Mileaz; Meinki perhees on just tolleen, jos äiti on huonol pääl, se tarttuu jokaseen. mä aattelen et se johtuu siit et meil jos äiti on v*ttuuntunu jostakin, ni se purkaa sen meihi mäkättämällä. Ja se jos mikä sit saa mut aina huonol tuulel :DD Aika paljo sul kyl on ehtiny kaikkee tapahtuu o: itelle ei oo tapahtunu mitään pahaa :'D
Stypayhoralikson: Kauhee pedo toi ukko o: kierrä se niin kaukaa ku vaa pystyt, ikinä ei voi olla tarpeeks varovainen. Meil oli tääl päi yks vuos sitte yks pedomies, joka kulki samoi teitä pitki autollaan ja etti lapsii ja nuorii joita vois pyytää autoonsa. o.o hyi, pelkäsin sillo iha hitost kävel yksinäni.. mut thank god, enään siit ei oo kuulunu mitään, kai lähti eri maisemiin :DD
Louizz: uiui, söpö koira sulla ♥
zehe: o.o aika kamalaa et se on ollu lähel nuorii ja sit siitä paljastuu tommonen pedo. :c nyt aloin miettii et mitä jos meinki nuoriso-ohjaaja paljastuis pedoks. o.o mut ei, se ei oo sen tapanen eikä herätä mitää epäilyksii :DD mut ei sitä ikinä tiedä. D:
vilqu: meinki äiti haluis lähtee isän kans jonnekki mut isä on aina vaan et 'mietitään sitä sit jossain vaihees' ja sit ku äiti jotain tommost samantyyppistä ku sun äiti, sanoo ni isä on heti silleen mussunmussun D: siis silleen huokasee ja just pyörittää silmiään, keksin vaa ton sanan jostaki mun pääkopast :DD
Mä oon nyt huomannu että mulla ei oo melkein yhtään rahaa jääny käteen näist ruohonleikkuu keikoista naapurilla. D: Koska käyn kerran viikos leikkaas sen ja saan 20-25e, riippuu vähän jos se haluu antaa ekstraa :DD mut, se on kuitenkin kerran viikossa vaan ja kuiteski oon kesällä myös sitä rahaa tuhlannu, tänäänkin meni mukavasti rahaa, joista osan olin saanu vanhemmilta ku pesin autot ja imuroin ne sisält. Mut siis, rahaa menee mut ei jää ja sit kesän lopussa tajuun et, kappas, jäi kakskymppii vaan käteen tästä kesästä. D: Ens kesänä kyl alotan kesätyöpaikan haun ajoissa ja etin itelleni hyvän työpaikan :DD