One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 11

+11
_Blistex_
jonskauu
Peetu
Mileaz
Stypayhoralikson
Sarqai
bO0m
hymypeppuun
nealoves1D
Veeranen
Louizz_tomlinzon
15 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 8]

1RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty RANDOM vol 11 Su 24 Kesä 2012 - 7:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

First topic message reminder :

Tos edellises oli jo reilusti yli 200 viestii

101RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 12:01

militsii

militsii

Joo moi, oon ollu ties kuinka kauan pois täält mutta here I am again :-) ♥️

jonskauu oi tais olla ihanaihana reissu Smile Kiva että säki oot takasi vaikka mäki oon ollu täs pois mut kuitenki Very Happy

http://dream-it-milla.blogspot.com

102RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 12:46

jonskauu

jonskauu

militsii hiihii kiva että säki oot palannut! :-)

103RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 To 5 Heinä 2012 - 22:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mulla on oijottu hampaita eka luokasta lähtien,syksyllä se lopetetaan ku hampaat on kunnos,raudatki mulla oli vhä aikaa noi niiku Mileaz selitti et yks hammas piti saada paikoilleen,ja sit mulla oli välillä ne kuminauhatki (joita katkasin 10 päivässä tai sit venytin yhen sillee nii pitkäks (että se ei enää auttanu mitään) et se ei katkea)
Mutta en oo ikinä pelänny hammaslääkäriä ehkä se johtuu siitä et mulla ei oo ikinä ollut reikiä (eikä hampaita oo revitty pois),aina ku se on laittanu siinä samalla seuraavan ajan ni oon luetellu mun lukujärjestyksen ja sanonu et laita kouluajaks ja jolleki tylsälle tunnille xD

104RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Pe 6 Heinä 2012 - 3:23

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

yay kiva et oot militsii takas :--)

ahh oikeesti ihanaa ettei tarvi mennä tonne kahtee päivää <3<3 mä oon täynnä paarman puremii XDDD & mä pidin jonku 40min ruokatunnin ja taukoja ja sitte ku ne lähti ruokatunnil ku mä tulin mun ruokatunnilt nii mä lähinki käymää himas laittaa aurinkorasvaa ku arvakkaas kahesti kuka palo käsivarsista & melkee naamasta ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

105RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 7 Heinä 2012 - 6:00

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ku tota huonetta tos järjestelin ni ku pääsin järjestelemää palkintoja ni vasta nyt tajusin kuinka kunnianhimoine oon ollu 7-10 vuotiaana,toki oon vielki,mutten nii paljo,valtaosa on tolta ajalta mun palkinnoista loput sitte uudempia.Kuvasin ne ja voin vaikka joskus laittaa tänneki vaikka ei ketään varmaan kiinnosta mun välituntihiihto,hiihtokisa ja piirrustuskilpailupalkinnot sun muut

106RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 7 Heinä 2012 - 9:35

nealoves1D

nealoves1D

well hello sisters ! C: oon ny siis ollu tääl tampereella mun kaverin mökillä ja on ollu muute tooosi jees mt alkaa ärsyttää tuo mun frendi .. :s koska sil ei oo ikinä mitää muuta kerrottavaa ku selittää yhest henkasta(sen exä) tai yhest tomista(sen perhetuttu & säätö) ja en vaa oikeesti jaksa kuunnella ku se luennoi niist joka h*mmetin päivä .. Ja sitte ku mä yritän vaihtaa puheenaihetta ni se sanoo et aa okeei ja alkaa taas selittää jommast kummast :d ja pitäs lähtee jakaa senkaa sama huome kolmeks viikoks maltalle sit ku me lähetää sille kielikurssille ..

Mutjoo jos ei tota lasketa ni n ollu aika jees päivii tääl c: paitsi tänää sataa ni ollaa vaa lagattu sisäl ja katottu leffoi. Eile ammuttii jousipyssyl ja otettii aurinkoo ja paahdettii vaahtokarkkei nuotios yms ja toissapäivän käytii pesee mattoi, joka oli oikeestaa yllättävän kivaa, uitii, kuvattii ja lojuttii nauttimas kesäst & ottamas aurinkoo musat iha täysil ja bikinit pääl Cool ja keskiviikkon paistettii makkaraa ja juteltii kaikkee (: muutenki tää mökkielämä on aika chillii välil Cool
Btw mun kaveril o h*lveti mukava veli (; en tykkää siit(sori ku pilasin teijä ilon c;) mut se on oikeesti tosi jees tyyppi. Oon tuntenu sen kyl siit asti ku mentii kouluu ja tutustuin tähä mun frendii, mut en oo koskaa jaksanu jutella sen veljen kaa. Nytte tääl ku se on hengaillu meijä kaa ni totesin et se on oikeesti jees tyyppi. Sen kaa voi puhuu kaikest ja sil o hyvää läppää ymsyms (:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

107RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 7 Heinä 2012 - 10:02

Mileaz

Mileaz

Moi nea! (: Tollanen vaihe ku iskee kaverilla päälle nii se on ihan sairaan ärsyttävää! Vuos sitten kun mun ystävä innostu autoista nii jouduin alkaa välttää sen seuraa ku ainoo asia mistä se puhu oli bemarit, möreet pakoputket, tummat takalasit, bassot, tuningtarrat ja takaspoileri. Sit sanoin sille suoraa et ottaa yhteyttä sitten kun keksii jotain muuta juteltavaa nii ei oo sen jälkee paljoo puhunu niistä:D Sun kannattais ehkä ainakin mun mielestä vähän vihjasta sille että elämässä on muutakin kun kaks jätkää TAI sit iteki vastaat vaan sillai "aa okei" ja uutta puheenaihetta kehiin !
Kiva kuitenkin jos sulla on ollu muuten kivaa siel möksällä, ammuitko sä ihan oikeella jousipyssyllä vai jollai leikki?:D Aah olispa munki kavereilla tollasia veliä, mut tarjonta on aika heikkoo ): Ää mäkin haluan mökille pitkästä aikaa!!

Mulle tuli vähän randomyllärinä semmonen asia että Mikkelin Kuninkuusravit on tosi suositut! Luin lehestä vaa markkinapalstalta että etsitään kuninkuusraviviikonlopulle asuntoa ja kysyin äitiltä et mitä hittoo nii se sano et kaikki hotellit täällä on iha täynnä ja lähimpiä hotelleita saa varmaa Jyväskylästä jos sieltäkään! Olin oikeesti sillei mitä vithua anteeks. Luulin ettei Mikkelissä tapahu koskaan mitään hienoo!

108RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 7 Heinä 2012 - 11:11

zehe

zehe

Hmmph mulle on sit taas sattunu eteen harmittavan usein sellasii ihmisii, jotka ei puhu mitään muuta ku just omist ihmissuhteistaan, säädöistään yms... ja vaik miten ois yrittäny käntää keskusteluu (jopa pälpättää omii asioitaa päälle ni ei) se käy pidemmän päälle todella uuvuttavaksi!

109RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 7 Heinä 2012 - 12:44

Sarqai

Nea oon melkei ilonen sun puolesta, mut alappas nyt säätää sen pojan kaa nii sit ollaa kaikki ilosii:DD

110RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 La 7 Heinä 2012 - 13:51

nealoves1D

nealoves1D

Mileaz,, no toi aihe ny on vieläki "kiinnostavampi" ku mun frendin ihmissuhde pölötys O.o mut hyvä jos se sitte kuitenki loppu ! Tää mun frendi on pälpättäny noist jätkistää varmaa siit asti ku se eros ton henkankaa ja tost tomista jo enne ku se alko seurustelee sen henkankaa .. Elisiis koht joku puoltoist vuotta (y) jajoo me ollaa joskus koko kaveriporukka kyllästytty toho ja sanottu iha suoraa et joo kaikkii kiinnosti tai sitte ollaa vaa oltu vastaamat ja alettu puhuu jostai muusta ja sitte se on suuttunu ja ollu puhumatta kokonaa loppupäivän xdxd mut nytte tääl oon alkanu puhuu mun heppajutuist ku sitä ei kiinnosta ne mut sitte mult loppu kerrottavat keske ja oon vaa ollu sillee aa okei mut en oo keksiny mitää muutakaa puhuttavaa ni se on jatkanu pälpätystää :d toivotaa ny et se tajuis lopettaa (:
& joo tääl on sellane vissii hirven metsästyksee tarkotettu jouskari ni sil ollaa ammuttu (: on muute aika jees !

& zehe,, äläpä .. Varsinki jos ne asiat on samat joa kerta ja joutuu kuuntelee niit useemman päivän putkee ja iteltää loppuu kerrottavat keske ja sitte o vaa kinda pakko kuunnella ..

& Sara,, haha emmä taida ku ensinäki en tykkää siit ja toiseksee kelatkaa kui jäist olis seurustella frendin veljen kaa varsinki ku meijä vanhemmat on nii hyvis väleis et noi on melkee meijä perhetuttui O.o

111RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 8 Heinä 2012 - 11:07

vilqu

vilqu

KOTONA!! Mökillä oli ihan kivaa!! Käytiin parilla kirpparilla ja pitsalla Salo cityssä sekä bongaamassa siellä siistei autoja;D Kirpputoreilta jäi käteen vaan meijän naaprille Tallitytöt 2 peli jota sitse ja Sara ja mun sisko pelas koko loppu mökkireissun (: Uitiin tosi paljon eikä meinattu koskaan saada Saran kanssa meijän naapuria ylös järvestä... Käytiin pariin otteseen ojaseikkailuilla ja hypittiin meijän koirien kaa agilityä (: Käytiin kasn kaupassa ja kirjastossa. Yllättävän paljon ehittiin viidessä päivässä!! Sit tänään meillä oli siell vieraitakin (: Mun vanhempien kummipoika (5kk) jonka äiti on mun pikkuserkku ja sit sen kummipoijan isosisko (2v) ja niitten isosiskopuoli joka on mua vuoden vanhempi(: Oli kivaa!! Mut on ihanaa olla taas kotona, oli ikävä <3 Että sellanen mökkireissu (:

Nea, camoon!! Nyt jottain pientä vipinää sinne sun ja sen veljen väliin et meilläki ois hauskaa ku mäki tien monta hyvän näköstä poikaa, mut a) ne on meijän perhetuttuja/mun kavereiden isoveljii b) mun reilusti vanhempia c)jotenki silleen et voi vaan haaveilla niistä.. ):

Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm Su 8 Heinä 2012 - 11:13, muokattu 1 kertaa

112RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 8 Heinä 2012 - 11:13

jonskauu

jonskauu

Jee mä oon nyt virallisesti kummi! voivitsi että oli kiva päivä :-) ja siis ostin sille pikkuselle iha hemmetin kalliin pikkupikku sormuksen, jossa on kolme sellasta pinkkiä timanttia ja aattelin että ostan siihe ketjun ja se voisit myöhemmin käyttää sitä kaulakoruna jos vaa säilyttää sen sormuksen. Vauvelin äiti tykkäs ainakii lahjasta tosi paljon ja sano, et oli kiva ku ostin vähä jotai erilaista, koska tosissaa se vauva sai aika paljo vaa kaikkee valokuvakehyksiä ja kirjoja!

Sit mä kävin mummin talolla pesee ikkunat, kun se talo menee nyt myyntiin ja se anto mulle 20 euroo, vaikka sanoin että en tarvii mitää rahaa. Sitte se sano: "osta itelles housut" kun mulla oli sellane lyhyt hame päällä Very Happy

113RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 8 Heinä 2012 - 11:15

vilqu

vilqu

jonskauu repesin ja pahasti tolle sun mummolle "osta itelles housut"!!

114RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 8 Heinä 2012 - 16:39

nealoves1D

nealoves1D

vois olla jees jos sais nukuttuu ees vähä ku pitäs herätä kaheksan aikaa .... Oon ottanu mun unilääkkeenki tos kolme tuntii sitte mut enhä mä mitää oo nukahtanu :d voin sanoo et on muute ärsyttävää ku melkee joka yö sama juttu :d

115RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Su 8 Heinä 2012 - 23:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:vois olla jees jos sais nukuttuu ees vähä ku pitäs herätä kaheksan aikaa .... Oon ottanu mun unilääkkeenki tos kolme tuntii sitte mut enhä mä mitää oo nukahtanu :d voin sanoo et on muute ärsyttävää ku melkee joka yö sama juttu :d
et oo ainoa ....Mullaki käy noin tosi usein!

Siitä tuli mieleen et kerra yhtenä yönä nukuin hädintuskin 2 h ni en sit jaksanu lähtee kouluun(yleensä mä meen vaikka olisin nukkunu kuinka vähä)ja äiti ilmotti mun opettajalle et en tuu kouluun ku en oo saanu koko yönä unta. Sit seuraavana päivänä ku taas menin ni kaikki oli sillee et,"oliks sulla jotain petikavereita siel toissa yönä vai oliksä koko yön jossain ku siskos sano ettet nukkunu koko yönä paljo yhtään".
Sit toisen kerra jäin joskus ennen jouluu pois vaa siks et mulla oli vatsa kipee ja oksetti ni seuraavana päivänä kaikki oli sillee et "Oliks paha krapula vai???"
mä vaa sit niihi aina lauoin viisauksiani ja vastasin jokaselle erilailla xD ja joillekki vaa pyörittelin silmiä :roll:

116RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 1:34

vilqu

vilqu

Hehee, mä en saanu viime yönä unta joten päätin siis nostaa mun patjan lattialle ja nukkua lattialla. En saanu sielläkään vielä unta mut kyll se sit joskus tuli.. Oli kyll tosi rasittavaa olla yksin vaan pimeessä huoneessa ilman minkään näköstä mietettäkään et vois nukkuu.. Meinasin jo avata koneen mut iskä oli puoliks hereillä ois ihan varppii huomannu ja ruvennu huutaa tai jotain... Ainiin sit leikkasin eilen illalla itteäni sormeen leipäveitsellä, et huvin pyyhkii (:

Tän päivän tanssiaakatemia jakson loppu oli ihan kauhee.. Yks parhaista tyypeistä kuoli ja kaikki itki, koska se tyyppi oli kaikkien kaveri ja tosi kiltti ja ihana ni se oli sit koskettanu kaikkien sydämmiä ja sit se kuoli Sad PYHYY!!

117RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 1:51

jonskauu

jonskauu

vilqu joo toi tanssiakatemia oli iha kauheen surullinen ja mä itkin koko se lopun :-(( !!

118RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 1:57

vilqu

vilqu

jonskauu, jep Sad Mä ja siskoki täällä ihan vedet silmissä, surullista Sad

119RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 2:05

Veeranen

Veeranen

^^ se loppu oli iha kaamee tanssiakatemias :c MITEN NE KEHTAS TEHÄ TOLLAIN? o.o

120RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 3:04

Evee

Evee

Kotona vihdoin! Oisin koht muuttunu mökkihöperöks. Mä kylläkin lähen huomenna takasin mut kaveri tulee mukaan ni ei se oo niin paha.
Mä poltin kieleni ku söin makkaraa ni nyt mul on palovamma siin Sad

121RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 3:24

vilqu

vilqu

Ainii piti kertoo ku mun siskon kaveri hoitaa kesätöikseen sellasta puol toista vuotiasta poikaa pari viikkoo ni se oli taas aamulla meillä leikkimässä! Se on TOSI sulonen (: Sit se rupes yhtäkkiä ku menin hakee sellasia patjoja ja olin siinä sen vieressä ni huutaa ja kirkuu ihan sairaan kovaa ni mä pikkasen pelästyi sit se halus sen siskon kaverin syliin ja se rupes melkeen itkee.. Tuli se sen jälkeen vielä mun syliin et en mä niin kamala sit kuiteskaan ollu.. (: Mut vitsi me revettiin ku se rupes vaa yhtäkkii huutaa ihan sairaasti. Sit se tykkäs hirveesti siskon kaverin puhelimesta ja mun siskon moposta, tosi sulonen!!

122RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 4:46

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz ekkö sä oo oikeest tienny kui suosittui noi kunkkarit ja muutenki on? :DDD damn hei vitsi ku olis tajunnu aiemmi et ne on mikkelis tänä vuonna nii oisin voinu kinuu enoo tai jotai ottaa mut mukaa sinne ku mun eno ja täti käy joka vuos kunkkareis!:DD
jonskauu eikää sun mummos XD

ahh vihdoi koneella ♥ ok olin melkee 3pvä ilma. netin raja oli menny täytee jote se oli nii hias ettei sillä voinu olla DD:
mä saan parempaa palkkaa mun jokasest duunist ku veli:DDDDDDD äähähähä

123RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 5:54

Mileaz

Mileaz

Stypay no en tienny! :DDDDDDD

En joutunu mun serkun työpariks! Mun parina on nyt mua vuotta vanhempi tyttö joka on ihan jees tyyppi, tosin meiän huumorintajut on ihan eri maanosista ja buh.
Joudutaan sen kanssa nyt kaks viikkoo yhen toisen parin kanssa siistimää yhtä Taitolan pihaa, jota ei muute varmaa olla monee vuotee hoidettu koska näyttää nii hirveille ne pusikot siellä.
Mun sormia kirvelee, koska revin valehtelematta yli 100 nokkosta ohkasilla työnantajalta saaduilla hanskoilla, kaikki piikit meni läpi siitä kankaasta. Nää on iha turvonneet!
Mä siin iha kylmänviileesti revin yhtä "kasvilajiketta" kunnes sitte tajusin et näähä taitaaki vissii olla iha istutettuja XDDD Hyvä tajuta tollane siinä vaiheessa ku melkee kaikki revitty juurinee päivinee!!
Vaikken tiiä oikeesti kasveista mitään nii sain kyl kokee itteni kunno floristiks sen mun parin seurassa ku se ei tienny ees minkä näköne on nokkonen:D:D
Se sano se mun pari et oon outo koska en tykkää hamppareista, kebabista, tortilloista tai limsasta ): nyyh kuolema augustuksenmäellä okeimitä

// ainii, en oo tulossa raportoimaa jokaisesta päivästä, älkää pelätkö

124RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 6:10

vilqu

vilqu

Oon ollu suunnilleen koko päivän koneella.. (: No en ihan, oon mä leikkiny sen siskon kaverin hoitolapsen kanssa, syöny lukenu Nälkäpeliä ja raahautunu meijän naapurille jossa kyll menin aas koneelle ku se rupes siirtää jotain kasveja ja mä oon tosi avulias (: No mut nyt on loma ni ei jaksa kiinnostaa kauheesti mikään.. (: Yleensä en osaa ottaa lomasta näin hyvin iloa irti vaan mietin kokoajan et huomenna herään ajoissa ja siivoon huoneen tai imuroin talon tai meen lenkille tai jotain muuta yhtä hyödyllistä.. Nyt mä vaan dataan koska oon oppinu ottaa lomasta ilon irti Very Happy

125RANDOM vol 11 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 11 Ma 9 Heinä 2012 - 6:15

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Mileaz eksä oikeest tykkää noist DDD:: mä rakastan niitä yhhh MUTTA ET OLE OUTO SILTI ♥ eikää ei tienny milt nokkone näyttää? ei herrajestas, missä seki on kasvanu XDD mähä olisin ruudinkeksijä ton rinnalla!!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 8]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa