miettii sitä kaverisuhteen painoo yms. niinku Jonna jo sano...Smile Kyl se siit sit selkenee ajan kans Smile!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa