tää kuulostaa tyhmältä mut mua v*tuttaa koska mä sain matikan kokeesta 9+.Mä oon h*lvetin kunnianhimone joidenkin asioiden suhteen.Mua v*tuttaa koska laitoin itelleni tavotteeks 9,5........ Ja mä osasin asian kyl 10 arvosesti mutta kaikki oli niitä v*tun huolimattomuusvirheitä..Ja sit ku mun luokas on nii kova taso ni ärsyttää viel enemmä ku yleensä oon tottunu olee luokan paras tai väh.kolmanneks parhain ni nyt oli kuudella parempii numeroit ku mul.*********** Sit meil oli terveystiedon pistot ja mä saan siitä varmaa seiskan............... Si se terveystiedon opettaja on niiiiin perseestä,me oltiin köksän luokassa se tunti ni meit sit oli viis siin pöydäs,no ku kokeet oli tehty ja alettiin alottamaan uutta asiaa ja kaikis pöydis puhuttii kauheesti,ni si se tulee mein pöytää ja heittää mut ja yhen pojan pois luokasta koska me muka puhuttiin nii hirveesti.Vaikka mä puhuin vähiten mein pöydästä.Koko päivä on menny iha päin v*ttua......Ja piste i'n päälle on et kaks poikaa mun luokasta lähti tänää kylälle koulun jälkeen mun vanhan luokkalaisen kaa,jonka kaa en oo kauhee hyvis väleis ja joka näkee mut edelleen sinä ylipainoisena ,kilttinä,yliinnokkaana tyttönä ,joka kantelee kaikesta,jollane olin ekaluokalla.Ja sit se kyl muistaa senKI vaiheen ku mä olin aika väkivaltane(nelosluokalla),se oli mun ainut keino selviytyä sillo.Noi on samas jääkiekkojoukkuees vissii kans. Ei siinä mtn,mä vaan toivon että ne ei kauheesti puhu musta ettei noiden mun uusien jo melki kavereiden käsitys musta muutu,mä oon kokenu niin paljo yhessä sen mun vanhan luokkalaisen kaa,mut se ei silti tunne mua 100%.Tääki oli ihan tyhmä angsti mut mua oikeesti pelottaa mitä musta puhutaan,täytyy vaan toivoo ettei mtn ja et niil riittäis puhumista iha jäkiksestä ja es'tä