One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 8]

1RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

26RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 11:31

Veeranen

Veeranen

Heei oikeesti kivaa ku kaikki pääsee jonnekki, mä en mihkää Sad MUT PITÄKÄÄ HAUSKAA C:<

27RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 11:40

Mileaz

Mileaz

jonskauu Hyvää matkaa, sulla tulee varmasti olemaa tosi kivaa siellä vaikka nyt erilaiselle tuntuuki ! Lentokoneessa matkustamine on hirveen pitkästyttävää ja ruoka on maailman hirveintä, mut kyl siel sen muutaman tunnin kestää hikisee:D Eikä se putoo!! Mutta vietäs kiva loma ja osta tili tyhjäks (:

Kaveri piristi mun fiilistä ihan älyttömästi äsken eikä enää oo ees nii paha olla ♥ Wöwöwöwöö !

28RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ti 26 Kesä 2012 - 23:46

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu; Pidä hauskaa siel!

29RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 6:41

Mileaz

Mileaz

Nää mun eri tyyppien kanssa käydyt 1D keskustelut päättyy aina jotenki vähä oudosti..

Yks hyyppä: Sit ku ne tulee Suomee nii opetan iha salee niille mun nimen ja katotaa sittte mite oudosti ne lausuu sen
Minä: Tai miten ois samantien maailman parhain iskurepliikki
"Kivat sääret, millo ne aukee?" :DDDDDDDD sit väittäis että se on vaikka joku "i love you all so so so much" tyyline englanniks :D

Ja sit tää
Yks toine hyyppä: Harry sheivas Zaynin jalkaan h'n ♥
Minä: Sheivaiskoha Harry munki säärikarvat? (; ♥

dadadada:D

30RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 9:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

^ JOOO MULLE VOI TULLA TOLLA ISKUREPLAL !!1 & voin kuvitella Harryn sheivaamas sun sääriis XDXDDDdddd ja et mitä niis lukee sen jälkee ... ;DDDDdd

https://twitter.com/#!/penguiniam

31RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 9:30

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, haha joo pitää kokeilla tota iskurepliikkii sitte jos ne tulee suomee ! Eiku ? XD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

32RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 13:11

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

MILEAZ ON MAAILMAN IHANIN JA PARHAIN JA KIVOIN JA HAUSKIN JA KAIKKEE ja sil on hauskat jutut ja sen rage 10 veenä <33 se lupas että voidaa mennä yhes Liamin kaa naimisii (mikä meinaa et mul on 3 miestä) SE LUPAS JÄTTÄÄ MUFFININ MUN OVELLE JOS LÄHTEE JOSKUS LUOTAIN ja se pyys mun lauri tähkä levyy lainaa eiks oo söpöö? ♥ se on aika hölmö hölmöläinen mutta mua viisaampi mikä ei oo saavutus tai mikään tai no Penalle siittä pitäis antaa mitali ♥
ps Mileaz aka Pentti lempinimeltään Pena 55v

33RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 13:13

Mileaz

Mileaz

Stypayhoralikson kirjoitti:MILEAZ ON MAAILMAN IHANIN JA PARHAIN JA KIVOIN JA HAUSKIN JA KAIKKEE ja sil on hauskat jutut ja sen rage 10 veenä <33 se lupas että voidaa mennä yhes Liamin kaa naimisii (mikä meinaa et mul on 3 miestä) SE LUPAS JÄTTÄÄ MUFFININ MUN OVELLE JOS LÄHTEE JOSKUS LUOTAIN ja se pyys mun lauri tähkä levyy lainaa eiks oo söpöö? ♥ se on aika hölmö hölmöläinen mutta mua viisaampi mikä ei oo saavutus tai mikään tai no Penalle siittä pitäis antaa mitali ♥
ps Mileaz aka Pentti lempinimeltään Pena 55v

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD EIIIIIII KUOLEN !!!!!!!!!!!!!!!!!111111 IHANA

34RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 13:42

nealoves1D

nealoves1D

Sty,, haha eikää :'DDd en tajunnu puolikkaa mut hajosin silti pahemma kerra XD && vähä kivaa et Mileaz jättää sulle syötävää jos se lähtee (: ja ouu lauri tähkä on teijän salane fanituksen kohde ? Teeskentelette vaa directionereit ettei kukaa huomaa o.o eivaaa c:

35RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 13:42

Mileaz

Mileaz

STYPAY ON KANS IHANA JA JEE EN TAJUU MITE YHESTÄ IHMISESTÄ ON VOINU TULLA NII TÄRKEE MULLE NÄINKI LYHYESSÄ AJASSA pusipusi en ees muista mistä tää meiän upea taipale lähti. Vaikka Facebook yrittikin tuhota kesäromanssimme, me selätimme sen ja talsimme läpi kivisen polun takaisin yhteen ja me molemmat mennää horoskoopin mukaan naimisii tosiaa Liamin kanssa häät on 35.07. et tervetuloa vaan ♥ "tuun yöllä sun lakanoiden alle vähä kummittelee" AHAHAHHAHA OOTA VAA TUUN KOHTA OIKEESTI ;);) jäljitän even sen nielasemalla gps'llä ja sit tuun pentti 55v:nä ikkunan alle vähä bailabaila!
Sty arvaa mitä oot ehkä ensimmäinen tyyppi jolla on samanlaine huumori ku mulla ja ähähä oot siks paras wouwouwou MUISTAN kui pähkäilin varmaa kuukaude et liitynkö tänne foorumille ja sit ONNEKS liityin ku en ois muute tavannu noi ihanaa tyyppiä ku sä(: Parasta on se ku oot nii tyhmä nii voin kokee itteni vähä viisaammaks sun seurassas XDD Sit ootan aina iltaa iha innoissaa et pääsen juttelee sulle mikä ei kyllä nyt torstaina onnistu koska en oo paikalla ): nyyh. Onks sun pakko asuu toisel puolel suomeeki vielä ääwedfgdsdijibnh en koskaa pääse näkee sua ):
Se mun 10v rage XDDDDD se oli jotain joka tuli suoraa sydämestä!!
Mut jee, mä rakastan suaaaaa ♥

HAHA vedin pidemmäks !! tein tän siks et tää ehkä lievittää sitä hirvitystä että sä arvasit heti ekaks mitä mulle tuli mielee siitä muffinijutusta HEHE

36RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 13:50

nealoves1D

nealoves1D

^^ hihi aaw noi teijän jutut oikeesti :3 emt mut must aika söpöö Very Happy & Mileaz onneks liityit ! Miettikää ny ku tekää ette olis koskaa tutustunu ilma 1D'tä o.o nomut ei ajatella tollasii vaa ollaa ilosii et ootte saanu tollaset ihanat & tärkeet frendit toisillenne vaa netin kautta ! Muaki harmittaa teijän puolest et asutte nii kaukan toisistanne ku teijän juttui on nii kiva lukee & nauraa niille et vois luulla et olisitte tuntenu jo vaik kui pitkää c:
Nojoomut mäpäs meen täst selittämäst :Very Happy

37RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ke 27 Kesä 2012 - 23:37

Sarqai

Haha Nea vaa seputtaa jottai tänne väleihi:D
Onnee Mileaz, mul ei oo ketää kaverii jol ois samanlaine huumori:d Siks mä varmaa vaikutanki kaikkien mielest iha oudolt..Very Happy

38RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 28 Kesä 2012 - 2:39

Mileaz

Mileaz

Joo toi oli tollanen, et Stypayn piti hehkuttaa mua jossain keskustelussa, jotta se sais vinkin mikä mulle tuli ihan ensimmäisenä meiän "If you ever leave me babe, leave muffin on my door" jutusta mieleen :DD omg.
Jepjep, One Direction yhdistää kaksi vähä-älyistä kummasti yhteen:DD Naurattaa vaa mite outoina meitä pidetää ku täälläki aina hirveesti noita "vierailijoita" ja sit ku ne lukee nää! EEI JEE :'D No ihan sama, yolo.

En mä sit pääsekää tänää kaverille yöks, ku se otti ja tuli kipeeks. Kaiken huippu oli se et sen täyty ilmottaa siitä puol neljän aikaa tekstarilla ja ku mulla on se Louisin Superman huuto tekstariäänenä nii tottakai se herätti sillä koko talon ♥

39RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 28 Kesä 2012 - 4:55

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla senki !! emmä arvannu et säki tollasta tekisit, pusipusi oot supertärkee ♥️ FACEBOOK EI MEIDÄN ROMANSSIAMME VOI ESTÄÄ <3333333 ainii me tarvitaa morsiusneitoi !! mut älä tuu kummittelee yhyh voi olla et lätkäsen sua niinku teen hyttysil :----(( olisit Pena ihan mustelmilla sitte! ja mun ikkunan alle saa tulla aina bailabaila, voin laittaa hyvää musaa soimaa WinkWink
onneks teit tänne! koska muute en olis löytäny sua ikinä enkä naurais näin paljoo kello melkein neljä iltapäivällä :---DDDd emmä olis ikinä arvannu et löytäisin täältä sellasen jolla on samalaine huumori ja musiikkimakuki aika samalaine hihi :3 uh grrrhh vai ootat iltaa;) &sehä just parasta onki että oot mua viisaampi! koska mulla ei oo mua viisaampii kavereita :---(((
minakin sinua keb... eiku Millaseni ♥️
harmi ettet pääse kaverilles )):: & yolo Wink

Nea aww oot ihanan hassu ♥️ joo nii se on :DDDDD & aw niinpä !!
Sara höspöliini et sä oo ainakaa mun mielestä outo! tai ainakaa oudompi ku normaalit ihmiset koska kukaa ei oo täysin ei-outo jos multa kysytääWink OK HELPPO MUN ON SANOO KOSKA OON SUPEROUTO XDDDD

40RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 28 Kesä 2012 - 10:54

Mileaz

Mileaz

Eve mä oonki tällane yllätysten nainen Wink) hii, oot ihana ♥️ EI NIIN mun puolesta tää romanssi jatkukoon koko loppuelämän!! Vaikka oon edelleen sitä mieltä että "Realising you'll never get a boyfriend because you're too obsessed with One direction." lause sopii ainaki mulle mut ehkä sä voit olla poikkeus ♥️ JOOOOOO morsiusneitoi ketkä on halukkaita?! Mut enhä mä voi olla mustelmilla jos oon haamu Wink eli tuun kummittelee lakanoittes alle, live with it. AHAHAHAHAH nauran vieläki sille puoliks leikatulle nurmikolle :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD HEI JOO mä voisin olla se kebabeläin, sopiiko? :3 Pena kebabeläin XDDDDD

41RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 28 Kesä 2012 - 11:15

Veeranen

Veeranen

^minä olen vapaaehtoinen xdd

//oikeesti teen tääl kuolemaa ku weheartit'ist löyty ihanii kuvia D:

42RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 28 Kesä 2012 - 11:42

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla en eka tajunnu et kirjotat mulle koska eve )::::: yay meil on jo yks morsiusneito kasas (KIRJOTIN EKA ET KAKAS JA KU TAJUSIN LMAO XDD) !! no joo ootha sä Irma aika yllätykselline;) aww no kiitos että teet poikkeuksen sääntöön mun takiini rakas ♥ mut sähä olit niis tulis jonne munki piti tulla :---( MUT TUU VAA KUMMITTELEE <3 joo älä en sitte minä XDDD se oli iha järkyttävän näköne ja asukaski oli tullu jo vissii himaa ennenku kerkesin leikkaa sen XDXDD
jooooo Pena the kebabeläin :3 XDDDDdd
WE FOUND LOVE IN A HOPELESS PLACE nananana haha

Veeranen ää niinpä !!

43RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 1:23

nealoves1D

nealoves1D

Stypay & Mileaz,, mäki oon vapaaehtone morsuisneito ! Very Happy

// oon ylpee itestäni ku vihdoi sain meijän ridaleirin leirivideon tehtyy c: enää pitää oottaa et se latautuu tubee

44RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 2:00

_Blistex_

_Blistex_

Mä oon sit kans vapaaehtonen morsiusneidoks! :DD

45RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 2:09

Sarqai

JOO mää kans:D

46RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 6:44

Mileaz

Mileaz

Hei, olen Eveliina enkä tunnista kun minulle puhutaan:) sori en jaksa enää vastata tohon ku muute toi jatkuis loputtomii :DDD
Mut huomaaks kui paljo meil on morsiusneitoi XDDDXD haha jee!
Ja Nea näyttää sen leirivideon sit meille!

Omg mä oon nero, aloin edistää mun kaverin ja sen ihastuksen juttua ja sanoin et syksyllä jos pyyät sen kahville tai leffaa nii mä tarjoon sille pullakahvit Wink juttu ku on siinä että se poika on ollu ysistä asti iha lääpällää siihe mun kaverii ja samoten se kanssa:D sen täytyy äänittää se keskustelu että mä uskon, ei hitsi oikeesti jos ne vihdoi löytäis toisensa(:

47RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 7:36

nealoves1D

nealoves1D

^^ Täs tää video jos haluut nähä :Very Happy

48RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 12:14

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz uuh jea meil on jo 4 morsiusneitoo ♥ & uh sä oot todellaki nero !

trolol olin siel kaveril ja ku alko toi #1DQA nii se twiittas sen käyttäjältä tietokoneella ja mä sen puhelimesta sen käyttäjäl xd

ps illan huipennus

minä: en oo jaksanu vielkää hakee housui lol
kaveri: hä
yks siel ilma housui varo ettei niall yllätä
minä:XDXDddddddddd
kaveri: no wait what

49RANDOM vol 11 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 29 Kesä 2012 - 12:48

Veeranen

Veeranen

KUINKA VOI OLLA NÄIN VÄSYNYT?
moi olen veera ja heräsin kuudelta töihin