One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #15

+12
nealoves1D
Mileaz
jAsbee
_Blistex_
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
vilqu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 9]

1RANDOM #15 Empty RANDOM #15 To 11 Loka 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

kaikki taitaa tietää systeemin, eli kaikkea randomia tänne (:

tänää musan tunnilla oli hiukka jännä hetki... päädyin soittelemaan pianolla useemman vuoden tauon jälkeen ! soitin siis joskus pianoa mutta innostus lopahti kun tuli kaikkea muuta ja en tajunnu mistään mitään. sitten tänään kaveri värväs mut soittaa pianoa ja ope oli silleen että sähän soitat hyvin, että mun pitäis soittaa enemmän. okei tää oli eka kerta kun kukaan kehuu mun soittotaitoja koska mähän olen musikaalisesti täysin lahjaton :D ( tajuun vaan mikä on hyvää musiikkia ). oon ihan fiiliksissä ja tekis mieli tästä nyt vaan soitella koko ajan !

2RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 12 Loka 2012 - 4:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tehtiin atk tunnilla office wordilla(se selittää näiden laadun xd) sellaset julisteet vapaasta aiheesta mä tein tälläset :
-> https://2img.net/h/i1221.photobucket.com/albums/dd477/Gypsyhearttour_99/One%20Direction/onedirection.png &
https://2img.net/h/i1221.photobucket.com/albums/dd477/Gypsyhearttour_99/the%20hunger%20games/thehungergames.png

Sit juteltii vaan musiikista ni yhtäkkiä yks poika mun luokalta (melkeimpä kaveripoika) sanos "se One Direction on ihan hyvä. Se yks laulu, One Thing on ihan sairaan hyvä, mä opettelen just soittaa sitä kitaralla" Very Happy

Sitte viimesellä välkällä olin seittemän mein luokkalaisen pojan, ja yhen vieraan pojan kaa. nuo sääti siin koko ajan jotaki, ettekä halua tietää mitä kaikkee (ne on sellasia puolihomoja koko sakki xd). btw se mulle vieras poika oli kyl tosi mukava.kaikki katto meitä koko aja sillee o_O ja opettajat varsinki katto todella oudosti Very Happy

3RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 12 Loka 2012 - 9:10

jonskauu

jonskauu

Mun oli pakko käydä ostaa tänää uus puhelin, kun tiputin vanhan ja se meni miljoonaan eri kappaleeseen. Mietin pitkään että otanko Nokia Lumian vai iPhone 5:sen ja voitte arvata kumpaa päädyin..

Eka sanoin iskälle, että en todellakaa ota enää iPhonee kun se edellinenkin oli koko ajan huollossa. Mutta DNA'n myyjä ja mun oma isi sai mun pään käännettyy ja lopulta kiikutin kassalle sen iPhone 5sen. Iskä ei tykkää yhtää nokian puhelimista ja sillä on ollu nii pitkää vaa ku muistan ni iPhone nii se ei halunnu että ostan jonkun surkeen puhelimen. Hahha mut ainaki nyt näi muutaman tunnin kun oon tota käyttäny nii toi on kyllä ihan mahtava. Ainoo huono puoli tässä on se, että otettii se lasku juttu, että maksetaa kaks vuotta jotai 25euroo tosta ite puhelimesta + puhelinlaskut..

4RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 La 13 Loka 2012 - 23:30

vilqu

vilqu

Ostin eilen skanssista (kauppakeskus) ku oltiin saran ja sen porukoiden kaa ni ONE DIRECTION KIRJAN suomalaisesta!! Ja nyt meijän äiti lukee ja selailee sitä tosa vieressä.. Very Happy

5RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Su 14 Loka 2012 - 11:10

Peetu

Peetu

vilqu: mikä kirja se on? koska itse ostin juuri eilen suomalaisesta myös yhden one direction kirjan (:

6RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ma 15 Loka 2012 - 6:55

vilqu

vilqu

^^Se "One and Only" (kirjotettu valkosella kaunolla) kirjottanu Nadia Cohen. Siin on mustat kannet jossa etukannessa pojilla on sellai musta-valkoset vaatteet ja kultasilla tikkukirjaimilla One Direction (ei sellasella normi 1D fontilla) ja takakannessa pojat seisoo rivis, Zayn laulaa ja niillä on "normi" keikkavaatteet päällä (:

7RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 16 Loka 2012 - 3:03

Peetu

Peetu

aaa mä ostin semmosen mustakantisen "The Story of One Direction". ei ollu ees kirjoittajaa mainittu vaan siinä lukee unauthorized

8RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 16 Loka 2012 - 4:20

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ollaa keilaamassa täällä kalajoella ja jollai pojalla on nimenään Neymar jr. :-D cooooll mut oon häviöl :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

9RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 16 Loka 2012 - 5:30

jonskauu

jonskauu

Stypay HAHAHAH oikeesti Neymar jr nimenä?? Very Happy:D hahhaa minkäköhän näkönen se poika on jos se vaikka oli se! Mähä voin sitte mennä iskee sen pojan jos en sitä oikeeta Neymarii saa.. heh. Ps. mä en oo ikinä voittanu ku oon ollu keilaamassa nimim. olen surkea siinä

//Tietääks kukaa sen Tomorrowland'in? Jos ette tiiä nii laittakaa youtubee hakuu Tomorrowland ja kattokaa! Toi on niin mun paikka, pikkasen siistit partyt!! Mä niiin kuulun tonne, musta tuntuu et alan säästää jo rahaa et pääsen 2014 kesällä tonne.. SO SICK.

10RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 16 Loka 2012 - 10:59

Peetu

Peetu

RANDOM #15 190358_10151980049907699_2127757013_n nään tän hampaiden pesun uudessa valossa nykyään (;

11RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 16 Loka 2012 - 11:50

vilqu

vilqu

^^OMG!! Ajatelkaa musta ihan mitä vaan kuinka hullu sitte ikinä oonkaa mut mä NIIN HALUUN TOLLASET!!!! Mistä repäsit noi!!?? Saako jostai suomesta vai vaa jostai usasta tai uksta?? Very Happy Oikeesti, ku noi saan käsiini, ni alkaa sellanen hampaiden hinkkaus!!!

12RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 9:56

Peetu

Peetu

^löysin vaan netistä kuvan enkä ehtiny lukee paljoo muuta :D ois ky tosi kiva tietää mist noita saa, vois meinaa tää hampaiden harjaaminen saada ihan uusia ulottuvuuksia !

13RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 10:00

Veeranen

Veeranen

Let's wash our teeth with one direction xd
//eivarmaanmennyihanoikeein mut aina ei voi onnistuu

14RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 10:07

vilqu

vilqu

http://www.funkidslive.com/video/how-do-1d-get-their-teeth-so-squeeky-clean/

TADAA!!!!! Very Happy

Saanko kysyy, mitä eroo näillä on?? Ja eihän noista kumpikaa oo seinäkalenteri?

ENSIMMÄINEN

TOINEN

Onks tää sitte seinäkalenteri? TÄÄ

Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Ke 17 Loka 2012 - 10:14, muokattu 1 kertaa

15RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 10:13

Sarqai

Ei eroo mut toi toka on 16kk kalenteri?

16RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 10:23

Evee

Evee

1D-hammasharja? o.O Very Happy

mä haluun nää mut ei mul oo varaa niihin D: yhyy

17RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 10:26

_Blistex_

_Blistex_

Oivoi, mä niiin haluun tollaset meinaa saisin mäkin hiukan puhtii siihen hampaiden pesuun ku tällä hetkellä se ei oo mitään huippuluokkaa :DD

18RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 11:02

jAsbee

jAsbee

vilqu kirjoitti:
Saanko kysyy, mitä eroo näillä on?? Ja eihän noista kumpikaa oo seinäkalenteri?

ENSIMMÄINEN

TOINEN

eiks toi toka oo pelkkä kalenteri vaa ? tai ainakaa tos tekstis siin ei lue et tos kirjas ois mitää muut ihmeellist ku sit taas tos ekas sanotaa et siel kerrotaa ainaki niitte menneest vuodest ja tulevaisuudest , sit haastattelui , ennennäkemättömii kuvii , jotai uutisii & infoo ja sit jotai mitä pojat ite aattelee faneist ja keikoist ja kaikest muust.

19RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 17 Loka 2012 - 11:13

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ihan tosi, hammasharja? XDDDDDDD tää alkaa menee siihe pelkkää rahastukseen näillä upeilla 'fanituotteilla'. no ok menny jo aikaa sitte. oisha se iha jees kertoo kavereil et "joo pesimpä 1D'l mun hampaat aamul haluux tsekkaa;)))" MUTTA SILTI !! :-D

jonskauu haha joo joo sillä oli nimenä Neymar jr. ja oli pakko kertoo koska muistin heti et sä tykkäilet Neymarist ;-)

hei terkkui lumisest Sodiksest !! alko jo Kemi - Tornio välil oleen lunta ja täällä on oikeesti useempi sentti pihalla lunta ! ahhhh rakastan, tätä mä oon oottanu ♥
..... ja pari kk menee ja mä tyylii kiljun millo tää lumi lähtee XD

20RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 To 18 Loka 2012 - 7:42

Mileaz

Mileaz

vilqu Toi ylempi ainaki on iha kirja Very Happy Mulla on se

Musta tää on nii ihanaa kui mun kaverit ajattelee mua ku ne näkee jotai 1D -juttua Very Happy Tän päivän aikana kolme jo kysyny haluunko uusimmasta Demistä tulleen 1D -julisteen, oon vastannu kaikille vaa et JOOOOOOOOOOOOO vaikka en tee mitää kolmella samalla julisteella XD

21RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 To 18 Loka 2012 - 9:32

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla lähetä mulle yks juliste! :-D mitäköhä mun kaverit kelaa ku näkee jotai 1D liittyvää XD en jaksa/viitti tuhlata mun rahoi demiin, kirjastosta juliste menny jo ja ystävä ei varmaan anna sitä mulle ku laittaa ite seinällee :c HEI TULIKI MIELEE et kyselen yhelt toiselt kaverilt joka tilaa Demii jos saisin sen julisteen!!
/ btw muistinki et mulla on yli 3 samanlaist julistetta XDD nimittäi se jossa pojat istuu wmyb'n rannalla siinä ihme kaiteella!

täällä on tullu vaa lisää luntaaa ♥
äiti kyseli tänää sytkärin perää mutta se löytyki mun takin taskusta XD en oikeesti tiiä miten unohan kaikki jutut takin taskuihi !!

22RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 To 18 Loka 2012 - 9:34

_Blistex_

_Blistex_

En sit tiedä miten ihminen voi olla näin väsynyt :0 Oon viime yönä nukkunu jotain yheksän tuntii mut silti heti koulun jälkeen tuntu etten jaksa mitään enää tehä. Koulussakin nukahdin äikän tunnilla ku katottiin jotain dokumenttii ja heräsin vasta ku kello soi :DD Ok, tää tyttö lähtee pian nukkumaan, jos huomen sit jaksais edes hereillä olla. C:

23RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 To 18 Loka 2012 - 9:38

jonskauu

jonskauu

stypay Hahahaa hyvin muistettu Wink Neymar on iiihana ♥️ Toivottavasti se lumi ei muuten tuu tänne etelään päin vielä vähää aikaa... :-D
_Blistex_ Niin tuttu tunne! Se on ihan kamalaa kun on nukkunu tosi hyvät yöunet mut silti vaan väsyttää ja koulussa on ihan hirveetä jos väsyttää kun ei pysy yhtää perässä et mitä tunnilla tapahtuu kun tekis mieli vaa nukkuu!

24RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 To 18 Loka 2012 - 11:49

vilqu

vilqu

WTF?? Missä on jo lunta!!??

Rupeen tässä syyslomalla varmaa miettii jo joululahjatoivei Very Happy

25RANDOM #15 Empty Vs: RANDOM #15 To 18 Loka 2012 - 11:58

jAsbee

jAsbee

LUNTA KIITOS ETELÄÄNKIN ! oon niiin valmis talvee Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 9]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava