One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #15

+12
nealoves1D
Mileaz
jAsbee
_Blistex_
Evee
Sarqai
Veeranen
Stypayhoralikson
vilqu
jonskauu
Louizz_tomlinzon
Peetu
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 9]

1RANDOM #15 - Sivu 2 Empty RANDOM #15 To 11 Loka 2012 - 10:28

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

kaikki taitaa tietää systeemin, eli kaikkea randomia tänne (:

tänää musan tunnilla oli hiukka jännä hetki... päädyin soittelemaan pianolla useemman vuoden tauon jälkeen ! soitin siis joskus pianoa mutta innostus lopahti kun tuli kaikkea muuta ja en tajunnu mistään mitään. sitten tänään kaveri värväs mut soittaa pianoa ja ope oli silleen että sähän soitat hyvin, että mun pitäis soittaa enemmän. okei tää oli eka kerta kun kukaan kehuu mun soittotaitoja koska mähän olen musikaalisesti täysin lahjaton :D ( tajuun vaan mikä on hyvää musiikkia ). oon ihan fiiliksissä ja tekis mieli tästä nyt vaan soitella koko ajan !

26RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 19 Loka 2012 - 10:03

Peetu

Peetu

ei luntaaa eieiei mun skobailukausi loppuu muuten ): ja sit joudun menee bussil kouluun yhy.

27RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 19 Loka 2012 - 10:57

_Blistex_

_Blistex_

EIII, en haluu tänne lunta ku joudun sit kylmäs oottaa sitä bussii ties kuinka kauan D:

Btw, huomenna kello 16.40 tulee subilta LWWY'n musiikkivideo, että virittäytykää silloin tv'n äärelle :DD Aattelin vaan ilmottaa tän teille meinaa itelle ainakin nousee perhosia vatsaan kun nään poikien musavideoita tai kuulen niiden biisejä jossakin, siin tulee semmonen ihana olo. (:

28RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 19 Loka 2012 - 11:30

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Vilkku täällä lapissa ainaki ! :-D oli tosi hassuu ku käytii ajelee tuonne lapimpaa nii joku 150km pohjosempana ei ollu yhtään lunta! si mentii parikyt kilsaa nii tuliha sitä lunta vastaa :-D ja mä oon kelannu jo yli kuukausi sitte valmiiks mun joululahjatoiveet :-D en yhtää ajoissa?
Peetu munki skootterikausi loppuis enkä vois mennä töihi skootteril yhy vähä olis kamalaa ):

haha älkää huoliko ei lunta viel etelää tuu vähää aikaa :-D sain muute upeit kuvii poroist tänää !!

https://twitter.com/#!/penguiniam

29RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 19 Loka 2012 - 11:38

Veeranen

Veeranen

jos käytätte hajuvesii, ni mitä te käytätte?(:

30RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 La 20 Loka 2012 - 0:38

vilqu

vilqu

_Blistex_, mistä sä oot tollasta kuullu?? Surprised kuinka siistii oikeesti!!!

31RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 La 20 Loka 2012 - 7:13

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee kirjoitti:1D-hammasharja? o.O Very Happy

mä haluun nää mut ei mul oo varaa niihin D: yhyy
mäki haluun tollaset ♥️♥️

Veeranen: Mä käytän aina joskus sitä Rihannan reb'l fleur hajuvettä,Justin Bieberin Somedayta,Salvador dalin crazy kiss'iä, ja sitä ihme sun & sea(mikä onkaa) hajuvettä

32RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 La 20 Loka 2012 - 10:25

Veeranen

Veeranen

noi rihannan on ihanan tuoksusii!♥

33RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 La 20 Loka 2012 - 12:04

vilqu

vilqu

Meni LWWY nauhalle!! Se nauhotus meni oikeesti ihan täydellisesti!! Very Happy

34RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Su 21 Loka 2012 - 1:02

jAsbee

jAsbee

äää se paranormal activity 4 oli niiiiiin hyvä ! mut se loppu oli iha sairaan pelottava ykkäkäkäk , kaikki vaa kilju ja iha tärisin ku nousin sielt penkist ja melkee tyylii itkin joissai kohtii :DD ikuiset traumat taas <3 nyt nää viimeset kaks yötä on tultu aiika huonosti nukuttuu :D

veeranen mul on aika monii ja välil käytän vähä kaikkii mut useimmite käytän dieselin loverdosee ♥

35RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Su 21 Loka 2012 - 2:27

jonskauu

jonskauu

Veeranen Mulla on iha sikana kaikkee hajuvesii mut en käytä tyylii ku vaa yhtä :-D Mut mulla on mm. Juicy Couturen Viva La Juicy, Calvin Kleinin se One Shock tai joku tommone, Diesel Loverdose, Kylie Minogue Showtime, sitte mulla on kaikki Avril Lavignen ja Christina Aguileran hajuvedet ja sitte Jessica Simpsonin Fancy. Sitte on sellasia halpistuoksuja kans.

Me kyllä käytetää mun siskon kans yhteisesti noita kaikkia että noi ei oo iha mun omii mutta nii :-)

36RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Su 21 Loka 2012 - 5:38

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veera mul on joku asoksen, si escadan yks pinkki jonka nimee en muista ja se adidaksen pinkki :-D on mulla muitaki mutta noita mä vaa käytän
jasbee äää mä haluisin nähä sen mutten varmasti uskalla! :-D näin mainoksen siit tv's ja meni seuraava yö alle 4h yöunilla koska en saanu sen takii unta XD

https://twitter.com/#!/penguiniam

37RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Su 21 Loka 2012 - 6:23

nealoves1D

nealoves1D

en haluu huomen kouluu :d haluun takas Palmulle ! Ikävä herbaa ja niit tallitöitä ja ylipäänsä sitä fiilist mikä on koko viimeviikon ollu :d uskokaa pois et se kakan lappaamine ja kärräämine oikeesti on mun mielest kivaa ja tallil oikeesti on se paikka mis mul on tunne et oon siel mihi kuulun. Viimeviikkoha siis hoidettii parin kaverin kaa leiril aamu-, päivä ja iltatallit ja vaik onha noi hevoshommat tosi rankkoja ni ne kaks tuntii päiväs ku ratsastin Herbal saa aina tajuumaa et nää kaikki rakkulat ja lihassäryt on tehty jotai tärkeetä varten. Muutenki tallihommat on täl hetkel varmaa ainoo asia mikä innostaa mua Very Happy joten ei kouluun kiitos :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

38RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Su 21 Loka 2012 - 6:29

Veeranen

Veeranen

mä näin kans mainoksen siit paranormal activityst , katoin siihen kohtaa ku oli et se tyttö sano joku liiketunnistin valo syttyy ja sammuu siin vaihees olin iha sillai apua ja en voinu kattoo loppuun xd

39RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Su 21 Loka 2012 - 7:41

Peetu

Peetu

Nea tiiän fiiliksen, ite en oo päässy lappaa kakkaa viikkoon koska oon ollu kipee ! mun mielestä se on ainaki rentouttavaa kun se on nii erilaista mitä normaalisti tekee (istuu, tekee läksyi, dataa) nii se on oikeesti tosi mukavaa ! ja sit ku pääsee viel ridaa sen jälkeen nii se on aivan ihanaa ♥

40RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 23 Loka 2012 - 6:03

bO0m

bO0m

Tiiän että tää vaan on tälle videon tekijälle mieliks jos linkitän tän kun se saa lisää katsojia, mut oli pakko, tää on vaan niiin jäätävä! D:
https://www.youtube.com/watch?v=5FrptJNa5lY

Ja siis toi sama mies tuli kommentoimaan galtsussa mun kuvaan että "Sulkekaa tämä paikka!!!! Täynnä suomenkielen väärinkäyttöä ja toistaan oudompia kuvia!" Ja sitte siinä oli linkki tohon sen videoon...

Ja siellä tetissä on ihan parasta (oon siis ravintolassa)!! Siel on semmone komee ja hauska mies kokki, joka flirttailee kivasti! xD Sit se vaihto sen iltavuoron aamuvuoroon että voi tulla opettaan mua keittiöön... c: Ja muutenki on ollu ihan sairaan kivaa, tosi rentoo, eikä mistään marista (: Ekan 50 minuutin jälkeen harkittin jo tarjoilijan työtä, mut njaaah ei ehkä kuitenkaan (;

41RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 23 Loka 2012 - 10:16

Veeranen

Veeranen

mun on pakko kysyy viel , ku teil joillain on se dieselin loverdose, ni onks teil edP vai edT ? xd

42RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Ti 23 Loka 2012 - 11:58

jAsbee

jAsbee

^ häääh ? mitä eroo niil on :o :Dd

43RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 24 Loka 2012 - 6:11

jonskauu

jonskauu

Veera mulla taitaa otta edP, en oo varma :-)

Pakko myöntää että tää loma on tullu tosi tarpeeseen. En oo tehny yhtään mitään, onneks myös luistelusta on tää viikko lomaa niin ei tarvii siitäkää stressaa. Mut oikeesti, en oo tehny yhtää mitää järkevää. Oon vaa katellu leffoja ja katoin kans live tour'in pitkästä aikaa Smile

Mut yks juttu saa mut haluamaan koko ajan hautautuu peiton alle. Nimittäin siis kun erottii poikaystävän kans sillo viikonloppuna, mut eilen se halus nähä mut ja halus jutella mun kanssa. Se sano, et se haluais vielä olla mun kans ja se ei osaa enää olla ilman mua. En oikeen sanonu mitää, koska kyllä mäki haluaisin vielä yrittää ja olla yhessä. Mut sittenku alan miettii, että vaikka me voitais jatkaaki ilman mitää, nii mä oon kuitenki miettiny eroomista ja se on jo tapahtunu et se on jo yks merkki että kaikki ei oo iha kohallaan. Sit pelkään et tästä tulee joku on-off juttu että ollaan yhessä, sit erotaa ja ollaa taas yhessä jne. Nauran ite aina sellasille jutuille tai mitä aina kuulee/näkee et on ja sanon vaa, että joko ollaan tai ei. Nyt mä kuitenki ite oon tavallaan siinä tilanteessa ja tää ei tosissaa oo mitenkää helppoo. Sanoin tolle, että mun pitää miettii ja en lupaa yhtää mitään, koska mulla on nyt paljon muutaki meneillään ja toisaalta ois hyvä vaa olla yksin. Mut just sen takii kun mulla on nyt niin paljon juttuja minkä takii stressaan nii ois ihanaa ku ois joku jolle puhuu ja unohtaa sen kans hetkeks kaikki muu. ÄÄ tää on iha kamalaa. Voisinpa vaa lähtee täältä pariks päivää johonki muualle.

sori romaani

44RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Ke 24 Loka 2012 - 7:46

Peetu

Peetu

jonskauu sano sille sun poikkikselle että mä voin ottaa sen ilomielin vastaan ! (; hahahahah noei huono läppä kun taas koulu pehmentää aivot. mutta siis niin hienoo että ootte pystyneet puhuu tosta ja vaikka susta tuntuukin niiku et ero on paras nii et kuiteski otat sen jätkän fiilikset huomioon ja et sulje sitä kokonaan pois. mieti ihan rauhassa ja mihin nyt ikinä päädytkään se on oikee valinta (: x

45RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 To 25 Loka 2012 - 5:38

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mun pikkuveli on eskarissa ja osaa 1-6 kertotaulut.7-9 se ei viel osaa mut kympin kertotaulun se tietty osaa... normaalia? muut eskarit opettelee viel piirtämään numeroita. Very Happy

46RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 To 25 Loka 2012 - 7:16

jAsbee

jAsbee

^ whaaat :D mul kesti vaik kui kaua oppii ees kakkose kertotaulu sillo ku ne koulus tuli vastaa :D:D

mut jonskauu ota se ! :D jos te molemmat oikeesti haluutte olla toistenne kanssa ni miks ei ? sillo mun mielest teiän pitäis ehottomasti ees viel yrittää :) ette kumpikaan menetä siin yhtää mitää & jos te rakastatte toisiinne ni go for it :) :D

47RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 To 25 Loka 2012 - 10:31

jonskauu

jonskauu

Peetu haha joo tuu hakee vaa pois Wink noei vitsivitsi en vielä laskea sitä sun mukaa, vaikka mieli kyllä tekis! Pitää katella että mihin tää tilanne johtaa :-)
jasbee sait ton kuulostamaan jotenki niin helpolta :-D oon niin vaikee ihminen että haluun vaa.. en mä ees tiiä mitä mä haluun. Ja nii, munki on pakko kysyy iteltäni että miks ei. ehkä mä en haluis ottaa mitää riskii et joudun taas pettyy tai jotai eghioaeslföalgjwkeäö en tiiä. En osaa pukee näitä tunteita sanoiks ja vaikka osaisinki nii kukaa ei tavallaa kuitenkaa ymmärrä että miltä musta tuntuu oikeesti. Oon jopa niin vaikee ihminen, että en tajuu itekkää enää että mikä mä oon ja missä oon.

48RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 26 Loka 2012 - 4:34

vilqu

vilqu

Sori en oo taas käyny forkalla pariin päivää ku on ollu kokeita ja kaikkee muuta menoo.. Enkä ehdi viikonloppuna ku lähetään huomenaamuna pikkuserkuille Very Happy Mutta yritäs sitte taas sen jälkee olla aktiivisempi (: Ikävä teitä kaikkia ihanuuksia <3

Mut tosiaa huomenna pikkuserkuille, oon oottanu tätä niin kauan!! <3

49RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 Pe 26 Loka 2012 - 8:53

bO0m

bO0m

Mut pakotetaa huomenna lähtee viikonlopuks johonki mökille, siis oikeesti mitäs kettua?!? Ärsyttää niin pahasti! Ei siinä muute mitää, mut sinne ei tuu ketää muita ku porukat ja jtn vanhoja sukulaisia niin kuolen siel tylsyyteen! -.- Ei mitään järkee . . .
Apua tetistä menny jo puolet! ): Enää viikko ja takas kouluun noouu!!
Louizz woou sun pikkuveli on nero! hyvä kun osaan niitä vieläkää, siis en ainakaa ulkoo! :DD
Vilqu Pidä hauskaa siel!!!<3 (:

Oon lähössä kaverille niin tuli tollatteet angstitki kiireessä tähän samaan viestiin sorii :DD //tai sit en lähe, mun pitää kuulemma pakata mökille ei oikeesti .........

mutta kaikille muille hauskaa viikonloppua! (;

50RANDOM #15 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #15 La 27 Loka 2012 - 12:34

nealoves1D

nealoves1D

erottii ton yhen kans eile ku molemmat oltii sitä mieltä ettei se vaa yksinkertasesti toimi. En jaksa pidemmin selittää mut ollaan ihan kaveriväleis ja näi on parempi molempie mielest. Oikeestaa en ees oo ollenkaa surulline o: lähinnä vaa helpottunu ku saatii puhuttuu ja ollaa kavereita.
Ja anteeks mun epäaktiivisuus ku on vaa yksinkertasesti ollu nii paljon kaikkee muuta :d koitan taas aktivoituu täs ja sillee (: saatii muute ekan jakson todistukset ja mun ka oli 8.6 joho oon tositosi tyytyväine c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 9]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa