One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #6

+11
niallsydän
jonskauu
Peetu
Sarqai
bewareofaino
_Blistex_
bO0m
Veeranen
emmaLOVESnilla
vilqu
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1 Angstaus-topa #6 Empty Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 0:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

2 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 1:52

vilqu

vilqu

Taas tulee lunta!EI OLE TOTTAAA!!!

3 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 1:53

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

vilqu kirjoitti:Taas tulee lunta!EI OLE TOTTAAA!!!
^ meilläki,, hillittömän kokosii hiutaleita :c

4 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 2:05

Veeranen

Veeranen

emmaLOVESnilla kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Taas tulee lunta!EI OLE TOTTAAA!!!
^ meilläki,, hillittömän kokosii hiutaleita :c

AAARGH *piip* D: EI TUU KESÄÄ ;c

5 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 4:09

bO0m

bO0m

Puin farkkushortsts ja lyhyen t-paidan päälle ku halusin kesä fiiliksen mut nyt jäädyn täällä sisälläki :DD :(

6 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 7:25

_Blistex_

_Blistex_

EIIII! Just ku lumet alko uudestaan sulaa ni sit tietty sataa uutta tilalle D: voi ku mä toivon et tulis jo kesä :C

7 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 8:05

bewareofaino

bewareofaino

Me annettiin mun veljen ja siskon kanssa äitelle joululahjaks sellanen "kortti" jossa oli lupaus että me siivotaan koko talo keskenämme. Siin kortis oli että se on voimassa tammi-maaliskuussa. Ja äite oli hukannu sen kortin (mikä siis oli hyvä juttu ;D oikeen sormet ristissä toivoin ettei se löydä sitä) ja se löysi sen vasta viime viikolla enkä mä voinu siivota sillä viikolla ja sit vaihtu huhtikuuks haha fail :DDDD

MUTTA NYT me joudutaanki siivoon huomenna koko talome kolme. Mitä h*lvettiä. törkeetä lasten alistamista

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Pe 6 Huhti 2012 - 9:34, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö!)

8 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 22:49

Sarqai

Ei jumala :'D
Mun kaveri on wannabe directioner, ja nyt se valittaa sitä et mä en saa olla fani koska se on suurempi fani. Se laulaa niit lauluj joo, mut sit se omii Louisin, kukaan muu ei ees saa puhuu siitä. Sit ku koitaa keskustella sen kaa esim. niist päiväkirja videoista, se on sillee et "oo nyt hiljaa mua ei kiinnosta ja sitäpaitsi en aio kattoo niitten videoit netist, mul on muutakin tekemist ku oon netis(facebook)". Ja nyt se on mulle ihan mad koska koitin saada sen tänne sivustolle, kauheet raget siitä et " Mä en oikeesti kiinnosta noista pojista, ja mua ei kiinnosta vaikka ne asuis mun naapurissa oksentaisin vaan ja mene keikoilles älä täällä siitä juttele".

9 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 1:35

bO0m

bO0m

Sarqai kirjoitti:Ei jumala :'D
Mun kaveri on wannabe directioner, ja nyt se valittaa sitä et mä en saa olla fani koska se on suurempi fani. Se laulaa niit lauluj joo, mut sit se omii Louisin, kukaan muu ei ees saa puhuu siitä. Sit ku koitaa keskustella sen kaa esim. niist päiväkirja videoista, se on sillee et "oo nyt hiljaa mua ei kiinnosta ja sitäpaitsi en aio kattoo niitten videoit netist, mul on muutakin tekemist ku oon netis(facebook)". Ja nyt se on mulle ihan mad koska koitin saada sen tänne sivustolle, kauheet raget siitä et " Mä en oikeesti kiinnosta noista pojista, ja mua ei kiinnosta vaikka ne asuis mun naapurissa oksentaisin vaan ja mene keikoilles älä täällä siitä juttele".

öö... mitäh ? D: kuulostaa öh mukavalta ihmiseltä.. :DD

10 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 4:52

Sarqai

bO0m kirjoitti:

Tiiän:D Pitäis kai lopettaa kaveeraminen tollastenkin kaa:DD

11 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 6:20

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:
bO0m kirjoitti:

Kuka kaveri? Tunnenko? Tota nyt ei voi kutsua edes wnb directioneriksi..

12 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 7:04

Sarqai

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:
bO0m kirjoitti:

Kuka kaveri? Tunnenko? Tota nyt ei voi kutsua edes wnb directioneriksi..

Joo et tunne & se o kyl muutenki randomi:D

13 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 9:34

Peetu

Peetu

^wnb directioner = directionator mutta tota ei oikee sellaseks voi ees kutsua... voi jestas kyllä meitä mahtuu tähän maailmaan vaikka minkälaisia tallaajia !

14 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 10:45

Veeranen

Veeranen

JUMAKAUTI MUA ÄRSYTTÄÄ TAAS VAIHTEEKS KAIKKI-.
faijaki tänää vaa valittanu kaikesta mahdollisesta, pikkusisko käy hermoille,
JA AIKAEROT, EI OO MITÄÄN SEN ÄRSYTTÄVÄMPÄÄ KU AIKAEROT, sitku suomeski toi icarly mis on 1D tulee joskus hamassa tulevaisuudessa -.
enkä mä ikinä onnistuis valvoo kolmeen yöllä D:

15 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 12:24

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Veeranen kirjoitti:JA AIKAEROT, EI OO MITÄÄN SEN ÄRSYTTÄVÄMPÄÄ KU AIKAEROT, sitku suomeski toi icarly mis on 1D tulee joskus hamassa tulevaisuudessa -.
enkä mä ikinä onnistuis valvoo kolmeen yöllä D:
samaa angstaan tässä itekki D: luultavasti se tulee sitte huomenna youtubee, mut silti.. ja ku Liam twiittas et se tekee piakkoin twitcamin nii ei siinä muu auta ku valvoo vaa, ku se voi tulla millon tahansa .. :d tosin ittellä on ihan kauhee olo ja luultavasti kuumetta nii emmä kovin kauaa varmaa hereillä pysy vaik kuinka yrittäisin...

16 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 23:07

Peetu

Peetu

aikaero + vanhemmat jotka ei anna roikkua netissä kellon ympäri = ärsyttävintä koko maailmassa.

17 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 7 Huhti 2012 - 23:17

Veeranen

Veeranen

Peetu kirjoitti:aikaero + vanhemmat jotka ei anna roikkua netissä kellon ympäri = ärsyttävintä koko maailmassa.

äläpä D: nyt oon tääl iha angstangst ;c

eikä sitä löytyny you tubest ;c ainoostaa linkkei sivustoille joilt tulee varmaa se pari sataa virusta koneelle D:
kakkososa löyty mut ei sitte ykköstä D:

18 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 0:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen kirjoitti:
Peetu kirjoitti:aikaero + vanhemmat jotka ei anna roikkua netissä kellon ympäri = ärsyttävintä koko maailmassa.

äläpä D: nyt oon tääl iha angstangst ;c

eikä sitä löytyny you tubest ;c ainoostaa linkkei sivustoille joilt tulee varmaa se pari sataa virusta koneelle D:
kakkososa löyty mut ei sitte ykköstä D:
sama...Mua ärsyttää niin etten saanu kattoo sitä..Toivottavasti se jossain vaihees tulee tubeen..

19 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 0:53

vilqu

vilqu

Sori kauheest ku oon tällanen ulkona-kaikesta hemmo mut siis suoraan suomeks sanottuna Mistä te puhutte?? Koska nimittäin jos jossain on 1D ni meikäkin haluu nähä!!! Very Happy

Anteeks Smile

20 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 0:58

Veeranen

Veeranen

vilqu kirjoitti:Sori kauheest ku oon tällanen ulkona-kaikesta hemmo mut siis suoraan suomeks sanottuna Mistä te puhutte?? Koska nimittäin jos jossain on 1D ni meikäkin haluu nähä!!! Very Happy

Anteeks Smile

iCarlyn yhest jaksost mis on 1D sit sen ois voinu kattoo livenä netist viime yön

21 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 1:13

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Sori kauheest ku oon tällanen ulkona-kaikesta hemmo mut siis suoraan suomeks sanottuna Mistä te puhutte?? Koska nimittäin jos jossain on 1D ni meikäkin haluu nähä!!! Very Happy

Anteeks Smile

iCarlyn yhest jaksost mis on 1D sit sen ois voinu kattoo livenä netist viime yön
Mut hei sit ku tulee tubeen, ni laittakaa linkkiä tännekki koska haluun nähä<3 Kiitos

22 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 3:33

bO0m

bO0m

http://www.nowvideo.eu/video/4f81228f7c9c6

mä katon tuolta vaik lagaa aika törkeesti :s
Apua Harry sai just viidakkomatoja tai jtn :D:D

23 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 3:45

Veeranen

Veeranen

bO0m kirjoitti:http://www.nowvideo.eu/video/4f81228f7c9c6

mä katon tuolta vaik lagaa aika törkeesti :s
Apua Harry sai just viidakkomatoja tai jtn Very Happy:D

hei jes! mä katoin sen ku joku oli kuvannu mut ei siit puheest saanu selvää xd

24 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 6:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

argh!tappelin taas äitin kaa!sit mun molemmat siskot iha mielissää selittää et iskälle et v*ttuilin äitille taas ja siks se suuttus.ne näköjää haluu mulle konekiellon tai arestii tai jtn.onneks mun veli(5 ja puoli v) pysyy mulle uskollisena niin kauan että se osaa/saa olla yksin koneella koska jos mä saan konekiellon ni mun velikää ei pääse pelaa koska mä oon ainut joka pelaa sen kaa koneel.Sit mun vatsa on kokoajan kipee.mu vanhemmat pelkää et mulle tulee pian anoreksia tai joku ku en tykkää syödä,johtuu siitä koska mun vatsa tulee kipeeks aina jos syön jotain ja nälän tunne on niin paljon parempi

25 Angstaus-topa #6 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 6:54

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:argh!tappelin taas äitin kaa!sit mun molemmat siskot iha mielissää selittää et iskälle et v*ttuilin äitille taas ja siks se suuttus.ne näköjää haluu mulle konekiellon tai arestii tai jtn.onneks mun veli(5 ja puoli v) pysyy mulle uskollisena niin kauan että se osaa/saa olla yksin koneella koska jos mä saan konekiellon ni mun velikää ei pääse pelaa koska mä oon ainut joka pelaa sen kaa koneel.Sit mun vatsa on kokoajan kipee.mu vanhemmat pelkää et mulle tulee pian anoreksia tai joku ku en tykkää syödä,johtuu siitä koska mun vatsa tulee kipeeks aina jos syön jotain ja nälän tunne on niin paljon parempi

kannattaa käydä kouluterkkarilla tai jossai puhuu tosta et sun maha on kipee. Ja kokemuksesta sanon, että älä ajattelekkaa mitää tommosii anoreksia juttuja tai et se ois joku parempi vaihtoehto! mut toivottavasti selvii mikä toi vatsa-juttu on Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa