One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #6

+11
niallsydän
jonskauu
Peetu
Sarqai
bewareofaino
_Blistex_
bO0m
Veeranen
emmaLOVESnilla
vilqu
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 0:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

51 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 10:22

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:mul oli tänää taas migreni ... :s sain kirjotettuu meijän mantsan valtiotestii kolme sanaa nimen lisäks koska en erottanu numeroit taululta ... Iskä tuli sit hakee mut koulult ja oon nukkunu puolest neljäst eteepäi ku otin migreenilääkkeen ja nukahin :d nytte vihdoi sit heräsin ja edellee väsyttää

Voi ei tiiän et migu on ihan hirvee koska mun kaverilla on pahanlaatunen )): Voimii sulle ja toivottavasti menee pian ohi jos ei vielä oo menny! (:

52 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 10:24

nealoves1D

nealoves1D

bO0m kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:mul oli tänää taas migreni ... :s sain kirjotettuu meijän mantsan valtiotestii kolme sanaa nimen lisäks koska en erottanu numeroit taululta ... Iskä tuli sit hakee mut koulult ja oon nukkunu puolest neljäst eteepäi ku otin migreenilääkkeen ja nukahin :d nytte vihdoi sit heräsin ja edellee väsyttää

Voi ei tiiän et migu on ihan hirvee koska mun kaverilla on pahanlaatunen )): Voimii sulle ja toivottavasti menee pian ohi jos ei vielä oo menny! (:

Joo se on iha kauhee .. :d mulla ku sattuu viel olee auralline, eli siihe liittyy myös näköhäiriöit ja ahdistusta ... Kiitti mut se on jo lähteny onneks (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

53 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 10:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nealoves1D kirjoitti: Stypayhoralikson mulla sama .. haluisin amerikkaa tai britteihi vaihtoo mut porukat ei päästä ku vaihtoo lähtemine ei oo mikää maailman halvin homma ... ku kuitenki lähen kielikurssille kesäl, me oltii just ulkomail, mun sisko oli viimevuon kielikurssil ja me suunnitellaa jo seuraavaa ulkomaan matkaa

:c ärsyttää ko se on niii kallis ja sitte ku kaikki käyttörahat sun muut siihe päälle vielä ja ku oon tunnetusti tuhlari nii ei mitää mahollisuutta että en olis persaukine koko sitä aikaa siellä tai että saisin ees säästettyy siihen. mut toisaalta, mulla olis puoltoista vuotta aikaa säästää ja näi mut kummiski. ite en pääse ees kielikurssille, mulle riittäis ees se :c mut oon päättäny lähtee au-pairiks lukion jälkee jos en pääse samantie sisää lääkiksee ja sillo yrittäisin britteihi :3

ja tosta migreenistä, kiitän onneeni ettei mulla oo migreenii mutta toi kuulostaa tosi pahalt :c mun jollai kavereilla on ja vieläpä jos on toi auralline nii.... :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

54 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 10:34

bO0m

bO0m

Hui en ollu kuullukkaan tosta aurallisesta migreenistä! o:

Mut joo mä oon kavereiden kaa haaveillu kielimatkasta, mutta tosiaan hinnat on aika sairaita ja EFstä ja näistä muista kiertää aina välillä aika outoja juttuja nii en sit ees tiä uskaltaisinko.. D:

55 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 2:59

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä tappelin taas aamul äitin kaa.Mun pitäis jättää tää vittuileminen kotona vähemmälle ku näitä riitoja on ollut nyt useampi viiikon sisällä....
Sitte eilen mulle tuli joku ihme kohtaus keske liikkatunnin et rupes pyörryttää ja korvis pinnaamaan ja keuhkoja ahistamaan.Enkä tiiä mistä se johtuu.
Mun keuhkot ei oo vieläkään normaalit keuhkokuumen jäljiltä(joka oli mulla joulukuus).Ne jo meinas parantuu mutta nytte ku sain muutama viikko sit normiflunssan ni mun keuhkot on taas ruvennu oireilee ja välillä on vaikee saada henkee(voiskoha tää olla astmaa tai jtn)
no piristyin ees vähä ku tulin tänne foorulle

56 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 4:10

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mä tappelin taas aamul äitin kaa.Mun pitäis jättää tää vittuileminen kotona vähemmälle ku näitä riitoja on ollut nyt useampi viiikon sisällä....
Sitte eilen mulle tuli joku ihme kohtaus keske liikkatunnin et rupes pyörryttää ja korvis pinnaamaan ja keuhkoja ahistamaan.Enkä tiiä mistä se johtuu.
Mun keuhkot ei oo vieläkään normaalit keuhkokuumen jäljiltä(joka oli mulla joulukuus).Ne jo meinas parantuu mutta nytte ku sain muutama viikko sit normiflunssan ni mun keuhkot on taas ruvennu oireilee ja välillä on vaikee saada henkee(voiskoha tää olla astmaa tai jtn)
no piristyin ees vähä ku tulin tänne foorulle

tosi outoo et no ei oo vieläkää kunnos o: mut kannattaa varmaa käydä astmatesteis, jos toi tulee liikunnan yhteydes ni se saattaa olla rasitus astma (:

57 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 5:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^joo pitää puhua äitille tosta mun keuhkojutusta ja astma testeistä ku oon taas puheväleis

Mut ei ***** äiti sano et tosta aamusesta se ottaa multa pois joko koneen tai kännykän viideks päiväks...sanoin et ei kumpikaa mut jos ei oo muita vaihtoehtoi ku noi ni sit puhelin.No sit se sano et kolmas vaihtoehto on et se kertoo iskälle(äiti luulee et iskä antaa kovemman rangaistuksen)sanoin et en mä iskää pelkää ja että se kertois muutenki tai joku mun sisarus kertois.et mieluite se.Valitsin ton ku aattelin et iskä joko skitsoo mulle vähä ja siihe se jääki koska se on nii 'vanha juttu' tai laittaa arestii loppu viikoks tms.Mutta nyt tuli mieleen että iskä voi laittaa konekiellon tai perua mun synttärit tai laittaa telkkarikiellon keskimmäine on pahin kaikista jolla äiti tai iskä mua vois rankasta

58 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 6:14

jonskauu

jonskauu

Mä oon nukkunu viime yönä 4 tuntia, koska olin siellä leirillä ja siellä sit vähä ajauduttiin valvomaan jotenki. Eli oon tositosi väsyny, mun pitäis olla jo matkalla tanssitreeneihi ja tänää pitäis viel suunnitella sitä esitystä ja lukee ruotsia ja matikkaa, joiden kokeet mulla on huomenna.
Tekis mieli vaa lysähtää omaa sänkyy... kuulen oikei ku se huutaa mun nimeä :-(

+ mulla on niskat kipeet ku kannoin niitä 1000000kg painavia laukkuja! nii ja nälkäki on mutta oon niin kiireinen, että en mä kerkee ees mitää syödä Very Happy

59 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 7:01

Veeranen

Veeranen

mun yläselkä on kipee eilisestä liikkatunnista ! :c
sitte koulun kuoro laulaa kevätjuhlas finlandia hymnin neliäänisenä , ja mut pistettiin 1. ääneen , eli korkeimpaan, enkä oo ikin päässy korkeelle D:

60 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 7:33

_Blistex_

_Blistex_

Kauhee päivä taas kerran koulussa :// Tänään oli enkun koe ja se meni päin persettä, en oikeesti tienny mistään mitään. Sit me saatiin fyken kokeet (josta oon täällä kertonu, en ollu lukenu siihen yhtään) ja sain siitä 5+ :p Onneks fykeä ei tarvii oikeestaan lainkaan vanhempana mut kyl toi numero vähä harmittaa ku muut leijuu kaseil ja yseil Sad( Ja sit mun vatsa oli koko päivän kipee ni en pystyny siihen kokeeseen ja tunteihin hirveesti keskittyy. Että tälleen sit tänään, onneks huomen on perjantai ja sit viikonloppu! (::

61 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 9:06

vilqu

vilqu

Sori yleensä luen teijän agstaukset mut nyt en jaksa ku itteäki vähän agstaa ku heitin mun kaverin tanssitunnilla sillee et se lensi tyylii pääedellä lattiiaan, nyt en meinaa enää uskaltaa tehä sitä nostoo (tai täytyy ainaski harjotella paljon) ja en pääse ens kerralla tannsiin... Onneks huomenna on perjantai ja mun äidin synttärit:D Kaikki varmaan ajattelee et 13 ja perjaintai huomenna tapahtuu kamalia, mut oon päättäny et huominen tulee olee just paras päivä koska on äidin synttärit ni ei kaikki voi mennä päin peetä.. Very Happy

Positiivisesti ajateltuna:D

62 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 9:28

nealoves1D

nealoves1D

riideltii porukoiden kaa taas mun fudistreeneistä, ku en enää vaa yksinkertasesti jaksanu lähtee treenaa suoraa ku olin tullu tallilta ja ku oon nyt ollu kipeen ni faija alko sitte syyttää mua et lintsaan joka treenit ja et se ei aijo maksaa mulle harrastusta jos en käy, vaik oon käyny aina ku pääsen .... Ja meijän riidat ei yleensä oo mitää pikku väittelyit .. :d

63 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 9:29

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:riideltii porukoiden kaa taas mun fudistreeneistä, ku en enää vaa yksinkertasesti jaksanu lähtee treenaa suoraa ku olin tullu tallilta ja ku oon nyt ollu kipeen ni faija alko sitte syyttää mua et lintsaan joka treenit ja et se ei aijo maksaa mulle harrastusta jos en käy, vaik oon käyny aina ku pääsen .... Ja meijän riidat ei yleensä oo mitää pikku väittelyit .. :d
Voih Sad Saitteko sovittua?? Mä kyllä riitele vanhempien kanssa paljoakaan..

64 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 9:47

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:riideltii porukoiden kaa taas mun fudistreeneistä, ku en enää vaa yksinkertasesti jaksanu lähtee treenaa suoraa ku olin tullu tallilta ja ku oon nyt ollu kipeen ni faija alko sitte syyttää mua et lintsaan joka treenit ja et se ei aijo maksaa mulle harrastusta jos en käy, vaik oon käyny aina ku pääsen .... Ja meijän riidat ei yleensä oo mitää pikku väittelyit .. :d
aika inhottavaa ): mä oon huomannu tässä vuosien varrella, että asiat saa sovittua paremmin kun ei ala huutaa vanhemmille kun ne huutaa sulle. seuraavan kerran kun ne alkaa huutaa, seisot ihan hiljaa (tää on vaikeeta, tiiän!) nii kauan kun ne on saanu huudettua loppuun ja kysyt että voidaanko nyt keskustella asiallisesti eikä huutaa (tässä kohtaa näytät ettet oo enää mikää pikkukakara joka kiukuttelee) vaan selität sitten että sä et yksinkertaisesti jaksa lähtee suoraa tallilt fudistreeneihin, mutta haluut harrastaa fudista aina kun sulla on aikaa. ja tulee huutoa, nii ootat taas ihan hiljaa ja kysyt että onks vanhemmat purkaneet kiukkunsa ja että voisittekste jatkaa keskusteluu. mä tiiän kokemuksella että se on vaikeeta olla hiljaa kun vanhemmat huutaa ja tekis mieli huutaa kahta kovempaa takasin mutta jotta saat asias läpi nii pure huulta ja odota. sä huomaat kui se alkaa tehoomaan (: tsemppiä!

65 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 10:19

bO0m

bO0m

^jep toi on hyvä tekniikka (: Aina jos vanhempien ääni alkaa vähän kohoon niin sanon vaa iha rennosti et "miks sä huudat" sit ne on yleensä vaa jotai anteeks :DD

66 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 10:32

vilqu

vilqu

Mulla on vaan jotenkin tosi tylsäää... Voisin tietysti päätellä mun villasukat loppuun, harjotella itsekseni meijän tanssia etten tapa mun kaveria, mennä syömään jo iltapalaa ja ajoissa nukkuu, kerrata ehkä vielä kokeesee tai mennä suihkuun.. Mut ei, kun mä dataan Very Happy

67 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 10:33

bO0m

bO0m

Hihi mun piti mennä tooosi ajoissa nukkuu ku on kauheet univelat mut....... tänneppähä eksyin ja jäin ;))

68 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 10:36

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Hihi mun piti mennä tooosi ajoissa nukkuu ku on kauheet univelat mut....... tänneppähä eksyin ja jäin Wink)
Kulostaa kovin tutulta.. Ei kai vaan mulle käy joskus noin..?

69 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 To 12 Huhti 2012 - 11:40

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, kiitti iha superisti ! (: Mä alan aina vaa huutaa niille ja sitte ne huutaa lisää ja meille tulee iha kunnolline riita aikaseks joka päätyy siihe et mä itken mu huonees ku ne sanoo jotai esim. 'Et voi kuvitellakkaa miten helvetin usein mä toivon että sä vaikka satuttaisit ittes ja joutuisit sairaaaan ettei mun tarttis katella sun naamaas täällä' tms ja mä laitan jotai samantyylist takas ja ku mun ääni pettää ne vaa jotai et 'ootko sä oikeesti noin heikko' ja siin vaihees lähen mu huoneesee :d sitte seuraavan aamun ei enää ajatella koko riitaa. Mut en oo koskaa kelannu et jos pysyn rauhas ni tota ei tapahu .. Taisiis joskus oon izha pokkan rauhas ollu mut sillonki pelkästää vittuillu rauhallisesti xd

70 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 13 Huhti 2012 - 1:59

militsii

militsii

STRESSAA äikän tutkielma jonka pitäis olla keskiviikkoo mennes tehty.....

http://dream-it-milla.blogspot.com

71 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 13 Huhti 2012 - 3:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

nenä on ku niagaran putous, aivastelen kokoajan ja yskin. miksei se kuume voi nousta? liikalla oli potkunyrkkeilyy, mikä ei salee auta yhtää tähä. maanantaina olis luokkaretki, tänään työt&disco, huomenna meiän mahollisesti piti ystävie kanssa kattoo leffaa. taitaa mennä kaikki vähä pieleen? töihin meen ja discoon (vaikkei pitäiskään..).
8+ yhteiskuntaopinkokeesta, en todellakaan oo tyytyväinen.

t. valittava lellikakara joka lähtee laittaan itteään

https://twitter.com/#!/penguiniam

72 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 13 Huhti 2012 - 8:07

bewareofaino

bewareofaino

Peetu kirjoitti: aika inhottavaa ): mä oon huomannu tässä vuosien varrella, että asiat saa sovittua paremmin kun ei ala huutaa vanhemmille kun ne huutaa sulle. seuraavan kerran kun ne alkaa huutaa, seisot ihan hiljaa (tää on vaikeeta, tiiän!) nii kauan kun ne on saanu huudettua loppuun ja kysyt että voidaanko nyt keskustella asiallisesti eikä huutaa (tässä kohtaa näytät ettet oo enää mikää pikkukakara joka kiukuttelee) vaan selität sitten että sä et yksinkertaisesti jaksa lähtee suoraa tallilt fudistreeneihin, mutta haluut harrastaa fudista aina kun sulla on aikaa. ja tulee huutoa, nii ootat taas ihan hiljaa ja kysyt että onks vanhemmat purkaneet kiukkunsa ja että voisittekste jatkaa keskusteluu. mä tiiän kokemuksella että se on vaikeeta olla hiljaa kun vanhemmat huutaa ja tekis mieli huutaa kahta kovempaa takasin mutta jotta saat asias läpi nii pure huulta ja odota.
Voi kun mä vaan osaisin tehä näin... :( mutta mä vaan oon niin temperamenttinen että sit ku suutun niin mää räjähdän ja just ku on tollanen tilanne että pääsisin helpommalla jos en huutais niin sit mulla vaan katkee joku päässä ja tiuskasen jotain takasin. Vaikka mä kuinka yritän niin mä en kestä sitä että ne on sellasia kuninkaita ja mun täytyy näyttää että mähän en näin vähällä luovuta. Se on vaan sellanen "vaisto" joka tulee siinä tilanteessa. Ja mä en voi sille mitään ja se on aivan _sairaan_ ärsyttävää.

mutta niin, tekemisenpuute vaivaa ja päädyn sit istuskelemaan koneella. huohh -.-

73 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 13 Huhti 2012 - 9:12

nealoves1D

nealoves1D

vaikka nyt sainki jo näi nopeesti mun kännykän takas sielt huollost ni täs on sellane ärsyttävä puoli et täs on ny uudet päivitykset ja ne on huonot ...

74 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 13 Huhti 2012 - 11:04

jonskauu

jonskauu

EEEII Mikko Herranen ei päässy The Voice Of Finlandissa jatkoo! ja vaikka mä kuinka äänestin! yhyy, noo ei se haittaa. eiköhän mikkelii silti saatu vähän maailman kartalle jeee ♥

75 Angstaus-topa #6 - Sivu 3 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Pe 13 Huhti 2012 - 11:06

bewareofaino

bewareofaino

jonskauu kirjoitti:EEEII Mikko Herranen ei päässy The Voice Of Finlandissa jatkoo! ja vaikka mä kuinka äänestin! yhyy, noo ei se haittaa. eiköhän mikkelii silti saatu vähän maailman kartalle jeee ♥
Siis siinä meni nyt ihan väärät jatkoon. Paitti se Saara. Laurin ja Mikon ois pitäny päästä, niillä oli karismaa :'DD Ja se Mikko veti hyvin sitä Foo Fightersia, pisteet siitä!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa