One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

101 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 10 Syys 2012 - 10:24

vilqu

vilqu

Mä en jaksa kuunnella meijän luokan parii tyttöö jotka valittaa i h a n k a i k e s t a.. ! Siis tänää aamulla ku meillä oli liikkaa ni ne valitti siis et ku ei jaksa ja ei haluu ja en mä ny varmaa pituutta/korkeutta jaksa hypätä enkä haluu suunnistaa jne jne. Meinasin huutaa niille (ja ens kerralla huudanki) et onko pakko valittaa kaikesta!! Must liikka on ihan kiva ja ainaski pääsee raittiisee ilmaa ja liikkumaa vaikkei seura mitää parasta oiskaa, mut ONKO PAKKO VALITAA KAIKESTA KOKO AJAN!!? Että ne kävi hermoille.. ja nyt mää valitan (:

102 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 10 Syys 2012 - 10:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu, voi parane pia <3 :-)
zehe, joooo!! mutta tosiaa noi samat viat oikeestaa mullaki että miksei viitti varata mitää D:
louizz, koita kestää sisko! oliko toi se sisko joka on nyt vielä ala-asteel eikä se nuorempi tai se? meen iha sekasi sun siskoissas!:-D
vilkku, kantsii jättää se huutaminen pois. ens kerralla jos ne valittaa jostai, nii tokase vaa että ne valittamiset voi jättää pois että muut ei jaksa kuunnella tollasta tai että muut ainaki näyttää tykkäävän ku eivät valita tollai ;-)

mun sisko on taas iha älyttömän rasittavalla päällä! se riitelee ihan joka päivä äitille ku äiti ilmotti sen tanhuun eikä se ois halunnu jatkaa vaikka eka oli sanonu jatkavansa ja sitte se raivoaa meille muillekki :c se haastaa ihan koko ajan riitaa!

https://twitter.com/#!/penguiniam

103 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 11 Syys 2012 - 4:56

jonskauu

jonskauu

Huh vihdoin kotiuduttu ja voin sanoo, että sairaalassa ei oo ikinä mukavaa..
Ja tässä nyt teille sitä sepustusta siitä minkä takia joudun sinne, jos jotai ees kiinnostaa haha no lukekoot kuka lukekoon! Very Happy

Eli siis sunnuntai aamuna olin lähössä iha normaalisti töihi(työharjotteluu) mut mulla oli vähän huono ja hutera olo. Kerkesin olee töissä ehkää 20minuutti kun oksensin. Mut passitettiin kotiin ja oksensin 3tunnin aikana varmaan miljoona kertaa. Koitin juoda, että ei iha kaikki nesteet katois musta, mut joka kerta kun sain mitää vähänkää nielastuu niin ne tuli samantien ylös. Sit oli paikko soittaa terveyskeskuksee vai minne sitä nyt soitetaakaa et mun pitää päästä sinne, koska mähän kuolen nestehukkaan muute. Eikun sit vaa odottelee päivystyksee ja pääsinki sit aika nopeesti tiputuksee ja sit musta otettiin kaiken maailman kokeita :-)

Oksensin siellä sairaalassa sit vielä muutamia kertoja ja ne oli ihan ihmeissään et mikä mulla on, koska missää niistä kokeista ei näkyny mitää. Sit mun piti kertoo kaikkee et oonko käyny missää ja mitä oon syöyny/juonu ja käytänks mä lääkkeitä tai jotai päihteitä jne. Sit se oksentelu loppu ja ne lekurit mietti et jos mulla ois vaa ollu joku vatsapöpö mut niitten mielestä se ei oo yleensä niin raju mitä mulla oli tai kun mä menin niin nopeesti tosi huonoon kuntoon.. Sit kerroin siitä, että mä oon ollu tosi stressaantunut ja väsynyt viime aikoina ja sit ne hoitajat mietti et voihan se olla et toi johtuu siitäkin, just jos oon väsyny ja sit en syö niin säännöllisesti.

Lopulta kuitenkin eilen illalla jostain kokeesta oli löytyny jotain et joku arvo oli koholla tai jotai tommosta ja sitte ne tajus et mulla on ollu ruokamyrkytys. Nyt pitäs alkaa vaa miettii et mistä se on voinu tulla ja sit lähettää kyllä semmoset valitukset valmistustehtaalle että ette uskokkaa :-D oon kyllä tosi helpottunu kun sain tietää et mikä mulla oli ja pääsin kotii! Olo on edellee tosi heikko ja sainkin tän viikon vapaaks. Vatsalihakset on muute vieläkin iha sikakipeet!

104 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 11 Syys 2012 - 5:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay ; joo se vanhempi pikkusisko eli se joka on ala-asteella.......

Mä en jaksa tätä rumbaa. Sit nuo pojat leikki koko päivän sytkillä ym. ja joka tunti hais jossain savu. Yks poika terveystiedon tunnilla myönski (mulle,ei opettajalle tietenkää) et vähänkö se säikähti ku meinas syttyy koko vessa palamaan,no mitäs meni sinne vessaan leikkimää sytkällä. Vielä ku ne sit leikki niillä tunneilla eikä opettajat huomannu mitään ja ne leikki viel joka tunnilla, ja vähänkö mulla on nyt sit pää kipee ku koko päivän ollu jossain palaneen käry. En mä mitenkään tollasta pelkää koska ekan kerra jollaki mun luokkalaisella on ollu sytytin koulussa ekaluokalla,ja luokkaretkellä saatiin hotellilla palohälytys(ja sit tuli automaattisesti palokunta paikalle)(se ei ollu mun syy) ja näi et kyl mä sitä jonkin verran viel kestänki mut se menee jo yli että joka tunti,tunnilla leikitään sytkillä ja ja poltetaan millo mitäki,kuviksen tunnillaki ne yhes varastossa poltti jotain muovipötkylää ja kkatto miten se palaa.kauheita pyromaaneja xd
Si mun paras kaveripoika on joutunu tosi pazkaan luokkaan jossa tapellaan koko ajan ja nyt sillä on koko ajan koulussa joku ihme rooli päällä(se tod näk on sen suojautumiskeino) ja sille ei nykyään pysty siellä ees puhua. Näi vapaa-ajalla ku ollaan puhuttu ,se on iha normaali muttta koulussa se on aika ärsyttävä. ja meillä ei oo enää kauheesti mahollisuutta nähä vapaa ajalla ku mun harratukset,sen harrastukset,sit joskus mä meen muiden kavereiden kaa johki ,joskus se ym. Ja koulussa se on tollane ni minkä voit.mun täytyy vaan hyväksyä et mikään ei oo ikuista

105 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 11 Syys 2012 - 6:41

_Blistex_

_Blistex_

Jonna: eikä, oksentaminen ei oo ikinä kivaa, varsinkaan monta kertaa :c Mut onneks selvisit hengissä ja että saatiin selville syy oksenteluun. (: Pärjäilemisii sulle ♥

106 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 11 Syys 2012 - 6:43

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, äää ei kuullostanu kivalta ...... Mut onneks oot nyt ok ja päässy kotii yms c;

107 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 11 Syys 2012 - 10:37

vilqu

vilqu

Jonna voi sua parkaa!! Oksentaminen on ihan kuheeta..! Viimeks ku muulla oli oksennus tauti joksus keväällä ni olin kaverilla öitä ja siellä sitte oksensin joksu kasilta ja eiku kotiin ja porukat lähti vanhempie kummipojan ristiäisiin jote yksin kotona ja olin sit niin kipee et ku kävlin vessaa ni en jaksanu kävellä takas sohvalle nukkuu ni jäin siihe vessan ove etee parketti lattialle nukkuu ku se oli viilee (: Mut päräilemisii sinne sisko!! <3

En oikeesti jaksa enää!!! Mun vanhemilla on taas molemilla kaikkea mahollista toista vastaa.. Ne ei puhu toisillee kunnolla siis hyvin vähä ja tiuskii, pyörittelee silmiää ja kattoo toisen perää sillee"HÄÄH!!??" ja kaikkee, Ä R S Y T T Ä V Ä Ä!!! En oikeesti kestä eikö ne vois puhuu asiat läpi kerralla kunnolla (sillee et mä en ois kotoo koska siitä koitus ISO riita..) koska tollasta venkoomist ja vahtaamista ei jaksa kukaan kattoo tai kestä tai mitää..!

108 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 12 Syys 2012 - 5:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla ihan samat angstit ku eilenki ja vielä lisäks että mä tuun kuolemaan seuraavassa jaksossa.Sain tänään sen lukkarin,viikon päästä vaihtuu jakso ja v*ttu mä tuun kuolemaan mun suosikki aineet enkku ja matikka vaihtuu ruotsiin ja fysiikkakemiaan(jälkimmäisestä en sitte yhtään tykkää enkä tajuu siitä mtn) . Kuvis vaihtuu atk'hon(no se voi ollaki iha kiva aine mut silti ketuttaa raskaasti) ymymym.. Ja sit se tyyppi jota mä vihaan(joka siis on mun joskus kiusannukki) oli tänää kahes isos kaveriporukassa ja se kerto jotain juttua ja ne muut iha tikkana kuunteli.Nyt sen jälkeen suurin osa niistä tytöistä on ihan outoja mua kohtaan, osa välttelee,osa tuijottaa koko ajan ymymymym. Ja sit viel vikal välitunnil ku kävelin siitä ohi ni kaikki oli ensi hiljaa ja sit rupes nauramaan ilma et kukaan ees sano mitää..........mua itkettää. mä tiiän et se on puhunu pazkaa niille musta,sanokaa vaa et oon vainoharhanen,olisinki.mut noi ny on aika selviä merkkejä.ENKÖ MÄ OO SAANU SHAISSEE NISKAAA JO IHA TARPEEKS ALA-ASTEELLA ? onko nyt pakko kääntää mulle vieraita ihmisiä mua vastaan ? kiusais suoraa ni mä voisin puolustautua mut nyt en voi ees tehä mitään

109 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 12 Syys 2012 - 6:35

nealoves1D

nealoves1D

Essi,, voi ei :c tosi ärsyttävää tollane, ku muute viihyt ilmeisesti siel ylä-asteel tosi hyvin (?) ): mut koita pärjäillä & tovotaa et toi on vaa joku ohimenevä juttu tai jotai ..

Vilkku,, vaik saattaa tuntuu tyhmältä, ni mun mielest sun kannattas sanoo sun vanhemmille, et se tuntuu sust pahalta et ne riitelee, et ne varmasti ymmärtäis mikä fiilis sulla on. Ehkä ne sitte puhuis kaiken läpi, ku tajuis et ne satuttaa sua samalla c:

110 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 13 Syys 2012 - 3:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea ; Joo kyl mä viihyn muute iha ok. Mut toivotaan et tää olis ohimenevää, tällähetkellä tolla on vaikutusta pelkkiin seiskan tyttöihi(tajusin sen ruokiksel ku mentii ysejen ruokailuu xd),jotka ei kunnolla tunne mua koska ens vuonna sillä olis vaikutusta myös uusiin seiskan tyttöihi...

iha oikeasti mä alan olla tosi huolissani mun kaveripojasta. siitä on tullu ihan outo,ja vetää jotain ihme roolia koulussa koko ajan. se alkaa jo ärsyttää...

111 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 14 Syys 2012 - 22:15

vilqu

vilqu

Louizz, puhu sille sun kaveripojalle jossai rauhassa oikeen kunnolla, pärjäilemisii!! Ja toi kiusaaminen on niin lapsellista/tyhmää ja kaikkea, oikeesti eikä Sad

Nea joo no en tie miten siit sit sanois ja koska ku vit*ttaa muutenki puhuu niiden kaa ku ne riitelee ku se on sellasta vastauksen lypsämistä äidiltä ja iskä koittaa olla niinku ei tekis mitää vääri mut silti tekee kaiken väärin ja mun jos jonkun hermoillem se käy!! Ehkä pitäs tehä vaa niinku sisko et ei välitä on niinku mitää ei oiskaa vaiks kuinka jäätävä ilmapiiri keittiössä oisiki..

112 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 15 Syys 2012 - 7:51

jonskauu

jonskauu

Ette voi ees kuvitella miten mua ärsyttää tällä hetkellä. Tai ei oikeestaa ärsytä, oon vaan jotenkin surullinen tai pettyny tai jotai tommosta. Mulla ja poikaystävällä tulee huomenna kaks kuukautta täytee ja mun mielestä ei näitä 'kuukausipäiviä' tarvii silleen juhlia, mut musta ois kuitenki viettää sit aikaa yhessä sillonkun ne päivät tulee täyteen. Mun piti tänää sit mennä poikaystävälle yöks ja sit oltais jotai vaa hengailtu.

Puhuttii puhelimessa joskus sillonkun heräsin ja sovittii, et se tulee hakee mut joskus viiden aikoihi. No eipä kyllä koko jätkää näkyny viiden aikoihin ja koitin soittaa sille varmaa tuhat kertaa. Mä säikähin iha hemmetisti, että nyt on sit sattunu jotai. Sit se soitti takas ja sano et se oli jääny kaverille pelaa jotai pelii ja olin iha et tähänkö tää on nyt sit viimein päätyny Very Happy Tai tiiätte varmaa et on niitä vitsejä noista poikaystävistä ja niistä joistai peleistä. Joo no kummiskin, sit pidin sille pikkusen saarnan et mä olin iha hiton huolissaa ja et miks se ei oo tullu vielä hakee mua jne. Sit se vaa sano: "AA joo niin, me päätettii jätkien kans et hengaillaa tänää vaa poikaporukalla, lähetää varmaa käymää yksis bileissä ja sit pelataa näitä pelejä."

Mä en oo ikinä jääny niin sanattomaks mitä mä ton jälkee jäin. Sanoin sit vaa, että ois voinu vähä aikasemmi ilmottaa koska mä olin laittanu jo kaikki kamat ja itteni valmiiks ja sit se ei ees vaivautunu ilmottaa mitää. Sit kysyin et miks mä en voi tulla mukaa, et oonhan mä ennenki ollu poikaporukoissa mukana ja tunnen kyllä sun kaverit et kyllä mä tuun niitten kaa toimee. "No sulle tulis kuitenki tylsää ni jää nyt kotii." ÖÖÖ mä oon ollu eka sunnuntaista-tiistaihin sairaalassa ja sit tiistaista tähänpäivään asti kotona et tylsempää mulla on täällä kotona! AHSsaoöjtghakprjf en suuttunu silleen tosta, koska tajuun kyllä et poikaystävä haluu olla omien kavereitten kans ja annan sen kyllä olla niitten kans nii paljo ku huvittaa mut kuitenki silleen, kun ollaa sovittu tämmöstä ni ois ollu kiva et ois aikasemmin ees ilmottanu tai ottanu mut ees illaks mukaan, koska se tietää et mulla on tylsää kotona. Naurattaa koko juttu mut silti tekis mieli vaa itkee.

Tulipas tarina heh.

113 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 15 Syys 2012 - 8:33

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, aa ymmärrän sua tosi hyvin :c on tosi ärsyttävää jos tollasesta ei ees ilmota mitään, ja ite ehtii jo huolestuu ku ei toist näy missää eikä vastaa puhelimee tai mitää. Ja kyllähä seki vähä tietysti loukkaa jos ajattelee et jotku pelit menee tyttöystävän ohi, mut pojat on poikii, eikai sille mitää voi. Kannattaa vaa muistaa et se rakastaa sua kaikest huolimatta (:

114 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 15 Syys 2012 - 8:36

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, no huhhuh, mikä tempaus sun poikaystävältä o: Ja te kun olitte jo sopinukki ja se ei edes ilmottanu sulle muutoksesta ): en ihmettele vaikka sul oliski huono fiilis ton takii :c Mut jos sun poikaystävä on tänää kavereidensa kanssa, ni pystyisiksä olee sun omien kavereiden kans? ettei sun tarvis yksinäs olla (:

115 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 18 Syys 2012 - 5:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tää kuulostaa tyhmältä mut mua v*tuttaa koska mä sain matikan kokeesta 9+.Mä oon h*lvetin kunnianhimone joidenkin asioiden suhteen.Mua v*tuttaa koska laitoin itelleni tavotteeks 9,5........ Ja mä osasin asian kyl 10 arvosesti mutta kaikki oli niitä v*tun huolimattomuusvirheitä..Ja sit ku mun luokas on nii kova taso ni ärsyttää viel enemmä ku yleensä oon tottunu olee luokan paras tai väh.kolmanneks parhain ni nyt oli kuudella parempii numeroit ku mul.*********** Sit meil oli terveystiedon pistot ja mä saan siitä varmaa seiskan............... Si se terveystiedon opettaja on niiiiin perseestä,me oltiin köksän luokassa se tunti ni meit sit oli viis siin pöydäs,no ku kokeet oli tehty ja alettiin alottamaan uutta asiaa ja kaikis pöydis puhuttii kauheesti,ni si se tulee mein pöytää ja heittää mut ja yhen pojan pois luokasta koska me muka puhuttiin nii hirveesti.Vaikka mä puhuin vähiten mein pöydästä.Koko päivä on menny iha päin v*ttua......Ja piste i'n päälle on et kaks poikaa mun luokasta lähti tänää kylälle koulun jälkeen mun vanhan luokkalaisen kaa,jonka kaa en oo kauhee hyvis väleis ja joka näkee mut edelleen sinä ylipainoisena ,kilttinä,yliinnokkaana tyttönä ,joka kantelee kaikesta,jollane olin ekaluokalla.Ja sit se kyl muistaa senKI vaiheen ku mä olin aika väkivaltane(nelosluokalla),se oli mun ainut keino selviytyä sillo.Noi on samas jääkiekkojoukkuees vissii kans. Ei siinä mtn,mä vaan toivon että ne ei kauheesti puhu musta ettei noiden mun uusien jo melki kavereiden käsitys musta muutu,mä oon kokenu niin paljo yhessä sen mun vanhan luokkalaisen kaa,mut se ei silti tunne mua 100%.Tääki oli ihan tyhmä angsti mut mua oikeesti pelottaa mitä musta puhutaan,täytyy vaan toivoo ettei mtn ja et niil riittäis puhumista iha jäkiksestä ja es'tä

116 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 18 Syys 2012 - 11:17

Mileaz

Mileaz

MÄ EN JAKSA. oon nii kyllästyny mun elämää et iha oksettaa

117 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 19 Syys 2012 - 7:31

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla miksii mikä on :---( ♥

118 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 19 Syys 2012 - 9:12

jonskauu

jonskauu

AARGH mä olin just tekee H&M'lle tilausta ja olin just sillee valitsemassa sitä maksutapaa ja sit tulee joku et 'It's not you, it's us!' okei jooo ongelma ei oo mussa vaa siellä hm'n shop onlinessa mut nyt en tiiä sit et mitä niille mun valitsemille tuotteille tapahtuu ja oon muutenki iha whaaaat ku en oo ikinä ennen tilannu hm netistä. En muute varmasti enää ikinä tilaa yhtää mitää kun koskaan ei mun käytössä mikää toimi!

Muutenki iha älyttömän raskas päivä takana ja vielä luistelutreenit ja väsyttää ja koulujutut on edellee kesken ja pari ihmistäki käy kyllä nii hermoille taas että eiii luojaaaaa. Mä oon yleensä aika pirteee ja semmonen ilopilleri mut tänää en todellakaan ole sitä ollu ja pitäs varmaa pyytää anteeks poikaystävältä ku oon sillekki tänää vaa tiuskinu että iha mulleki tulee paha mieli :-(

119 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 20 Syys 2012 - 21:25

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

edit jee se ei ollukkaa poistunu kaikki mut oli väärässä kansios silti....
ja myöhästyin koulust koska en jaksanu nousta ylös ja kelasin jo että oisin menny vasta kymppii et oisin skipannu kaks ekaa tuntii mutta enpä jäänykkää kotii... plääh. ja aamulla olo oli kauhee sekava, tuntu et maailma vaa pyörii enkä mä koulussakaa onnistunu kirjottaa kunnolla koneella D:

120 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 21 Syys 2012 - 7:07

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Okei mä luulin et tää on paras päivä ikinä eikä tänään tarviis angstata mtn mutta minuutti sit mun päivä meni pilalle johtuen mun kaverin puhelusta.
V*tuttaa raskaasti ku soitin sille tosi ilosena tosi kivaa juttua ja sit yks vastaa tosi kuivasti:okei moi. ja katkasee puhelun. Meiän välit kusee ja se ei todellakaa oo mun syy.Oon parhaani yrittäny meiän kaverisuhteen eteen,mun tekis mieli soittaa sille todella kiukkune puhelu et mikä sitä riepoo.Mua itkettää,ei tunnu kivalta menettää bestis. Me ollaan oltu bestiksii yli 11 vuotta,eikö se tässä vaiheessa merkitsekään sille enää mtn? Mä todellaki oon panostanu meiän ystävyyteen kaikkeni ja yrittänyt pelastaa meiän välejä jo jonkin aikaa. Jos tää loppuu tähän,en voi tehä enää sille mtn. Jos mä menetän sen ni mä en voi luottaa enää kehenkään...
MIKÄ SITÄ RIEPOO!?!?!?!?!?!?!?!?!?

121 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 21 Syys 2012 - 7:39

Veeranen

Veeranen

arvaa mitä ^^ mä oisin varmaa jo soittanu tai menny päin naamaa ragee siit et mikä sitä vaivais (:

122 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 21 Syys 2012 - 8:45

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^Mä päädyin laittamaan sille pitkän dramaattisen tekstarin minkä ydin oli et mistä se taas on suuttunu ja etten oo sitä tietääkseni ainakaan tahallaan ärsyttäny. Selitin äitille koko jutun ja näytin sen viestin minkä sille tyypille lähetin ja se sano et se ei tienny et mä oon näinki lahjakas kirjottamaan xd
Laitoin sen viestin sellaseen muotoon että sen ei pitäis sitä mitenkään loukata ,mutta emmä ruvennu mtn anteeks pyytelemää ku en tiiä mistä olisin sit pyytäny anteeks

//edit se soitti ja pyys anteeks ja sano et se ny oli vaa väsyy ja stressaantunu ym. En tiedä uskoisko tuota mutta ainaki se ees yrittää. Et loppuviimein jä ihan hyvä fiilis tosta puhelusta. Tiedän et vaikutan tosi dramaattiselta ihmiseltä ja varmaa oonki mutta mä oon sitä mieltä et joskus tollasen tilanteen ainoa ratkaisutapa on sanoa suoraa mitä ajattelee,se joko sillo korjaa tilanteen tai pilaa kaiken lopunki. the happy ending

123 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 22 Syys 2012 - 23:03

Sarqai

ihan oikeest mua ahistaa ja inhottaa kaikki:d mä oon jumaliste 13 ja pelkään vanhenemista? tää on oikeest vakavaa, sanokaa mun sanoneen. Mä kammoon kaikkee mikä taphatuu "tulevaisuudessa" viikko-kaks viikkoo ei haittaa mut jos puhutaan jo siit mitä tapahtuu kahen kolmen kuukauden päästä, esim. Joulu, nii mä hyppään pöydän alle ja sit vähän ajan pääst lähen lenkil ja juoksen jalkani irti, joka ei btw oo kauheen kivaa.. inhottaa:d

124 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 23 Syys 2012 - 0:26

nealoves1D

nealoves1D

^^itelläki välil on tollasii kohtauksii, mut ne on sitte taas yleensä ku ajattelen esim. ysin loppumist tms ni mua alkaa jo nyt suunnille itkettää ja ahistaa koska pelkään et koko meijä kaveriporukka hajoo iha täysin ... :d ja hassuu muute et mäki lähen yleensä sillo lenkille xd mutjoo en oikee osaa kauheesti sua auttaa ku en oo omaa tilanteeseekaa keksiny midist

125 Angstaus topa #14 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 23 Syys 2012 - 2:00

vilqu

vilqu

^^ Mullaki on toi olo välillä.. Vanheneminen ei kyll oo tosiaa ainoo asia mikä mua välillä ahistaa, niit on LIIKAA!! jos luettelisin te lukisitte sitä listaa vielä haudassanne (:

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa