One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #6

+11
niallsydän
jonskauu
Peetu
Sarqai
bewareofaino
_Blistex_
bO0m
Veeranen
emmaLOVESnilla
vilqu
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 0:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

76 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 1:24

vilqu

vilqu

Mä sain kerranki lempparin Voicesta ja sit se meni ja tippu, että potuttaaa!!! nimittäin LAURI! Nimettiin siskon kaa se suomen Olly Mursiks:D

77 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 3:51

Sarqai

Öääh en tajuu miks ihmiset on wnb 1D fanej jos ne ei sit oikeesti oo? Latailee biisej kännyy ja kuuntelee sillon tällön ja sit päättää et "hei, niil on ehkä keikka joskus, vois mennä" JUMALAN SIUNAUSTA SÄ VIET TILAA AIDOILTA DIRECTIONEILTA

78 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 7:57

_Blistex_

_Blistex_

Mun "kaverit" on satuttanu mua niin paljon et nyt en jaksa sitä enään. :/ Joo, hyviä ystäviä mulla on mut pari on sellasii et on niin paljon mua loukannu, tänäänkin. Se on niin v*tun ärsyttävää.. Mä haluisin olla vahva ja olla vaan välittämättä mut nyt tälläkin hetkellä mä itken sitä. ):

Viimeinen muokkaaja, Peetu pvm La 14 Huhti 2012 - 9:51, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : kielenkäyttö!)

79 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 10:04

Peetu

Peetu

_Blistex_ kirjoitti:Mun "kaverit" on satuttanu mua niin paljon et nyt en jaksa sitä enään. :/ Joo, hyviä ystäviä mulla on mut pari on sellasii et on niin paljon mua loukannu, tänäänkin. Se on niin v*tun ärsyttävää.. Mä haluisin olla vahva ja olla vaan välittämättä mut nyt tälläkin hetkellä mä itken sitä. ):

*iiso hali* toi on ihan kamalaa. sun kannattaa ehkäpä laittaa välit poikki sillä toi on niin väärin. niillä ei oo oikeutta olla sulle noi inhottavii. nyt pyyhit kyyneleet, koska sulla ei oo mitää syytä itkee. oot nii hieno tyyppi jolle noi inhottavuudet on kateellisii. muista, että sulla on koko 1D family tukenas. ♥ tsemppiä !

80 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 11:05

jonskauu

jonskauu

Mua ärsyttää ihan sairaasti. Mut laitettii vahtii mun pikkuveljiä täks illaks, kun mun vanhemmat päätti pitää vapaa-illan. Ei siinä mitää, suon kyllä porukoille välillä vapaataki ja pikkuveikat nukkuu jo, mut ärsyttää vaan kun ollaan siskon kanssa sovittu, että vuorotellen vahitaan veljiä, koska niissä on kuitenkin jonkin verran hommaa. Siskon vuoro piti olla tänää, mut se huitelee ties missä eikä ees viittii vastata puhelimee.

No kukapas muukaan sit täällä on nukuttamassa veljiä kuin minä. Tekis mieli vaa huutaa porukoille, että ei mun niitä ole mikää pakko vahtia kun ei oo mun vuorokaan, mut oon jo sen verran viisas ja vanha että en tee niin.
Tällä hetkellä mua vaan stressaa se tanssijuttu ihan hitosti enkä saa sitä täällä sirkuksessa ikinä valmiiks. Lisäks pitäis alkaa miettii et mistä saan rahaa, koska kesätöitä en näyttäny saavan ja syksyllä ois tiedossa Lontoon reissuu ja pitäis paljo muutaki ostaa. Ja sit mun pitäis täällä olla joku äitihahmo ja valvoo ulko-oven edessä et millon mun sisko tulee kotia, vai tuleeko ylipäätää. Jos mun sisko nyt sitte ei tuu yöks kotii tai se on jotai muuta tyhmää tekemässä niin pakkohan mun on porukoille sanoo ja kuulen sitte siitä, kuinka huono esimerkki mä oon. Joo tosi huono esimerkki, mähän se täällä olen viikonloppuna yksin kotona tekemässä ruokaa ja siivoomassa ja vahtimassa lapsia. Enite vaa ärsyttää että sisko ei voi ottaa mitää vastuuta. Ja oon kyllä aika huolissani ku en oo nähny sitä koko päivänä, eikä se vastaa puhelimee tai mitää.

Ihanan pitkä vuodatus ♥

81 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 11:08

_Blistex_

_Blistex_

Peetu kirjoitti:
_Blistex_ kirjoitti:Mun "kaverit" on satuttanu mua niin paljon et nyt en jaksa sitä enään. :/ Joo, hyviä ystäviä mulla on mut pari on sellasii et on niin paljon mua loukannu, tänäänkin. Se on niin v*tun ärsyttävää.. Mä haluisin olla vahva ja olla vaan välittämättä mut nyt tälläkin hetkellä mä itken sitä. ):

*iiso hali* toi on ihan kamalaa. sun kannattaa ehkäpä laittaa välit poikki sillä toi on niin väärin. niillä ei oo oikeutta olla sulle noi inhottavii. nyt pyyhit kyyneleet, koska sulla ei oo mitää syytä itkee. oot nii hieno tyyppi jolle noi inhottavuudet on kateellisii. muista, että sulla on koko 1D family tukenas. ♥ tsemppiä !

Kiitos, toi piristi mua ♥ Se, että jokainen on täällä toistensa tukena, on yks monista syistä miks täällä oon. Kiitti että saan olla osa tätä kaikkee. ♥

jonskauu: se on harmi ku jouduit vahtimaan niitä vaikka ei ees ollu sun vuoro. ): Mut voithan sä varmaan vaihtaa sit vuoroo sun siskon kanssa koska nyt vahdit niitä siskos vuorolla? Toivottavasti sun vanhemmat ei ajattele että oot huono esimerkki, vaan just hyvä. (:

Veeranen: Kiitti tuesta ♥

Viimeinen muokkaaja, _Blistex_ pvm La 14 Huhti 2012 - 11:28, muokattu 1 kertaa

82 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 11:13

Veeranen

Veeranen

tommonen on iha hirveetä! D: Sitten kun ne kaverit ei tajuu sitä et se satuttaa henkisesti. Mut toivottavasti pääset niist eroon, tai ne ymmärtää kuinka typerää se niiden käytös on! Sarjassaan typeriä ihmisiä -. Mut kyl sä pärjäät!(:

83 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 12:22

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

tuli otettuu äidin kanssa vähäsen yhteen. valitin aamulla siittä, kuinka ne syö aina jotai hyvää kun mä oon illan pois kotoo (mikä on totta) ja sen kommentti oli "älä sitte lähe mihinkää jos kerta haittaa." jos mä taas roikun aina kotona, nii se valittaa ku oon aina kotona. sitten ollaan riidelty koko päivä ja veljenki kaa oon riidelly jonku verra. riideltii kotitöistä koska oon kuulemma niin saamaton enkä tee ikinä mitää vaikka teen enemmä ku kukaan mun sisaruksista, mukama vaa pelaan, luen kirjaa tai katon telkkarii. valittaa kirjojen lukemisesta? vuos sitte se valitti että voitais lukee enemmän. sitte riideltii tietokoneest ja se käski että saan sitte olla nii paljo ko lystään koneella ku mulla on oma kone ja yhteys. miks ihmeessä hankkisin yhteyttä ennenku muuttaisin omaan kämppään? äiti oli sitä mieltä etten sais omalla koneella käyttää kotiyhteyttä. riita loppu hetkeks ku huusin etten ees haluais asua täällä, pysy ainaki hiljaa sen jälkee.

ja virnuilivat mulle aamulla kaikki "onko krapula?" ku oli iha älyttömän huono olo flunssan takia eikä äiti ymmärrä että mulla on flunssa vaikka yskin ja aivastelen koko ajan.

https://twitter.com/#!/penguiniam

84 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 23:22

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

voimia sulle.Ei ne tyypit oo sun arvosia jos ne kerran loukkaa sua niin paljon!

85 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 La 14 Huhti 2012 - 23:41

nealoves1D

nealoves1D

Hirveet kuulla et oot tollases tilantees sun kavereiden takii :d mut jos ne ei tajuu et ne satuttaa sua ni ne ei todellakaa ansaitse noi ihanaa ihmistä ku sinä kaveriksee ! Paljon halei multaki, kyl sä täst selviit (: me ollaan kaikki sun tukena !

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

86 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 15 Huhti 2012 - 0:38

vilqu

vilqu

Voimia ja haleja<3 Tosi kurjaa tollanen Sad Me ollaan täällä kaikki sua tukemassa ja jos et jaksa sun kavereita ni me ollaan sun kavereita!

Ainii, pitihän mun sitäki sanoo et tuli eilen illalla kyllä niin hyvä fiilis, siis ei todellakaan ku tuo mun ihana siskoni sano et luulenko mä saavani 1D:n keikalle lipun oikeesti sit ku ne tulee suomee? Sit sanoin et JOO! ni se vaan tylii nauro.. Et kiva fiilis tulis sit siitäki.. ja olin muutenki ihan väsyny.

Ja sit eiku kokeisiin lukemaan! Huomen kattoo Titanic 3D ja sit tiistaina Heurekaan!! (oikei, kahessa vikassa ei oo mitää agstattavaa)

87 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 15 Huhti 2012 - 3:15

bO0m

bO0m

^mäkin meen kattoon titanicin (toisen kerran) koska tnä on 100 vuotta täynnä, se tuntuu merkitykselliseltä (:

sitte tuun taas tänne angstaamaa kuinka liikuttavaa se oli :DD

//Huhhuh olipa taas koettelemus... :''( Iskän sanoin, laiva uppos taas (; Tuntuu hyvältä että kävin kattoon sen ja en aio kattoo sitä piitkään aikaan uudestaan.

88 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 15 Huhti 2012 - 10:20

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:^mäkin meen kattoon titanicin (toisen kerran) koska tnä on 100 vuotta täynnä, se tuntuu merkitykselliseltä (:

sitte tuun taas tänne angstaamaa kuinka liikuttavaa se oli :DD

//Huhhuh olipa taas koettelemus... :''( Iskän sanoin, laiva uppos taas (; Tuntuu hyvältä että kävin kattoon sen ja en aio kattoo sitä piitkään aikaan uudestaan.
Kiitos, meen kattoo huomenna toi kuulosti siltä et et ainakaan itkenyt.. Smile Vähän jänskättää tän sun kommentin jälkeen... Mun nilkka on kipee ku kaveri hyppäs sen päälle trampalla, no kyllä se tästä ku sentään kävellä ja juosta pystyy:D

89 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 15 Huhti 2012 - 10:23

nealoves1D

nealoves1D

riideltii taas mutsin kaa :d täl kertaa siitä et en ollu koton päiväl ja lähin illal lenkille ku faija anto luvan ... ei taas oo mitenkää hyvä fiilis ku jokapäivä on jotai riitaa :s

90 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 15 Huhti 2012 - 11:09

_Blistex_

_Blistex_

Kiitti kaikille jotka mun tukena on. Ilman teitä ja mun ystäviä, jotka ei hauku ja välittää musta oikeesti, mä en kestäis. Kiitos teille rakkaat ihmiset ♥

91 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 15 Huhti 2012 - 11:49

nealoves1D

nealoves1D

_Blistex_,, me ollaa perhe ja perheen tehtävänä on tukee toisiaan Smile multa samat sanat teille kaikille ! <3

92 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 1:20

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

huhhuh mulla on pää kipeä...Ja nää uniongelmat sais jo riittää

93 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 1:23

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon joo sitä samaa .... Oon taas viimeyön nukkunu sen reilun 4h ku nukahin vast joskus kahe jälkee ja heräsin yöl kertaallee :d

94 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 1:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:Louizz_tomlinzon joo sitä samaa .... Oon taas viimeyön nukkunu sen reilun 4h ku nukahin vast joskus kahe jälkee ja heräsin yöl kertaallee :d
luulin jo että oon ainut jolla on tälläsii öit Very Happy.Mä en vaa kerta kaikkiaan pystyny nukkuu enne kolmee ♥️

mun puhelinlaskuki angstittaa aikalailla...äiti ei oikee tykänny ku mun mua vuotta nuoremmal siskol oli jotain 5 € ja mulla 50 €

95 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 3:27

Veeranen

Veeranen

mäki nukuin viime yön hirveen huonosti, et olin nukahtaa kemian tunnil D:

Meil oli bilsas sitä kalan leikkaamista.. mä en suostunu koskee siihe kalaa ees saksilla :DD sitte se haju, en ollu onneks ainut joka vaikutti vähä huonovointiselta! Kiva mennä ulkovälkän jälkee sinne luokkaa

96 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 3:55

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, mä muistan ku me leikeltii kaloi viimevuon ni se koko käytävä hais :d me revittii meijä kalalt kieli irti xd

97 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 4:19

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:Veera,, mä muistan ku me leikeltii kaloi viimevuon ni se koko käytävä hais :d me revittii meijä kalalt kieli irti xd

sitte kaikki tuli sillonku välkkä oli alkamas siihe ovelle kattoo Very Happy:

98 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 5:15

bO0m

bO0m

Mä en oo ikinä joutunu leikkelee kalaa D: Jotai rapuu tai hummerii kylläki :DD Se oli karmivaa teki mieli juosta pois kiljuen ku koski siihe :''D Juu ei toki jääny traumoi tai mtn... (; Ja ysillä sitte pitää leikellä jtn sian sisäelimiä... <3 (ootan innolla..)

99 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 5:19

nealoves1D

nealoves1D

mä oon myös perannu pienempänä kalaa mökillä ja sillon mun piti repii ne sisuskalut ulos sormel D: se oli ällöttävää

100 Angstaus-topa #6 - Sivu 4 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 10:06

bO0m

bO0m

Oon jutellu yhelle ulkomaalaselle jätkälle johon törmäsin netissä. Siis oon jutellu sille melkein joka ikinen päivä koko 9 viikon ajan joka ollaan tunnettu. Alussa se kerto avoimesti et on ihastunu muhun mut sit mä sanoin moneen kertaan että haluun olla sen ystävä. Nyt tilanne on muuttunu. Oon oppinu luottaan siihen ja tykkään siitä tosi paljon. Ja.. taidan olla ihastunu siihen. En ois ikinä uskonu että jostain ihmisestä jonka tapaa netissä voi tulla näin läheinen. Oon todella ongelmissa.. D: En voi kertoo kellekkään. Mulla on parhaat ystävät maailmassa, mutta ne ois varmaa aika järkyttyneitä jos kuulis.. :/ Olin ittekki kun tajusin. Enkä voi kertoo tälle jätkälle, tosiaankaan vaikka taidan olla aika läpinäkyvä.. Apua tää on oikeesti aika ahistava tilanne :((
Oli pakko vuodattaa ;(( Ja please tukee siskot x

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa