Mileaz itketää yhessä, munki luokka täynnä hottiksii joita en tuu ikinä saamaa D: + si koko koulu yhh arvaa pystyykö siellä keskittyy mihinkää!
Louizz koita puhuu sen kaa kahen kesken! tinkaat vaan että mikä häntä vaivaa, ja et päästä sitä lähteen tilanteesta. kyllä se siitä ♥
mä oon alkanu miettii, et jos muuttaisin mun isovanhemmille (lappiin, sodankylään) ja kävisin siellä lukion. täällä mulla on se 50km (50min) koulumatka bussil jote joudun herää jopa 3h ennenku koulu alkaa. siellä mulla olis enintää 5min kävelymatka kouluun. en oo vielä puhunu vanhempien kaa tai mitää, mutta mä hain sinne lukioon jo yhteishaussa (mutten ykkösenä) ja mun isovanhemmat varmasti majottais mut. tuntuis ihanalta vaihtaa sinne, maisenmanvaihdos ei olis yhtää pahasta, enkä joutuis herään noi aikasi. ainoo vaa, että vaikka se on isompi paikka ku mun tän hetkine asuinpaikkakunta, tuntuu että mä oon jo nähny sen kaiken siellä, vaikka siellä on enemmä kaikkee ku täällä. kans pelottaa, että jos mä vaa masentuisin sitte enemmä siellä ja ku en tunne sieltä ketää enkä osaa tutustua ihmisii sillei. mut joo mä vaihtaisin vasta ekan vuoden jälkeen, mutta kattoo ny.. ää tää on vaikeeta mut si kans olisin nii kaukana mun perheestä ja näkisin mun perhettäki (+kaverit täällä) vaa lomilla, koska jos lähtisin viikonloppusin kotiin, mulla menis yli puolet viikonlopusta matkustamisessa, bussissa eka 2h sodis > rollo, siitä tunteja junassa rollo > kokkola ja viel tunti kotiin....+ olis vielä 100x isompi mahollisuus että en tulis ikinä näkee teitä missää miiteis jne ikinä