One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Siirry alas  Viesti [Sivu 12 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

276 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 4 Marras 2012 - 12:53

_Blistex_

_Blistex_

Mua harmittaa kans et BB loppuu ihan kohta D: Siis mä vast aloin viime kaudel kattoo big brotherii ja nyt oon suunnilleen jokasen jakson kattonu :DD
Ja sit viel huomen kouluun eikä yhtään huvittais, viel ku matikan kaksoistunti ni voi luoja miten mä selviin D:

277 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 5 Marras 2012 - 4:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on hirveen ahdistunu olo. Viime yön en taas saanu nukuttuu ku olin aika järkyttyny yhestä jutusta. Mua ahistaa ruotsin ja hissan kokeet, kavereiden kaa on ollu ongelmii, tänäinen ei oo ollu ollenkaan niitä parhaita päiviä koulus ja oon iha sairaan väsyny vaik on vasta maanantai...

278 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 5 Marras 2012 - 8:05

bO0m

bO0m

Huooh koulussa oli paljon pahempaa mitä ees muistin.. :c Koko aika oli kylmä, tunnit oli ärsyttäviä, en jaksanu tehä mitään, väsytti koska en saanu yöllä yhtään unta ja ruoka oli hirveetä (siihen verrattuna että söin 2 viikkoo ravintola ruokaa). Joo sori tää on ihan hirvee uliuli valitus, mutta palasin taas todellisuuteen miten tylsää mun elämä on -.-

279 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 5 Marras 2012 - 8:54

jAsbee

jAsbee

iorwkjpobkqeblqn huome kauheit juttui koulus ....

280 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ma 5 Marras 2012 - 11:10

vilqu

vilqu

Mulla oli tänää ihan hirvee päivä koulussa.. En jaksa noita ihmisii ollenkaa enkä opei tai mitää ja olin ihan saaairaaan väsyny koko päivän ja nyt ajoin mennä ajois nukkuu et voi ees olla mahollista että selviin huomisesta koulupäivästä hengissä.. PLAAH.. EN JAKSA!!

281 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 6 Marras 2012 - 8:12

Veeranen

Veeranen

Inhoon ruotsalaisia ( tää meinaa niitä helvt biljettshopin porukkaa) JOTKA NOSTI NIITÄ HELKKARIN LIPPUHINTOJA ET HYVÄ ISTUMAPAIKKA MAKSAA 150
(Eka se oli sen 60-70 ) JA MURSKAS MUN UNELMAN. Nyt kaipaan apua miten saan vanhemmat suostumaan siihen lippuun ( laivan ja hotellin oon maksamas ite et meen hiihtolomalla töihi) oikeesti autttakaaa D:::

282 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 6 Marras 2012 - 8:41

_Blistex_

_Blistex_

^^no sanot vaan että sä maksat ite kaiken muun jos ne maksais sulle sen lipun C: Meinaan sulla menee siihen jo aika paljon rahaa jos laivan ja hotellin ite maksat et kyl sun porukat sen lipun varmaa pystyis maksaa. (:

283 Angstaus topa #14 - Sivu 12 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 6 Marras 2012 - 10:08

Mileaz

Mileaz

Me ei tulla saamaa meiän taloa enne joulua valmiiks ja tää meiä nykyne asunto menee alta kaks viikkoo enne joulua uusille omistajille nii sit ollaa käytännössä asunnottomia nii kaua, kunnes saahaan se talo valmiiks. Varmaa joku sukulaine majottais mut hyi en kestäis sitä.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 12 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3 ... 10, 11, 12

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa