One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 8]

1RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

76RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 0:38

nealoves1D

nealoves1D

b00m,, i know the feeling .. Sillo ku sinne lähti oli just sillee "joo kumpa tää ois nopeesti ohi.." mut sitte ku se loppuu ni haluis vaa takas sinne niide ihmisten kaa nevermind vaik ne ois kaikki täydellisii idioottei ja kävis hermoille. Mut kiva jos teilläki oli kiva leiri ! ja kiva ku oot taas tääl c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

77RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 2:19

vilqu

vilqu

Katoin just Live Tourin kertaalleen läpi ja nyt vaan kuuntelen sitä tässä taustalla <3 I Love It<3

78RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 6:22

Mileaz

Mileaz

Jännä mite muut kaipaa riparia iha sydämensä pohjasta mut mä en ottais sitä viikkoo takasi vaikka maksettais. Mulla oli tosi kiva viikko ihan oikeesti mutta ei se Jeesuksesta puhumine uponnu muhun sitten pätkääkään enkä yhtään sen uskovaisemmaks tullu ku ennenkää olin. Osaan pitää yhtä paljon hauskaa riparin ulkopuolella nii ehkä se on siinä sit se minkä takia en haluu sitä viikkoa takasin:D Olihan siellä se oma tunnelmansa ja ne laulutuokiot oli ihan supermahtavia ja rakastuin etenki lauluun numero neljätoista ja sitten se Laula Ihmisille on tosi kaunis kappale, mikä vedettii konfiksessa. Osaan sen vieläkin ulkoa! \o/

Luin tosta jostain että One Directionilta olis tulossa tän vuoden puolella myyntii tyylii herätyskelloja, Walkie Talkie, karaokelaitteet, stereot yms.
Vaikka oonki massiivine 1D fani nii mun mielestä menee jo aika reippaasti yli et julkastaa joku karaokelaite missä tyylii kyljissä 1D logot tai niiden kuvat. Järki hoi älä jätä, kuka tollasia ihan oikeesti ostaa?

79RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 7:50

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz woah mikä helpotus ku en ookkaa ainoo ihmine joka ei ottais sitä ripariviikkoo takas vaikka maksettais ! ok mulla ei oo kyl sama syy ku sul mut kumminki :d olin koko loppuviikon yksin koska mä ärsyynnyin mun ystävään joka oli vaa yhe ärsytykse kaa enkä tutustunu siel kehenkää uutee ku siel oli vaa mun luokkalaisii ja rinnakkaisluokkalaisii:d vihasin sitä nii paljo että ei kiitos ikinä enää.

toi herätyskelloha vois auttaa herää aikasi aamul xd ok ei ehkä. ja karaokelaitteisto?? ööö mitähä tää on? mä en todellakaa haluu mitää 1D'n logol/kuval varustettuu karaokelaitteistoo ku en muutenkaa tykkää karaokest (singstar on eriksee haha)

ei vitsi oli tänää kivaa ! mut mua väsyttää iha sikana ja ainoo asia mitä mä mietin on työt ja argh mua ärsyttää ne niiin paljon. mutta söin satenkaari nimist jätskii ja ahh se oli älyttttömän hyvää !! ehkä pitäis kattoo jotai ohjelmaa ja laittaa nukkuu :-DD ps vihaan hyttysii iha sikana, näin Lucian (se kirja) tyyppist unta ja ne keskeytti sen kahest ja just ku oli tulos ihanaa kohtaa nii eiköhä oo jo liia myöhä etten kerkee enää nähä unta siittä. keinoja mite sais hyttyset pysyy pois mei huoneest? :DDD
pps ostin sellase dipattavan toy story tikkarin jossa tulee tarraki mukana!:33

https://twitter.com/#!/penguiniam

80RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 8:11

bO0m

bO0m

Nea just noi se meni, en ois yhtää halunnu mennä sinne mut sit se osottautu yhtä tärkeeks ja rakkaaks mulle kun se sisilian matka, ihan hullua! Mut tosi suuresti vaikutti varmaan se, että ihastuin siellä vahvasti. Enkä tiiä oliks se ykspuoleista koska en ottanu selvää!! ):

Mileaz Me lauletaan sunnuntaina konfiksessa mitä silmät ei nää! (: Ja tavallaan toi saatto olla ihan hyvä vaan ettet kiintyny nii vahvasti siihe ripariin, koska niinku mun iskä sano, mä viihdyin liianki hyvin siel.. :< Nyt oon koko aika vaan apee!

81RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 10:32

vilqu

vilqu

bO0m ja Nea, mun siskolla oli sama juttu (: Ku se lähti riparille se huokas et VOI EI!! eikä ois ollenkaan viittiny lähtee niiden ihmisten luo.. Mut sit ku se tuli takas ni siellä oli niin kivaa ja jo ekana iltana kotona sillä oli kauhee ikävä kaikkia sen riparilta ja se sano et mä saan varautuu et se ei muusta koko kesänä puhukkaan ku riparista..

noihin stereoihin sun muihin. Mun mielestä menee kans jo vähän yli!! Herätyskellon vielä mäki voisin ottaa mut en mä ny stereoita välttist tarvii ku ei oo normejakaan .. (:

82RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 10:36

jonskauu

jonskauu

Mulla oli tänäää kiva päivä! tänää oli laulutunti pitkästä aikaa ja sit olin äske muutaman tunnin yhen kaverin kans ja oli niiiin muksaa jutella sen kaa vaa kaikesta :-) tänäää mä aion vielä tehä pari tilausta parii nettikauppaa, koska mä löysin yhen kaupan missä myydää XXS kokosia vaatteita ja olin iha onneni kukkuloilla! Mulle nimittäi jotkut XS kokoset vaatteet on iha ylisuuria nii nyt oli kiva ku tuolla oli oikeen kokosia nii voisin pari juttuu tilata testiks !

hhahaa muute, olin jättäny tän foorumin auki tai niiku en ollu muistanu kirjautua ulos. Olin iha paniikissa että kiva nyt joku meidän perheessä tietää mun salasanan, koska luulin et ne ois kirjautunu tänne! Sitte tajusin et aaaaa en ollu vaa muistanu kirjautua ulos :-D vähä tuli kamala paniikki ja olin jo alkamassa vaihtaa kaikkii paikkoihi salasanat!

83RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 3 Heinä 2012 - 22:50

Sarqai

Haha mä just voisin kuvitella hankkivani kunnon stereot, vanhat meni mäsäks..

Jaja BO0M, mä aloin laulaa sitä ku sanoit et lauloitte sen(koviäkin kinosti(kaikki tajuu))

84RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 0:29

Mileaz

Mileaz

Sty no ei mullakaa ehkä noi jeesustelut se pääsyy siihen ole etten sinne takasin halua:D kun mun ripariporukka oli kohtuullisen sieltä ja syvältä miinus pari kaveria, mut osattiin sit pitää niiden kanssa omaa elämää :DD inhottavaa et sun ripari meni sit loppupelis noi surkeesti ): mut onneks se oli vaa yks viikko elämästä! Very Happy
Se herätyskello vois olla aika siisti siinä suhteessa jos herätysäänenä olis se "Hi, we're One Direction!" ja sit ne alkais ulisemaa jotai :DD aww jos olis sellane nii tänne kiitos! Tosin sellasen vois kyl ladata laittomasti HYVIN laillisesti juutuupista.
Sateenkaarijätskii omnom kuulostaa hyvälle tosin mulle tulee mielee vaa sateenkaarijätskistä joku Halinallejen sateenkaarisilta (???) nii mun kuvitelmat siitä menee vähä överiks :DD
BO0m uu se on aika siisti biisi ! Meillä oli vaihtoehtoina toi Laula ihmisille, Kahden maan kansalainen (jota ei voitu ottaa koska riparilla oleva Ruotsalainen sukunimeltää veti siit kilarit) ja Lapsuuden usko. Mun serkunki ryhmä veti Juha Tapioo, sen Väsyneet maan, miksei me saatu? : ( Tosiaa siinä on varmaa puolensa, ettei siihen porukkaan kiintyny yhtään, mutta sit ku pääset "yli" tosta masiksesta nii muistelet sitä riparia sit vaa hymy korvissa eikä se kaipuu sinne ookaa enää nii suuri (:
jonskauu äww millasii siis ne laulutunnit on? Niiku sillai pääpiirteissää, joilaaks sä siel vaa vai käytteks te jotai eri taktiikoita kokoaja vai mitä? Jos oot kertonu nii on kyl menny meikäläisellä pikkasen ohi Very Happy
Nyt ku tarkemmi miettii nii mä jätän aina ihan kaikki sivustot vaa kirjautuneiks enkä koskaa kirjaudu ulos, mitenköhän kivaa mun veljellä on ollu ku se on lukenu mun juttuja jostai twitteristä :'D

Minunpa aivokoppa päätti sitten ilman mun suostumusta alottaa kesän migreenikauden. Eile illalla iski kivat näkökenttähäiriöt joskus seittemän aikaa ja otin mun migreenii tarkotetun lääkkeen ja kävin nukkumaa. Sit olin joskus 11 aikaa et jes ei tullu mahalaukun sisältö tällä kertaa ulos nii enköhän mä joudu samantien kirmaamaa vessaa ja kaikki mun sinä päivänä syödyt tuli ulos. Meinasin oikeesti tukehtuu siihe mömmöö. Kaikkii kiinnosti lukee toi, olkaa vaan hyvät tästä kauniista mielikuvasta(:

85RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 0:49

vilqu

vilqu

Mileaz, voi sua! Varmaan aika inhottvaa ):

86RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 3:40

Sarqai

Hehee mul taas kivaa kuuntelen jottai vanhaa iskelmää.. Mun luo ei kannata tulla jos ovel kuulee iskelmää, mul on sillo iskelmätunne:D

87RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 4:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz mä tuun hoitaa sua sinne ja hommaan Liaminki sinne ja piän käsii sun naaman eesä jos oksettaa ♥ ok not UHUHUHU KELASIN ET LOUIS ALKAA HUUTAA SIINÄ JOTAI AHAHHAHAHHAHAHA VÄHÄ OIS IHANA XDDDD

88RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 4:51

Mileaz

Mileaz

Stypay ??? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD PITÄISIT KÄSIÄ MUN SUUN EESSÄ JOS MUA ALKAIS OKSETTAA?!?!?!?! mitä ihmettä sun päässäs taas liikkuu? Ruohoa? Vai se pähkinä? :DDDDDDDD

89RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 5:43

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz no toi ruoho ois kyllä aika mahollista ku oon leikannu vähä liikaa ruohoo :DDDDDDDDDDDD NO ÄLÄ NY joskus koulus mun ystävä lupas että mä voin oksentaa sen käsille ku mua oksetti. se on kans luvannu että mä voisin liimata sen vihkoon jonku jutu mikä piti liimata vihkoihi ku mul ei ollu vihkoo mukana:D:D

mite saan ylipuhuttuu iskän & äidin et saan ostaa/tilata iphonen? :---DDDDD ku löysin yhe sivun jolta sais kerral maksettuu mut se olis vähä halvempaa ku muilt sivuilt mutta mul ei olis nytte rahaa maksaa sitä nii kelasin et jos ne maksais sen puokkii, maksaisin sen si takas ja se olis mun synttärilahja?
ps meillä ei oo ruokaa :--((

90RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 6:25

zehe

zehe

Oi, sateenkaari on maailman ihaninta jäätelöö! Smile Oon kerran syöny ja toivon et ehdin hakee toisenkin kerran tänä kesänä!

Mäkin voin kommentoida tohon ripari aiheeseen sen verran, että tykkäsin kyllä omasta ja riparista ja näin.. sitte menin isoskoulutukseen ja ehtisin siellä jokusen kerran käydä, mutta koska en oo koskaan uskonut mihinkään, niin sitten tajusin et oma ripari riitti, ei enää isoseksi. Tunnen tyyppejä, jotka on tänä kesänä toista kertaa isosina, jotkut kolmatta... kai se sitte sopii niille, ei niitä kyllästytä ja ne tykkää, kai niitte täytyy sitten vähän uskookkin johonkin ihmistä suurempaan, mut ei ollu kans mun juttu, vaikka leiri oli kiva Razz

Aiheesta toiseen.. olin tänään tarkistuttamassa hampaat: hammaskivee löytyy, ientulehdusta, kariesta, 2 reiän alkuu... silti se sano, että harjaan hyvin hampaat ja iha terveelt näyttää Very Happy Noh, porausaika ens viikolla. Jännitin ihan saakelisti sitä tarkastusta - vieras hammaslääkäri ja melkeen yhtä vieras paikka ja sitte ku mun oikomislääkäri, jota sain muuten kestää 5-6 vuotta, oli ihan hirvee tyranni, satutti ja rynkytti aina iha saakelisti mun suuta puhumattakaa siitä et se ois kertonu koskaa mitä siel suus tapahtuu, ja näyttämättä koskaan ilosta naamaa!

Mut eiköhän tää tästä ku onneks noi oijonnat on kaukana takana päin, uusi ja nuori helläkätinen hammaslääkäri tilalla ja poraukset tulee olemaan easyy verrattuna kaikkiin mahdollisiin härpäkkeihin suussa joita oon joutunu kestää Very Happy

91RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 6:32

Veeranen

Veeranen

Mä sain nyt konekiellon siis, ja syy on se koska pelkään ötököitä ja ulkona oli nii jumalattomasti paarmoja ja sit menin paniikkii ymsyms. mun mielest aika turha syy (: mut pitäkää paikka pystys(8 EN TIIÄ MITEN VIiitsis TUUN SELVIÄMÄÄN VIIKON ILMAN KONETTA? te sit palautatte mut kärryille eiks je? Very Happy:D
saatan tulla iltasin puhelimel käymää ja kattoo vähä

92RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 7:46

jonskauu

jonskauu

Mileaz Nää mun laulutunnit ei oo ees tavallaa oikeita tunteja, mut tää oli tämmönen kesäkurssi ja päätin sit ilmottautuu :-D Mut siis ollaa tehty kaikkee ryhti- ja hengitysharjotteluja ym. Sitten ollaa puhuttu että millasissa lauluissa on hyvä/huono ja ollaa koitettu parantaa niitä asioita mitkä on vaikeita tai ei onnistu nii hyvi :-) Esim. mulle tuottaa vaikeuksia laulaa tosi matalalta nii sit ollaa koitettu siihe kaikkee eri juttuja ja oon koittanu löytää itelle sen parhaan tavan! Ja uskon, että sun veljellä on hauskaa jos se on lukenu sun juttuja just jostai twitteristä, ainaki sen perusteella mitä oon sun juttuja täältä lukenu :-D

zehe Tuo sun tyrannihammaslääkäri muistutti mua siitä, miks pelkään hammaslääkäreitä.. tai en oikeestaa pelkää mut siellä on aina iha yhtä hirveetä, on se tarkastus tai mitä vaa! Tästä tuliki muute mielee, että pitääki varata syksyks hammaslääkäri, kiitos muistutuksesta! :-)

93RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 10:13

Mileaz

Mileaz

jonskauu uu kuulostaa oikeesti tosi kivalta! En tiiä mut mä tykkäisin varmaa just enemmä käyä sellasilla "epävirallisilla" laulutunneilla ku jossai sellasis tosi virallisis:D Ainaki vois kuvitella et olis paljo rennompi meininki siel epävirallisel.
Ja jos tarkotit ton positiivisella mielellä nii haha:D
OMG tällane yölline heureka mut unohin kokonaa mun kultsipuppelin): Stypay HAA sulla on tosi outo kaveri! Tai siis jotenki toi "Hei voit liimata sen mun vihkoo" oli sellane öööö :DDDDDDDD Mut oudohkot kaverit on just parhaita imo!

Haha oon hirvee kovis enkä oo ikinä pelänny hammaslääkäriä. Multa on revitty puolet maitohampaista hammaslääkärissä koska ne on/oli mulla nii tiukassa ettei ernestikää sais niitä irti kotikonstein. Parhaimmillaa mun maitohampaissa on ollu sentin "juuri" :')

Viimeinen muokkaaja, Mileaz pvm Ke 4 Heinä 2012 - 13:58, muokattu 1 kertaa

94RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 4 Heinä 2012 - 11:15

jonskauu

jonskauu

Mileaz noi mun tunnit on ainaki tosi rennot ja tosi kivaa on ollu :-) Ja joo tottakai tarkotin tota sillee positiivisena asiana Very Happy
multa ei oo ikinä irrotettu hampaita hammaslääkärissä, en ees halua kuvitella miltä se tuntuu !

95RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 1:57

zehe

zehe

Tykkään laulaa tosi paljon, mut ite en uskaltais mennä laulutunneille Very Happy sitä paitsi mun ääni ei oo mikään hyvä ees.. Enkä muuten osaa muodostaa ääntä ollenkaan oikeella tavalla, koska ku yritän Singstarii möristä ni kurkku on aina sen jälkeen kipee :O

btw oon kokenu vaan yhden maitohampaan repimisen... mulle ei laitettu puudutuspiikkiä, vaan jotain "mansikka" salvaa, joka vei tunnon..Razz se oli jtn ihan hirveetä >> ponkasin siit tuolist ylös, aloin yökkäillä ja koko naamaa kuumotti ku se oli laitettu.. toivon todella et ne puuduttaa piikil seuraavaks jos täytyy!

96RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 2:25

Evee

Evee

Oon tääl mökil ja ihan pihal kaikist uutisit ku en oo päässy nettiin ja hirveesti textii tullu tähänkin topaan D: Muut ei voi mitään
Olin äsken äitin kaa keräämäs metsämansikoita :3 Ja tuli kuuma mut onneks pääs heti järveen Smile

97RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 3:53

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz XDDDD no et oikeesti arvaa kui wtf mä olin sil hetkel XDXDd
Evee ooi vitsi metsämansikoit! ♥

ja mäkää en oo pelänny hampilääkärii! tai no vihasin sitä yhtä akkaa joka sai mut itkee siel t eve 8lk XDD ja oon vitoselt asti käyny suurinpiirtei kuukaue välei hammaslääkäris rautoje takii, jote en oo kauheesti pelänny. ja sitäki enne oon käyny monta kertaa et revittii hampaita irti :--DD itseasias mä menin iha mielellää hammaslääkärii ja ootin ainaki noit viimisii kertoi innoissani koska sain pia raudat pois:D ja pääs pois tunneilta ♥

98RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 8:26

Mileaz

Mileaz

jonskauu puuduttaminen sattuu ainaki mua koska se piikki tuikkastaa tuolta kielen puolella eli siis sisäikenistä sisään ja sit se mansikanmakune juttu joka ei maistu ees mansikalle on ihan kauhee. Repäsemine ei satu mut puuduttamine sattuu mut se sattuis varmaa iha hirveesti jos ei puuduttais!
zehe mäki tykkään laulaa muttei mulla todellakaa oo mitää lauluääntä... tyydyn lähinnä laulamaa suihkussa ku yleisönä on vaa vesipisarat !
Evee NAMI metsämansikoita mistä metiköstä sellasia löytyy?! Mä en oo nähny kohta viitee vuotee yhtäkää mettämansikkaa... Yhes vaihees meiä entisen tontin eessä oli kunno pelto täynnä metsämansikoita mut sit siihe ruvettii rakentaa taloa nii rest in peace metsämansikat ):
Stypay haha voin uskoooo! :-DDD mullaki on ollu raudat! Tosin ne oli vaa ysin syksystä ysin kevääsee koska mulla piti saaha vaa yks hammas paikoilleen ku se oli sillai jännästi. Mut onneks Nialleri muutti hammasraudat seksikkäiks nii niitä ei ees tuntunu tyhmälle pitää ♥ ok mitä.

Katoin Justin Bieberin 2010 vuoden konsertteja jossa se joilaa sen One Less Lonely Girlin, pikkasen noi tytöt on oikeesti onnekkaita! Kun siinähän tehhään sillailla jos joku ei siis tiedä nii randomina yleisöstä valitaan yks tyttö ja siltä kysytään "haluatko olla One Less Lonely Girl" kuulostipa tyhmälle ku kahta kieltä sekasi ja sit se menee suunnillee sen biisin 40 viimeseks sekunniks sinne lavalle ja se Bieber laulaa sille ja halii ja antaa kunnon kukkapuskan. Kattokaa vaikka tästä, kelatkaa 2.19 kohtaan jos ette haluu kokonaa kattoo.

NIIN ASIAAN! Olis siistii jos One Directionin seuraavalla albumilla olis joku sen tapane biisi missä vois toteuttaa tota samaa periaatetta, mut sit lavalle haettais viis tyttöä ja sit jokaiselle pojulle oma !! Olis oikeesti ihan älyttömän siistii! :-D

99RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 9:15

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz vitsi oot nero!! ahhhh kuvittelen jo Niallerin laulamas mulle jotai tollasta:33 mul oli melkee koko yläasteen sellaset raudat niinku Niallilla, dints dints tykkäsin niistä ):: mulla piti olla et saadaa hampait siirrettyy ku mul tuli se 'oikee' hammas maitohampaan sillai päälle )--: nyt mulla on kulmahammas ja etuhammas vaihtanu paikkaa lol xd ON MUL VIELKI RAUTA HAMPAITTE TAKAN pitämäs noit paikoillaa

vitsi argh tuntu et leikkasin tota yhtä paikkaa jonku 5h vaikka leikkasin vähä alle 2h DD:D:: ja tuntu luksukselta ku pääs aina välil varjoo ♥

100RANDOM vol 11 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 9:25

zehe

zehe

Mileaz kirjoitti: NIIN ASIAAN! Olis siistii jos One Directionin seuraavalla albumilla olis joku sen tapane biisi missä vois toteuttaa tota samaa periaatetta, mut sit lavalle haettais viis tyttöä ja sit jokaiselle pojulle oma !! Olis oikeesti ihan älyttömän siistii! :-D
Kui hyvä idea Very Happy ilmottaudun vapaaehtoseks Louisille, miksei Harryllekki:) Jokasen directionerin päiväuni! I love you

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa