Viestien lukumäärä : 1976 Join date : 30.01.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Vantaa
Louizz,, joono täälä päi on aika paljonki kalliimpaa ;o meijän tallil irtotunti maksaa 38 euroo xd ja kaikkial muuallaki täs lähel on aika saman hintasta. Paitsi sitte Kirkkonummen Palmun Ratsutallil on 25 euroo ni se on varmaa halvin mitä löytyy ;d suurinosa kuitenki yli 30
Vilkku,, saat sitte kertoo et mitä se tykkää ypäjäst && noist paidoista en yhtää tiijä ;d sinises on kivempi kuva, mut valkone on must kivempi väri xd ehkä silti kallistuis toho sinisee (:
jamuutes Sara,, noi lukotukset on jo aika kaua aikaa sitte siirretty (: eli nykyäänhä me lukotellaa noita sillee "sopivissa väleissä" ja ei haittaa jos venyy 200 viestii (:
Viestien lukumäärä : 2843 Join date : 03.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Turun seutu
Nea juu voin kysyy jos nään sitä... Ku se nyt menee sinne ypäjälle ni ei käy enää talilla samalla tavalla ku ennen, mut voinkysyy jos nään (: Louizz kyll se antaa!! Sanot et se vilqu se Harry rakastaja pyytää (:
Eli sininen sai enemmän kannatusta.. OKei (: VIELÄKIN SAA LAITTAA MIELIPITEENSÄ!!!
Viestien lukumäärä : 324 Join date : 28.06.2012 Ikä : 29 Paikkakunta : Rauma
Mä tulin puoltamaan sitä valkosta paitaa, koska pojilla on niin ihanat hymyt siinä... se sommittelu on kyllä siin valkosessa niin tavanomainen, et se sininen on tavallaan visuaalisest hienompi (paitsi et se valkonen on värinä kivempi) ..et en osais päättää mut sanon valkosen ku se ei oo saanu kannatusta:)
iskä laitto mulle estot koneelle etten pääse mun omalle käyttäjälle :DDDDDD ja tää vaan siks että menin suutuspäissäni siskon simsperheelle (sil oli se auki) ja laitoin sen koko pihan täytee vettä XDDD siis sellasel lammikkojutul. TOTALLY WORTH IT! hahahaha
Viestien lukumäärä : 2843 Join date : 03.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Turun seutu
Sininen 3 - Valkonen 2 EDELLEEN SAA ÄÄNESTÄÄ!! Ja muute kattokaa noista linkeistä ni menkää sinne missä on ne kaikki t-paidat et sanokaa kumpi noista kahesta ja sit jos siellä on teiän mielestä joku vielä kivempi!!
Mileaz, kiitti sain kyllä naurut sun kommentista Stypay hahaa, oppiihan ainaski ettei kannata jättää simii auki (: Louizz, okei hyvä!! Sitä odotellessa
Viestien lukumäärä : 1844 Join date : 05.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
vilkku:
Toi yläaste alko multa aika hyvin,paitsi mä kyllä sähläsinki aika prutkasti(en jaksa ees selittää). Mun luokassa on 4 tyttöö jotka tunnen tanssista 1 puolituttu poika ja muut vieraita tyyppei (eikä ketään mun vanhalta luokalta meit on nyt 10 tyttöä ja 9 poikaa) mun lv oli mun mielestä iha ok ja luokka iha ok.Luokassa en tosin löytäny omaa paikkaani vielä joten pyörin noitte poikien kaa,kahessa eri mun luokan tyttöjen kaveriporukassa,mulle ennestään tuttujen kasejen(ja joittenki ysejenki ja yhen lukiolaisen)kaa,mun kaveripoikien kaa (vanhasta luokasta) ja mun tanssikavereiden kaa(joista osa on eri luokalla ja osa vanhempii).Enkä kyllä ollut ujo,puhuin iha täysin vieraitten,vanhempien poikienki kaa ja periaatteessa iha kaikkien yhenki ohi vaa kävelin ja se sano et "Jaa nää uudet seiskat on näköjään mua pitempii" (tarkotti mua xd) ,sit mä vaa et "jaa kui vanha sä sit oot" sit se "mä oon ysillä..." Mun luokkaan btw ei tullu kauheen komeita poikia(muutaku yks) mut kyllä ne varmaa joskus kasvaa ja rupee näyttää vanhemmilta Mun kaveripoika btw joutu poikaluokkaan yhyy.
Mä sain maailman parhaan idean!! Mä lähen huomenna siis kavereitten kans Jurassic Rockiin ja siellähä esiintyy lauantaina Tinie Tempah ja se esiintyy kans siellä olympialaisten päättäjäisissä tai en tiiä esiintyykö se siellä mut sinne se on ainaki menossa ton keikan jälkee. No minähän viisaana tyttönä keksin et meen juttelee sille ja käsken sen sanoo 1D'n pojille terveisiä Suomesta! HAHaha okei toi kuullostaa paremmalta mun päässä.. sit toinen idea mulla oli Tinien varalle et meen laulaa sille, sit se vois suositella mua johonki levytysyhtiöö ja musta tulis kuuluisa! HEhhehe mitä mieltä ootte mun ideoista?
Mua harmittaa kyllä ihan suunnattomasti kun en nää lauantaina Brasilian jalkapallopeliä! Miettikää ne taistelee kultamitalista ja mä en oo kannustamassa niitä ( no pitää laittaa se peli nauhalle! Te jotka vaan pystytte & haluutte nii kattokaa se peli ja kannustakaa ne voittoon mun puolesta! Toivottavasti ne muute voittaakin Meksikon 100-0 että voin sit olla ilonen kun Brasilia voittais ensimmäisen olympiakullan jalkapallosta :-)
Viestien lukumäärä : 1273 Join date : 20.12.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
jonskauu sä niin sanot sille et kertoo pojillle terkkui suomesta !! (:
päivän hyvä työ tehty, joku tyyppi alko aukoo päätään facebookissa yhelle pienelle hevosenhoitajalle jolla on silmälasit et kui nololta se näyttää. mulla palo käämit koska mun mielestä on maailman typerintä jonkun tommosen takii alkaa kiusaa nii pistin tälle tyypille jauhot suuhun ja nyt on maailman paras fiilis. sain varmaan siitä vihollisen eliniäksi mutta haters gonna hate eikä kaduta yhtään ! ahahahahha ja tää päänaukoja on siis kuukauden päästä 14, meinasin kuolla nauruun kun se alko selittää kui vanha se on. ja moi päänaukoja jos satut lukee tän nii voi kyllä, on pakko levittää tän illan parasta juttua eteenpäin :'D
Viestien lukumäärä : 1976 Join date : 30.01.2012 Ikä : 26 Paikkakunta : Vantaa
jonskauu,, joojoo kyllä varmanameet sanoo et sanoopojille terveisii suomesta ! Ja toteuta ihmees sun toinenkiideas jos silt tuntuu (;
Peetu,, haha joo toi fiilis on ihana ! mut hajosin kyl pahemman kerran ku kuvittelin jonku olevinaa nii coolin 14v selittämäs sulle kui vanha se on :'Dd ja taisin naurahtaakans tos "ja moi päänaukoja jos satut lukee tän" XDXD mutjoo pakko myöntää kans et oot ihan mielettömän reilu ! Ku jaksat puollustaa noit pienempii joille just esim tullaa aukoopäätä yms. Suurint osaa ei ois kiinnostanu ollenkaa. Ainaki sen perusteel millasen kuvan oon tääl sust saanu nii vaikutat iha supertyypiltä ! (ps. Muut älkää huoliko, ootte te jokaine muuki ihania c:)
Peetu voin vaa kuvitella sen 14 vuotiaan ajatuksen saati sen kenelle se auko päätään ku sä kilttinä, kultaisena enkelinä menit väliin ja se on nyt sulle velkaa koko loppu elämänsä!! No ei ihan, mut hyvän työn teit ja voit olla ilonen niinku ton viestis mukaan ootki (: Niinku Nea sano, moni ei ois ryhtyny.. (:
Viestien lukumäärä : 1844 Join date : 05.02.2012 Ikä : 25 Paikkakunta : Etelä-Pohjanmaa
Peetu; Vähänkö hyvä vilqu ; toi kuva on sellane ihme kortti joka tuli glitter lehestä joskus ku ostin sen.Niit oli Louiksest,Harryst ja kaikist rändöm julkkiksist ni en jaksa nyt ruveta ettii
Viestien lukumäärä : 1273 Join date : 20.12.2011 Ikä : 28 Paikkakunta : Espoo
ihanat kengät Louizz (:
voi kiitos nea ja vilkku ! mä yritän olla mahdollisimman kiva tyyppi kaikille, elämä on nii paljon helpompaa kun ei tarvii olla nyrkit pystyssä ja naama rutussa koko aikaa (:
hahahahaha päänaukoja yritti tulla tänää aukoo päätään mulle ja tänään se yritti olla ovela ja lähestyy mua englanniks ja kun vastasin sille näin "Your linguistic skills indicate that your level of education is extremely low" nii sen jälkee meni pää kiinni !! ja kaikki jotka ei tienny, oon kakskielinen suomi-englanti nii sen takii sain vielä paremmat naurut tosta kun se tulee sönkkää mulle jotai epämääräsii lauseita kui akword (yritti vissii sanoo awkward eli nolo) mä oon (: hahahahhaha tää on jo melkee parempaa ku tosi teevee !!