One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus topa #14

+12
Peetu
_Blistex_
Stypayhoralikson
bewareofaino
hymypeppuun
Mileaz
zehe
vilqu
Louizz_tomlinzon
Sarqai
Veeranen
nealoves1D
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 12]

1 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Angstaus topa #14 Pe 24 Elo 2012 - 23:43

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Jatketaan tänne, kun edellinen meni täyteen (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

26 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 28 Elo 2012 - 5:05

zehe

zehe

Milla mä en olis koskaan voinu kuvitellakaan et noin mukavalta vaikuttavaa ihmistä on kohdeltu niin epäoikeudenmukasesti.. ei oo reilua! Päädyt sä sitten sinne psykologille tai et, niin tärkeintä on ettei noi ikävät kokemukset enää kummittele koskaan sun mielessä ja että oot varmasti saanut/saat käytyy ne läpi...Smile Emmä oikeen tie mitä pitäis sanoo... tulin vaan osaltani kertomaan sen et oot ainakin meille forkkalaisille tärkee ja ihana tyyppi! ♥️ Ja tosta sukunimi jutusta... mä todella tiedän mitä on ku on outo sukunimi.. mun sukunimi on ihan skitso väännelmä jostain melko normaalista ruotsin kielisestä sukunimestä (muttei muistuta lähellekään sitä alkuperästä) ja 12 muulla täs maailmassa on sama sukunimi ku mulla.. vihaan sitä yli kaiken, eikä tilannetta auta se, että yks opettaja kutsuu kaikkia sukunimellä.. mua on joskus hävettänyt oma sukunimi tosi paljon, ja oon todella pelänny et joku alkaa kiusaa siitä, mut eipä niin oo mun kohdalla käynyt(: ..toisinaan häpeen sitä edelleen ja toivon et voisin vaa muuttaa sen

Nea Toi on niin epäreilua jos sä vaan nätisti sanoit, ettet opi niillä tunneilla mitään. Sano ihmeessä vanhemmilles, et arvostat sitä että ne maksaa, mut eikö ois kiva, että rahoille tulis jotain vastinetta Smile ..Tavallaan ymmärrän sen et vanhemmil on pinna tiukalla muitten asioitten takia ja on täysin inhimillistä herpaantua oman muksun kitinään ja plaaplaa, mut onhan tommonen suuttuminen yhtä lailla teinikiukuttelua ku meijän ikäsilläkin (ja oon sitä mieltä, et kaiken ikäset ihmiset harrastaa joskus teinikiukuttelua vähintään stressin takia) mut joo.. toivottavasti et joudu lopettaa Smile

27 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 28 Elo 2012 - 6:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla ; mä jaksoin lukee sen ja tajusin et mulle on tehty ihan tota samaa jo ala-asteel 1-3 luokat ja sit mä en enää nielly sitä ja jollain ihme konstil sain sen loppumaa. Sit tohon painojuttuun, mä oon ollu lievästi ylipainone just noi 1-3 luokat(eikä todellakaan oo auttanu mun tilannetta) .Mun suvussa on molemmilla puolilla kans aika paljo ylipainoo mut mä pääsin siitä eroon ku sairastin yhen kevään aikana 2 x oksennustaudin ja kerran a-viruksen(7 päivää kuumeessa....Oli kivaa xd) ja sain kasvupyrähdyksen.Nelosel se meni alipainon puolelle mut sit se nous sinne normipainoon sit kutosella mä olin taas ylipainon ja normaalipainon rajamailla,mut sit mä sairastin keuhkokuumeen ja 2x suolitulehduksen ni se taas laski alipainon ja normipainon rajoille.Tällähetkellä oon suht normaalipainone ku oon lihonnu normipainoon mut saa nähä taas mitä seuraavaks käy ja btw en oo ikinä laihduttanu Ja mun sisko on ollu ylipainone puolivuotiaasta lähtien ja on edelleen. Ja sitä vaivaa sen paino ku se painaa enemmä ku mä vaik oon 10 cm pitempi ja mä en oo ikinä päästäny ketää kiusaamaan sitä sen painon takia mutta tiiän etten pysty enää pelastamaan sitä siltä. Nyt me ollaan eri kouluissa ja sit mun sisko tulee yläasteelle kans.Mun pikkuveli on lievästi ylipainone ja mun äitille on tehty laihdutusleikkaus. Tää kuvaa kui paljo oon nähny tällästä ja mä vihaan iha sairaasti niit ihmisii jotka kiusaa jotain painon perusteella.... Ja mä en nyt osaa sanoo tohon sun tilanteesees muuta ku et missään nimessä sun ei ikinä tarvii antaa tota kiusaamista anteeks! toi kuulosti niin kauhealta että mä en ainakaan antais !en osaa sanoa ootko päässy siitä yli vai et mutta jos et ni yritä päästä siitä.. sua on kohdeltu tosi epäoikeudenmukasesti mutta muista et oot meille tosi tärkee.

Mua pännii se että mun 1500 meni ihan päin sanonko mitä. Ja mun tuurilla mun nilkka nyrjähti aamulla ja oli sit nii kipee ku voi ees kuvitella,no aattelin et tää kaikki on kiinni kivunsietokyvystä et mähä en valita ja juokse sitä ens kerralla. Noh arvaatte varmaa kui kipee tää on ny. Ja mä pelkään että mulla on oksennustauti ku ollu nii huono olo koko päivän ja sitä on täällä liikkeellä.Ja mua väsyttää ja tää päivä on ollu huono muutenki.Eikä 'bussijäbä' oo ollu ees koulus Very Happy mitähän vielä

28 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 28 Elo 2012 - 10:18

vilqu

vilqu

Milla painon takii kiusaaminen on niin hirveetä!! Mun yks hyväki kaveri on vähän ylipainonen (ehkä) mut mua ei voi paskaakaan kiinnostaa koska se on ihan sairaan muvan ja silleen Very Happy Olin tänäänki sen kaa koulussa koko päivän (: Toi on niin törkeetä!! Ja jos sä et oikeesti haluu sinne psykiatrille ni puhu äitis kanssa! Jos joku ehottais mulle jottain terapeuttia tai jotain ni mä menisin, vaikka en ookkaa mmikään ongelma lapsi ja han silleen hyyvä koulussa ja näin mut mun mielestä mulla on liian usein sellasii päivii/hetkii/tilantei et haluisin juosta pois enkä koskaa palata ja mun vanhemmat ku on sellaset et riitelee mun mielestä vähän liian usein iskä puhuu aina kaikkee paskaa äitistä ja silleen ni voisin kyll ihan puhuu jollekki mun mielialasta JUOSTA POIS Very Happy Älkää nyt pliis ruvetko sanoo et "no mee ihmeessä puhuu koulu psykologille" tai "ootko ihan varma et menisit mielelläs" koska en kaipaa sellasta (: Kaipaan vaan välillä hetken ku saan olla ihan yksin (:

sori turha saarna, aivan turhasta (: Mut milla me tuetaan sua what ever happens!! <3

29 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 28 Elo 2012 - 10:23

Veeranen

Veeranen

Milla voi ei :c tollanen on kamalaa! en tajuu mikä maailmaa oikeesti vaivaa ku ei pidetä ihmisistä ilman hyvää syytä miksi olla pitämättä. joojoo tiiän ei kaikkien kaveri tartteekkaa olla, mut tollanen menee vähän (ja paljon enemmänkin) yli. Tommonen ihmisten pinnallisuus on niin syvältä ja hmph. Mun mielestä kaikista tärkeintä on, millainen ihminen sisäisesti on. Ei pidä tuomita kirjaa kansien perusteella! Oikeesti, mä vaa rageen ajatuksissani ._. enkä viiti kirjottaa ku se ois aika rumaa xd joomut, me ollaan tääl sun kavereit (:!

30 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ti 28 Elo 2012 - 10:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla oon ylpee susta että kerroit ton meille kaikille !! ku et halunnu sillo aikasemmi puhuu siit :-( oon samaa mieltä jonskauun kanssa, psykologille juttelu auttaa! äiti tunki mut porukoitte eron jälkee kaikemaailma tyypeille puhuu 'miltä musta tuntuu' mutten ikinä puhunu xd mutta puhu äitis kans, että jos sä et haluu psykologille ja tunnet olevas ok ton asian kans, nii ettei sun tarvis sillo mennä! koska se on ihan kamalaa jos ei oikeesti taho mennä sinne ja si pakotetaa eikä haluu kertoo mitää tai tiiä mitää mistä kertoo D: ok ohi aiheen haha... mutta mä oon aina sun tukena ♥ ja varmasti koko forkan väki !

mulla alkaa ottaa koulu oikeesti voimille. lähen ennen seittemää aamulla ja tuun neljänä päivänä viikossa vasta viideltä kotiin, jolloi se on 10h päivä matkoineen kaikkineen. siihen pitäis jaksaa opiskella päälle matikkaa mistä en tajuu tunneilla pätkääkää ja tehä läksyt - +2h toho. si joskus pitäis keretä näkeen kavereitaki, pitäis keretä harrastaan liikuntaa ja pitäis tehä kaikkee mahollista. iha jees ku pitäs viel nukkuu vähintää se 9h päivässä et olis virkee, nii mulle jää 3h päivässä 'ylimäärästä' aikaa mistä menee puolet aamulla. joooo tykkään tosi paljo mutta mä halusin tonne kouluu, mä tiesin et täst tulis raskasta. ei auta ku mennä päivä kerrallaa eteepäi :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

31 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 0:44

Sarqai

Milla: Mä avaudun ny sun takii, mua on kiusattu kolmosella, nelosella ja viitosella. Mä en oo kenellekkää kertonu, en yhdellekkään elävälle olennolle. Mua kiusattiin, koska oon "lauta", joka on mun mielest törkeetä. Pienenä mua kiusattii koska olin "läski", päättäkää nyt jo.. No meil oli semmost kiva kouluu, ja meijän piti kirjottaa joku tarina kiusatun silmistä ja mul oli paras tarina koko luokast, jollon yks mun kaveri kysy et onks sua kiusattu vai miks osaat noi hyvi? En vastannu mitää olin iha hiljaa ku meijän ope tuli välii ja sano et ei saraa oo kiusattu, vaiks se on sen aina nähny, aina meinannu tulla välii mut ei oo koskaa tullu.. Se oli kolme vuotta in hell mut lopult se vaa loppu, mä nostin painoo, osasyy miks se oli kolme vuotta in hell, ja mä aloin muistuttaa ihmistä vähitellen, mä oon edelleen "kurviton" mut mä en oo enää nii kamala ja oon tyytyväine itteeni, ja nykyää mut otetaa mukaa ryhmätöihi ilman mitää kuiskimista ja opettajille huutoo et miks TOI tuli meijän ryhmään.. Mun äitikää ei tiedä, koska mä tiedän et se ylireagois toho..

32 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 5:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Aamulla mulla oli sellane puolikuntone olo ja pyörrytti ja oksetti ja olin ihan jäässä.Äiti ei antanu jäädä kotiin koska ei kuumetta enkä oo oksentanu.No sit mä menin kouluu ja bussis oli kivaa(hehkutus topa---> ) sit koulus meil oli 2h kässää(normaalisti 3 mutta nyt oli lv'n tunti kaikilla se kolmas) ja sellane vanha muori joka toimii avustajana vihaa mua sen takia ku oon huono tekstiilissä,mutta ei se v*ttu mun syy oo et seiskalla on kässä pakollinen aine ja et mun vanhan open takia en voinu mennä ala-asteel tekniseen ,koska sillä oli periaatteita että "pojilla on etuoikeus päästä teknisee" ja koska poikia oli nii v*tun paljo ni mä en mahtunu enää teknisee joten en ylä-asteellakaa voinu mennä tekniseen koska en osaa sitä kunnolla D: Se avustaja rages mulle koko aja ja tein muka kaiken vääri "toi meni vinoon ,tee se uudestaan" "tosta tuli millin liia pieni ,tee se uusiks" "toi ommel on 0,0001 milliä liian pitkä,pura se ja ompele uusiks" ton tyylistä sai kuunnella koko h*lkkarin tunti,ja viel kakski sellasta. Sit ku mä näytin sille kässän opettajalle(toi ämmä oli vaa avustaja) et pitääks mun tehä muka tää uusiks ni se sano joka kerta et "toi on nii pieni virhe ettei sun tarvii" eli ton muorin kritiikki oli aiva aiheetonta. Sit toi avustaja on avustajana mm.matikassaki kahtena päivänä viikossa(jota on neljänä päivänä viikossa) .Ja se kohtelee mua matikan tunnillaki niinku paskaa sen takia koska oon huono käsitöissä,vaikka matikassa mä oon kympin oppilas ! ja sit jos pyydän apua ni se ei ikinä auta mua eikä ees kato mun päälle,ja koko aja valittamassa kaikkea turhaa,esim. meni sanomaa matikan opettajalle et mä en anna muille työrauhaa ku puhun koko aja yhen pojan kaa.V*ttu mä puhuin sillä tunnilla mun luokkalaisille tasan yhen lauseen "lainaatko mulle sun terotinta". no kylläki sit pojat asettu mun puolelle et "ei se mitää oo puhunu,eikä varsinkaa häirinny" ja se matikan opettaja sentääs sano et "en mä kyllä mitään tuntia häiritsevää oo huomannu".En mä siitä matikan opestakaan tykkää,unettava tyyppi, mutta se sentääs on reilu(ja tykkää musta koska oon hyvä matikas xd) .
Sit mun nilkkaa särkee taas.
Ja ne tyypit josta sillo kerroin et ne roikkuu koko ajan mussa ni nyt aina jos mulla on kylmä ; ja mulla on kylmä tosi usein,ne rupee tekee siitä tyylii pilaa,vaikka mä ihan tärisen koska oon nii jäässä...ei oo kivaa

Ja huomenna sit tulossa nii teoreettinen päivä ku olla ja voi ;opoa,matikkaa,enkkua,ussaa ja mantsaa....Miten mä pysyn hereillä ? ja viel ku toi opo puhuuki nii pitkäveteisesti ja se tunti tuntuu miljoona kertaa pidemmältä ku mikään muu,mä meinaan nukahtaa heti aamusta xd

hieno romaani hermanni

33 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 6:08

hymypeppuun

hymypeppuun

^ kerro jollekki opettajalle et toi avustaja 'kiusaa' sua, oikeesti :d

34 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 6:19

Mileaz

Mileaz

Eikäää, te kaikki ootte nii älyttömän ihania ♥ En mä tiiä ees mitä tähän pitäis sanoa o:
Se mun kiusaamine osattii järkätä jotenki nii huomamattomaks opettajien silmistä, ettei kukaa opeista sitä koskaa tajunnu tai sitten eivät vaan koskaan näyttäny sitä. Mut sehä on monta kertaa todistettu ettei ne peruskoulun opet puutu shaisseekaa kiusaamisii.
Mut se psykologi juttu on vähän sellanen että koen sen ite sellasena nolona juttuna ja pelkkä ajatuski et tarviin jonku psykologin apua tuntuu nii tyhmältä etten haluu ees ajatella. Vaikka nyt ku ajattelisin et jos mun kaveri kävis psykologilla nii ei siin mitään noloo olis, mut omalla kohalla se tuntuu. Enkä oo menossa sinne vaikka maksettais, koska en edes tarvii sitä.
Mut kiitti teille jokaiselle ihan hirveesti, ootte nii ihaniiiii ♥
Sara Voi eeii, toi on oikeesti nii hirveetä ): Onneks sun kiusaaminen on kuitenkin loppunu kokonaan ja usko pois, tuskin sä koko elämääs mikää kurviton oot!

35 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 6:43

Veeranen

Veeranen

entiiä oonks jo ehtiny tän lukukauden aikana valittanu äikäst, nyt sen viimestään teen. MÄ NIIN TAJUTTOMASTI INHOAN MUN ÄIKÄN OPEE(: Se pistää meijät kirjottamaan tekstejä aiheista, joissa ei oikeen oo kirjotettavaa, tai antaa kuvia mis ei oo mitää mist kirjottaa, tai ei annaku kerran kattoo kuvaa tai sitten jättää kertomatta että sinne tekstiin saakin kehitellä omia juttuja jatkoksi. Sit meijän pitää kirjottaa eka vihkoon teksti, sitten KONSEPTILLE! tietääks kukaa teist ees mikä se on (: sit tänä vuon on ruvennu käymää nii et oon ruvennu olee niin passiivinen siel tunnil, ja huomaan sen vast tunnin lopul.
Eilen, mun keskittyminen herpaantu sen mummelin selityksistä vähäksi aikaa, kun katsoin lukkarii. Sit se heti tietty on sillai "veera" meinas et mun pitää vastaa olin sillai "mitä?" sit se toisti sen kysymyksen olin sillai "emmä tiiä D:" SIT se rupes vaa ragee siin siitä ku useesti kaikki vastaa en mä tiiä. SITTEN se kysy sen kysymyksen uudestaa ja katto mua niil sen rotansilmillä. Sit ekaa kertaa mun elämäs mä oon menny iha lukkoon kun joku on kysyny. Olisin hehkunu iha punasena jos mul ei ois ollu meikkiä. Jos oisin nostanu sen katseen siihen opettajaa joko oisin ruvennu itkee tai sitte huutaa. Joo ja kysymyshän oli niinkin vakava ja tietylle henkilölle tarkotettu kuin "Mitä runon metaforat "hunaja ja suolakurkku" tarkoittavat" siis niinku mitä ne meinaa. Miks se ei vaa voinu kysyy vattu joltain muulta ku se selvästi näki niinku kaikki muutki siel luokas et menin iha lukkoo. Sit se tunne ku olin sopertanu jonku vastauksen, ku oikein tunsit kun se puna ja kuumotus kasvoissa laski♥ -.- Miks se ei vois olla vähä vanhempi ja jäädä eläkkeelle sit meijän luokalle äikän opeks tulis se parempi. AVAUTUMINENc:

36 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 8:58

Sarqai

Milla, en ois nii varma Mad

37 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 9:54

Peetu

Peetu

Milla mun piti jo eilen kommentoida mutta olin niin puolkuollu etten pysyny ees hereillä koneen ääressä. mutta anyway kiitos kun sä avauduit meille, toi ei todellakaan oo mikää helppo aihe. sä oot ihan uskomattoman upea ja ainutlaatuinen tyyppi ja ihmisen, joka kiusaa sua on pakko olla päästään vialla. kenelläkään ei oo oikeutta kiusata toista jonkun tommosen turhan asian kuin ylipainon takia varsinkaan sun kaltaista ihanuutta! mä toivon että sun äiti tajuais, että sä et tarvii psykologia koska sä tunnut olevan sinut asian kanssa niin joku tommonen vois vielä pahentaa asiaa. tsemppiä ja kaikenmaailman voimahaleja sulle, me ollaan täällä sua varten ♥

38 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Ke 29 Elo 2012 - 10:46

_Blistex_

_Blistex_

Milla: Mä luin ton sun avautumisen vasta äsken koska eilen en koneella ollut. Mut kuitenkin, oon niin ilonen että kerroit ton meille koska kiusaaminen ei oo koskaan oikein. :c Mulla itellä on joskus, nyt ainakin kasin aikana, tullu semmonen olo et tyypit jättää mut ulkopuolelle jne. eikä se tunnu yhtää kivalta. mut mä en tajuu, miten jotku voi olla nii idiootteja et kiusaa nii ihanaa ihmistä ku sua, se ei vaan mee mun päähän. Surprised ja vaikka sulla oliski kuin paljon sitä ylipainoo tahansa, ni ei kellään oo oikeutta kiusata sua sen takia ;( ja toi psykologille meno, itellä ei ole kokemuksia sen suhteen mut jos sä oot sinut sen asian kanssa ja tunnet et kaikki on nyt hyvin etkä märehdi tota kiusaamista, ni sun kannattaa sanoo sun äidille se ja kertoo et kaikki on okei, pakolla ei kannata mennä. (: Kiitos kun kerroit meille, oot tärkee ja me tuetaan sua ♥️

39 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 30 Elo 2012 - 3:39

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

hymypeppuun ; Ja varmasti sanonki jos toi jatkuu !

Mä oon nyt vaan niin väsyny enkä oo tottunu siihe etten ymmärrä jotain asiaa ja mä en ymmärrä maantietoa !
"locked up in silence,a living hell"
tän nappasin vaa yhestä laulusta ja kuvaa hyvin kuinka paljo mä kärsin siitä ku mun kaa samalta bussipysäkiltä lähtee joka aamu yks niistä tytöistä ,jotka mua on kiusannu,toi yks tietty on mua kaks vuotta vanhempi. Ja alussa mä tervehdin sitä joka aamu,ja se ei edes kattonut muhun eikä vastannut mitään. Nyt mäkään en enää tervehdi sitä ku kyllästyin siihe et se ei vastannu ja ne sekunnit tuntuu nii pitkiltä sen tytön kaa siinä kahestaan aamulla. Mä meen pysäkille nii viime tingassa ku edes on mahdollista,et oon siin korkeintaan minuutin ennen bussin tuloa mut silti se on niin kauheeta olla siinä tytön kaa joka ei puhu mitään ,ja välillä kattoo mua vihasella ja arvostelevaisella ilmeellä. Mä yritän näyttää vahvalta ja olla ku tää olis iha normaalia mulle ,mutta ku mä kärsin siitä hiljaisuudesta enemmän ku siitä jos joku tökkis mua monella isolla neulalla joka puolelle kehoa kahden tunnin ajan.

40 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 To 30 Elo 2012 - 4:01

jonskauu

jonskauu

Mut passitettii tänää töistä lääkäriin, kun valitin et päähän sattuu ja kurkku on kipee ja tästä poskista on kipeet ja korvaaki vähä sattuu :-D no menin sit reippaana tyttönä sinne lääkäriin ja ajattelin et tää on vaa tätä flunssaa mitä on aina kun koulut alkaa & ilmat kylmenee...

no mutta kappas, lääkäri sitten kertoki että mulla on poskiontelotulehdus! apteekin kautta kotii ja huomenna vapaapäivä. Pitää vähä levätä kun huomenna on sitte ne mun synttärijuhlat nii jaksan siellä sit emännöidä :-D Vähä tylsää kyllä kun joudun olee koko viikonlopun yksi kotona ja vielä kipeenä!

41 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 31 Elo 2012 - 6:47

zehe

zehe

HELP ME!
Yritin Karaokepartys tilata sitä tähtijuttuu... syötin numeroni siihe kenttään ja siin alla sanottii et pitäis saada joku nelinumeroinen pinkoodi ja vastata siihe viestii lähettämäl se takas... no.. sain mä viestin mut siin oli pinkoodina vaan "J." yritin sitä sitte pariin otteeseen lähettää takas, mut ei sitä viestii voinu jostain syystä lähettää.. no sitte yritin uusiks syöttää numerooni sinne sivustolle, nii sit siel luki jotain et "ostoksesi on jo käynnissä tällä puhelinnumerolla" ja plaa plaa plaa.. joo mulle alkaa olla jo ihan sama saanko tota toimii vai en... kuhan vaan tosta ei ois tullu ny noita maksuja!!!??? miks aina saatan itteni kaikkiin ongelmiin... Very Happy ..ja lähetin jo asiakaspalveluun valituksen mun surkeella englannin kielellä voimasanoilla höystettynä... :/ mua vaan mietityttää se lasku, vaik kaveri sanokin, ettei tost oo voinu tulla viel mitää..

// mulla ei oo estoja mihinkään tollasiin kännykässä

42 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Pe 31 Elo 2012 - 11:36

Veeranen

Veeranen

Fiilis huipussa(Y)
lämpöö, nenä tukos ja kurkku kipee, en voi käyttää nenäsuihketta koska se menee suuhu ja sit nyt ku kurkku kipee ni varmaa huudan ku se sattuis D: sit en haluu nenäkannuukaa kokeilla, ajatuksena niin ällöttävä :C yritän pitkittää nukkumaan menoo ku just sain nenän auki ni sit se on tukos taas, sit mul on oikeesee korvaa kohdistunu paljo painetta tai jotain ku oon törissy, ni nyt se on kipee :c sit oikee puoli pääst tuntuu raskaalt(:
TUNNOLLIINEN OPPILAS SAIRASTAA VIIKONLOPPUNA -.- Sit koulus tää ei ollu näi paha, mut mun ei tarvinnu juosta liikas tai mtn, heitin keihast ilma vauhtii, silti mun jalat on kipeet, ja nytku en oo juossu taas vähää aikaa ni jalat huutaa hallelujaa sen coopperi jälkee. sit se ope sano et pitäis saada 1145m oon tääl sillai ÄÄÄÄÄ EN ONNISTU SIINÄ :c sit en pääse läpi siit jne, mut ark
miksi en juossut kesällä, niin. -.-
Mun selkä on kipee täst kaikest istuminsest :c avautuminen taas ja kaikkii kinosti C:::

43 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 1 Syys 2012 - 0:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veera ; tiiän ton tunteen. Just viikonloppuna mulla oli samaten.....

Ei olis kannattanu juosta sitä 1500m tiistaina tällä nilkalla.Se ärsyynty siitä nii et arvatkaas kui kipee se on vieläki ! Ja mua huolestuttaa ku sit siihe liikunnan kokeeseen tulee viel 50m pikajuoksu joka juostaan tulevana tiistaina.Siinä mä kyl pärjään iha keskiverto ajallaki varmaan. Mut mun nilkan olis parempi tulla siihen mennessä kuntoon !

44 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 1 Syys 2012 - 1:32

Veeranen

Veeranen

mun mielest juokseminen on kivaa niinku lyhyit matkoi jne. mut toi 12 minuuttii juoksuu on iha liikaa d: sitku nää on aina ekoil koulu viikoil kaikki ärsyttövä :c

45 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 La 1 Syys 2012 - 13:13

jonskauu

jonskauu

zehe aika outoo toi karaokeparty juttu! mun piti ainakii vaa lähettää toi J - juttu kans ja sitte sieltä tuli semmonen kiitos, tilauksesi on nyt vahvistettu viesti. Toivottavasti toi selvii ja toivottavasti ei tuu mitää lisämaksuu laskuun jos et saanu tota ees tilattuu :-(

46 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 1:03

zehe

zehe

jonskauu lähetitkö sä J. vai pelkkä J ??? Jos se oli toi jälkimmäinen, niin vois vielä kokeilla...Razz

47 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 1:40

Mileaz

Mileaz

Joku sais räjäyttää mun korvan hiitee koska
A) en pysty nielasemaa koska se sattuu iha hitosti korvaa,
B) pystyn avaa suuta huimat viis senttiä ilma kipua,
C) en pysty haukottelee,
D) sattuu iha hirveesti ku kävelen ja sinne menee ilmavirtaus,
E) jokaine makuuasento sattuu,
F) syöminen lähes mahotonta,
G) kipu on nii kova et tekis mieli itkee,
H) en pysty kuuntelee musiikkia kuulokkeilla ja
I) en pysty niistämää vaikka tarve olis

Viimeekski mun korvatulehus lähti kurkkukivusta ja nyt tää toistaa tätä samaa et kurkkukipu säteilee korvaa. Mua ei enää koske kurkkuu, tai sit en vaa tunne sitä kun toi kipu korvassa on nii tuskallinen. Sit ku mullei tietenkää voi olla kuumetta nii äiti ei kuiteska usko et mua sattuu tosi paljon, vaa luulee et liiottelen. Eli huomenna kouluu <\3

Sit mun iPad on kaikkee muuta ku yhteistyönhalune.

48 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 2:48

nealoves1D

nealoves1D

Milla,, mullaki kokemuksii tollasist korvatulehduksist .. ja sillo ku menin lääkärii ni lääkäri määräs väärät lääkkeet, menin erilääkärille ja se teki iha eri diagnoosin ku se toine ja määräs jotku muut lääkkeet ja käski käymää taas parinpäivän pääst ja olla 2 pvää menemättä kouluu ja sitte siinä sain aika 3pvä välei eri lääkkeet ja meni joku reilu 2 kuukautta ku olin aina 2pvää pois koulusta ja sit yks päivä koulusssa ja illal lääkärii taas kaks päivää poissa ja kolmantena kouluu & lääkärii jnejne ja korvatulehdus on oikeesti perseestä ! muttajoo i feel ur pain sis c; koita parantuu & päästä lääkärii ♥

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

49 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 3:47

Veeranen

Veeranen

Milla korvakipu on yks pahimmista
Mun äiti ei usko et mul on lämpöö, koska se hyppii sillai on ei on ei on ei on :c ja huome kouluu siis D: sit mun kurkku on kipee, enkkä tiiä miten selviäisin, koska yskin sillai et koko huone raikuu, ja sit nousee sillai jotain räkää tuolt, hyi :c

50 Angstaus topa #14 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus topa #14 Su 2 Syys 2012 - 6:00

vilqu

vilqu

Milla mulla on kokemusta korvatulehduksesta.. Se on ihan sairasta ku on kunnollista!! Mulla tulee joka kesä järvessä uimisesta kivat korva kivut ja aina samaa lääkettä joka viime kesänä auttoki tosi hyvin mut tänä kesänä apu ei ollu enää ihan niin hyvää.. (: Mut koita parantuu sisko kato vaikka joku hyvä leffa tai jotain ja koita ajatella jotain muuta Wink

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 12]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, ... 10, 11, 12  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa