One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Angstaus-topa #6

+11
niallsydän
jonskauu
Peetu
Sarqai
bewareofaino
_Blistex_
bO0m
Veeranen
emmaLOVESnilla
vilqu
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Angstaus-topa #6 Pe 6 Huhti 2012 - 0:36

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

militsii kirjoitti:Pitäähän hehkutus-topicin rinnalle saada angstaus-topakin! Eli täällä kaikki saa vuodattaa murheet ja valitukset liittyen ihan mihin tahansa.

101 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 10:29

vilqu

vilqu

bO0m , mullakin on ollu aikas pahoja ihastumisongelmia, mut kaikista on selvitty kunnialla, joo tien oon 12 Very Happy Mäki olin sillon ihan APUA! somebody help me, right now! Sori mut mä en osaa auttaa sua koska en oo koskaan osannu itseänikään.. Sori Sad

Mut sitä tässä agstaan et miks kaikki hyvän näköset jätkät on ulkomaalaisia ja liian vanhoja mulle?? Esim kaikki 1D:n jätkät ja Leonardo DiCaprio! Mulla on edellen 5 miestä mut Leonardo on aika lähellä päästäkseen listaan, ei kuitenkaan ihan.. Smile

102 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 10:35

nealoves1D

nealoves1D

b00m eihä ihastumisessa oo periaatteessa mitää pahaa, usei ihastuneena on ilosempi ku tulee nii hyvälle fiilikselle ku esim puhuu ihastuksensa kans. Tietty nytte ku on kyse ulkomaalaisesta ni tilanne on vähä eri, mut silti ei siin oo mitää väärää jos iltasin unelmoit siit jätkäst jos kuitenkaa et mee sitte angstauksen puolelle ku se asuu nii kaukana (: ja jos pelkäät sun kavereiden reaktiota ni ei sun oo pakko kertoo, pidetää tää tälläsen 1D family salaisuuten (; ymmärrän kuitenki tos tilantees ongelman ku mä oon itekki ollu ihastunu nettituttuu. Pidin koko jutun vaa oman tieton ja sitteku olin hetken tykänny siit ni tajusin et se on mulle vaa tärkee kaveri (: täs hommas oli kyl aikapaskane loppu ku se paljastu feikiks .. Mutta mieti tietty vielä itekki ja tee niinku itestäs tuntuu koska "vahvaa" ihastumista on vaikee "tukahduttaa" vaikka kui haluis, mut toisaalta mikspä edes haluiskaa jos osaa ite suhtautuu nii ettei mee angstaamisen puolelle (: ja mitä ikinä lopulta päätätki ni muista et koko 1D perhe on sun tukenas ! Smile
anteeks syster, must ei tainnu olla kauheesti apuu :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

103 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 10:38

vilqu

vilqu

Joo nea puhuu kyllä aivan totta, vaikka et kertois tästä kavereilles me ollan sun tukena systeri! Very Happy

104 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 10:44

_Blistex_

_Blistex_

Mä muistan ku syksyllä koulus jouduttiin leikkelee kaloja, se oli hirveetä D: Tehtiin se parin kanssa ja ku se toinen oli niin innoissaan ni en joutunut koskee ku iha vähän siihen kalaan. :DD Mut se haju ja se miltä se näytti, hyyyi :d

& bO0m: toi on aika paha tilanne. :d ekaks musta sun kannattais kertoo sille pojalle se, joko suoraan tai sit vähä kierrellen. Meinaan sitten varmaan helpottaa jos se saa tietää sun tunteista. ja ei sun mun mielest tarvii ainakaan heti kavereilles kertoo, pidä se sun ja sen pojan ja tietty 1D perheen salaisuutena. :DD Mä en tiiä et millasta se on jos ihastuu nettituttuun ja vieläpä ulkomaalaisen mut mun mielestä kannattaa nauttia siitä ihanasta tunteesta ku tajuu että on ihastunut toiseen. (: Tsemppiä sulle, me ollaan sun tukena! (:

105 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 10:49

bO0m

bO0m

Kiitos teille, te helpotatte mun oloo enemmän ku arvaattekaan<3
Tajusin muute miks mulla on tästä asiasta niin paha olo. Tunnen syyllisyyttä siitä että oon ihastunu siihen D:
Nea kauheeta että paljastu feikiks ! :C Sekin mahdollisuus tietty aina on olemassa, mutta oon just oppinu luottaan tohon..<3 =D

Ja Vilqu googleta se Leonardo. Siis jep Titanicissa se on ihan unelma, mutta nykyään... jotenki vanha sanoisin :DD Mut siis joo fanitan kans iha kybällä sitä titanicin leoo (; Harmittaa et se on menny vanheneen!! :D

106 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 11:04

vilqu

vilqu

On se edellen iha hyvän näkönen<3 Ei ehkä ihan niin hyvän mut kuiteski Very Happy

107 Angstaus-topa #6 - Sivu 5 Empty Vs: Angstaus-topa #6 Ma 16 Huhti 2012 - 11:11

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, oliha se sillon vähä rankkaa mut pääsin nopeesti yli. Muutenki tossa sun jutussa vaikuttaa olevan enemmä järkee ja en usko et se olis feikki (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa