Mua ärsyttää ihan sairaasti. Mut laitettii vahtii mun pikkuveljiä täks illaks, kun mun vanhemmat päätti pitää vapaa-illan. Ei siinä mitää, suon kyllä porukoille välillä vapaataki ja pikkuveikat nukkuu jo, mut ärsyttää vaan kun ollaan siskon kanssa sovittu, että vuorotellen vahitaan veljiä, koska niissä on kuitenkin jonkin verran hommaa. Siskon vuoro piti olla tänää, mut se huitelee ties missä eikä ees viittii vastata puhelimee.
No kukapas muukaan sit täällä on nukuttamassa veljiä kuin minä. Tekis mieli vaa huutaa porukoille, että ei mun niitä ole mikää pakko vahtia kun ei oo mun vuorokaan, mut oon jo sen verran viisas ja vanha että en tee niin.
Tällä hetkellä mua vaan stressaa se tanssijuttu ihan hitosti enkä saa sitä täällä sirkuksessa ikinä valmiiks. Lisäks pitäis alkaa miettii et mistä saan rahaa, koska kesätöitä en näyttäny saavan ja syksyllä ois tiedossa Lontoon reissuu ja pitäis paljo muutaki ostaa. Ja sit mun pitäis täällä olla joku äitihahmo ja valvoo ulko-oven edessä et millon mun sisko tulee kotia, vai tuleeko ylipäätää. Jos mun sisko nyt sitte ei tuu yöks kotii tai se on jotai muuta tyhmää tekemässä niin pakkohan mun on porukoille sanoo ja kuulen sitte siitä, kuinka huono esimerkki mä oon. Joo tosi huono esimerkki, mähän se täällä olen viikonloppuna yksin kotona tekemässä ruokaa ja siivoomassa ja vahtimassa lapsia. Enite vaa ärsyttää että sisko ei voi ottaa mitää vastuuta. Ja oon kyllä aika huolissani ku en oo nähny sitä koko päivänä, eikä se vastaa puhelimee tai mitää.
Ihanan pitkä vuodatus ♥