One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 8]

1RANDOM vol 11 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

2RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 8:00

Veeranen

Veeranen

mun tekis mieli mennä demii ja kaivaa joku tosi provo keskustelu ja sinne nii o.o ja oon väsyny, jsdf ja mun pitäs huomen herää kuudelt o.o

3RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 8:10

nealoves1D

nealoves1D

Veera,, miks nii aikasi ? O.o

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

4RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 10:06

hymypeppuun

hymypeppuun

demi o aika rankka sivu! Very Happy:D:DDD

5RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 10:35

Veeranen

Veeranen

hymypeppuun on Very Happy:D siel on aina joku selittämäs jotaki, usein jotain trolleja, tai sit voi nauraa
Nea töihin :DD mä jokapäivä töitä teen joka ainoa aamu seitsemäksi meen D:

6RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 11:16

bO0m

bO0m

Stypay Joo tuun käymää siel bileissä jos sä tuut si käymää mun sisilian kämpässä? (; Saat jäädä asuunki joksi aikaa jos ihastut paikkaan :DD

7RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 1:10

Sarqai

Veeranen mun ihastus oli korjausmies meijän koulun joulujuhlas(esitti siis korjausmiestä), ja laulo tota:D TULI VAAN MIELEEN
ja toinen asia mikä tuli mieleen on se et vilkku kiels sanoo et se kuoli, mut sanon kuiteski

8RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 1:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m uuu joo !! asutaa vuorotelle et kuukausi sun kämpäs ja kuukausi mun ;DD
Veeranen pikkase sun pitää mennä aikasi! Surprised mitä sä teet?

damn mä oikee hamstraan näitä töitä nytte .... mä sain just tänää paikan mun mummun avulla raveihi töihi ja enköhä mä mee sinne jo tänää :d siel menee sitte koko ilta kahvios seistes ja voi olla et alan olee siel joka kerta ku on ravit. si mun pitäis soittaa sille kunnan tyypille et tulis näyttää mulle sen kunnan alueen joka mun pitäis leikata. ja mun pitäis vielä käyä tänää leikkaamas 4h'n alueet. ähäh mul on jo 4 työnantajaa & 5 työpaikkaa ja mä luulin etten tuu saamaan kesätöit mistää ja nyt mä oikee hamstraan niitä :d

https://twitter.com/#!/penguiniam

9RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 2:07

Veeranen

Veeranen

stypay pääsin sedän kiinteistöhuolto yritykseen, äitin kans siivoo rappukäytävii, sit parempi heti seittemän jälkee olla siel ku ei oo ihmisiä ni saa rauhas ja pääsee aikasin, tänääki 11 oltii valmiit ! c:

10RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 7:05

Sarqai

Tekiskö jonku bromancen?(KIRJOITUSVIRHEET ON PLUSSAA)

11RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 7:17

Mileaz

Mileaz

Stypay hirvee hamsteri oot...!
Sarqai tee ihmeessä !!

Wuppiduu mun pitäis niiku kirjottaa yli 20 lukunen fici One Directionista tän kesäloman aikana ja oon kirjottamassa vasta seittemännettä lukua? Kuvittelinkohan mä ihan tosissani pystyväni tähän kun otin tän "haasteen" vastaa? Vissiin, tyhmä minä D:

12RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 7:20

Sarqai

Mileaz ojoj kelpais mullekki:D Helppo homma, mä rakastan kirjottamist ja One Directionii, helppoa:D Varsinki pitkii tarinoit on kiva kirjottaa<33

Mä oon sil taval outo, et mä tykkään siitä ku koulus pitää kirjottaa joku tarina, ja siihen annetaan täydet ohjeet, sul ei oo ohjii käsis ollenkaa. Se on haastavaa ja mä rakastan haasteit:D Meijän opettaja aina kehu mun kirjotustaitoij, jonka takii mä tykkäsin viel enemmän kirjottaa<3

13RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 11:51

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veera aa vähä kiva et pääset noi aikasi (:
Mileaz no oon joo :d uuu minne sä kirjotat sitä?
Sarqai mä vihasin sitä et annetaa ohjeet mistä kirjottaa! :---( kaikkei ärsyttävin oli, et annettii otsikoita, joista päättää ja siihe piti kirjottaa teksti .... kyllä se meni viel et annetaa joku aihe josta kirjottaa mut otsikko oli ärsyttävin. mäki rakastan kirjottaa, mut maikka oli useimmite sitä mieltä et mun tarinat on "outoi"

trolol sain juoda nii paljo limsoi siel ku halusin (oli muumiiki<3), sain syödä nii paljo ranskiksii ja makkaroit ja kaikkee ku halusin, hommat oli superhelppoi, aika meni tosi nopeest ja sain vielä rahaaki heti;D
ja olin superlaiska enkä menny tänää leikkaa niit nurmikkoi nii mun pitäis käyä ne leikkaa huome mut huome pitäis mennä näkee ystävää ):: vitsi ei pitäis laiskistella .....

14RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 12:04

Mileaz

Mileaz

Mä en tiiä mikä siinä oli mut mä sain AINA mun tarinoista jotai seiskoja tai kasimiikkoja. Yhen tarinan loppuun oli opettaja kommentoinu "Kirjoitustyylisi on hieman erikoinen! Voisit muotoilla kirjoitusasuasi hieman erilaisemmaksi" XDDDDDDDDDD Kiitos!!

Stypay No enpä oikeestaa minnekää mainittavan arvoseen paikkaan:D Voin mä sen julkasta täälläki kuha saan tän joskus valovuoden päästä valmiiks. MUUMIlimsa on parasta ja se maistuu parhaimmalle ku sitä kaataa siihe korkkii ja ryyppää pieniä määriäVery Happy:D ok joo. Reiluu ku yks mättää siel tyylii työksee ruokaa huivii ku muut joutuu tekee oikeita töitä sen etee et saa palkkaa ):

15RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 12:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz mä sain koko yläkoulun ajan 8½ kirjotelmist paitti viimine oli joku 9 Very Happy:D thanks for da teacher mä en tykkää kirjottamisest enää läheskää yhtäpaljo ku seiskal/ala-asteel. hähä ;D no mut mun toiset työt on vähä rankempii, leikkaan 3h päiväs kahta paikkaa + si viel täl viikol tulee kolmas paikka ja ens viikol alkaa 2vko hautausmaal - arvaa tuleeks olee kivaa <3<3

OH DAMN tajusin just et mul alkaa ens viikol toi 2vko hautausmaal, ens viikon perjantaina&lauantaina mun pitää mennä uusiks tonne raveihi töihi ja mun olis sillo lauantaina tarkotus leikata ruohot taas mut se taitaa siirtyy silloselle sunnuntaille - viikko ilman vapaata <333
4D: olen työhamstraaja

16RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 13:01

Peetu

Peetu

heissan everybody (:

meitsin hengailu täällä foorulla on epäaktivoitunu, anteeks siitä ): ton tallijutun jälkee tuntu että mulla ei oo enää mitää jäljel ja eka viikko varsinkin meni ihan täydessä sumussa. tokalla viikolla pysty jo suunnilleen miettii asioita selkeesti ja nyt on suunnitelmat suunnillee selvillä: jatkan Citruksen hoitamista kun se jää tonne, sain naapuritallilta hden hoitohepan lisä ja Willyn ja Roon omistaja vielä miettii mitä se tekee mutta näillä näkymin jatkan niidenkin hoitamista. eli kyllä tää tästä vaikka aluksi näyttikin epätoivoiselta.
ja muten, terkkuja saksata (: täällä sitä olaan lomailemassa, tarkempaa raporttia tulee kunhan pääsen kotiin ! (:

17RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 13:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Peetu voi vitsi kiva kuulla susta! oon kelannukki et missähä mahat mennä ku ei oo kuulunu. ja oikeesti tosi kiva et saat jatkaa noitte hoitamist ja sait viel uuenki hoitohepan! (:

18RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 25 Kesä 2012 - 23:16

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mä tykkään kirjottaa kans.Vitosel mun kaikki aineet oli kaseja ja kutosel mun sisko tuli kuvioihi ku se tuli vitoselle ni kaavailtii yhes molempien tarinoit aina yhes ja molemmat saatiin aina 9 +,koska mä hommasin meille kahelle aina vapaat kädet vaikka muut sai valmiit otsikot ku sanoin opettajalle että mä en keksi tosta mitää vaikka kuinka yritän,ja sain aina tahtoni läpi.Lukuunottamatta vikaa ainetta koska sen oli pakko liittyä historiaan.Meikä kirjotti Suomen löytymisestä vuonna 10 000 ennen ajanlaskun alkua ja sain seiskan ja lause Kalle soitti sen frendille Villelle että se oli löytänyt uutta metsästysmaata oli alle viivattu punaisella kynällä ja oli kirjotettu viereen että silloin ei ollu puhelimia.Sit opettaja tule face 2 face kysymää että miks mä en ottanu tota oikee tosissaa,mä sanoin vaa et aihe ei kiinnostanu
Ja sit mun kaveripojille keksin aina nimet niiden tarinoihin(Louis,Liam,Niall,Harry & Zayn )ja sitte läppii keksittii porukalla niihi :D

19RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 3:41

jonskauu

jonskauu

Peetu Kiva kuulla sustakii! Mä oon kans miettiny että missä sä oikee oot :-D mut hyvä kuiteki et kaikki on hyvin ja kerrot sitte lisää kun tuut takasi kotiiin :-)) !

Kävin äske ostaa viimesiä juttuja Lontooseen ja sorruin samalla ostamaan pari alennettua juttua. Mua jännittää iha hirveeeestiii!! Huomenna iltapäivällä on lento ja oon iha paniikissa, koska tää on mun ensimmäinen kerta ku meen lentokoneella mihinkää :-DD oon iha varma että unohan jotai tosi tärkeetä tai sit oksennan sinne koneeseen tai saan jonkun paniikkikohatuksen. Ja myös se harmittaa että en varmaa nää huomenna mistää Portugali-Espanja peliä!!!

20RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 3:49

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,, komppaan noit muita, kiva kuulla taas susta ! Ja onneks noi tallijutut on järjestäytyny noinki hyvin (: Mut pidä hauskaa Saksassa, oottelen kuulumisii innol ! Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

21RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 7:36

_Blistex_

_Blistex_

Peetu: kuten muut onki jo sanonu, ni munki mielest on kiva kuulla susta (: ja hiukan oon ihmetelly että missäs sä oot C: Mut pidä hauskaa siella Saksassa!! (:

jonskauu: sanon nyt sulle että oikein hyvää matkaa ja pidä hauskaa! (: Kyl se hyvin menee, uskon kyl et siin lennon alussa on varmaan iha paniikkinen olo mut toivottavasti se menee ohi. :pp Mäkään en siis oo ollu koneessa joten en oikein voi mitenkään auttaa, olisin meinaa itekki täysin paniikissa :DD mutmut, hyvää matkaa C:

22RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 8:53

Sarqai

Peetu: kiva nähä suakin(:

TULIVAANMIELEEN, mitä jos Harry kutsuttais Haroldiks:d Se ois hankalaa:D

23RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 10:07

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu piä hauskaa Lontoos !! ootan innol et saan kuulla millane sun matkas sinne oli! ja hyvi se lento menee:) mä oon aina rakastanu lentokoneita :-D

24RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 10:50

jonskauu

jonskauu

Stypayhoralikson joo mä tuun sit heti kertomaa et millasta oli :-)

OUKHEEi mä lähen pikkuhiljaa nukkuu, koska aamulla on tosi aikanen herätys. sitte suunta kohti Lontoota! tuun Suomeen takasi jo lauantaina, mutta kun tuun takasi nii meen suoraa yhelle kaverille kaheks yöks ja tuun sitte vasta maanantaina kotii, mut tuun sitte heti tänne kertoo et mite meni! Ja jos sattumalta lentokone tippuu mereen ja mä kuolen, niin muistakaa sitten rakkaudella mua ja jos joskus näätte 1D'n poikia niin kertokaa terveisiä :-D ♥

25RANDOM vol 11 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 11:05

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu senki älä ees yritä että lentokone tippuis meree, vitsi tuli heti suru puseroo ku ees kelas et millast se olis jos sua ei kuuluis ees maanantaina takas :----(( ei se tipu, siel ylhääl se pysyy (: ehkä meiä pitäis sanoo et jos sä näät 1D'n poikii ni sä sanot terkkui haha ;D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 8]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa