One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

Random #13

+11
_Blistex_
Veeranen
Peetu
jonskauu
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
nealoves1D
Louizz_tomlinzon
zehe
vilqu
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 8]

1Random #13 - Sivu 6 Empty Random #13 Ke 8 Elo 2012 - 0:24

vilqu

vilqu

First topic message reminder :

Edellisessä kohta 200.. Jatketaan tänne (:

126Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Pe 24 Elo 2012 - 23:55

zehe

zehe

Nea ...nyt lähen sun innoittamana hakee karkkeja ku sipsejäkää ei ole! :/ >>>

127Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 La 25 Elo 2012 - 0:12

Sarqai

nea: NII EMMÄ OO KOSKAA OlLuKkAa:DdD mä oikeesti tarviin terapeutin..

128Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 La 25 Elo 2012 - 0:48

Mileaz

Mileaz

Sara sä oot iha pirun pelottava ihmine, tiesitkö sitä ):
vilqu oliks siellä sitä jotai korvavaikunki makusta? XD hyii mite ne sellasia osti ja miks tollasia ees myyään yäk hyi ällö

Heeeeiii mäki haluun löytää jonku värityskirjan!! Olis ihana kattoo niitä missä huulipuna tyylii menny silmää asti ja mekon värit näyttää menevän yli paperin <3 sit vois sillee c00lina värittää ne loput sieltä täydellisesti ja käyttäis kaikkii varjostuksia ja semmoshii.
[b]

129Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 La 25 Elo 2012 - 8:15

Sarqai

Milla: Nyt mä loukkaannuin.. Vaik mä oon seko en mä oo pelottava:d Ja niit oli makkaran makusena, karkkia makkaran makusena, nam:p

130Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 La 25 Elo 2012 - 9:11

jonskauu

jonskauu

Mä sillo joskus kerroinsiitä mun harrastusvalinta jutusta ja tänää mä sit tein päätöksen ja tää ei ollu mitenkää helppoo kun molemmat harrastukset on/oli mulle yhtä rakkaita ♥️

Mä päätin, että en jatka kumpaakaa. Teatterilla saatan käydä sillon tällön ja jos ne tarvii apua tai tommosta nii mua voi käyttää sit vapaasti. Mut sen sijaan et jäisin iha ilman mitää harrastuksia, nii päätin alottaa lukee venäjää! Sit muistin, että mun entinen luisteluvalmentaja pyys mua sillon keväällä valmentamaan niitä pieniä ja päätin hyväksyy sen tarjouksen ja alotan nyt lokakuussa treenaamaan 2 kertaa viikossa niitä pikkusia :-) Oon edellee tosi surullinen siitä, miten toi tanssi ja teatteri pitää lopettaa kokonaan mut toisaalta vaihtelu virkistää ja mä aion nyt keskittyä noihi muihi harrastuksiin ja kouluun ja katon sit myöhemmin laulamista & näyttelemistä jotka on mulle kyllä aina se ihan ykkösjuttu ja haluun niistä saada tulevaisuudessa elantoni!

ps. Tää on ensimmäinen viikonloppu ehkääää kahteen kuukauteen kun oon vaa kotona Very Happy

131Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 La 25 Elo 2012 - 11:37

vilqu

vilqu

Mileaz juu oli ja sitäki mulle tyrkytettii, mut en söny.. (:

132Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 La 25 Elo 2012 - 12:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

mulla on iha kauhee hinku lähtee lontoosee hiihtolomaviikol :-( oon kattonu ja kaikki lennot ja hotellin ja kaverikki olis valmiit lähtee :-D ja keksin jo tavanki millä saadaa suht helposti kerättyy rahaa! mutta blääh kukaa aikune ei oo vielä kauheesti innostunu ideasta :-( kyllä mä vielä jotai keksin hihi koska omistanhan vilkkaan mielikuvituksen ja hölmöt aivot ps oo aika daiju XD

kattoko kukaa äskö rakkautta vain? awh oon nähny tyylii kymmene kertaa sen jo mutta katoin uusiks koska lontoo <3 ja huomasin tänää yhtäkkii et olin lukee matkailublogeist lontoost... MIKÄ MUHU ON MENNY :DDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

133Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 La 25 Elo 2012 - 22:49

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tää on taas niitä päiviä ku en jaksa meikata,laittaa hiuksia,ja istun varmaa tyyliin koko päivän koneella lökäreissä,vanhassa t-paidassa ja villasukissa (:

134Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Su 26 Elo 2012 - 0:05

nealoves1D

nealoves1D

Essi,, tollaset päivät on ihanii omal tavallaa ♥️

Ite oon iha fiiliksis ku nään yht mun parhaist kavereist tänää ! c: nähtii viimeks kesäloman alussa ja nyt sitte meen tänää niille Smile

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

135Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Su 26 Elo 2012 - 10:15

vilqu

vilqu

Louizz, joo oon samaa mieltä Nean kaa et noi päivät on omalla tavallaan niin laatuaikaa <3

En haluis yhest tietyst syystä (jos jaksan selitän huome..) mennä huomenna ollenkaa kouluu.. Mut toisaalta se on sit ohi (: Mut toivon todella et mun paras kaveri (se lähes naapuri) ei jäis kotiin vaa tulis kouluun ku se on vähän kipee koska en vaan yksinkertasesti pärjää ilman sitä ton asian suhtee, enkä muutenkaa.. (:

136Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Su 26 Elo 2012 - 11:45

nealoves1D

nealoves1D

vilkku,, kerro ihmees ! ;o

Mä tajusin vast ny et mul on huomen kemian testi joistaipirub atomirakenteiden etuliitteistä vai joistai sellasista .... Eikä mul tietenkää oo kirjaa :d

137Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Ti 28 Elo 2012 - 4:18

jonskauu

jonskauu

Mun serkku lähetti postissa mulle synttärilahjan vähän ajoissa ja siinä oli kaks sellasta paitaa, jossa toisessa luki 'Let the haters hate' ja toisessa 'Go hard or go home' :-D se on teetättäny noi ja sit lisänny jotai glitterii tai semmosta ja pakko myöntää et noi on aivan sairaan ihanat! Sit noi lauseet on semmosia mitä mä oon joskus/ vieläkin hoen aika usein nii iha osuvat paidat mulle! ♥

138Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Ti 28 Elo 2012 - 5:43

Mileaz

Mileaz

jonskauu uu vähän siistiii, mäki haluisin tollasen itetehdyn paidan !! Tosin siinä pitäis lukee "Sinners are winners" sillon:D En tiiä miks.

Tänää oli saksan sanakoe josta en ollu kuulukkaa ♥️ 20 sanaa ja tiesin ehkä 5 ja 9 pisteellä 20'stä pääsee läpi :DDDDDDD hups.
https://2img.net/h/oi50.tinypic.com/2089vz7.png
Tein tuttavuutta mun laskimen kanssa fysiikantunnilla koska jopa Tuksun tankotanssi ois kiinnostanu enemmä ku ton aiheen opiskelu Very Happy

139Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Ti 28 Elo 2012 - 6:20

zehe

zehe

Milla mul on täsmälleen samanlainen laskin ja kässäsin kans ne kirjaimet yms. tosta eräs tylsä matikantunti... Very Happy

140Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Ti 28 Elo 2012 - 10:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu hei vitsi kuulostaa upeilt paidoilt!
Mileaz GO MILLA!1 hahaha munki pitää ettii tollasii mun laskimesta :-D ps ihana kuva allekirjotukses ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

141Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 To 30 Elo 2012 - 6:47

Peetu

Peetu

WHIIII meillä oli tänää koulussa ykkösten juhlapäivä ja en oo pitkään aikaan nauranu noin paljon :'D oltiin kaikki ykköset ihan älyttömän hehkeitä, tytöil oli geelinen liimaletti + saparot, YKK, poolopaita, tuulihousut ja sukat + sandaalit. ja tais käydä silleen että meitsin asu voitti (; ahhahahaha broidiki nauro tänä aamuna ittensä kuoliaaks kun se näki mut

pistän paremmaks ku milla (; tää on siis mun laskin Random #13 - Sivu 6 2z5vvx3]

142Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 To 30 Elo 2012 - 8:07

nealoves1D

nealoves1D

Heidi,, hahaha voin kuvitella milt näytitte :'DDd oisin varmaa nauranu yhtäpaljo ku sun broidis jos oisin nähny XD

143Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 To 30 Elo 2012 - 8:35

zehe

zehe

Mä pääsen tiistaina nauraan ykkösille ykköspäivään Very Happy ite hyppisin viime vuon tuulipuvus hyppist siel laval koko koulun edes Very Happy hheehee

144Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 To 30 Elo 2012 - 10:43

vilqu

vilqu

Peetu hehee siistii !! Oisin halunnu nähä sut Very Happy Ja hei noista laskimista et meki saadaan kai ostaa koululta sellaset laskimet ku millalla (?) ja ollaa käytetty niitä jo pari kertaa mut en osaa vielä käyttää sitä niin hyvin ni en osaa laittaa niit kirjaimii Sad

Hehee, mun äitin kaverin lapsen lapsi oli pyytäny sitä äitin kaverii tekee sen nukelle vaaleenpunaset villasukat (: Mut se äitin kaveri oli sanonu et ei se osaa ni tää ppikku lapsi oli todennu et "nii, mut Heli (eli mun äiti) osaa" ja nyt äiti kutoo tossa vieressä sen pikkutytön nukelle vaalenpunasia villasukkia jotka on ihan sairaan suloset, ne on niin pienet!! Äiti lupas tehä mullekki sellaset (: Se tekee ehkä mulle sellaset avaimenperän Very Happy

145Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 2:15

Peetu

Peetu

vilqu vähän cool (; haluun sitte kuvaa eiks je !

pitkällisen pohdinnan jälkeen päätin olla rohkea ja julkaista kuvan. mun ilme oli sen verran muikee niin siksi on sensuroitu, mutta tossa eilisen asua kaikille jotka sen haluu nähä. saatte kattoo ton kuvan omalla vastuulla, mä en ole missään vastuussa jos saatte elinikäiset traumat. http://tinypic.com/r/vgow3/6

146Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 2:23

Mileaz

Mileaz

EveliinaTheNiallLover joo se on kaaaaunis kuva (: danke schön
Heidi no joo reiluu yhellä onki joku pitkän matikan himolaskin ): toi mun on 20 euron halppisvehje jolla osaan ettii kaikkii tollasii tekstei mut laskee sil en kyl osaa:D
Ps. Oot tosi seksikäs tossa asussa <3

Öäääääh oikeesti tuntuu et mun otsasta puhkeis kohta joku räkäkaivos ku mun pää on ihan tukossa siis sillai nuhasella tavalla ja jotenki tuntuj et kaikki on pakkautunu mun otsaan koska sielä möyrii sillai oudosti. Okei mitä hittoa

147Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 5:10

jonskauu

jonskauu

Heidi HAHAAH ei vitsi et nauroin tolle kuvalle!! :-D ihanat vaatteet hei Wink

Mä sain sillo toukokuun lopussa tän mun iPhonen, mut koko tän ajan mitä tää puhelin mulla on ollu nii 2/3 se on ollu huollossa. Tässä on koko ajan jotai vikaa ja ne viat ei johdu musta millään tavalla. Mä päätin, että marssin maanantaina kauppaan josta tän ostin ja vaadin rahojani takasin tai sitte saan kokonaan uuden puhelimen. En mä kuitenkaa haluu et toi koko ajan on korjattavana kun on toi sen verran kallis puhelin ja haluaisin tehä tolla muutakin ku vaa laittaa viestiä tai soittaa. Ja mulle vielä oikee kehuttiin, että jooo tää on iha huippupuhelin!! No ei mulla ainakaa oo ollu mikää huippupuhelin tai sit vika on vaan käyttäjässä, tai puhelin ei tykkää musta Sad

148Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 5:41

nealoves1D

nealoves1D

Heidi,, aika kuuma oot nois vaatteissas kyl c; grauh ! :''DDDDd hajosin vähä pahemmi tolle Very Happy

Me suunnistettii tänää koulus ja oltii kaverin kaanii hyvii et ei eksytty kertaakaa ! Very Happy kyl mel eka oli ongelmii ku ei tiijetty mitepäi piti pitää karttaa mut kyl se sit siit ku se opettja kerto Very Happy kaikenlisäks me ehittii ettii 4 rastii ja melkee kaikki muut vaa 3 ! oon tosi ylpee Cool

149Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 5:53

Evee

Evee

Peetu tyylikästä Very Happy
Nea Suunnistus on kivaa (: Oikeesti ainuut liikatunnit joita en ihnonnu. Lukios ei oo sitä enää ku tuskin me hesas lähetään mettää ettii Razz

Mun laukku trollas mut tänää D: Olin menos kaapille ja kaivoin avaimii. Melkein sain sydärin ku en löytäny niit vaik tyhjensin koko laukun. Sit kuulin ku joku kilisi siel ja huomasin et ne avaimet oli vuoren sisällä! Jouduin viel suurentaa sitä reikää mist ne oli menny et sain kaivattuuu ne avaimet sielt. Melkein myöhästyin bussistki ton takii D:

150Random #13 - Sivu 6 Empty Vs: Random #13 Pe 31 Elo 2012 - 6:15

Veeranen

Veeranen

Heidi eiei Very Happy:D:D toikuva, teki päivästä paremma!xd

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa