One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #13

+11
_Blistex_
Veeranen
Peetu
jonskauu
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
zehe
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 8]

1Random #13 - Sivu 4 Empty Random #13 Ke 8 Elo 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä kohta 200.. Jatketaan tänne (:

76Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 To 16 Elo 2012 - 3:57

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nea & aino; Mulla periaatteessa sama tilanne.Niin Justinin ku 1D'nki suhteen. Viel vanhas koulus kyl kaikki ties et fanitan niit mutta nyt en oo ruvennu sitä kellekkää kuuluttamaan koska en halua en että jotku tyypit muodostaa jo mielipiteensä musta ton perusteella ennenku tuntee mua muuten.Tarkotan tällä että jotku tyypit alkais vihaa mua vaan sen takia et oon belieber ja directioner. En mä sitä mitenkään salaakaan mutta esim.Justin Bieber paita on jääny kotiin Very Happy Kyl mä vuoden sisällä tuun sen kuuluttamaan koko maailmalle(luokalle xd) mutta mä haluan et ne ensin rupee tuntemaan mut muuten

77Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 To 16 Elo 2012 - 5:33

Mileaz

Mileaz

Stypay Joo ostin uutena ja tohon pitää kyl lisätä hissankirja kanssa koska unohin et ostin senkin. Et ei ne _tavallaan_ ollu kauhee kalliita mut olivat kuitenki:D joo varmasti ehtii, mut meillä ainaki hajoo aika nopsaa toi opetusryhmä ja kakkosella meillä ei ees enää oo mitää omaa "luokkaa" ku kaikki menee omia teitä. MEIÄNKI KOULU ON TÄYNNÄ HOTTIKSIA ja sitten se ku ne on ainaki sen verra viisaita et lukioo päässy nii grrrrrrrrrrr. Ps. Mileazin XD jollai jääny vähä Twitter päälle?

Mä en ees tajua miks fanituskohteitaa täytyy ylipäänsä tuoda tarkotuksella esille? Jos joku kysyy nii se on eri asia, mut siis se että keskellä oppituntia alkaa kailottaa vaa jotai "MOI YKSDEE ON IHKU" nii eh...
One Direction on kyl ainut tähän mennessä jonka kehtaan mainita mun fangrillauksen kohteeks, enne oon sanonu vaa et kuuntelen tosi paljo kaikenlaista tai vastaavaa.

78Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 To 16 Elo 2012 - 8:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea uu tuu vaa WinkWink
Milla XDDD no älä! kaveriki tänää ihmetteli et mite muistan sen twitterkäyttäjän nimen ulkoo xdxd ähähä voi ei anteeks XDD ja toi fangrillaus on vielki hauska sana!

kävin tänää ostaa 4 kirjaa, ostin 3 käytettynä suomalaisesta ja yhen ihan uutena (sain 10% alee, hinnaks jäi 24,12:DDD) ja silti makso 91e?? nyt mulla on vasta ranskankirjat, fysiikan, hissan (ostin sen uutena koska suomalaisessa ei ollu käytettynä EIKÄ uutena) ja matikan sain lainaan täks jaksoks veljen kaverilta. & mut ois heitetty hissan kurssilt ulos jos mulla ei olis ollu huomiseks kirjaa tai sitte erittäin pätevää syytä miksei mulla ollu kirjaa:D:D ja ku ostin ranskan teksti ja työkirjan, en huomannu kattoo työkirjan kuntoo nii siellähä on tehtäviin vastaukset ja OSA KUULAKÄRKIKYNÄLLÄ tehtyi. v*ttu oon tyhmä ku en tarkistanu :----( mut käytän sellast korjauskynää koko kirjaan viikonlopun haha:D
/ ainii mä myöhästyin aamulla bussista XDDD mulla oli viidelt herätyskello soimas ja ku mun pitää saada se mahdollisimma nopee pois päält ku sisko nukkuu samas huonees, enkä mä oo löytäny viel mite sen saa pois päältä nii sammutin vaa kännykän. sitte äiti tulee herättää ja kysyy et mihi aikaa mun koulu alkaa, kerron ajan ja se sanoo että kello on puol 7. meikäpoika pomppaa sängyst ja rupee vetää vaatteit niskaa koska bussi lähtee 20 vaille 7 täältä aamulla ja menee pari min pysäkille. ok enhä mä siihe kerenny millää jote otin suht rennosti ja menin äidin kyyil kouluu. ja kerkesin tunnille! .... päivän tarinahetki ohi.

https://twitter.com/#!/penguiniam

79Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 To 16 Elo 2012 - 9:05

Evee

Evee

Mul on hirveesti juttui tekeil just nyt Very Happy Yritän faces neuvoo yht kaverii läksyis ja toist ihmissuhdeonglemis ja sit yritän itekin tehä niit läksyi. Pitäs viel lukee enkun sanoiki

80Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 To 16 Elo 2012 - 10:50

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, no mä oikeestaa tarkotanki just sitä et jos esim. Kuuntelen musaa kuulokkeil ja joku kysyy et mitä kuuntelen ja jos siel ny (mun tapauksessa siis) tulis just sitä Justinii ni kierrän sen kysymyksen, koska en jaksa sitä valitusta ja p*skan jauhamista .. Ei munkaa mielest siin oo kauheesti järkee jos tyylii vaihtaa just luokkaa ni heti ekan huutaa et "1D on paras, oon niide fani <3<3<3<3<33<", mut jokaine tavallaa ...

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

81Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Pe 17 Elo 2012 - 2:47

Peetu

Peetu

must se on nii inhottavaa kun ei voi ilmaista rakkauttaan bändiä kohtaan ilman että alkaa tulee saissea niskaan. se on väärin ja vaikka mä en kulje kaduilla kuuluttamassa mun lempibändiä, jos tulee puhe musiikista nii en viitti sanoo ellen tiedä ettei se tyyppi kuvittele mua toisenlaiseks ku oon että mitä kuuntelen. sanon vaan tyyliin jotai poppia ja jätän sen kysymyksen siihen.

tänää oli muute eka kerta kun mua huomautettiin siitä että puhun saksan tunnilla ENKKUA Very Happy:D selitin mun frendille jotai ja puhuttiin finglshiä (finnish + english) nii ope vaan huutaa et kein englisch vaikka olin sujuvasti puhunu viimeset 5 min suomee xd

82Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Pe 17 Elo 2012 - 4:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ mä vastaan jos kysytään että One Directionia ja Justin Bieberiä,mutta emmä sitä viel oo kellekää ruvennu kuuluttamaan Very Happy

Tehtii äikäs tänää sellaset kirjeet itelle jotka saahaa takas sit ysin lopussa :DD Mun kirjeestä näkyy mun keskittyminen. "Tänään on perjantai,huomenna on lauantai.Huomenna me mennää seinikselle serkuille.Mulla on tylsää,enkä keksi mitään kirjotettavaa.Mul soi pääs ALAYLM.Ja mulla on tylsää.Antilla pärisee xd Ville laulaa nyt salaisuudet,aha aha oho oho... Mitä sinulle kuuluu? nyt mulla soi seki mieles kiitos vaa. Hieno kirje hermanni. Love,Essi...ps. mulla on tylsää"

83Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Su 19 Elo 2012 - 6:40

_Blistex_

_Blistex_

Oon huomannu et oon ollu nyt aika epäaktiivinen, nytkää en oo suunnilleen kolmeen päivään tääl käyny D: mul on vaan sillee et nytku koulut alko ni ku tuun kotiin ni nään kavereita, syön yms. ja sit ku illalla tulisin tänne ni joko mä nukahdan tohon sängylle ennen ku pääsen koneelle asti tai sitten en edes jaksa avata sitä O: eilenki tulin vast illalla kotii ja jäin sit kattoo leffaa tv5:lta... ää pakko ottaa niskasta kiinni ja käydä tääl enemmän C:

84Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Su 19 Elo 2012 - 8:06

nealoves1D

nealoves1D

^^ jotenki alko naurattaan toi "Oon huomannu et oon ollu nyt aika epäaktiivinen, nytkää en oo suunnilleen kolmeen päivään tääl käyny D: " ku kolme päivää kuuullostaa jotenki toosi vähältä xd mutjoo ei se mitää c; älä menetä yöunias meijä takii, kunha vaa joskus muistat käyä kertoo jotai ettei mille tuu liikaa ikävä Wink

85Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Su 19 Elo 2012 - 8:24

jonskauu

jonskauu

Tulkaa pelastaa mut Very Happy mun sisko oli viikonlopun kaverillaan jossai päi Suomee, ei hajuu missä (tiiän, oon hyvin perillä siskoni asioista) ja se oli eile ollu kattoo Robinii ja mun sisko oli nähny sen kaverin kans Robinin jossai ennen sitä keikkaa. Siskon kamerassa on viissataamiljoonaatuhatta kuvaa Robinista yksin ja yhdessä, meidän talouden kaikkien koneiden taustakuvana on tällä hetkellä Robin ja en tiedä mite se on mahollista koska mun omassa koneessa on salasana ja kaikkee. Mut tulkaa auttaa mua koska toi on menny iha sekasi Very Happy ja nyt se puhuu et se oli sellasel keikalla joka kuvataa siihe johonki elokuvaan ja mä oon iha et no way mun siskossta ei saa tulla kuuluisa ennen mua :DD ihanaaa kun toi on niin innoissaan mut vois kyllä pitää suunsa ees 10 sekuntii kiinni! kaikella rakkaudella ♥️

86Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Su 19 Elo 2012 - 10:25

zehe

zehe

^mullekkin tuli jo tosi epäaktiivinen olo ku lauantaina en uskaltanu tulla kännykällä forkalle ku olin laivalla ja sit miettin jos sielt ruottin puolelt tulee kauhee maksu (siis äiti mietti ja kielsi) Very Happy ..ja illal en sitte enää jaksanu ja perjantainakin olin koulun jälkeen vaan tosi vähän!! ..miten täst paikast tuleeki niin riippuvaiseks?... Nojoo ehkä mä en ollu epäaktiivinen vielä ku ei siit ees oo kauaa vielä ku löysin tän paikan ja siihen nähden oon laittanu aika läjän viestejä et huh!!! Ja btw oon nyt muuten kännykällä..o.o sanoinko jo et oon käyny täällä toooooosi paljon siit asti ku rekkasin? Aaaah tulipa sekava sori, mut en osaa niitä tekstin pienennys koodei ulkomuist täl kapulal, hahaa nauran teille!!!! Smile ku sit en osaa kans maalata tekstii täl... Joo sori tää on jo ihan sika sekava hihii:)

87Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Su 19 Elo 2012 - 10:44

Veeranen

Veeranen

täst paikast oikeesti tulee riippuvaiseks xd sitku tääl on hyvää porukkaa kaiken lisäks C:

oon purru mun huulen sellasse kohan joka on kipee, ja nyt en pysty olla purematta ku se tulee etee o.o

88Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Su 19 Elo 2012 - 12:21

nealoves1D

nealoves1D

oon iha samaa mieltä ! Tää forkka koukuttaa oikeesti o.o taisiis ku tääl on vaa iha sika kiva käydä ja sillee ku voi kertoo tyylii kaiken ja kaikki hyväksytää mukaa yms kaikkee c: muutenki ootte kaikki iha mielettömii tyyppei !

// kateltii tossa äidin kans tota yle live: justin bieber juttuu ni äiti vaa oli et "nea kyllä se one direction on parempi kun justin bieber. Sillä one directionilla on nii ilosia ja semmosia kivempia kappaleita ja onhan ne pojatki siinä ihan söpöjä" olin vähä aikaa sillai anteeks mitä :'DDd sitte sanoin vaa et "nii, mut on justinki söpö" ni äiti vaa et "nomut sillähän on tyttöystävä. Eikai ne one directionin kaikki pojat seurustele ?" olinvaa et "eei, mitennii ?" ni äiti sano et "no eikös se oo kivempi uneksii sinkkupojista ?" siin vaihees hajosin :'DDd

89Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 4:55

Sarqai

OKEI te ootte fiksuja(VILKKU TURPA UMPEEN SUN APUJA EI KAIVATA SENKI VÄHÄJÄRKINEN HÄRKÄ), pitäiskö huolestuu jos nenästä vuotaa verta aika useesti, ja se vaan alkaa ilman et teet mitää?:O

90Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 5:55

zehe

zehe

^^Älä huolestu jossei tuu paljoo, etkä vuoda kuivii, se o vissii normaalia Very Happy

edit/ Ärsyttää ku oon niin laiska etten jaksa tehä läksyi kunnol... ne on vaikeitaaaaa ja mua sattuu kaikkialle hartioihin yms. vielä kadun tätä joskus ku ooon niiin laikaaaaaaa

91Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 6:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oon samaa mieltä nean ja veeran kaa! Ootte kaikki ihanii ♥️

Miks kaikki olettaa että mulla on poikaystävä O_o tai siis tänäänki selvis et moni poika meiän luokalta luuli et mä oon varattu Very Happy Ja sukulaisetki aina kyselee :/
Sit arvottii tän jakson köksän ryhmät ni en tie pitäiskö hehkuttaa vai angstata mun ryhmästä.No siis naurettiin paljo mutta niistä teeleivistä tuli tosi pahoja ja muutenkiiiiiiiiiiii.......

92Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 6:41

Mileaz

Mileaz

Pitäisköhän mun vähän parannella mun piirrustustaitoja ku teen kuviksessa sitä sateenvarjoa sankariks nii sit ku piirsin tänää sitä sateenvarjoo eli koko työn pääkohtaa nii se ope tulee siihe taakse ja kysyy et miten toi sieni kuvastaa sankaruutta XDDDDDDDDDDD OIKEESTI EIIIIIIIIHH jos mun sateenvarjot näyttää enemmä sienille ku sontsikalle!

Oon taas hirvee ku hyppään törkeesti teiän kaikkie viestit yli vaikka lupasin itelleni että vastaan/kommentoin tänää kaikille jotka on kirjottanu johoki näistä randomhehkutusangstaus topista, mut päähä särkee nii ah.

93Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 7:07

vilqu

vilqu

Veera, Nea ja Louizz oon ihan samaa mieltä!! <3 Oote ihan parhaita ja tää on tosi koukuttava paikka!! Jos ei käy sillee vaikka IHAN VÄHINTÄÄN (siis tä on mun mielipide Wink) kerran viikossa forkalla ni must tuntuu et oo pettäny teijät kaikki ku en oo käyny kattoo miten ihmisillä menee Very Happy Muutenki kerron teille aina kaikki kuulumiseni mitä ei voi tietyille kavereille kertoo tai jotain vastaava (: Kyll te tajuutte!! <3 (vaikka tossa alussa onkki Veera, Nea ja Louizz, ni tä kyllä oli ihan kaikille siskoille Very Happy)
Mileaz ei hätää, kyll mäki aina joskus hyppään kaikki viestit vaan yli jos niitä on ihan sairaasti (esim oon ollu jossain poissa) tai sit ei vaan oo aikaa lukee kaikkii..

94Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 7:44

Veeranen

Veeranen

must tuntuu et mun vatsa on pohjaton, mul on koko ajan nälkä D: oon just syöny ja tokasen sillai "mul on nälkä" sit kaveri katto sillai o.o vasthan sä söit .

95Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 9:34

_Blistex_

_Blistex_

Hei te kaikki, oon samaa mieltä teidän kans. siis, yleensä aattelen et mitäs te siellä puhutte ja miten teidän päivä olis menny ja sit tulee semmonen olo et on pakko päästä nytjaheti tänne :'DD +tulee paha fiilis jos en oo esim. 3 päivään käyny tääl :c Ja mitä se kertookaan teistä ja tästä paikasta? sen että ootte parhaita ♥

Veerasama juttu, nytki nälkä vaikka aika äsken söinki o.o treenaan täs hampaita purkkaa syöden ni ne jaksaa sit taas pureskella kaikkee ruokaa <3
Mileazei haittaa, mäki hyppään aina välil jos viestei on tullu tyyliin kaks sivuuD:

96Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ma 20 Elo 2012 - 10:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen, sama ongelma täällä!Very Happy minä mässään tyyliin kokoaja jotai koulus et sais pidettyy nälän (tai sen kurninnan xd) kurissa mutta ehtiihä siinä väkisi tulla nälkä ku 5h vähintää saa venaa et saa ruokaa aamupalan jälkee ja si vähintään se sama että saa jotai välipalaa ellei tuo omii eväit <3
Mileaz, aww tuu piirtää mulle sienisateevarjo <3 UNDER MA UMBRFUNGI, FUNGI, FUNGI ...

Päätettii kaverin kaa et jäädää keskiviikkona illtatorille koulu jälkee! Toisaalta vähä harmittaa et ainoo päivä jolloi on vähä lyhyempää mutta se tori on vaa keskiviikkosi :s & me saatii lähtee liikalta melkee tunti aiemmi ku viimine tunti loppuis että kerettii bussii Very Happy
Vois harkita laittaa nukkuu onnistuin muute nutturan teos tein ekaa kertaa ikin okei en iha mut joku viides oisko mut kumminki muttei niskaletti onnistunu suruttaa mutta NII meinasin nukahtaa kolmella ekalla tunnilla oisin salee nukahtanu elle ois pakottanu silmii auki ja nii jejjeee mut joo!

https://twitter.com/#!/penguiniam

97Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ti 21 Elo 2012 - 5:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veeranen ; se tunne ku oot just päässy pois ruokalasta(etkä oo syöny paljo mitään) ja huomaat et mullapas on nälkä Very Happy

Mun kaveripojat ♥️ mulla oli 2 vikaa tuntii liikkaa yleisurheilukentällä ja sit ku pojilki on yu'ta tällähetkellä ni meit oli sit 7E & 7F luokat kokonaisuudessaan samalla kentällä,mun 2 kaveripoikaa on tol rinnakkaisluokal. Ja sit käytii sen jälkee kaupas suurin osa ja sit lähettii kävelee sinne josta bussi lähtee,mä ja mun kaks kaveripoikaa siis. Oli tosi hauskaa ja vaik oon saanu uusiiki kavereit ja noitten kaa en oo ehtiny olla nii paljo mutta noi on mulle niin tuttuja ja tiiän et ne tulee aina pysyy mun tukena ♥️ Eli kivaa oli............vaikka mä en edelleenkään tykkää niistä rinnakkaisluokan tytöistä.Ja meillä olis huomenna 3h tekstiilii niiden kaa.....

98Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ti 21 Elo 2012 - 7:35

jonskauu

jonskauu

Mä meen huomenna kattoo asuntoo itelleni!! Smile toivottavasti se ois hyvä ja eikä ois hirveesti mitäää remontti juttuja ja ois sopiva vuokra nii mä voisin muuttaa siihen Very Happy Haluun jo niin pois kotooo!

Mun pitää käydä huomenna koulussa terkkarin luona koska tän mun nilkan turvotus ei oo yhtää laskenu ja tää arastaa vähän tai et jos astuu niin sattuu! Terkkari lähettää lähetteen sairaalaaa tai jonnekki jos kokee sen tarpeelliseks, toivottavasti ei ois kuitenkaa mitää kovin vakavaa kun haluaisin tän tyhmän paketin pois :-(

99Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ke 22 Elo 2012 - 4:51

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

kiva ku tänää bussi lähes tyhjä ja kaikki iha väsyneit(&& eikä 'bussijäbää' Very Happy) ni nukahin tos matkalla jossain yli puolen välin(ehkä joku 2/3 matkasta oli menty) ja kerkesin nukkuu joku 7 min ku yks mun kaveripoika joka jää samalle pysäkille herätti mut D: Ja aamulla meinasin taas myöhästyy Very Happy
mun äiti nauro ku sanoin sille et "oli tosi kiva seisoo siel 20 min kylmissään,vesisatees ei onneks tarvinnu seistä ku olin yhes katokses pekan ja leevin(nimet muutettu) ja joidenki 5 vieraan jätkän kaa,joita en tuntenu mut pekka ja leevi tuns"...Mä en vieläkää tajuu mitä hauskaa tos oli

100Random #13 - Sivu 4 Empty Vs: Random #13 Ke 22 Elo 2012 - 6:06

vilqu

vilqu

Ärsyttää jotenki tosi paljon joku, en vaan tie mikä.. Tai sit vaan yleisesti kaikki!! Tällanen tyhjä olo, tuntuu et on niin ku 500 juttuu ku pitäs tehä mut ei oo aikaa eikä jaksas.. Tä on kamalaa!!!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa