One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 8]

1RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

176RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 15 Heinä 2012 - 11:15

Veeranen

Veeranen

kananlennon? ^^ :Dd

mua ärsyttää ku en osaa soittaa pianoo :c haluisin alottaa mut nii. Very Happy

177RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 15 Heinä 2012 - 11:52

vilqu

vilqu

Veeranen mä on miettiny et ottaisin kasilla valinnaisena kitarakurssin ja oppettelisin soittaa kitaraa (: Sit Sara vois kans opettaa mua ni voisinki ehkä joskus oppii soittaa. Ja sit jos osaisin vähän ni vois mennä johonki kitara tunneillekki.. En tie .. (:

178RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 15 Heinä 2012 - 23:44

Peetu

Peetu

mun on kyllä ihan pakko sanoo että te ootte kyllä ihan huippuja tyyppejä Very Happy tossa olen sitä ja etsin tätä leikissä olin eilen illalla lapsi joka etsi nallekarhua mutta nyt se oli menny jo leikkauslaitoksen puolelle ! mistä te oikeesti revitte näitä ?! mutta kiitos anyway päivän nauruista Very Happy

179RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 0:30

vilqu

vilqu

Louizz sun uus ava on IHANA!! <3

180RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 1:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veeranen mäki haluisin :cc mut oon liia vanha alottaa yhy + kitara ois kiva!
vilqu MITÄÄÄ onko teillä valinnainen kitarakurssi koulussa?? mikseeeei meeilläää vooiinuuu ollaaaa :--( ikuisesti katkera
Peetu haha joo mäki nauran noille :--DDD

oonko oikeesti laiska vai laiska ku en jaksa mennä ottaa ees aurinkoo :DDD no ulkona ei kyl kauheesti paistakkaa ja tuulee vaan ...

https://twitter.com/#!/penguiniam

181RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 4:04

jonskauu

jonskauu

mun on pakko tulla kertoo täää tänne, koska oon niin happyhappy! meitsi tyttö ei ooo enää vapailla markkinoilla :-)) hiihii mä kyllä sanoin tuolle yhelle, että se on todella onnekas et tykkään siitä, koska mä tykkään 1D:stä joten mulla on aika kova taso näihi poikaystävä juttuihi ja se vaa katto mua ku mitäki hullua.. Very Happy:D:d

ja sit ei niin hyviä uutisia.. mä pidin siis eile sellaset pienet partyt täällä meillä, kun olin yksi kotona jaa eile illalla oon jotekii saanu sitte mun iPhonen rikki. Se näyttö on vähäse haljennu ja se on jotenki hidas tai se avaa ne sovellukset tosi hitaasti. En tiiä mitä mä oikee sanon iskälle, koska se suuttuu iha hirmusesti jos kerron että mulla on ollu täällä juhlat ja toi puhelin ei oo kuitenkaa ollu mulla ku reilu kuukauden :d en tiiä meneeks toi ees takuusee. ootan vaa sitä huutoa kun sanon että juuu totaaa mun puhelin hajos.

182RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 4:07

vilqu

vilqu

Stypay no oo ilonen et teillä paistaa ees vähän aurinko ku meillä on satnut koko päivän vettä ja varmaan sataa koko loppu päivänki.. Ja joo on meillä kitarakurssi tai anaski sillon ku mun sisko valitsi ni siinä valintaluettelossa oli kitarakurssi Very Happy

Yritin ettii jotain kivaa uutta avatarta mut ei oikeen ollu mitään sellasta "HEI, TOI!!" ni vaihdoin sitte mulla joskus olleen avan Very Happy kiviäki kiinnosti

183RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 4:59

zehe

zehe

Tosta kitaran soitost sen verran, että ite oppisin ainakin soittaa ihan perus sävelet ja yksinkertaset biisit 8. ja 9. valinnaises musas Razz En tie kuinka paljon sitä normaalist on kouluis, koska meijän opettaja oli kyl ihan kitarahullu ja sit lukios pakollises MU1 kurssis oli tosi turhauttavaa rämpyttää jotai kolmee sointuu, jotka yritettii kaikille opettaa ja moni ei ollu koskaa soittanu... mut sitte taas ku seiskallahan oli se musa viel pakollist ni sielläki opetettii sitä kitaraa paljon enemmän ku tos lukion ekas kurssis:O ...vaikka eihän siellä seiskalla viel mitää Knockin' on heaven's doorista kummempaa soitettu, mut kyl mä sielläki jo oppisin jonku verran...

sit viel Louizz_tomlinzon sul on ihana ava Smile

184RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 5:10

Mileaz

Mileaz

jonskauu ONNEEEAA ! ♥ Ei vitsi nous hymy korvii ku luin ton, oikeesti ää onnee ihan hirveesti !! :-) ♥♥

185RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 5:21

vilqu

vilqu

jonskauu ONNEEE!! Very Happy Kerro lisää.. (:

186RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 6:09

Sarqai

jonskauu: >Jos sul on se kuukauden ollu nii oon aika varma et menee takuuseen, jahei ei sun tarvii sanoo et sul oli bileet, kerrot puolet totuudesta(:
Vilkku, teretulemast tunneil vaa
ooh shiit mun ihastus sano et se tykkää must:d Mä pidän sen mun pikkurillin ympäril, koska im bored:D

JA AIKA TÄYNNÄ KESSA?

187RANDOM vol 11 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 16 Heinä 2012 - 6:13

vilqu

vilqu

Sara, miten se ny kerto et se tykkää sust!?

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa