Louizz mun on ihan pakko tulla kertomaan et ajattelin vielä vuosi sitte ku alotin lukion ettei musta koskaan tuu opettajaa!
Viime keväänä nyt sitten sain idean, ku olin jo istunut muutamat ruotsin kurssit ja todennu, että hiukanko ne kaks tiettyy ruotsin opea meijän koulussa on kivoja ja päteviä (+ innostuin sillon tosi paljon ruotsista, vaikka vihasin sitä yläasteella) ja kaikki tykkää niitten tunneista ja nekin selvästi tykkää työstään, että mäpä haluun olla samanlainen ja haen opettajainkoulutuslaitokseen (sehän on siis osa yliopistoa)... Ongelma vaan on se, että ainakin nyt näyttää siltä, etten oo tarpeeks hyvä et pääsisin minkäänlaiseen yliopistoon sisään, ellen nyt petraa oikeen kunnolla.. (mahdotonta koska oon surkee enkussa ja ruotsikin vaikeutuu reipasta tahtii, vaikka oon siinä pärjänny vielä hyvin) niin mun on nyt sitten pakko kehittää ittelleni suunnitelma, joka ei oo niin mun mieleen, mutta johonkin sitä ois päästävä lukion jälkeen. Jos ammattikorkeeseen pääsen niin oon tosi ylpee ittestäni.. se olis sitte liiketalous ku menisin opiskelee.. Se mikä mua täs nyt hirvittää on, että pelkään etten jaksa tehä tarpeeksi töitä, enkä pääse mihinkään korkeammalle opiskelemaan ja hukkaan nää 3 vuotta ja sitten joudunkin menee amikseen kun en pääse ammattikorkeeseen... noh, nyt täytyy skarpata ettei niin käy... miten tää taas liittyi aiheeseen??? onneks tää on random topa(: