Mun iskä oli ostanu uuden puhelimen ja se pyys mua laittamaan yhen laulun ja sit yhen ohjelman sinne.Sit mun sisko heti hyppi silmille et kyllä mäki osaan,kyllä mäki osaan. No sit tietenki iskä anto sen mennä laittaa sen,no sit varmaa sekunnin se oli räplänny sen kaa ni se huutaa mua auttamaan,sit mä koitan auttaa ja neuvoo sitä ni se ei ota kuulevaan korvaan eikä anna mun auttaa.Sit mulla loppuu kärsivällisyys ja sanon et anna mun ku et kerra osaa,sit se rupee hakkaamaan mua ja itkemää [?] ja sit iskä tulee et mikä täällä nyt on ja selitän sille ja mun sisko oman versionsa ja sit mun iskä rupee huutamaan mulle et ei sun aina tarvii sanoo asioita noi ilkeesti ja olisit antanu siskos tehä sen ja auttanu kunnolla.MUTTAKU SE EI ANTANU MUN AUTTAA!! Sit tulee äiti huutamaan et saisit puhua siskolles vähä kiltimpään sävyy ja saat kyllä pyytää siltä anteeks ja piti kunnon saarnan.Et ku mun siskolla on ollu nii kurja päivä ja ku sillä ei oo k e t ä ä n kaveria.No ei mullakaan iha hirveesti oo ja mä oon alaastetta kärsiny jo oman aikani.Tietenki oon pahoillani mun siskon tilanteesta mutta se tilanne ei oo mun syy ja sekää ei oo mun syy että oon eri koulussa etten voi tehä sille mitään. mun nii tekis mieli laittaa viesti mun siskon 'kavereille' et mikä niitö oikee riepoo,mut se vaan pahentais tilannetta
Eile oli sama juttu et mulle kaikki huutaa ihan joutavasta.
kouluski tänää on ollu tosi raskas päivä ♥