One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #13

+11
_Blistex_
Veeranen
Peetu
jonskauu
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
zehe
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 8]

1Random #13 - Sivu 2 Empty Random #13 Ke 8 Elo 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä kohta 200.. Jatketaan tänne (:

26Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Pe 10 Elo 2012 - 21:50

Peetu

Peetu

Veeranen jep (;

okei oon väsyny mutta meinasin kuolla nauruun:

Random #13 - Sivu 2 N4aazn

toi on Olen sitä ja etsin tätä - topasta :D ihania noi tommoset mainokset täällä missä käy ihan pikkulapsiakin ja jos ne avaa tollasen linkin niin huhhuh... ite en uskaltanu avata kun en välttis haluu nähä mitä sieltä ilmestyy :'D

27Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Pe 10 Elo 2012 - 23:35

Veeranen

Veeranen

mun ilme ku luin tonxd nauran Very Happy:d

jes jes, mul on ekas jaksos musiikkii ja historiaa♥️c: ainaki pitäs :d

28Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 4:11

nealoves1D

nealoves1D

^^^^ ei oo todellista :'DDddd oonko väsyny vai mitä on käyny ku nauran tääl tolle iha katketaksee XDXD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

29Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 6:34

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oli eile vähä keskustelua mun tulevaisuudesta Very Happy mun on pakko mennä lukioon xd
Jotain puhuttiin ni sit sanoin et " taideaineet vaikuttaa vissii tosi paljo siihe pääseekö amiksee vai ei,tosin mä varmaa pääsisin sinne aika helposti muutenki" ni iskä sano et no " Sun ei missään nimessä kannata mennä amiksee,et valitettavasti sun älyllä on lähes pakko mennä lukioon" sit mä sanoin et "en mä oo ikinä muuta ajatellukkaa muutaku et lukioon kai on mentävä" sit äiti sano et "joo kyllä sitä töissä kerkee olla vaikka kävis koulua kui paljo" sit iskä et "ja ei niihi yliopistoihi kai pääse jossei oo käyny lukiota" (missä vaihees oon sanonu et olisin menossa yliopistoon xD) sit mä sanoin ett"en mä kyl tie meenks mä yliopistoo vai mihi ja emmä lukiota käy jos mä sillo tiiän mitä mä haluun tehä työkseni ja siihe ei tarvi käydä lukiota" sit äiti väitti et mun kannattais lukee opettajaks ja iskä väitti et tuomariks(siis oikeus tuomariks Very Happy) ja mä en väittäny mitään muutaku etten opettajaks kyllä varmana rupee.Toi tuomari voiski olla iha kiva ammatti,ja siitä saa paljo rahaa xD mut emmä tie en mä aattele asioita nii pitkälle,mun ei tarvi viel ees tietää meenksmä mihin yläasteen jälkee

30Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 6:57

zehe

zehe

Louizz mun on ihan pakko tulla kertomaan et ajattelin vielä vuosi sitte ku alotin lukion ettei musta koskaan tuu opettajaa!

Viime keväänä nyt sitten sain idean, ku olin jo istunut muutamat ruotsin kurssit ja todennu, että hiukanko ne kaks tiettyy ruotsin opea meijän koulussa on kivoja ja päteviä (+ innostuin sillon tosi paljon ruotsista, vaikka vihasin sitä yläasteella) ja kaikki tykkää niitten tunneista ja nekin selvästi tykkää työstään, että mäpä haluun olla samanlainen ja haen opettajainkoulutuslaitokseen (sehän on siis osa yliopistoa)... Ongelma vaan on se, että ainakin nyt näyttää siltä, etten oo tarpeeks hyvä et pääsisin minkäänlaiseen yliopistoon sisään, ellen nyt petraa oikeen kunnolla.. (mahdotonta koska oon surkee enkussa ja ruotsikin vaikeutuu reipasta tahtii, vaikka oon siinä pärjänny vielä hyvin) niin mun on nyt sitten pakko kehittää ittelleni suunnitelma, joka ei oo niin mun mieleen, mutta johonkin sitä ois päästävä lukion jälkeen. Jos ammattikorkeeseen pääsen niin oon tosi ylpee ittestäni.. se olis sitte liiketalous ku menisin opiskelee.. Se mikä mua täs nyt hirvittää on, että pelkään etten jaksa tehä tarpeeksi töitä, enkä pääse mihinkään korkeammalle opiskelemaan ja hukkaan nää 3 vuotta ja sitten joudunkin menee amikseen kun en pääse ammattikorkeeseen... noh, nyt täytyy skarpata ettei niin käy... miten tää taas liittyi aiheeseen??? onneks tää on random topa(:

31Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 7:04

Mileaz

Mileaz

Louizz Amikseen ku haetaan niin ysiluokan välitokarista katotaan kolme parasta taideainetta ja niiden keskiarvo lasketaan yhteen. Mut ite suosittelen lämpimästi lukioo jos sinne on sulla yhtään mahollisuuksia :D Mut eihän sulla tässä vielä mikään kiire oo ees päättää minne menet yläasteen jälkeen!

Mut meikäläisen unelma on päästä lukion jälkee opettajakorkeeseen luokanopettajaks opiskelemaan:)

Mä näin pitkästä aikaa sitä mun kaveria tänää mistä puhuin sillo angstaustopassa. Käytii koiriemme kanssa 2 tunnin lenkillä (ylläri) ja juteltii niitä näitä, ihan kiva sitä oli sinällään nähdä useemman viikon tauon jälkeen mutta ku meiä välit on nii viilenneet ettei juttu oikee luista. Sit ku keskustelu käänty taas sen liikkumisen puolelle nii vihjasin vähän että elämässä on muutaki ku se terveyden seuraaminen ja tollee nii se vaa sano että se on kivaa. Öö. Mitä tohon olis pitäny vastata?
Voiks kaverin kanssa tuntee olonsa kokoaja vaivautuneeks ja jäätäväks.

Mut aaa kuuntelin taas pitkästä aikaa Viva La Vidan meiä poikien vetämänä nii goshhhhhhhhhhhh mä nii kuolen aina tolle Niallerin osuudelle koska ah se on siinä nii innoissaan ja aww naww pusipusi tuitui on toki muutki ihanii mut ah ♥

32Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 7:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mileaz & zehe; haha voi eeeei, mä oon aatellu koko elämäni et rupeen opettajaks vaan jos kaikki muut ammatit maailmassa ei oo mahdollista Very Happy mut voihan munki mieli viel muuttua.Mut tällä hetkellä mua kiinnostais oikis,joko asianajaja tai tuomari.Mut oon 1000000% varma et mun mieli muuttu viel

33Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 9:11

Veeranen

Veeranen

toho opettajajuttuun ni mä haluisin historian opettajaks mut en tiiä sitte, et osaisinko mä tehä niistä tunneista oikeesti kiinnostavia jne, ettei ne ois sellassiii tylsiä joilla kukaa ei kuuntele o.o

34Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 11:42

Peetu

Peetu

hienoo että täällä on porukkaa jota haluu opeiks kun opettajistahan on ihan huutava pula tällä hetkellä ! mä tiedän jo nyt ettei musta missään tapauksessa vois tulla luokan-/aineopettajaa. kesällä sen huomas duunissa just ku joukossa oli lapsii jotka veti aina 110% vaikka ne ei aina ihan osanneetkaan mutta ne lähti yrittää ja ne onnistumiset ! oli nii ihana nähdä kuinka joku osu ekaa kertaa elämässään semmosella oikeella pesismailalla tennispalloon kun pelattiin pesistä. tän lapsen hymy jäi mun mieleen pysyvästi, nii aidosti onnellinen se oli siitä (: sitten joukossa oli semmosia pirpanoita joita kiinnosti urheilu yhtä paljon ku kilo kakkaa niin niitä oli suoraan suomeksi sanottuna kamalaa opettaa. jos sä annoit niille pallon ja sanoit että syötelkää alkuun, nii siitä pysty olee varma että pallo palas takas pussiin ja lapset oli leikkimässä kentän hiekalla ku käänsit selkäs ja menit neuvoo jotakuta muuta. tuli niiku ihan paha fiilis noiden täysiä suorittavien puolesta, kun ei voinu opettaa niitä ite täysii kun piti vahtia että nää lusmuilijat ei katoo paikalta.

romaani tuli, mutta pointti oli siinä että jos musta tulee opettaja / valmentaja nii haluun kyllä semmosen ryhmän jossa porukkaa oikeesti kiinnostaa mitä tehdään.

Mileaz toi sun ja sun kaverin tilanne on hiukan ongelmallinen Surprised mä kyllä edelleen kannatan että otat yhteyttä / pyydät sun vanhempii ottaa yhteyttä sun kaverin porukoihin. tommoset pakkoliikkuahyioonläski ajatukset pitää saada pois ennen kun niistä kehittyy joku todella vakava sairaus !

35Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 12:56

Veeranen

Veeranen

oon kuunnellu tän illan kaikkii biisei mitä oon pari vuot sitte rakastanu♥️ (':
tyylii jotain hsm ja jonas brothers Very Happy

https://www.youtube.com/watch?v=nmJl1HqSAJ8&feature=fvwrel

https://www.youtube.com/watch?v=a_cXhBy78T4

36Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 La 11 Elo 2012 - 23:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen ; miks ihmeessä mä oon rakastanu just noita samoja biisejä pari vuotta sit? ja mulla kyllä oli sillo jotai Hannah Montanaaki joukos mut just tollasta Very Happy

37Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 1:24

nealoves1D

nealoves1D

voieeeei (': nytte tuli mieee omatki hsm ajat c; itekki oon fanittanu hsm'äää iha täysil siit asti ku se eka tuli ja lopetin ton fanituksen tyylii joskus pari vuotta sitte ja sitte oli hetki ku en kuunnelllu noit biiseikää yhtää mut nykyää löytyy soittolistoilt noitaki yllättävän paljon ! Nois biiseis on ihanii sanoja ja niide biisie tarkotukset saa mulle ainaki ihanii fiiliksii c: esim jos on fiilis et kaikki kaatuu niskaa ja ei jaksa enää ni laittaa Bet On It soimaa ni fiilikset nousee aika paljo, ku ajattelee senki biisin sanoi. Ja onha tuol mooooonta muutaki tosi ihanaa biisii c;

38Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 1:41

Mileaz

Mileaz

Peetu kirjoitti:
Mileaz toi sun ja sun kaverin tilanne on hiukan ongelmallinen :o mä kyllä edelleen kannatan että otat yhteyttä / pyydät sun vanhempii ottaa yhteyttä sun kaverin porukoihin. tommoset pakkoliikkuahyioonläski ajatukset pitää saada pois ennen kun niistä kehittyy joku todella vakava sairaus !

Niihän sitä varmaa pitäis, mutta mä vähä pelkää ettei sen vanhemmat kauheesti ymmärrä sen ongelman päälle koska ne on molemmat itekin sellasia hirveitä terveysintoilijoita ja ne on molemmat lähes yhtä laihoja ku se mun kaveri. Voihan se tietty olla että ku kyseessä on oma lapsi nii sitten sitä suhtautuu jotenki eri tavalla ja ymmärtää ettei toi oo ihan tervettä mutta silti epäilen ettei ne tajuais :d

39Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 2:00

nealoves1D

nealoves1D

^^ munki mielest vois olla iha hyvä jos yrittäisit puhuu sen vanhemmille. Vaik se voi olla hankalaa, ni ainaki oisit sitte yrittäny. Toi on kyl sillee aika hankala tilanne muutenki, koska sun kaveris ei ilmeisesti ite oo halukas "auttaa" itteää .. :d mutjoo jos se alkaa ajattelee sillee "oon läski, pitää laihuttaa" ni sun kannattaa vaa nauraa ja sanoo et "hei mitennii sä oot läski ? mist sä ny tollast revit ? ja sitäpaitsi ketä ees kiinnostais ?" yms.

Ja nytte ku tuli täst puhe ni kattokaa ihmees kaikki tää ! Tos puhuu yks ex-anorektikko siitä mite anoreksiaa kannattais suhtautuu yms c: muutti ainaki mun käsitystä aika paljo ;o saattaa kans auttaa jos teil on kavereita joil on joku anoreksian tyyline ni suhtautuu siihe sil taval et se auttais teijän kaverii (:

40Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 2:40

Veeranen

Veeranen

louizz mulki oli Very Happy:

mul alkaa huomen koulu ysilt, ja en voi kattoo sitä olympialaiste juhlaa D: oon tääl sillai "noooooo" D:

41Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 4:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen ; Mä jo pelkäsin että mä oon ainut joka ei tuu näkee sitä! D: mut mulla alkaa koulu jo kasilt ja bussi lähtee 7.20 (joten on herättävä 6.20) joten oon 100% varma etten saa kattoo tota D: Noh katon sen sit huomenna koulun jälkee netistä

42Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 4:31

Veeranen

Veeranen

^^ nii munki pitää varmaa tehä, ku mun on pakko mennä aikasin nukkuu et jaksan nousta aamul D:

43Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 4:41

nealoves1D

nealoves1D

mul ei onneks oo huomen kouluu Very Happy

Sain muute äidin jo lämpee taas enemmä sille ypäjälle ! Se vaa sano mul äskö et "mä mietin et kannattaiskohan sun mennä johonki valmennuskurssille ku seki varmaa vois auttaa siin ypäjälle pääsemises" ja sitte juteltii tos hetki. Elisiis meen näil näkymi joulun jälkee estevalmennuksee ja tost päätellen porukat ei ainakaa viel oo hylänny ypäjäkää vaik ei nekyl viel oo iha täysi lämmenny xd

//tulkaaha chattii c:

44Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 5:39

jonskauu

jonskauu

Oli tosi kivaa Jurassic Rocissa vaikka sattuki kaikkee tyhmää! Perjantai meni vielä tosi hyvin mut lauantai ei todellakaan..

Miettikää et nukuin pe-la välisenä yönä 3tuntii ja sit vaa jatkaa juhlimista joten mä olin jo vissii viiden jälkee lauantai iltapäivänä iha sammumispisteessä (anteeks pikkuset, älkää ottaka mallia :-D). Sit mä hävitin mun kaverit ja harhailin siellä yksi ja koitin soittaa niille mut en saanu ketää kii.. Olin varmaa 1,5 tuntii yksin siellä ettii mun kavereita ja arvatkaa vaa kui paniikissa mä olin!

Löysin sit kaverit, mut sitte yks mies rikko kaljapullonsa ja se lasi mikä sen kätee jäi nii se heitti sen pois ja se osu suoraa mun silmäkulmaa.. noo eihä siinä mä lähin paikattavaks sinne jonnekkii ensiapu pisteelle! Sitte mulle soitti yks kaveri ja se kerto huonoja uutisia ja eiköhä mulle tullu kauhee itkukohtaus siellä ja olin jo valmiina lähössä kotiin. Kaverit kuitenki jutteli mun kanssa ja sovittii et pidetää nyt hauskaa kun siellä ollaanki ja mietitää niitä huonoja juttuja myöhemmin. En tiiä miten loppuilta on sit menny koska en muista yhtää mitää mut ainaki oon iha mustelmilla ja naarmuilla ja muutamaa puhelinnumeroa rikkaampana että on mulla varmaa iha hauskaa ollu.

Mut tärkeintä on et oon nyt tässä taas kokemusta rikkaampana ja toivottavasti myös vähän viisaampana ja että oon hengissä! Pitää kyllä tänää vähä selvitellä juttuja ja siitä ei tuu mukavaa mut eiköhän kaikki järjesty Smile Ehdoton lemppari oli kyllä Tinie Tempah ja oikeesti miettikää olin iha eturivissä ja aaaahh ♥️ Hassuu et äske se oli mun silmien eessä ilmielävänä ja kohta se on telkkarissa :-D

45Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 6:47

_Blistex_

_Blistex_

mulla alkaa kans huomen koulu mut aion kuiteskin kattoo olympialaisten päättäjäiset, kesti se kuinka kauan tahansa :DD Joo, tiiän ettei oo mitään kaikkein fiksuinta koska kuiteskin, itteni tuntien, oon ku mikäkin zombi koulussa. tarvii varmaa ottaa tulitikkui huomen mukaan, ni saan silmät pysymään auki.. :'DD

46Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 7:59

Evee

Evee

Mullaki alkaa huomen koulu enkä viitti kattoo niit päättäjäisii ku en sit pääse aamulla sängyst ylös. Mut laitan nauhalle ja katon sit varmaan koulun jälkeen.

47Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 8:30

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

HAHAHAHAHAHAHA mulla alkaa koulu tiistaina <3<3 ok sori ei saa nauraa teille. mä ainaki katon kokonaa ton seremonian ja tallennan sen et voin kuolailla ihanii miehii sen jälkeenki :DDD

& hei taas sainki mun käyttäjän takasi.

https://twitter.com/#!/penguiniam

48Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 12:26

_Blistex_

_Blistex_

OMG, sekosin ihan täysin ku pojat tuli sinne ♥-♥ Meen kattoo tota seremoniaa nyt uudestaan, mut oli vaan pakko tul käymään tääl ja kertoo kuinka mun vanhempien korvat meni kivast lukkoon mun kiljumisest ♥

49Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 12:47

nealoves1D

nealoves1D

omfg oikeesti tärisen vieläkiiii ! Vaikee kirjottaa ku kädet sheikkaa tällee ;ool mutjokatapaukses sekoooon ! Pojat oli nii ihanii ja niall osotti siihe kameraa sillee yli sulosesti ja sit zayn laulo täydellisesti ja harry ja louis ja liam ja kaikkee ja nyt oon iha sekasi koska our boys are perfect <3 :3 !!! anteeks oon outo ): MUT AAAAAAH RAKKAUS <3

50Random #13 - Sivu 2 Empty Vs: Random #13 Su 12 Elo 2012 - 13:19

militsii

militsii

Pojat veti kyl ylihyvin ♥ Rupesin itkee ku katoin, koska oon ollu koko kesän melkee käymättä tääl forkal ja sit koko kesän suht epäaktiivine ja huono fani et oon välillä uutisia ym lukiessani ollu ihan pihalla jutuista.. :D Mut nyt ku koulu alko torstaina ja tulee rytmi elämää takas ni enköhä mä löydä taas enemmän aikaa tänne forkallekki ja fanittamisee :D Itkiessäni huomasin et mul on kyl ollu huomaamattani tosi kiva "ikävä" poikii, tai sillee jos ymmärrätte mitä tarkotatte :D Tavallaan ei sitä voi ikäväks sanoo ku ihan hyvin mä oisin mikä päivä tahansa voinu tulla tänne ja jutustella ja katella myöski paljo videoita ja muita pojista ja muuta mut emmätiiä :D

http://dream-it-milla.blogspot.com

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa