One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

76 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 6 Syys 2012 - 6:11

Mileaz

Mileaz

Nea hirvee paha mun ainakaa mitää mennä sanomaa mitä sun pitäis tehhä ku en koskaa oo ollu samanlaisessa tai ees samantapasessa tilanteessa. Hirveesti tekis mieli auttaa mut ei vaa oikeesti mitää hajuu ): Ehkä sun täytyis vaa eka miettii mitä ite aattelet ja sitten tehhä sun tunteet selväks sille jätkälle joo helpommin sanottu ku tehty

Mul menee hermot tän forkan ton hymiömainoken kanssa, aina ku meen jonneki nii joku hito heliumääni alkaa ulisee "OU MAI GAAD! GO AWAYYYY" tai mitä ikinä sanookaa.

77 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 6 Syys 2012 - 7:08

_Blistex_

_Blistex_

Nea: Aika paha tilanne toi :c Mut kannattaa vaa pohtii et haluisitko olla sen kanssa yhes vai haluisitko vaan että olisitte kavereita ja jatkaa samal tavalla kun nytkin. Mä en osaa muuten neuvoo tässä asiassa, koska ei oo kokemusta, mut toivottavast kaikki selkiytyis. C:

78 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 6 Syys 2012 - 10:20

vilqu

vilqu

Nea ei vitsi noi kaikki teijän jutut kuulostaa niin söpöiltä, vitsi ku joku ois mullekki tollanen Very Happy Oon kyll samaa mieltä muiden kaa et mieti mitä oikeest haluut..? (mikä neuvo!!) oon kyll aika surkee neuvoo tällasissa mut samaa mieltä oon ku muutki (:

79 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 7 Syys 2012 - 3:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea ; joo siis kyllä mä tajusin ton sunki tilanteen Smile

Mun paras kaveri ei ollu koulussa.angsttttttt
Sit mun läheisin kaveripoika on ollu 2pvä pois koulusta ,vissii koska sen luokassa tapellaan joka ikinen tunti(siinä luokassa on pelkkiä poikia).Mä säälin sitä koska se joutuu kestämään tollasta.Se ei kylläkää oo ite mulle puhunu mitään,mut sen pikkusisko kerto mun siskolle,joka kerto mulle.Ei se voi olla ikuisesti pois koulusta.Ja miks sen luokas ylipäätänsä tapellaan ja eihä sitä vaa oo alettu kiusaamaan?Tälläset jutut mulla pyörii päässä

80 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 7 Syys 2012 - 4:21

Sarqai

Kivajuttu haukotteleminen sattuu, yskiminen sattuu ja aivastaminen sattuu:d

81 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 7 Syys 2012 - 4:46

Peetu

Peetu

nonni. piti lähtee ulos kavereiden kaa mut saa nähdä lähdenkö mihinkään kun on nii hirveen kipee olo ja paleltaa ihan älyttömästi vaikka veli vetää tossa t-paita ja shortsit jalassa. hrrr.

82 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 7 Syys 2012 - 5:50

jonskauu

jonskauu

Mua niiiiiiiin ärsyttääää!!! Haluun pois täältä ja koko Suomesta :-( oikeesti ostakaa joku mulle lentoliput Brasiliaan?

83 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 8 Syys 2012 - 9:58

hymypeppuun

hymypeppuun

Mä en tiiä miks, mut mulle luokkakuvat on jotenki tosi tärkee juttu, ja viimevuonna oltii luokkakuvauksen aikaa turkissa ja mulla oli sellane hieno romahus-itkupotku-raivari-loma koska en päässy luokkakuvauksii, ja nyt meillä o ensviikol luokkakuvat jeejee mut mu hiukset värjättii ja näist tuli iha kamalat! -.-

84 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 8 Syys 2012 - 23:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mä vihaan syksyä .

85 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 0:14

Sarqai

Syksyn muoti = <3 Se hetki ku tajuut et matti kukkarossa-.-

86 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 3:41

jonskauu

jonskauu

Terveisiä sairaalasta..

87 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 4:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu MITÄ? mite sä oot sinne joutunu?? D:: voi eii, voi hyvin ♥

vitsi Xenian blogis oli alekoodi et 50€ alee ku varaa lennon + hotellin ebookersilt tän kuun aikana ja nyt tahtosin vaa enemmä lontoosee mutta mistää ei löydy ketää joka lähtis meit vahtii :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

88 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 5:33

zehe

zehe

^^voi vitsit ku noit koodei sit tulis ens keväänä/kesällä ku ois toiveena Lontoo mullaki Very Happy

89 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 7:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^^ siinä oli et matkustusaika ens heinäkuun loppuu asti ja aloin si heti kattoo ja löysinki yhe kiva hotellin joka ois oikeestaa täydelline siihe tarkotuksee ku me kummiski vaa nukuttais siel mut blaah ku tarvitaa täysikäne mukaa ja ainoo joka täyttäis vaatimukset on mun täti mutta ku se saa sen vauvan marraskuus (tuitui<3) nii ei kauhee mukavaa si D: ja si pitäs saada porukoiltaki lupa paris viikos mutta eipähä toi 50e kumminkaa nii paljoo loppujelopuks vaikuta ku se tekis vaa 12,5e per naama meilt vähemmä siihe laskuu:-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

90 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 7:33

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: mitä on tapahtunu? o.o olise sit mitä tahansa, ni pärjäilemisii sulle <3

Nyt kun täällä matkustelusta tuli puhe, ni mäki haluun lähtee jonnekki,vaikkapa just tonne Lontooseen. D:

91 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 9:32

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, mitääää ? miks sä sairaalas ): toivon ettei oo mitää vakavaa

92 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 9:39

Peetu

Peetu

jonskauuu mitääääää Surprised pikasta paranemista !

93 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 9:55

vilqu

vilqu

jonskauu mitä teet sairaalassa?? Surprised

Mä pääsen lokakuun 1.-3. päivä Puolaan Very Happy Mut Lontooseen kyll haluisin kans, kaikkee ei voi saada.. (:

94 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 9:57

jonskauu

jonskauu

Oon iha hengissä vielä ja toivon itekkii et ei oo mitää vakavaa! Oon tän yön tiputuksessa ja musta on otettu varmaa miljoona putkee verta.. onneks mulla ei oo mitää piikkikammoo :-D

Kunhan mä täältä joskus kotiudun nii voin sit kertoo et mitä on tapahtunu mut tällä puhelimella on hankala kirjottaa ja sit vielä ku menee näitä letkuja sinne ja tonne nii ärsyttävää kirjottaa! Mut kiitos kaikki ootte ihania <3

95 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 10:04

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, eeiikä :c pikasii paranemisii sisko ! säki oot ihana c: ♥

96 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 10:14

vilqu

vilqu

Jonna voi.. paranemisii sisko!! <3 Tiputus kuulostaa hurjalta mut oot hengissä ni hyvä Very Happy

97 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 9 Syys 2012 - 23:18

zehe

zehe

Stypay onko?! Very Happy ...yks mutta: mahdotont tietää viel et mikä on rahatilanne yli puolen vuoden pääst ja mis välis sit ois sopiva lähtee.. ei me enne voida kaverin kaa oikee varata ku ollaa saatu selvil päästäänkö ens kesän töihin ja milleen ne työt sitte menee :/

Ja paranemisii Jonnalle! Smile

98 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 10 Syys 2012 - 1:29

_Blistex_

_Blistex_

Jonna: Voooi, toivottavast ei oo mitään vakavaa :c Pärjäile ♥

99 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 10 Syys 2012 - 5:14

Sarqai

Se ihana valopilkku elämässäs ku isäs nii rakastaa sua<3

Kivakiva ku eilen oli haut joukkueeseen, ja sit pääsin sisäl(: Tulin kotii äiti kysy et No? vastasin et joo ja faija sano et no höh. Olin sillee ftw ja painuin sielt hornaa.. No nyt äiti sano et sen mielest on iha kiva et mä tanssin, mut ku mul on kitaraki ja äiti ei haluis et lopetan sen ja sit se sano et on pakko valita valmennuksen ja tanssin välilt. Valmennus kiinnostaa A LOT enemmä ku tanssi, mut toisaalt oikeest haluisin kans tonne tanssii:d byyh

100 Angstaus topa #14 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 10 Syys 2012 - 6:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun iskä oli ostanu uuden puhelimen ja se pyys mua laittamaan yhen laulun ja sit yhen ohjelman sinne.Sit mun sisko heti hyppi silmille et kyllä mäki osaan,kyllä mäki osaan. No sit tietenki iskä anto sen mennä laittaa sen,no sit varmaa sekunnin se oli räplänny sen kaa ni se huutaa mua auttamaan,sit mä koitan auttaa ja neuvoo sitä ni se ei ota kuulevaan korvaan eikä anna mun auttaa.Sit mulla loppuu kärsivällisyys ja sanon et anna mun ku et kerra osaa,sit se rupee hakkaamaan mua ja itkemää [?] ja sit iskä tulee et mikä täällä nyt on ja selitän sille ja mun sisko oman versionsa ja sit mun iskä rupee huutamaan mulle et ei sun aina tarvii sanoo asioita noi ilkeesti ja olisit antanu siskos tehä sen ja auttanu kunnolla.MUTTAKU SE EI ANTANU MUN AUTTAA!! Sit tulee äiti huutamaan et saisit puhua siskolles vähä kiltimpään sävyy ja saat kyllä pyytää siltä anteeks ja piti kunnon saarnan.Et ku mun siskolla on ollu nii kurja päivä ja ku sillä ei oo k e t ä ä n kaveria.No ei mullakaan iha hirveesti oo ja mä oon alaastetta kärsiny jo oman aikani.Tietenki oon pahoillani mun siskon tilanteesta mutta se tilanne ei oo mun syy ja sekää ei oo mun syy että oon eri koulussa etten voi tehä sille mitään. mun nii tekis mieli laittaa viesti mun siskon 'kavereille' et mikä niitö oikee riepoo,mut se vaan pahentais tilannetta
Eile oli sama juttu et mulle kaikki huutaa ihan joutavasta.

kouluski tänää on ollu tosi raskas päivä ♥

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa