Aamulla mulla oli sellane puolikuntone olo ja pyörrytti ja oksetti ja olin ihan jäässä.Äiti ei antanu jäädä kotiin koska ei kuumetta enkä oo oksentanu.No sit mä menin kouluu ja bussis oli kivaa(hehkutus topa---> ) sit koulus meil oli 2h kässää(normaalisti 3 mutta nyt oli lv'n tunti kaikilla se kolmas) ja sellane vanha muori joka toimii avustajana vihaa mua sen takia ku oon huono tekstiilissä,mutta ei se v*ttu mun syy oo et seiskalla on kässä pakollinen aine ja et mun vanhan open takia en voinu mennä ala-asteel tekniseen ,koska sillä oli periaatteita että "pojilla on etuoikeus päästä teknisee" ja koska poikia oli nii v*tun paljo ni mä en mahtunu enää teknisee joten en ylä-asteellakaa voinu mennä tekniseen koska en osaa sitä kunnolla D: Se avustaja rages mulle koko aja ja tein muka kaiken vääri "toi meni vinoon ,tee se uudestaan" "tosta tuli millin liia pieni ,tee se uusiks" "toi ommel on 0,0001 milliä liian pitkä,pura se ja ompele uusiks" ton tyylistä sai kuunnella koko h*lkkarin tunti,ja viel kakski sellasta. Sit ku mä näytin sille kässän opettajalle(toi ämmä oli vaa avustaja) et pitääks mun tehä muka tää uusiks ni se sano joka kerta et "toi on nii pieni virhe ettei sun tarvii" eli ton muorin kritiikki oli aiva aiheetonta. Sit toi avustaja on avustajana mm.matikassaki kahtena päivänä viikossa(jota on neljänä päivänä viikossa) .Ja se kohtelee mua matikan tunnillaki niinku paskaa sen takia koska oon huono käsitöissä,vaikka matikassa mä oon kympin oppilas ! ja sit jos pyydän apua ni se ei ikinä auta mua eikä ees kato mun päälle,ja koko aja valittamassa kaikkea turhaa,esim. meni sanomaa matikan opettajalle et mä en anna muille työrauhaa ku puhun koko aja yhen pojan kaa.V*ttu mä puhuin sillä tunnilla mun luokkalaisille tasan yhen lauseen "lainaatko mulle sun terotinta". no kylläki sit pojat asettu mun puolelle et "ei se mitää oo puhunu,eikä varsinkaa häirinny" ja se matikan opettaja sentääs sano et "en mä kyllä mitään tuntia häiritsevää oo huomannu".En mä siitä matikan opestakaan tykkää,unettava tyyppi, mutta se sentääs on reilu(ja tykkää musta koska oon hyvä matikas xd) .
Sit mun nilkkaa särkee taas.
Ja ne tyypit josta sillo kerroin et ne roikkuu koko ajan mussa ni nyt aina jos mulla on kylmä ; ja mulla on kylmä tosi usein,ne rupee tekee siitä tyylii pilaa,vaikka mä ihan tärisen koska oon nii jäässä...ei oo kivaa
Ja huomenna sit tulossa nii teoreettinen päivä ku olla ja voi ;opoa,matikkaa,enkkua,ussaa ja mantsaa....Miten mä pysyn hereillä ? ja viel ku toi opo puhuuki nii pitkäveteisesti ja se tunti tuntuu miljoona kertaa pidemmältä ku mikään muu,mä meinaan nukahtaa heti aamusta xd
hieno romaani hermanni