One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #13

+11
_Blistex_
Veeranen
Peetu
jonskauu
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
zehe
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 8]

1Random #13 - Sivu 7 Empty Random #13 Ke 8 Elo 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä kohta 200.. Jatketaan tänne (:

151Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 10:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu grrh mikä hottis siel ;-) XDDD ahahaha
jonskauu no todellaki kannattaa D: mä olisin menny jo aikaa sitte valittaa jos mulle olis käyny noi ! jos se on ollu lähes kokoajan huollos, nii ei voi olla käyttäjäs vika.

veljen kaverit tulee huome sen 18v synttäreil ja mä en saa kuohuviinii :--( mut alkost oli annettu käyttöohjeet siihe kuohuviiniin! :-DDDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

152Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 10:47

_Blistex_

_Blistex_

Peetu: Ahh, nii guumat vaatteet sul hei ;DD

Tiedättekste et mulla menee pää iha sekasin jos matikas on samaa aikaa sekä kirjaimii että numeroit o.o jotai äksii tänää laskettiin ja mä en tietty osannu mitään:'D sit meil oli yks päivä pikkunen matikantesti niin sain siit 2/10, olkaa musta ylpeitä! xD

153Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 11:17

vilqu

vilqu

Peetu ou cool!!
_Blistex_ juu olaa (:
jonskauu todellaki meet!! ei sun sellasta mukanas tarvii kantaa jos iinä on jottai ongelmii jotka ei johu susta..¨

Huomenna koko päiväks ypäjän hevosopistolle kattoo suomenratsujen kuninkaallisii (: i hope we have fun!!

154Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 11:41

Veeranen

Veeranen

Blistex tiiän ton tunteen♥️ paitsi et meil on prosenttilukui ja-arvoi jne, sit aina lasken vääri Very Happy

155Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 11:56

Mileaz

Mileaz

Hetki, jolloin tajuat koirillakin olevan paremmat mahdollisuudet tavata One Direction kuin sinulla ♥
Random #13 - Sivu 7 2czc0vp
Who's gonna cry to the corner with me?

156Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 La 1 Syys 2012 - 11:37

Peetu

Peetu

kiitos kaikki ihanuudet ihanista kommenteista ♥ mäki tykkäsin, varsinkin toi ykk näytti irl kuolleelle rotalle (;

https://www.youtube.com/watch?v=YCiY1y3uJ3o tän illan piristys :'D toi ukko on mun ehdoton idoli !

Mileaz sweetheart i'm coming with you and we'll cry in the corner thinking how unfair life is ♥

157Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 La 1 Syys 2012 - 11:51

vilqu

vilqu

Milla i'm already coming!!

Vitsi tänään oli hauskaa Ypäjällä hevosopistolla!! Ne hevoset oli hianoja Very Happy Siellä oli siis suomenratsujen kansalliset joita oltiin kattoo seuran kaa bussilla (: Ja äsken lähetin Juusolle viestii, mut se ei kai osaa näppäillä teksiviestii ku ei vastaa.. Noo, ehkä vielä joka kaunis päivä.. (:

158Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 La 1 Syys 2012 - 22:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu ; Mitä sä sit tekstasit sille? Wink ei oo pakko vastata tohon josset haluu

159Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Su 2 Syys 2012 - 2:27

zehe

zehe

Peetu todellaki ihan huippu toi tyyppi! Wink

160Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Su 2 Syys 2012 - 3:08

nealoves1D

nealoves1D

Heidi,, voi oon otettu ku linkkasit must noinki seksikkäään videon tänne ♥️ eiku ? :Very Happy mutjoo kyl tost tuli päivän naurut taas :''DDDDdd

Vilkku,, oliks siel ypäjäl millasta ? taisiis et oliks se muute sellai kivanolone paikka jos siis tajuut mitä tarkotan xd ku oon siis sinne hakemas jos vaik sattuisin jollai ilveel pääseen sisää c: && niii ! mitä sä laitoit sille ? ja sanot sitte jos se vastaa eiks vaa c;

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

161Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Su 2 Syys 2012 - 6:14

vilqu

vilqu

Essi ja Nea juu kyll se sit joskus vastas mut ei se musta tykkää.. Sad En kyll missää vaihees oikeen uskonukkaa siihen koska se on ihan rakastunu siihen tyttöö, mut sillee käy sääliks koska se tyttö ite on varattu.. (: Ja kysyin vaan et tykkääkö se musta oikeesti vai onko se sen tytön joku hatusta vetämä juttu..

Nea se on ihan kiva paikka(: Ei kyll oltu ku siellä derbykentällä ja koulukentällä ja siellä raviradalla mut hieno paikkahan se on ja hianoja hevosii!! Ja tosiaa se mun yks tuttu tallilta on siellä (just nyt sillä on kyll loma) mut käytii niillä eilen kotiin tulo matkalla ja se sano et siellä on tosi rentoo paitsi et niitten täytyy olla tallissa aamusin joskus 6.. (:

162Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Su 2 Syys 2012 - 6:56

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Vilkku ; Harmi että se vastas noin mut selvispä seki

163Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Su 2 Syys 2012 - 9:50

jonskauu

jonskauu

Mun vanhemmat & pikkusisarukset on ollu torstaista asti Belgiassa ja ne on käyny kattoo formuloita ja tänää ne oli kattomassa sitä kisaa ja sisko lähetti mulle ennen sitä kisaa kuvaviestin, jossa se poseeras jonkun formulakuljettajan kans. Sit mun pikkuveli oli keränny jonkun vihkon täytee kaikkien formulatyyppien nimmareita ja koittanu saada sponsoreita omaa uraansa ajatellen (siitä tulee kuulemma formulakuski)! hahah ihana ♥️ Very Happy
Nyt vähän harmittaa kun en lähteny mukaan :-( mut hyvä puoli tässä on se, että saan vielä tiistaihin asti olla iha yksi kotona!

AINII JOO ja sitten öö perjantaina täällä meillä oli yks mun kaveri ja sen tyttöystävä. En tuntenu sitä tyttöystävää ollenkaa ja musta tuntu et se katto mua ihanku oisin jotai halpaa makkaraa. Sitte se tuli kuitenki onnittelee mua perjantaina ja me juteltii ummet ja lammet siinä. Sitte se vaa tokas 'oon aina kuvitellu että oot jotenki tosi ilkee ja ylimielinen!' Mä olin iha et mitääää, en mä oo ilkee tai ylimielinen! Sitte se tyttö sano, että monen mielestä mä näytän ilkeeltä ja vähän semmoselta oon-parempi-kun-muut Very Happy olini ha puulla päähän lyöty koska en omasta mielestä oo mitenkää ilkee tai mitää mut pitää alkaa kiinnittää tohon huomioo etten karkota ihmisä ympäriltäni! Anyways, se tyttö oli tosi mukava ja musta tuntuu et meistä vois tulla ihan hyvätki kaverit =)

ps. romaani

164Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Su 2 Syys 2012 - 10:30

Veeranen

Veeranen

http://vivas.fi/30-kuvaa-lasten-limudiskosta-katso-ja-naura/?fb_comment_id=fbc_310649339033567_1645706_310791355686032#f19960434 voi olla hyvin mahdollista että koette myötähäpeää näiden kuvien jälkee D:

kuitenki koht joku teist tulee sillai "heei tos on mun kaveri" o.o

165Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ma 3 Syys 2012 - 6:10

Sarqai

... NO COMMENTS

166Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ma 3 Syys 2012 - 6:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

XDXDDD MYÖTÄHÄPEEEE !!
ps jonskauu hyvää synttärii näi myöhäs! :---) sori en eile huomannu käyä onnittelees:(

167Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ma 3 Syys 2012 - 9:21

_Blistex_

_Blistex_

EI OO TODELLISTA, todellaki myötähäpee noiden tyyppien takii :'DD

168Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 4:26

jonskauu

jonskauu

Sinne meni mun iPhone :-) olisitte nähny myyjän ilmeen kun sanoin että tuun palauttaa tän, anna rahat takas.

Se vielä koitti sanoo, että kyllä tän voi korjaa, älä nyt hyvä tyttö näi kallista puhelinta takas tuo ja eihän tää oo sulla ollu kun vähä aikaa, et voi tietää miten hyvä tää oikeesti on BLAAHBLAAHBLAAAAH sen suu oikee melkee vaahtos kun se vaa puhu koko ajan Very Happy sit se lopetti sen puhumisen ja sanoin, että mä en ainakaa jaksa jäädä oottaa et toi korjataan vaikka menis miten takuuseen, ei musta ainakaa oo kiva että joudun vähän välii viemää sen huoltoo ja sit käyttää varapuhelinta, et se on melkee sama ku pitäisin tota iPhonee varapuhelimena..

Sit se sano, että ne voi antaa mulle uuden puhelimen mut joutuisin maksaa siitä vähäsen. Sanoin, että en aio nyt vielä ostaa uutta puhelinta et meen hetken tolla vanhalla ja katon sitte, että ostanko uutta puhelinta ja jos ostan nii en tiiä ostanko uutta iPhonee. Sitäpaitsi pianha julkastaa se iphone 5 nii en tiiä haluunko sit enää tota 4S'ää. Okei toi kuullosti tosi hirveeltä, tai niiku toi että en haluu vanhaa mallia mut kuitenki :-D EHKÄ joku tajus mitä tarkotin!

169Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 5:12

Veeranen

Veeranen

osta htc. Very Happy:D se on (viel ainaki D:) toiminu hyvin, ja en oo lukenu siit mitää huonoja, paitsi se et akku menee ehkä nopee mut nii. c:

Onks kellään ikinä tullu sellast et tyylii seisoskelet jossain ja ympäril on paljo ihmisii jotka pitää ääntä, tulee sellanen et se kaikki ääni sulkeutuis jonnekki kauas, ja tulee sellai jännä fiilis Very Happy:d

170Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 5:13

Mileaz

Mileaz

^ Jos mun iPhone oikkuilis tollei nii mul menis kyl luottamus koko iPhonen "mallistoon" enkä ostais enää ikinä niitä puhelimia:D mut eipä ole iPhonea vaan on tollane tosi kaaaaanis Nokia c3 med aska netti

En tajuu mite päästin itteni tänää kouluu iha hirveen näkösenä. En harjannu mun hiuksia (ne oli loppujen lopuks koko päivän ponnarilla), jotku valkoset polvii asti ylettyvät lökärit, oranssi toppi ja öö joku sinine rintojen alle loppuva napilline kangaspaita. Meikit oli iha hevonpierullaa ja hyi näytin jolleki sotanorsulle

171Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 5:47

Evee

Evee

Mileaz repesin tolle sotanorsulle Very Happy

Ja nokia on paras. Kaikki tutut vaan vaihtaa samsungiin ja mä pysyn nokias Razz

172Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 7:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu haha voin kuvitella kui sen myyjän ilmee :-D oon kans mileazin kannal, jos mulla kävis noi nii en mä tod.näkösesti ostais sitä vitostakaa D:
Evee haha :-D munkaa ei pitäny ostaa samsungii mut mä tarttin uuen puhelimen ja se oli lähinnä sellast mitä mä tahon, en löytäny yhtää nokiaa joka ois vastannu mun vaatimuksii vaikkei ne kauhee korkeella ollukkaa.. siks aukusti <3

nois htc'eis on just se akku huono, yhel ystäväl oli (kunnes voitti lumian, blääh...) ja ei yhtää tykänny ku se akku oli nii huono D:

173Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 8:13

jonskauu

jonskauu

Heh joo, en enää itekkää oikee luota noihi iPhone juttuihin, mut sit toisaalta houkuttelee hirveesti ostaa uus, kun en kerenny tota käyttää sillee 'kunnolla' ja tota on kehuttu kuitenki huippupuhelimeks.

Mut sit oon kyllä miettiny yhtä HTC'n puhelinta, mut en tiiä uskallanko ostaa sitä, kun kellää mun kaverilla ei oo ollu nii en tiiä et millasii kokemuksii kenelläkää on niistä puhelimista :-D Oon miettiny kans Nokian Lumiaa, mut se vaikuttaa jotenki niin.. en ees tiiä. Se vaan jotenkaa ei kolahda muhun, tulee vähän semmonen tunne, että se ois ihan tekemällä tehty puhelin ja se tuntuu kans hirveen semmoselta isolta ja epäluotettavalta, tai et se hajoo heti :DD Ja Samsungia älkää mulle ehottako ollenkaa! En tykkää yhtää niistä puhelimista =D Noo, toivottavasti mä nyt löytäisin jonkun hyvän/kestävän luurin!

174Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 8:46

Veeranen

Veeranen

Mut onneks Androidit on periaattees kaikki melkein samanlaisii (::

175Random #13 - Sivu 7 Empty Vs: Random #13 Ti 4 Syys 2012 - 8:52

vilqu

vilqu

Täytyy nyt oikeesti selittää tää vaikka kuinka epäselvästi loppuen lopuks tuliski (: Lueskelin noit teijän puhelin keskusteluja ja yks selittää et näytti ihan sotanorsulta mennessää kouluun kaikkee (: Ootte oikeesti niin ihanii!! Mula ei oo tällä hetkellä oikee muuta tekemistä ku dattii ja miettii minne lähtis ku on taas ahistunu tai tällane outo olo ni nauran teille ku ootte nii ihanii.. Very Happy

En taas vaihtees jaksas mitää.. Naapuri ja toinen lähes naapuri on tansissa ja sara kipeenä (en kyll jaksaskaa raahautuu mihinkää kaverille..). Sit voisin llukee kirjaa joka pitää lukee koska äikän ope käskee ja se kyll onki ihan hyvä kirja (: Tai vois lähtee ulos käppäilee tai jotain mut mä nyt päätän masentuu täällä yksin.. Luen varmaa koht tota kiraa ja meen nukkuu.. (: Plää

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa