One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 10

+10
_Blistex_
Sarqai
bO0m
Louizz_tomlinzon
jonskauu
vilqu
Stypayhoralikson
Veeranen
Mileaz
nealoves1D
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 10]

1RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 10 To 7 Kesä 2012 - 7:48

nealoves1D

nealoves1D

First topic message reminder :

Edelliseen tuli jo yli 200 (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

76RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 14:02

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz entiiä! tai siis se näky iha hyvi ku kävin kampaajal laittaa eka ja si värjäsin ite, mut leikkasin si pois latvat ja nyt oon värjänny pari raitaa hiuksii nii ne ei oo näkyny nii voimakkaasti ku sillo aiemmi :c voi johtuu tuosta et kampaaja laitto sillo sen ekan kerran.. mä haluisin aina vaa uuestaa ja uuestaa Kairoo :-D oikeesti nii upee kaupunki! ja lyön vetoo et Lontoon matkan jälkee tahon sinnekki aina vaa uuestaa <3

pakko tännekki, mut Liam seuras mun ystävää twitteris ♥ ok oon ilone mut iha sairaan kade, en ees kehtaa pyytää sitä laittaa DM'ii Liamil ja pyytää seuraa mua ja toista ystävää. tää on oikeesti epistä, mä teen kaikkeni et Liam huomais mut ja tää laittaa yhe viestin ja that's it - Liam seuraajana.

https://twitter.com/#!/penguiniam

77RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Su 10 Kesä 2012 - 23:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tossa sitä kuvaa niistä mun hiuksista,yritin laittaa tohon kuvan mun vanhoista hiuksista sillee hienosti pienenä viereen ni onnistuin laittaa sen mun toisen silmän päälle enkä saanu pois xD no ei voi mtn.Siis tuolla lyhyellä puolella on mun oma väri ja tuol oikeel olevaa pitkää puolta vaalennetaan viel joku päivä lisää.tuolla otsatukan alla näkyy sit mun vanhaa väriä sillä ns "pitkällä puolella" ja se kuuluuki näkyy sielt.Ja tos vieres vanha ylikasvanut hiusmalli..

Yritin ottaa jotain julkasukelposta kuvaa puol tuntii mutta tostaki tuli vähä tommone pelottava xD hyi että onnistuin yhes vaihees ottamaan hienosti heilahtaneen kuvan jos näytti et mulla olis 4 silmää xd

ps. kuva otettu kännykällä et laatu on huono ja en oo jaksanu tänää meikata ni tää ny on tälläne naturally look

78RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 0:25

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon vähä kivat noi sun hiukset! Sopii sulle tosi hyvin :-)

Mulla on tänää eka laulutunti! Mua jännittää iha älyttömästi...
Ja sit eile katottii iskän kaa jalkapalloo ja katottii netistä että millo on ne jalkapallon mm-kisat ja missä ne on. Ne on vuonna 2014 ja BRASILIASSA. Mä hihkuin ja hypin ja sanoin äitille ja iskälle, et vähä nyt ois hyvä mahollisuus lähtee sinne meidän sukulaisen luo ja samalla mä voisin käydä iskän kaa kattoo jalkapalloo ja bongaa nuoria komeita pelaajia matkalaukkuu mukaa Wink JA parasta tässä on se, että porukat ei sanonu suoraan kyllä, mutta ei myöskään kieltäny, etteikö me voitais lähtee! Nyt pitää vaa olla kiltisti ja toivoo parasta :-))

79RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 0:59

vilqu

vilqu

jonskauu oi vitsin siistiä jos lähettee Brasiliaan!! Ja onnea laulutunneille!! Smile
Louizz noi sun hiukset on hienot ja sopii sulle:D

80RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 4:36

Mileaz

Mileaz

Stypay vähä jännä, ehkä se sun käyttämä ei sit ollu mitää kauhee laadukasta? o: tiuuu mäki haluisin käydä jossai Afrikassa, mut oonki sit ainoo meiä perheest joka sinne haluu :--( Paitsi äiti haluu Safarille, mut en kyl tiiä onks se Afrikassa?
Vähä hyvä tuuri sun kaverilla kyllä, mitä se sit kirjotti siihen?
Louizz tosi kivat hiukset, noi sopii sulle oikeesti! (:

Mulle on tullu mandariiniaddiktio, äiti toi vissii eile 12 mandariinia nii jäljellä on enää yks, eikä kukaa muu oo saanu syötyä niitä ku vaa mä :---D ei voi mitään.

81RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 4:45

vilqu

vilqu

Hehe rupesil äsken keittää peruinoita tulin siks aikaa koneelle ku ne valmistuu sit sisko tuli kotiin ja tajusin et seki tarttis ehkä syödä niitä mut keitin vaan kaks.. No onneks se oli käyny subilla ja sillä oli sitä jäljellä vaiks kai 15 vuotias osaa ittestään huolehtia ja tehä ite ruokansa Very Happy Mun ruoka on kohta valmis mut silti syön täällä vaan leipää ja kaikkee muuta, perus Smile Syön muuten niitten perunoiden kanssa sellasia tosi hyviä possu vartaita on ihan sika hyviä ku söin niitä kans eilen Smile

82RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 6:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz noi sun hiusset on tosi kivat!Smile
jonskauu vähä siistii jos lähtisitte!! mulle vois tuua yhen hottiksen sieltä?Wink ja ootan innolla et saan kuulla mite sun laulutuntis meni!Smile
Mileaz jep :s ostin sen kyl iha kampaajalt suoraa:D mut oon kelannu, et ku en tee värinpoistoo eka vaa laitan suoraa päähä, nii seki saattaa vaikuttaa ja se, että mul on suht vaaleet hiukset:D mä oon joskus katellu jotai noit Safarijuttui, ne on jossai aikalail Etelä-Afrikas kai? ja "@Real_Liam_Payne Liam I love you, you made my day Smile Come to Finland we need you here!! xxxx" mutta vasta ku Liam oli seurannu, että en tiiä mite se sen sitte teki :s ei se enne seuraust ollu sittenkää kirjottanu mitää.. mut mul on epäilys mite se sai Liamin seuraa;D ja se lupas laittaa DM'il mun ja toise ystävän nimet Liamil et jos se seurais meitä, mut en iha usko että seurais:s

kävin äskö paikallisella kirpparilla ja löysin 2e forever21'n upeen punasen kesämekon jossa on pienii violettei rusettei - oikeesti iha upee löytö!!

83RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 6:43

nealoves1D

nealoves1D

oon nyt tääl riparilla ja tää paikka on just jees ! Tää on tämmöne Kansanopisto punkaharjul Very Happy nää leiriläiset on perseestä mut isoset just jeeees c:

84RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 6:48

Mileaz

Mileaz

Stypay niijoo, totta:D ah ku pääsis kattoo Safarille norsuja ja kirahveja ja kaikkia siistejä eläimiä, haluisin nähhä mangustin! Mut voiha se vaikka alkaa seuraa, ken tietää mut barbie ei(:
Musta oli aika creepyy nähhä susta heti unta ku nään minkä näköne oot :D meinaa näin viime yönä sellast mis olit osallisena:D

85RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 7:22

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz MITÄÄÄ toi oli tosi pelottavaa! mä nään tosi harvoi mistää mun tutuist unta, ainoo joka on ollu tunnistettavis on ollu mun paras ystävä:DD mitä siinä unes tapahtu:o ja tuitui mangustit:3 Very Happy
Nea piä hauskaa! mä en tienny et meet riparil ):

86RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 7:39

_Blistex_

_Blistex_

Louizz: Kivat hiukset, ne sopii sulle just hyvin (::

jonskauu: Onnea laulutunnilles C: Ja mulle kans joku komee jätkä sieltä, jos sinne Brasiliaan meette (;

87RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 7:45

Mileaz

Mileaz

Sty en mäkää koskaa nää kenestäkää tollasest unta, mut sä olit poikkeustapaus:D Sit ku sanoin mun veljelle tänää et miks mun unee tunkeutu sellane jolle oon jutellu netissä nii se vaa tokas siihe "ooks kuullu sellasta että ihmine näkee unta sellasesta henkilöstä joka ajatteli sua enne ku kävi nukkumaa", HAHA :D

Mut siis se uni oli aika random oikeesti, kävelin sellasessa metikössä joka tuntu olevan miljoona kilometrii pitkä, sit sä juokset sieltä jostain metsän uumenista kartta kädessä ja pysähyt siihe mun vieree ja osotat sitä karttaa ja kysyt jotai "mis tää on?". Sit osotan sillai et tuolla ja sit lähet sinne ja mä jatkan kävelemistä, mun kaveri soittaa mulle ja sit juttelen sen kanssa jonku aikaa. Ku lopetan puhelun nuu sit juokset taas sieltä metästä ja kysyt samaa ku äsken :DDDDDDDDDDDD Jatku se uni viel vissii mutten ainakaa muista enempää :c Mut ku heräsin olin sillai mitä hittoa nyt hessu :D

88RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 8:48

jonskauu

jonskauu

Mun ensimmäinen laulutunti meni iha kivasti. Ei oikee viel muuta tehty, kun juteltii vaa kaikesta laulamiseen yms liittyvästä ja sitte harjoteltii vähäse jotai hengitys juttuja. Se mun laulunopettaja sano, että oon onnekas kun harrastan liikuntaa, koska sen ansiosta mun jotkut hengityslihaksetki tai tommoset on pysyny hyvässä kunnossa, niin mun ei tarvii alottaa tavallaan ihan alusta. Ja todellakin saan olla onnekas, koska jos joutuisin alkaa harjotella jotai tollasia juttuja vielä niin mä en kerkeis oikeestaa ollenkaa harjotella sitä laulamista, koska mulla on muutenkin puolet vähemmän tunteja kun normaalisti. Mut meni ihan hyvin ja seuraavan kerran torstaina sit :-)

Vähä tänää oli pelottavaa, kun mä menin suoraa noilta tunneilta jäähalille treenaa. Mä kävelen yleensä sinne sellasta ihme metsäpolkuu pitkin ku pääsen nopeemmin ja en tienny et kukaa muu käyttää sitä Very Happy jossai puolessa välissä tajusin, et mun takana kävelee joku vanha mies ja et se on kävelly koko matkan keskustasta tähä asti mun perässä. Sit käännyin sinne polulle ja se seuras vieläkii. Olin iha paniikissa ja kukaa ei ees vastannu puhelimee ja olin varma että mä kuolen tälle matkalle vielä! Sit se pääovi oli lukossa, niin mun piti kiertää takakautta sisälle ja se mies ootti siellä takaovella ja sit tajusin et se huoltaa sitä jäätä siel hallilla XDDD vähä hävetti, koska varmaa seki ihmetelly et miks käännyin kattoo taakseni joka viiden sekunnin välein.

89RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 10:01

_Blistex_

_Blistex_

^^ Noni, hyvä ku meni toi laulutunti hyvin ja ihan kivaakin taisi olla? (:
Ymmärrän miks olit paniikissa, mä olisin varmaan tossa kohtaa jo alkanu juoksemaan. :DD Onneks se oliki vaan jään huoltaja ni ettei sit ollu mikään pedari :O

90RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 11:26

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, hyvä et se meni kivasti se laulutunti ! Ja joo no oisin mäki ollu iha paniikis ;o

Meil oli äske iltahartaus ni yks isos jätkä kerto meille et mite se tutustu sen parhaasee ystävää ja et se on sille tosi tärkee ja näi ja sitte lopuks se sano et "nii siis se on toi Eetu joka on tääl isosena myös" sitte kaikki käänty kattoo sitä eetuu ni se vaa katteli maaha ja mu kaveri katto wt se ois itkeny. Sitte se hartaude jälkee ne heitti ylä femmat ja halas sit mä ja mun paras kaveri oltii sillee "aaaaw c:"

91RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 11:32

bO0m

bO0m

jonskauu vitsi ois kiinnostavaa käydä laulutunnilla! Mut en ikinä uskaltais xD
Ja nauroin tolle sun tarinalle koska itte oon ihan samanlaine! :DD Oisin tossa tilanteessaki ollu täysin paniikissa ja ajatellu just tollee et mä kuolen tänne .. :DD Hihi onneks selvisit säikähdyksel ;DD

Nea parasta riparii sulle!! (: Varmaa ne muutki osottautuu lopulta tosi mukaviks? (;
//ja awwww vähä söpöt ne x)<3

(ALLE 4h LÄHTÖÖN D:)

92RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 11:43

_Blistex_

_Blistex_

Nea: aww, ku söpöi noi pojat ♥ C: Ja pidä hauskaa siellä!! (:

bO0m: Nyt aloin jännittää sun puolesta O: Mut pidä hauska reissu ja tuu ehjänä takas, me ootetaan sua sit täällä ♥

93RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 11:48

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, kivaa matkaa sulle ! Pidä hauskaa ja bongaa söpöi jätkii (; & kiitti c: ja joono on nää osa iha jees mut osa sitte taas keittää yli heti ku ne avaa suun ja loppuja en tunne XD

_Blistex_,, juu koitan kunha tulisin toimee näiden muiden kaa Very Happy päätettii mun parhaan ystävän kaa et tutustutaa meijä isosii ja hengataa tääl niide kaa :Very Happy

94RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 11:52

_Blistex_

_Blistex_

Nea, hyvä suunnitelma meinaa mitä järkee on olla niiden kans kenen kaa ei tuu toimeen? :DD

95RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 11:55

Mileaz

Mileaz

jonskauu haha mulla oli tollane vähä samantapane tilanne talvella lenkillä, olin iha hädissäni ku olin lähteny kävelee jonneki huitsin nevadaa eikä asutusta ollu oikee siin lähellä :--D
Nea eikä vähä jotenki herttasen kuulosta tollane pojilta, ei uskois että ne käyttäytyis tollailla toisiaa kohtaa ♥ Hyvää riparii sulle!
Niin ja bO0mille hyvää matkaa, pidä hauskaa ja rentoudu, kerrot sit kyl kaiken ku tuut !

96RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 12:10

jonskauu

jonskauu

bO0m Hyvää matkaa! Tiiätkös, että sä voisit ottaa itestäs esim. kädestä kuvan ennen matkaa ja sit matkan jälkee, ois kiva nähä et kui paljon oot ruskettunu Wink

97RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 13:51

vilqu

vilqu

bO0m, Hyvää matkaa!! Mua vähän jännittää sun puolest.. Smile
jonskauu, hyvä et tunti meni hyvin ja ihan hyvä sun puolesta et se oli joku hallihyyppä eikä pedo Smile Oisin mäki menny paniikkiin, varsinkin tollasessa paikkaa .. :/

Kerron huomenna meijän tän päivän hese reissusta joka oli aika mahtava, mut ku en nyt jaksa alkaa sepustaa Smile

98RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ma 11 Kesä 2012 - 16:24

Sarqai

Haha Vilkku selitän puolestas

AUTOCORRECT on mun bestis

Elijuu mentiin hesee ja tilattii hampurilaisateria, juustoateria , sipulirenkaatja kaks kerrosateriaa. Juustoateriaan mul oli kuponki ja se myyjä unohti eka merkata sen kuittii, sit se makso ne takas siihe pankkikortil ja maksettii uudestaa se HALVEMPI maksu, no ku oltii menos autolpäin ne pussukat kädes huomattiin et katos, ne sipulirenkaat puuttu. Mentiin hakee ne ja sit saatii hyvitykseks pehmikset. Tultii kotii ja huomattiin et renkaitte majoneesit puuttu:D Oli siin naurus pidättelemist:D

99RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 12 Kesä 2012 - 0:43

vilqu

vilqu

Joo meillä oli hauskaa! Naurettiin muutenkin vähän kaikelle ku syötiin vihdoin:) Mut onneks meillä oli kiltti myyjä joka sit tarjos pehmikset Smile

Saatiin tietää tänää yläasteen luokka!! Mun luokalla on mun bestis ja yks hyvän näkönen poika Very Happy Ja siihen loppuki sen luokan hehkutukset.. Sit meijän luokalla on roppakaupalla ärsyttäviä ihmisiä.. tai siis kaikki nimet jotka tien paitsi noi kaks on ärsyttäviä.. Toivottavasti sit ne ketä en tunne ois kivoja! Enkä päässy mun kahen toisen kaverin kaa samalle luokalle Sad mt niitten kaa sit ollaan välkillä ja aina ku mahollista ni muuten Very Happy Ja mun luokanvalvoja on ainski siskon mukaan hirvee.. :/

100RANDOM vol 10 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 10 Ti 12 Kesä 2012 - 5:11

Mileaz

Mileaz

Muistan kutosen kevääl ku saatii tietää yläaste luokat. Kukaa mun kaveri ei päässy samalle luokalle ja kaikki aivottomat idiootit mun ala-asteluokalta tuli samaa. Aattelin et vissii vähä surkee luokka ja sitähä se oliki, onneks mun ei tarvii enää kestää niitä.

Tänää joku ihme kerjäläine haukku mua huoraks kaupungilla ku kävelin vaa sen ohi vaik se yritti kovast jutella mulle.
Ostin sellasen kivan hellepaidan ja topin GinaTricosta ja sit löysin Kaunottaren ja Hirviön alle kympillä Anttilasta nii ostin iha kikseissä sen sieltä sitten. Katoin sen äske ku en voi oikee tän jalan kanssa liikkua nyt.

Pikkusen mua kyl pelottaa ku mulla on menny tunto melkee kokonaa jalasta polvesta alaspäi, kyl mä pystyn kävelee ja sillei mut en vaa tunne sillä mitää s:

// Ainii, kohta lähetää kuvauttaa tää polvi terveyskeskuksee, toivottavasti ei oikeesti oo mitään!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa