One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #6

+11
niallsydän
jonskauu
Peetu
Sarqai
bewareofaino
_Blistex_
bO0m
Veeranen
emmaLOVESnilla
vilqu
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 0:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

26 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 7:10

bO0m

bO0m

Oon ihan Titanic fiiliksissä, eikä oo mitenkää iloset fiilikset .. :( Haluisin mennä kattoon sen uudestaan leffaan.. pakko kuunnella koko ajan soundtrackia :')

27 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 7:20

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bO0m kirjoitti:http://www.nowvideo.eu/video/4f81228f7c9c6

mä katon tuolta vaik lagaa aika törkeesti :s
Apua Harry sai just viidakkomatoja tai jtn Very Happy:D
mäki katoin tuolta sen ja alus se ei lagannu yhtää, mut sitte aikalailla siinä kohtaa ku pojat tuli nii alko pätkii ;d

28 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 8:01

niallsydän

niallsydän

Louizz_tomlinzon kirjoitti:argh!tappelin taas äitin kaa!sit mun molemmat siskot iha mielissää selittää et iskälle et v*ttuilin äitille taas ja siks se suuttus.ne näköjää haluu mulle konekiellon tai arestii tai jtn.onneks mun veli(5 ja puoli v) pysyy mulle uskollisena niin kauan että se osaa/saa olla yksin koneella koska jos mä saan konekiellon ni mun velikää ei pääse pelaa koska mä oon ainut joka pelaa sen kaa koneel.Sit mun vatsa on kokoajan kipee.mu vanhemmat pelkää et mulle tulee pian anoreksia tai joku ku en tykkää syödä,johtuu siitä koska mun vatsa tulee kipeeks aina jos syön jotain ja nälän tunne on niin paljon parempi
mulki oli tommone et mu maha oli kipee koko aja varsinki ku söin mut just vähä aika si se lähti. se kesti jotai kolme kuukautt ja äiti oli jo viemäs mua johonki lääkärii ku en syöny ku se sattu mutku pelkään kaikkii neuloi ni sit oli vähä pakko syyä ja esittä et mahaa ei sattunu ku se ois vieny mut muute lääkärii. mut sit vaa jotenki lähti pois.

29 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 11:15

bewareofaino

bewareofaino

wtf tiina tippu idolsista :c nää menee aina niin väärin. mä vaan huusin tossa ruudun edessä varmaan kymmenen min sen jälkee ku sanottiin et se lähtee kotiin. vääryyttä

30 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Su 8 Huhti 2012 - 23:30

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bewareofaino kirjoitti:wtf tiina tippu idolsista :c nää menee aina niin väärin. mä vaan huusin tossa ruudun edessä varmaan kymmenen min sen jälkee ku sanottiin et se lähtee kotiin. vääryyttä
sama.Tiina oli just paras,en olis ikinä uskonu että se tippuu

^Mä oon sanonu munn terkkarille siitä muttei se ikinä sitä noteeraa...Mut yks lääkäri kylläkin jolla mä kävin ku mulla oli keuhkokuume

31 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 2:40

nealoves1D

nealoves1D

Mun kännykäst loppu akku ja vein sen sit latautuu ja se siin latautu iha normaalisti mut sitte ku koitin avata sitä, ni se jäi lagaa siihe nokia tekstii eikä siihe tullu sitä anna PIN koodi juttu ... Eli toisi sanottuna mun kännykkä ei mee enää päälle ..... Nyt mul on sitte varakännykkä jol tekstaamisee mul meni hermo kahe viestin jälkeetoine oli "een kui ?" ja toine "haha oke" ...... Ja en pääse tol nettii ja SIIHEN EI OO KUULOKKEITA .. Enkä tiijä yhtää kui kaua joudun käyttää tota ...

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

32 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 5:56

bO0m

bO0m

nealoves1D kirjoitti:Mun kännykäst loppu akku ja vein sen sit latautuu ja se siin latautu iha normaalisti mut sitte ku koitin avata sitä, ni se jäi lagaa siihe nokia tekstii eikä siihe tullu sitä anna PIN koodi juttu ... Eli toisi sanottuna mun kännykkä ei mee enää päälle ..... Nyt mul on sitte varakännykkä jol tekstaamisee mul meni hermo kahe viestin jälkeetoine oli "een kui ?" ja toine "haha oke" ...... Ja en pääse tol nettii ja SIIHEN EI OO KUULOKKEITA .. Enkä tiijä yhtää kui kaua joudun käyttää tota ...

DD: ! mun kaverilla meni iphone rikki, se joutu vaihtaan nokian kännykkään jossa on just ja just värinäyttö :''D

33 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 6:22

Veeranen

Veeranen

voiei :''D mä voin ymmärtää miltä se tuntu ku yht äkkii sai puhelimen jossa on värinäyttö sentäs(Y)

mut argh HUOMENNA ON TIISTAI JA KOULUA JA KÖKSÄÄ JA KEMIAA JA HERMOT KOETUKSELLA -.

34 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 9:50

Peetu

Peetu

koulu tappaa mut... en jaksa kirjottaa enää sanaakaan äikän tutkielmaan.

35 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 9:52

militsii

militsii

Mäki oon kuolemas koulun takii.. Äikän tutkielma mullakin ja en jaksais millää tehä sitä ja ruotsin ja enkun valtakunnalliset tulossa ja muutenki paljo kokeita ja ääääh en jaksa nousta huomen aamul :c

http://dream-it-milla.blogspot.com

36 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 10:07

vilqu

vilqu

Huomenna on taas "ystäväämme" koulua!! jippiii! ja kaikki riemusta kiljuen pomppaa ylös aamulla sängystä ja eikun kouluun!! NO SIIS EI TODELLAKAAN!!! Oon lukenu pääsiäislomalla niin pajon kokeisiin et tähän perään ois kiva sellanen loma et ei tarttis lukee, jooko Very Happy Yksinkertaisesti EI KOULUAAAA, Kiitos Smile ARK!

37 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 10:24

nealoves1D

nealoves1D

En haluu mennä viel kouluu ! Sad

38 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 10:27

Veeranen

Veeranen

eiks voitais iha helposti hyppää kesälomaan täst (8

39 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 10:27

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

^samaa mieltä ! :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

40 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 9 Huhti 2012 - 10:52

bO0m

bO0m

^^kannatan!! (:

41 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ti 10 Huhti 2012 - 5:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mä en kerta kaikkiaan jaksa koulua.En jaksa selittää mutta totaalisen raskas päivä ollut

42 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ti 10 Huhti 2012 - 5:11

vilqu

vilqu

Koulu oli taas niin syvältä! Kannatan ehdottomasti tota kesälomaan hyppäystä!!

43 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ti 10 Huhti 2012 - 5:43

Veeranen

Veeranen

mun teki mieli taas tänää rupee huutamaan, mein kemian ja köksän tunneilla käy sellane yks erityisluokkalainen, sit jos se tekee jotai ni ei kukaa sano mitää melkee sitte ite teet ni saat hirveet paasaukset, sitku sen kans menee sellane apuope joka on niin hermoon ottava ku se rupee sössöttää siel tunneil ja sitte se kyylää, tekis nii mieli mulkasta niiiin pahasti sitä ja sanoo jotai joka servais sen kunnolla(:

44 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ti 10 Huhti 2012 - 6:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

pyöräilin 2km koulusta tänää kotii kunnes soitin isäpuolen hakemaa. aa tekis mieli huutaa oikeesti kui ottaa päästä. lumi/räntäsatees, olin märkä, sormet kohmeessa ja tietenki sellasta etanavauhtia koska tuuli niii kauheesti just vastaan enkä nähny yhtää eteepäi.
ja tehtii tänää matikankoe johon en tietenkää ollu valmistautunu koska olin siinä uskossa että tehään se myöhemmin. ja tietty kaikki meni päin peetä ja ne jotka ei oli liian helpon tuntusii jotta ne menis oikein. rakkaudesta kouluun ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

45 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 5:36

bewareofaino

bewareofaino

hehe huomenna torstai ihana lukuainepäivä ja muutenkin kokeet lähestyy ja pitäs ottaa loppukiri mut motivaatio ei riitä Sad((

46 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 5:52

bO0m

bO0m

Huomen uskonnon koe.. ja pitäiskö mun muka selvitä? ;((

Ala-asteella uskonto oli viel niin helppoo, kaipaan niitä uskonnon tunteja.. :DD

47 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 7:35

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on huono fiilis ja jotenki kauhea 'ikävä' 1D'tä ja kauheen flunssane olo ymym.Ja oon tosi väsyny

48 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 8:49

nealoves1D

nealoves1D

mul oli tänää taas migreni ... :s sain kirjotettuu meijän mantsan valtiotestii kolme sanaa nimen lisäks koska en erottanu numeroit taululta ... Iskä tuli sit hakee mut koulult ja oon nukkunu puolest neljäst eteepäi ku otin migreenilääkkeen ja nukahin :d nytte vihdoi sit heräsin ja edellee väsyttää

49 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 10:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

just huomasin STS'ltä tulleen aiemmi joskus viestin sähköpostiin Britti vaihto-oppilasjutusta. ja nyt tuli vielä kamalampi olo koska tiiän että a. tiiän etten ikinä tuu pääseen vaihto-oppilaaks b. vaihto-oppilaus olis mun unelmaunelmaunelma c. britit olis just se täydelline paikka jonne haluisin vaihto-oppilaaks.
tää on niiiiin peestä... :c

https://twitter.com/#!/penguiniam

50 Angstaus-topa #6 - Sivu 2 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ke 11 Huhti 2012 - 10:14

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson mulla sama .. haluisin amerikkaa tai britteihi vaihtoo mut porukat ei päästä ku vaihtoo lähtemine ei oo mikää maailman halvin homma ... ku kuitenki lähen kielikurssille kesäl, me oltii just ulkomail, mun sisko oli viimevuon kielikurssil ja me suunnitellaa jo seuraavaa ulkomaan matkaa

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa