Oi, sateenkaari on maailman ihaninta jäätelöö!
Oon kerran syöny ja toivon et ehdin hakee toisenkin kerran tänä kesänä!
Mäkin voin kommentoida tohon ripari aiheeseen sen verran, että tykkäsin kyllä omasta ja riparista ja näin.. sitte menin isoskoulutukseen ja ehtisin siellä jokusen kerran käydä, mutta koska
en oo koskaan uskonut mihinkään, niin sitten tajusin et oma ripari riitti, ei enää isoseksi. Tunnen tyyppejä, jotka on tänä kesänä toista kertaa isosina, jotkut kolmatta... kai se sitte sopii niille, ei niitä kyllästytä ja ne tykkää, kai niitte täytyy sitten vähän uskookkin johonkin ihmistä suurempaan, mut ei ollu kans mun juttu, vaikka leiri oli kiva
Aiheesta toiseen.. olin tänään tarkistuttamassa hampaat: hammaskivee löytyy, ientulehdusta, kariesta, 2 reiän alkuu... silti se sano, että harjaan hyvin hampaat ja iha terveelt näyttää
Noh, porausaika ens viikolla. Jännitin ihan saakelisti sitä tarkastusta - vieras hammaslääkäri ja melkeen yhtä vieras paikka ja sitte ku mun oikomislääkäri, jota sain muuten kestää 5-6 vuotta, oli ihan hirvee tyranni, satutti ja rynkytti aina iha saakelisti mun suuta puhumattakaa siitä et se ois kertonu koskaa mitä siel suus tapahtuu, ja näyttämättä koskaan ilosta naamaa!
Mut eiköhän tää tästä ku onneks noi oijonnat on kaukana takana päin, uusi ja nuori helläkätinen hammaslääkäri tilalla ja poraukset tulee olemaan easyy verrattuna kaikkiin mahdollisiin härpäkkeihin suussa joita oon joutunu kestää