militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.
^ meilläki,, hillittömän kokosii hiutaleita :cvilqu kirjoitti:Taas tulee lunta!EI OLE TOTTAAA!!!
emmaLOVESnilla kirjoitti:^ meilläki,, hillittömän kokosii hiutaleita :cvilqu kirjoitti:Taas tulee lunta!EI OLE TOTTAAA!!!
Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm Pe 6 Huhti 2012 - 9:34, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö!)
Sarqai kirjoitti:Ei jumala :'D
Mun kaveri on wannabe directioner, ja nyt se valittaa sitä et mä en saa olla fani koska se on suurempi fani. Se laulaa niit lauluj joo, mut sit se omii Louisin, kukaan muu ei ees saa puhuu siitä. Sit ku koitaa keskustella sen kaa esim. niist päiväkirja videoista, se on sillee et "oo nyt hiljaa mua ei kiinnosta ja sitäpaitsi en aio kattoo niitten videoit netist, mul on muutakin tekemist ku oon netis(facebook)". Ja nyt se on mulle ihan mad koska koitin saada sen tänne sivustolle, kauheet raget siitä et " Mä en oikeesti kiinnosta noista pojista, ja mua ei kiinnosta vaikka ne asuis mun naapurissa oksentaisin vaan ja mene keikoilles älä täällä siitä juttele".
Ei jumala :'D
bO0m kirjoitti:
öö... mitäh ? D: kuulostaa öh mukavalta ihmiseltä.. :DD
Kuka kaveri? Tunnenko? Tota nyt ei voi kutsua edes wnb directioneriksi..Sarqai kirjoitti:bO0m kirjoitti:
Tiiän:D Pitäis kai lopettaa kaveeraminen tollastenkin kaa:DD
vilqu kirjoitti:Kuka kaveri? Tunnenko? Tota nyt ei voi kutsua edes wnb directioneriksi..Sarqai kirjoitti:bO0m kirjoitti:
Tiiän:D Pitäis kai lopettaa kaveeraminen tollastenkin kaa:DD
samaa angstaan tässä itekki D: luultavasti se tulee sitte huomenna youtubee, mut silti.. ja ku Liam twiittas et se tekee piakkoin twitcamin nii ei siinä muu auta ku valvoo vaa, ku se voi tulla millon tahansa .. :d tosin ittellä on ihan kauhee olo ja luultavasti kuumetta nii emmä kovin kauaa varmaa hereillä pysy vaik kuinka yrittäisin...Veeranen kirjoitti:JA AIKAEROT, EI OO MITÄÄN SEN ÄRSYTTÄVÄMPÄÄ KU AIKAEROT, sitku suomeski toi icarly mis on 1D tulee joskus hamassa tulevaisuudessa -.
enkä mä ikinä onnistuis valvoo kolmeen yöllä D:
Peetu kirjoitti:aikaero + vanhemmat jotka ei anna roikkua netissä kellon ympäri = ärsyttävintä koko maailmassa.
sama...Mua ärsyttää niin etten saanu kattoo sitä..Toivottavasti se jossain vaihees tulee tubeen..Veeranen kirjoitti:Peetu kirjoitti:aikaero + vanhemmat jotka ei anna roikkua netissä kellon ympäri = ärsyttävintä koko maailmassa.
äläpä D: nyt oon tääl iha angstangst ;c
eikä sitä löytyny you tubest ;c ainoostaa linkkei sivustoille joilt tulee varmaa se pari sataa virusta koneelle D:
kakkososa löyty mut ei sitte ykköstä D:
vilqu kirjoitti:Sori kauheest ku oon tällanen ulkona-kaikesta hemmo mut siis suoraan suomeks sanottuna Mistä te puhutte?? Koska nimittäin jos jossain on 1D ni meikäkin haluu nähä!!!
Anteeks
Mut hei sit ku tulee tubeen, ni laittakaa linkkiä tännekki koska haluun nähä<3 KiitosVeeranen kirjoitti:vilqu kirjoitti:Sori kauheest ku oon tällanen ulkona-kaikesta hemmo mut siis suoraan suomeks sanottuna Mistä te puhutte?? Koska nimittäin jos jossain on 1D ni meikäkin haluu nähä!!!
Anteeks
iCarlyn yhest jaksost mis on 1D sit sen ois voinu kattoo livenä netist viime yön
bO0m kirjoitti:http://www.nowvideo.eu/video/4f81228f7c9c6
mä katon tuolta vaik lagaa aika törkeesti :s
Apua Harry sai just viidakkomatoja tai jtn :D
Louizz_tomlinzon kirjoitti:argh!tappelin taas äitin kaa!sit mun molemmat siskot iha mielissää selittää et iskälle et v*ttuilin äitille taas ja siks se suuttus.ne näköjää haluu mulle konekiellon tai arestii tai jtn.onneks mun veli(5 ja puoli v) pysyy mulle uskollisena niin kauan että se osaa/saa olla yksin koneella koska jos mä saan konekiellon ni mun velikää ei pääse pelaa koska mä oon ainut joka pelaa sen kaa koneel.Sit mun vatsa on kokoajan kipee.mu vanhemmat pelkää et mulle tulee pian anoreksia tai joku ku en tykkää syödä,johtuu siitä koska mun vatsa tulee kipeeks aina jos syön jotain ja nälän tunne on niin paljon parempi
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa