One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 8]

1RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

151RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 11 Heinä 2012 - 10:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

zehe nonii siinä toine pelastettava:DDDD
Mileaz no emmä oikee tiiä ... emmä muistanu ees mitää hämisjuttuu XD ava!! en muistanu sen forkkanimee :c jeeii tunnil lyheni eli tunti enemmä aikaa mulle!;D eihä vartis kerkee mitää syödä DD:: HEI MINÄHÄ OON SITTE SUA PAREMPI JOSSAI !! rakastan matikkaaa ♥️ & mähä lupasin auttaa sua siinnä käännösjutussa kai!
vilqu XDD no hyvä että sain nauratettuu!! mä lampsin (KIRJOTIN EKA ET LAPSIN XDDDD) siellä sen 3h kumppareil ja mul oli sadetakki läheisel penkil venaamas et jos alkais sataa:DD & ehkä mä vielä sanotan koko biisin uusiks Wink

ei ärsytä ku illalla sitte sataa kaatamalla eikä voi päivällä ♥️ jospa huomenna sitte:D & nyt oon onnistunu kaataa mun skootterin kahesti samal puolel. ja musta tulee liian älykäs koska kuuntelen ylex'ää nii sielt tulee uutisii ja tiiän kaike maailman menostXD mm et meiän Timppa on maailman 7. vaarallisin eurolle
ps oon sitä mieltä että tää on stalkkereiden tunnari. tai ainaki kertsi XdDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

152RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 12 Heinä 2012 - 5:05

Sarqai

Hahaa mä kuuntelen taas(jataasjataas) siideripissistä, alkaa HIEMAN rasittaa ku se soi päässä..

HAHAA TÄÄ oli leikkikentän 1000 viesti, bileeeet!!!

153RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 12 Heinä 2012 - 5:26

Mileaz

Mileaz

Stypay haha mä olisin ehtiny syömää kolme kertaa mun aterian vartissa! ok mulla oli kyl ananasmurskaa, pilttiä ja välipalapatukka et eheh sillä vaan koko päivä mentiin. ÄITI ON AINA SANONU että mulle ei sovi matikkanerot missää muodossa h0h0 ooks kuiki hyvä siin? Nii lupasit:D

154RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 12 Heinä 2012 - 5:26

vilqu

vilqu

Nyt lähdetään terveyskeskukseen näyttämään korvaani joka on sattunut tässä kaks päivää ku oon uinu meijän mökillä liikaa.. Joka kesän ongelma tällä tytöllä (: Saa nähdä mitä lääkäri sanoo.. (:

155RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 12 Heinä 2012 - 6:33

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz no sä oot muute älykäs ja mä oon matikkanero :DD ok no en oo ehkä iha nero. öhh no emmätiiä mun ka oli 7 mut se johtu siit et psska maikka anto mulle lähinnä 6 koska en jaksanu opiskella yhtää... mut no mä tykkään matikasta iha himona:D JA PÄÄSIN LONTOOSEE siks että sain neljästä viimisestä kokeesta 2x 8 & 2x 9!! tai no siis 9½, 9-, 8- & 8½ mutta nii kumminki emmätiiäVery Happy oon aina tykänny matikast tosi paljo mut lopetan nyt tän :dd

156RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 12 Heinä 2012 - 7:21

jonskauu

jonskauu

Mulla oli tänää vika laulutunti :-( oon vieläki kyllä vähä kipeenä, mutta halusin mennä tälle vikalle. Voi vitsi se ope oli (on edellee) kyllä tosi mukava ja se sano, että jos mulle joskus tulee jotain laulamisee liittyvää kysyttävää tms nii voin soittaa siihen sen työnumeroo! Sit iskä soitti tänää aamulla ja sano, että se tulee jo tänää kotii! Sen piti tulla siis vasta lauantaina mutta se tulee tänää joskus yöllä :-)) hehehee ootan oikeesti vaa et mitä tuliaisia se tuo mulle XD

157RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 4:03

Mileaz

Mileaz

Mä tiesin että mun pitäis pysyy himassa sängynpohjalla ku on perjantai kolmastosta:D
Ekaks aamulla kuuen aikaa olin syömässä aamupalaa nii mun kännykkä ei ollu ottanu herätystä pois päältä ja sit se alko soimaa torkulla. Mun herätysääni on tämä ja äänet nii kovalla ku pystyy, vanhemmat viereisessä huoneessa nukkumassa nii ah ku ne heräs ja oli sillei kiitos <3 Sit viel ku olin palaamas takasi alakertaa nii kompastuin jalkoihini ja meinasin rönää niihi rappusii ♥️
Töissä mua puri itikka huulesta ja se on vieläki turvoksissa! Oli aika ihana yllätys ku laitoit suun kiinni nii sellane märkä läntti siinä huulien välissä posahtaa ja otat sormella sen pois nii itikkaha se siinä ja suupieli iha veressä Very Happy
Sit 20 minuuttia työpäivää jälellä - taivaankannet aukee ja vettä tulee ku esterin perseestä. Kiva siinä sitte jatkaa viel hommia ja lähtee sit litimärkänä skootterille ja kastuu viel matkan aikana vielä märemmäks:) Mun skootteri alotti taas sen nykimisen mut tällä kertaa se ei tökkässy mut seki taitaa olla vaa ajan kysymys millo se senkin tekee kolmannen kerran!

Onks keidenkää muiden perheissä sellasta, että äidin mieliala vaikuttaa hirveesti koko muun perheen mielialaa? Meillä ainaki jos äitiä *ituttaa nii se osaa taidokkaasti tartuttaa sen meihi muihinki! D:

158RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 5:17

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ylex'l ne just puhu täst perjantai 13. päiväst ! et jos venaa et jotai pahaa tapahtuu nii nii tapahtuu Wink mulle tää päivä on vaa tavalline muitte joukos koska 13 oli mun pelinumero futikses ja se on mun lempparinumero & onnennumero:D
ja mä tänää taas venasin että alkais sataa ettei tarvis leikata ruohoo nii tulee vaan pientä tihkuu jos sitäkää .... :c aamulla kyllä sataa nii kovaa ku pystyy mutta heti loppuu sade ku meikäpoika kerkee töihi:D

ps se ukko joka päätti et mitä mie teen on salee joku pedo, se anto mun lähtee aiemmi töist ku sen pojan monena kertana, mä sain tehä kirkos hommii ku poika joutu olee kaatosatees trimmaamas jotai nurmikkoi ja huolehti must kauheesti "ookko jo käyny tauolla?" tyyliin DD: sillä pojalla oli vissii yks tauko vähemmä ku mulla. SITTE TÄNÄÄ ku olin lähtemäs himaa nii se sitte vinkkas mulle silmää ja käski olee nätisti festareilla DD::: HYYYI oikeesti

159RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 7:23

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun pikkusisko on tosi kova kiipeilemään joka paikas(alle 1 vuotiaana se kiipes pinnasängystä pois JOSSA OLI LAITA NII KORKEELLA KU PYSTYY) Sit ku meil on tällä hetkellä kotona 5 koiraa ja meillä on sit 4 tän tyylistä häkkii.Koska nää koirat on norjanharmaita hirvikoiria ni noi pienet ei saa mennä muutaku yhen tietyn häkkii(joka ei karkaa) koska ne muut koirat on tottunu metsästykseen ni ne karkaa muute metsään jos ne oven välistä pääsee karkaamaan et(12v) saa mennä niitten häkkiin.Sit ku ne häkit on kaikki kiinni toisissaan et väliseinä on aina tietty kahella sama.Mun pikkusisko rakastaa koiria ja varsinkin yhtä jonka häkkiin se ei saa ominpäin mennä(ilman että joku päästää sen sinne ja pois) ni se on sit viereises häkissä ku se vanha,jonka häkkiin ne saa mennä ni se on ruvennu menee sen vanhan häkkiin aina ja kiipee sieltä verkkoseinää pitki sen sen oman koiran häkkii.Tänää sit ku Emmi kiipes sinne ni siitä oli yks katkennu rauta"lanka" jääny kiinni sen paitaan,ja se säikähti ja sen jalka lipes ja se jäi just sinne korkeimpaan kohtaan(n.2m) käsien varaan ja rupes huutamaan.Olin sit siin lähellä ja juoksin äkkiä auttamaan sitä.Ja kaikki koirat oli iha hulluna ku ne huomas että Emmi on vaarassa
btw tää on mun koira

160RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 8:18

zehe

zehe

Mileaz "Sit 20 minuuttia työpäivää jälellä - taivaankannet aukee ja vettä tulee ku esterin perseestä. Kiva siinä sitte jatkaa viel hommia ja lähtee sit litimärkänä skootterille ja kastuu viel matkan aikana vielä märemmäks:)" << sori mutten voinu sille mitään et repesin, vaikka tiedän ton tunteen vähän liiankin hyvin! Very Happy selitit vaan niin hyvin noit mitä on menny tänään pieleen:)

Stypayhoralikson hyi helvetti! kannattaa pitää varas sen ukon kanssa! meidän yläasteen nuoriso-ohjaajasta paljastus pedo sen jälkeen kun lähin siitä koulusta.. koko sen kolme vuotta miettisin et tos ukos on jtn hämärää ja pysyttelin kaukana.. (kukaan aikuinen ei kylläkään aavistanut yhtään mitään!) kuinkas siinä sitte kävikää; se sai vissii syytteet kymmenistä seksuaalirikoksista..

161RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 11:40

vilqu

vilqu

Mileaz, juu meidän perheessä ei mikään muu vaikutakkaan yhtä paljon ku äidin mieliala.. (: Se ei oo kivaa mut sen kyllä huomaa...

Siis niin perseestä. Mun sisko lähte huomenna Portugaliin tanssijoukkueenkaa viikoks ja minä EHKÄ Joensuuhun Saran luo tiistaina. No äiti sit ehotti iskälle et neki tekis jotain ku me häivytään.. No sit ku ne ei siinä 2 sekunttia miettineinä keksiny heti mitään ja äiti lähti sit avaa konetta ja heitti komentin "et ois kiva tehä jotain muutakin ku ruokaa ja pestä pyykkiä" ni iskä rupee tietty pyörittelee silmiään = äiti teki taas jälleen kerran jotain väärää iskän mielestä.. SIIS HALOO!! Toinen ehdottaa et he tekis jotain yhessä, menis jonnekki ja pitäis kaksistaan hauskaa ja toisen mielestä seki on jo rikollista!! :O

162RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 12:35

_Blistex_

_Blistex_

Mileaz; Meinki perhees on just tolleen, jos äiti on huonol pääl, se tarttuu jokaseen. mä aattelen et se johtuu siit et meil jos äiti on v*ttuuntunu jostakin, ni se purkaa sen meihi mäkättämällä. Ja se jos mikä sit saa mut aina huonol tuulel :DD Aika paljo sul kyl on ehtiny kaikkee tapahtuu o: itelle ei oo tapahtunu mitään pahaa :'D
Stypayhoralikson: Kauhee pedo toi ukko o: kierrä se niin kaukaa ku vaa pystyt, ikinä ei voi olla tarpeeks varovainen. Meil oli tääl päi yks vuos sitte yks pedomies, joka kulki samoi teitä pitki autollaan ja etti lapsii ja nuorii joita vois pyytää autoonsa. o.o hyi, pelkäsin sillo iha hitost kävel yksinäni.. mut thank god, enään siit ei oo kuulunu mitään, kai lähti eri maisemiin :DD
Louizz: uiui, söpö koira sulla ♥
zehe: o.o aika kamalaa et se on ollu lähel nuorii ja sit siitä paljastuu tommonen pedo. :c nyt aloin miettii et mitä jos meinki nuoriso-ohjaaja paljastuis pedoks. o.o mut ei, se ei oo sen tapanen eikä herätä mitää epäilyksii :DD mut ei sitä ikinä tiedä. D:
vilqu: meinki äiti haluis lähtee isän kans jonnekki mut isä on aina vaan et 'mietitään sitä sit jossain vaihees' ja sit ku äiti jotain tommost samantyyppistä ku sun äiti, sanoo ni isä on heti silleen mussunmussun D: siis silleen huokasee ja just pyörittää silmiään, keksin vaa ton sanan jostaki mun pääkopast :DD

Mä oon nyt huomannu että mulla ei oo melkein yhtään rahaa jääny käteen näist ruohonleikkuu keikoista naapurilla. D: Koska käyn kerran viikos leikkaas sen ja saan 20-25e, riippuu vähän jos se haluu antaa ekstraa :DD mut, se on kuitenkin kerran viikossa vaan ja kuiteski oon kesällä myös sitä rahaa tuhlannu, tänäänkin meni mukavasti rahaa, joista osan olin saanu vanhemmilta ku pesin autot ja imuroin ne sisält. Mut siis, rahaa menee mut ei jää ja sit kesän lopussa tajuun et, kappas, jäi kakskymppii vaan käteen tästä kesästä. D: Ens kesänä kyl alotan kesätyöpaikan haun ajoissa ja etin itelleni hyvän työpaikan :DD

163RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 15:31

nealoves1D

nealoves1D

SARA,, mietin täs et kuka se Dooris on ? Taisiis tiijän et se o hevone, mutsiis onks se sun oma/yp/leasing/hoitsu/vuokris vaihä ? Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

164RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 13 Heinä 2012 - 23:56

vilqu

vilqu

Hehee, sain vähän aikaa sit tietää et minä, mun sisko ja sen kaveri ollaan ekat tyypit jotka on varannu meijän tallilta tunnin 6 vuotta sitte, sillon ku se talli perustettiin (: Me ollaan oltu ihan ekoja, jopa meijän ratsastuksen opettaja muistaa sen! Very Happy

165RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 3:07

Sarqai

Nea, se on mu hoitsu(: Perhetutun hevone ja mä sit aina säädän sil vähä jotai omaa:DD

166RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 3:43

Veeranen

Veeranen

Mileaz haha meil ei oo äiti, vaan pikkusisko joka saa kaikki huonol pääl D:

söin just iha kauheesti ja mul on edellee hirvee nälkä D:

167RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 6:00

Mileaz

Mileaz

Pitäis valita kahden huonon vaihtoehon väliltä.

Joko mä lähen tohon kaatosateeseen mun koiran kanssa lenkille ja hommaan itteni viel enemmä kipeeks ku nyt oon, koira kastuu kauttaaltaa ja en tiiä yhtää missä sen pyyhkeet on nii saisin vanhemmilta valituksia ku ne tulee et kui märkä toi on.
Tai sit en lähe ja saan vanhemmilta kunnon huudot kui vastuuntunnoton oon ton koiran suhteen enkä liikauta sormeenikaa sen eteen.
Yks vaihtoehto olis käyttää se vaa tarpeillaa ja valehella et se kävi lenkillä mut vihaan valehteluu ja oon siin muutenki ehkä maailman kolmanneks huonoin nii musta huomais heti et valehtelen. Eli se ei oo vaihtoehto.

Suomen kesä on kaunista katseltavaa, johan tässä ihan unohtaa Espanjan hiekkarannat ja hellepäivät kun täälläkin on ihan samanlainen sää:)

168RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 6:13

vilqu

vilqu

Mileaz, nättääkö se koira siltä että sillä on kiire ulos? Jos ei näytä vie se myöheemmin jos sade lakkais ja sit sanot vanhemmilles et sillä ei ollu kiirettä ulos ni ootit jos sää vähän paranis. Tai sitten meet senkaa ulos ja soitat jommalle kummalle vanhemmalles ja kysyt mis sen pyhkeitä on Very Happy

169RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 7:29

jonskauu

jonskauu

Mä kävin tänää pelaa iskän kaa tennistä :-D en oo ikinä enne pelannu, paitsi joskus koulussa liikkatunneilla mut oon vaa säätäny siellä jotai omiani. Mut oli tosi kivaa ja nyt mua sattuu joka paikkaaa! Sit käytii kans koko perhe ravintolassa syömässä ja sit katotaa vielä myöhemmi joku leffa.

Musta on tosi kiva pitkästä aikaa tehä koko perheen kaa kaikkee tämmöstä pientä kivaa, koska ei oikee ikinä olla kaikki samaa aikaa kotona tai sit jollai ei oo vaa ylimäärästä aikaa. Mut huomenna sit kaikki muut lähtee joihikii rippijuhlii ja jää sinne yöks eli mä oon yksin kotona! kutsuinkii jo tänne vähä porukkaa että katotaa oonko hengissä vielä maanantaina XD

170RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 8:16

vilqu

vilqu

Hei ku One Directionilla on niitä Year In The Making videoita mut niitä on niinku Part 2 ni varmaan 5 eri versioo joittenki fanien tekemii ni kuka ne on laittanu oikeesti YouTubeen et mistä voin kattoo ne alkuperäset?

171RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 12:51

Veeranen

Veeranen

^^ samaa mäki miettiny D:

172RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 14 Heinä 2012 - 14:03

Mileaz

Mileaz

vilqu & Veeranen tarkotatteko tätä? Vai jotain ihan muuta?:D

173RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 15 Heinä 2012 - 1:41

vilqu

vilqu

^Joo, mut onko toi alkuperänen?? Ja kattoisin ihan Part 1 (:

174RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 15 Heinä 2012 - 8:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Me oltii äsken mun serkun rippijuhlissa oli iha kivaa ja vähä nauratti ku iskä eka neuvo sen siskoa korjaamaan niitten vessanoven kahvan mutta sitte se korjas kravatti kaulas sen ite Very Happy,sit matkalla kotiin mä kysyin äitiltä et kuka se mies oli joka siel oli iha koko aja sellasten pikkupoikien kaa,ni äiti sano et "Jyri ,sun vanhin serkkus" sit mä kauhistuin et muttaku se on nii vanha ja sit iskä sano et se on 38 vuotias Surprised ei ees montaa vuotta nuorempi ku mun iskä.Mut siis mulla on oikeesti 4 serkkua jotka on yli 30(kahta niistä en ees kunnolla tunne,toinen niistä on se "jyri" ja sit sen veli on toine) ja yks 27 vuotias sit loput on mua vähä vanhempii tai nuorempii. ku siis iskä on niitte perheen nuorin ja se on yli 10 vuotta(riippuu tyypistä mutta 10 -14..) nuorempi ku muut sen sisarukset ja iskä on ollu 31 vuotias ku mä synnyin että on se sit näköjään iha mahdollista Very Happy
Äitin puolelta taas oon serkuksista vanhin Very Happy
Sit mä sain älyn väläyksen et kaikilla iskän sisaruksilla jolla on lapsia ,on neljä lasta Very Happy
ja sellasen että iskän suvussa lähes kaikki miehet(,iskä,iskän veli,iskän siskon pojat,ja iskän veljen pojista (niistä kylläki vaan 2/3))on rakennusalalla,(1 on rakennusinsinööri ja iskä rakennusliikkeen pomo ja muut vaa perus kirvesmiehii). Very Happy

175RANDOM vol 11 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 15 Heinä 2012 - 10:44

Sarqai

Hehe olin serkun kihaltun puolveljen rippijuhlissa, arvatkaas olinko tylsistyä kuoliaaks. Ja sit mun serkku oli menny lupaamaan semmoselle Iitalle et se saa tulla tänne ratsastaa mun kaa, upeaa! No ei se mua haittaa, emmä sitä ees tunne nii en tiiä mimmonen se on, ehkä siit tulee ihan kivaa(:

JA TAJUSIN ET MÄ OON NÄHNY KANANLENNON!!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa