One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 10]

1RANDOM #14 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

2RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 22:09

Sarqai

INKAA oonksmä vaan tyhmä vai eksä oo käyny tääl vähään aikaan Shocked

VILKKUVILKKUVILKKU tekstaa mul ku heräät mä oon nii aamuvirkku tänää:d

3RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 23:03

Mileaz

Mileaz

Heidi Haha no kiitti nyt sullekiin:D
Eveliina Nii no enhän mä maininnu millane fanfic siel kansiossa on Wink Siel on muute se mun bromance joho mullon idea valmiina mut ei oikee tää kirjotus taho luonnistua.
vilqu Joo ei muakaa haittais jos siel sellasii olis, ihan mielellää niit kattois ==DD okei ehkä mä kuulostan vähä liia pervolle, en mä sellasist kuvist oikeesti tykkäis haha paskin valhe ikinä hermanni

Mulla oli mielenkiintone puoltoistatuntine eile illalla Very Happy Lähin mun koiran kanssa lenkille ja ku pamautin oven kiinni nii vasta sitte tajusin kattoo et onks ees avaimia mukana - ei tietenkää! Sit ku äiti oli yheksää asti koulutuksessa ja iskä rakennuksilla ilma kännykkää nii mikäs siinä sit, lähin lenkille ja sit ootin meiä oven vieressä nii kaua et iskä tuli, alko olee vähä viilee:D Mut ehin sentäs just ja just kattoo VMAsin uusinnan ihan alusta!

4RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 La 8 Syys 2012 - 1:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

RUTH PAYNE VASTAS MULLE TWITTERIISSS JEEEEEE ensimmäinen vaihe suoritettu mun suunnitelmassaaa jeeee fangrillaan vaa täällä!!

Milla, venasikko kauanki?Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

5RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 La 8 Syys 2012 - 1:47

zehe

zehe

Stypay wauuuu Very Happy mikä sun suunnitelma on? vai oonko vaan tyhmä kun en tiedä? Smile

6RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 La 8 Syys 2012 - 7:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Oltii tänään käymäs Seinäjoella.Käytii äitin kaa ostaa mulle farkut,kokeilin varmaa viisiäkymmeniä eri farkkuja eikä mitkää sopinu,mutta niis kaikis oli joku vika,jotku ei mahtunu lantiosta,jotku reisistä,yleensä pohkeista.Sit ku otti nii ison koon et ne oli tarpeeks pitkät ja hyvät pohkeista ni sit ne oli isot reisistä ja lantiosta. Vähänkö mua v*tutti ku en mä loppuviimein oo mikää kauheen lihava,en mistään paikkaa.Mä vaan satun olema melkee 180 cm pitkä ni periaatteessa oon aika sopusuhtane. Ku löysin kesällä kahet farkut kokoa 28/34 iha helposti ja nyt ei löytyny farkkuja sitte millään.Lopuks sit löydettiin iha perus farkut jois oli suht kapeat lahkeet, korkea vyötärö ja kolme nappii päällekkäin ja pituus riitti.Mut otti lujille.Saitte nyt varmaan sellasen käsityksen että oon iha älyttömän oudon malline ihmine jaloista ja perseestä Very Happy mut laitoimpa kuitenki

Sit äiti värjäs eile illalla mun hiuksia,sen oli tarkotus vaalentaa vaan vähä raitoja mut mun hiuksis on nii vahva pigmentti visssiin ni niistä tuli iha pissankeltaset Very Happy (ton hymiön väriset) sit äiti joutu vaalentaa lisää ja isomman osan ,siitä tuli sit paljo vaaleempi mut silti vähä kellertävä.Sit äiti laitto viel violetinharmaanvaalean sävytyksen siihe päälle et näistä tuli iha platinablondit.

Sit mun huoneeseen saatiin eile laitettua se new york tapetti ni yritän nyt laittaa siitä ja mun hiuksista kuvia tohon mun blogiin

//edit en saanutkaa laitettua noista hiuksista kuvaa mutta voin yrittää joskus toiste

7RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 La 8 Syys 2012 - 8:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz mulla on aina sama ongelma farkkuje kaa! mulle kaikki on joko liia pitkii & isoi lantiost tai si sopivan pitusii ja iha liia pienii lantiost :-) mut siis eikö ainaki vero modan, onlyn & jc'n valikoimis oo just tollasii 28/34 aika paljonki? Surprised jos se siis on se sun kokos? mulla pitäs olla 30 pituus mutta mistää ei tunnu löytyvän niitä <3 mut toi tapetti näyttää tosi kivalt ja sun huone kans! mä haluun nähä pia sun hiukset!:-)
zehe mulla on suunnitelmani et mite saan pojat huomaamaa mut twitteris .... ;-) enkä oo kertonu sitä kellekkää koska tajusin senki vasta tänää ! :-D

mä kattelin mun fb'n timelinee tos äskö ja poistin ja piilotin ihan sikana sielt kaikkee juttuu koska siel oli iha typerii päivityksii ja hävettää tyyli jolla mä kirjotin tolloi! :-D ja nauroin iha sikana kaikil mun ja ystävän vanhoille jutuille oikeestiii kauhee häpee :-D onneks tiiän tyyppei joil on viel kauheempii päivityksii ♥️

https://twitter.com/#!/penguiniam

8RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 La 8 Syys 2012 - 11:42

Mileaz

Mileaz

Eveliina olin siel pihalla öö sulle ilmottamisesta viel yli puol tuntii, iskä tuli puol yheksä aikaa rakennuksilta nii sillon Very Happy

itken visssii aina ku katon Marley & Me'n siit ei pääse sit yli eikä ympäri. Kaverit stalkkas tos vieres et millo alkaa poskille muodostuu purot <3

9RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 La 8 Syys 2012 - 16:53

jonskauu

jonskauu

Näin äske maailman kamalinta unta ja nyt en uskalla käydä nukkuu takas, kun pelkään et se sama uni tulee taas :-( ja tää uni oli oikeesti ihan kamala ja just semmonen et alkaa mielikuvitus laukata enkä uskalla liikkuu missää. Ois kyllä iha kiva nukkuu, kun tunnin päästä ois herätys..

Ps. Mulla on nälkä Very Happy

10RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 La 8 Syys 2012 - 23:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypay; Joo ,vero modas me käytiinki mut mmä en jaksanu oottaa et pääsis sovituskoppii ku siel oli ihanat jonot niihi koppeihi Very Happy Mut joo pitääs käydä seuraavalla kerralla tuol jc's kattomas Wink

https://2img.net/h/oi48.tinypic.com/29lhjlj.jpg tossa on ne mun hiukset,tuossa otsatukka näyttää tosi tönköltä tossa ja mun asento on outo ja ilme oli tyhmä(siks tein noin). en kehdannu laittaa tota kuvaa sinne blogiin Very Happy

11RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Su 9 Syys 2012 - 7:41

_Blistex_

_Blistex_

Louizz; Just kivan väriset hiukset sulla (:

12RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Su 9 Syys 2012 - 9:35

Peetu

Peetu

louizz ihanan väriset hiukset sulla (:

nean ava ♥

vitsit kui cool ! mun kaverist on tehty biisi :D

13RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Su 9 Syys 2012 - 9:58

nealoves1D

nealoves1D

Heidi,, löysin ton kuvan ja rakastuin nii paljo et oli pakko vaihtaa c:

Noniiin siitä kun angstasin siit tilanteest kaveripojan kaa ni nyt ollaa täs vklp hiuka tekstattu (joku 400 viestii kahespväs) ja puhuttu _kaikki läpi. Nyt se tietää mitä mä tunnen (tykkään siitä, mut en haluu mutkistaa meijä kaveruutta) ja mä tiijän et se tykkää musta. ollaan puhuttu _ihan kaikki läpi ja kuulin toiselt kaverilta et se haluis pyytää mut yhtee. No ei siin midist muuta mut mitää hemskuttii vastaan ? ;o koska joo tykkään siitä ja oke myönnetää et ei senaa yhes olemine ois varmaa sen hullumpaa,, mut mitä käy meijän kaveruudelle ? :d se sano et jos oltais yhessä ja se ei toimis ni voitais helposti eroo kavereina, mut tiijän ettei oltas enää koskaa näi hyvis väleis...

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

14RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Su 9 Syys 2012 - 10:09

vilqu

vilqu

Samaa mieltä Stypayn kaa Nean ava <3

Essi noi sun hiukset on tosi kivan väriset (:

Joku ehkä tai sit ei ni muistaa sen ku selitin joskus sitä tanssi seuran vaihtoo ja ku mun vanhemmat halus et vaihan samaa ku sisko ja et siellä on halvempaa ja pääsee tanssii useemmi ja sillee.. Ni oltiin tänää Saran kaans sit nuoremman tanssijoukkueen 12 ylöspäin (siis nuorempi ku mun siskon joukkue) ni haku tilaisuudessa ja pästiin nyt sit joukkueeseen Very Happy Harkat kolme kertaa viikossa joka on must ainaki aika jees koska nyt on ollu ratsastus kerra ja tanssi kerra ni nyt on sit ratsastus edellee kerra ja tanssi 3 (: Mut tanssin jälkee ku mentii saran kaa meijän naapurille jossa oli kans meijän neljäs kaveri ni vierailu oli aikas hulvaton.. (:

15RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 10 Syys 2012 - 1:34

_Blistex_

_Blistex_

Nea: paha tilanne toi :c meinaa kyl sen kans yhes oleminen olis varmaan kivaa mut just toi et jos kuitenki jossai vaihees erootte ni pysyttekö kavereina niinku ennenki vai mitä D: mä en osaa yhtään auttaa, mieti vaa tarkkaan ja kuuntele sun sydäntäs, pärjäilemisii (: +sun avas on tosiaan ihana ♥

16RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 10 Syys 2012 - 5:20

Sarqai

Nea: Kyl mä vaan sanoisin joo jos se kysyis, se voi oikeest toimii.

JÄÄTELÖHIMOO

17RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 10 Syys 2012 - 5:21

Veeranen

Veeranen

Nea mieti miltä susta tuntuu, elä niitä kaikkia mahdollisia seurauksia ja kaikkee muuta blaablaa. Koska kerran sitä eletään ! Ja sit viel joskus ja kuitenkin kadut et vastasit kieltävästi jne D: Mä ainaki ehkä yrittäisin(:

Plääh, mul on tänää ekat kuntonyrkkeily harkat kesän jälkee, oon varmaa ihan kuollu sen jälkee :c

18RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 12 Syys 2012 - 9:30

jonskauu

jonskauu

Haluaisin osaa laulaa niiku Loreen. En ikinä oo kattonu Elämä Lapselle- konserttii ilman et itken nimim. Itkuun purskahtanut heti ekoilla sekunneilla! Ei mulla muuta moi. =)

19RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 2:40

Evee

Evee

^ mahto Loreenin ruotsalaisii fanei ärsyttää ku se tuli Suomeen esittää ekaa kertaa uuden biisinsä Very Happy

20RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 3:47

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Me tehään tanssis kahta tanssia yhtä aikaa toine on tähän biisiin --> https://www.youtube.com/watch?v=i41qWJ6QjPI
ja toine tähän biisiin --> https://www.youtube.com/watch?v=K0K46C82v9o

Tanssina tykkään enemmä tosta jälkimmäisestä mut biisinä on kyl parempi ehkä tuo I was here

21RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 6:45

Sarqai

EIEIEEI mä meen kitaratunnil ny-.-

22RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 7:15

jonskauu

jonskauu

Musta on tullu ihme itkupilli viime aikoina. Tänää oon varmaa jo sata kertaa itkeny ja ihan hölmöistä asioista! Aamullakin kun sisko oli lähössä kouluu ni mä vaa aloin pillittää ja sisko kysy et mikä mulla on ja mä vaa sanoin, että en haluu olla yksi kotona :-DDD Sit itkin kun kuuntelin yhtä biisiä, joka oli semmonen tanssibiisi ja siinä ei ollu ees sanoja. Mikäköhä mua vaivaa..

23RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 9:28

Mileaz

Mileaz

Jonna oot nii rakastunu että oot herkistyny :-)

24RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 9:42

jonskauu

jonskauu

Milla Hahah ihana kun tollee kirjotit :-D tai tiiätkö toi sun vastaus tuli jotenki sillee yllättäen et pisti hymyilyttää! Mut jooo oonhan mä ehkä vähän mut voiks se oikeesti muka vaikuttaa tollee? Very Happy

25RANDOM #14 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 9:53

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, must tuntuu et joo ................... :Very Happy

ja ny ku rakkaudest tuli puhe ni pakko jakaa teillekki vaik ei teit salee kiinnosta :Very Happy Väiteltii mu poikaystävän kaa ensi siitä et mul muka on kivat hiukset ja sit käviki näi:

Nea . sanoo
eipäs Sad
kerro ny mulle jotai kivaa Very Happy
Santtu sanoo
Sun hiukset : )
Nea . sanoo
ei ne oo kivat edelleekää xd
Santtu sanoo
On on!
Nea . sanoo
eiks su elämääs kuulu mitää muuta ku mun hiukset .........
eivaaaaa
Very Happy
Santtu sanoo
Sä oot mun elämä < 3
Nea . sanoo
eikäää c; oot ihana ♥️ && säki mun ♥️

Viimeinen muokkaaja, nealoves1D pvm Pe 14 Syys 2012 - 6:42, muokattu 1 kertaa

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 10]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla: