One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 2 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

26RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 10:13

_Blistex_

_Blistex_

Nea, awww ♥ sun poikaystävä on ihana, mäki haluun tommosen joka mulle noin sanois C; <3

27RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 10:42

Veeranen

Veeranen

Sara eks sä vai haluis mennä sinne tunnille?D::

28RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 To 13 Syys 2012 - 11:52

Peetu

Peetu

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄ nea mistä tommosii jätkii löytää ?! iiihana ♥

29RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 5:05

Sarqai

veera: En:'D

30RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 6:28

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea; aww♥ mäki haluun tollasen poikaystävän

En tiiä onko tää hyvä vai huono asia(älkää dissatko D:). Mun paino on kuukauden sisällä tippunu 5 kg. En oo laihduttanu enkä ollu kipee joten tää syy ei oo selvä.Toki mulla on varaa pudottaa painoo viel enemmänki mutta tää ei oo normaalia.Toki oon liikkunu enemmä ku kesäl ku harkatki on alkanu,ja yrittäny vähä lenkkeilläki. Ja tietenkään en syö koulussa yhtä paljo ku söisin kesällä kotona,mutta syön mä lähes normaalisti kuiteski. Mun paino heittelee aina 2kg kuukadessa sinne tänne mutta kuukaudessa 5 kg on aika paljon verrattuna siihen kui vähä oon liikkunu ja kui normaalisti oon syöny.

31RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 6:34

jonskauu

jonskauu

Nea EIKÄÄÄ IHANA ♥️ mä aloin tostakii itkee :-DDDDD tai no en nyt iha itkeee mut tuli kyyneleet silmii!

Nyt kun oon ollu vaa tän koko viikon kotona nii oon syöny vaa kaikkee herkkuja ja oon lihonu varmaa tuhat kiloo, nytteki mussutan suklaata tässä samalla. Hyi minä!! Pitää alkaa vissii käymää taas lenkillä.. onneks ne mun harrastukset alkaa kohta ni saa taas jotai rytmii tähä elämää. Mut en mä voi sille mitää et muhun iskee makeenhimo ja kauppa on 5 minuutin kävelymatkan päässä Sad

32RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 6:40

Veeranen

Veeranen

mä mietin et, haittaaks teit jos joku käyttää risti korviksii vaikkei ookkaa mikää uskovaine ? o.o https://www.seppala.fi/tuotekuvat/large/1/1203/6438262199004.jpg

33RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 7:24

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Veera ; ei mua hirveesti silleen se häiritse jossei sit se mee kuuluttaa oikee et 'kattokaa millaset korvikset mulla on vaikka en oo uskovaine' . Tietenkin on se ehkä vähän outoa ,muttei se mitenkää sillee mua ärsytä,kui nii?

Siitä aiheeseen uskonto ku rupesin täs miettimään ootteko te kaikki kristittyjä ? (vai kuuluttekste mihi uskontokuntaan ?)

34RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 7:38

_Blistex_

_Blistex_

No ei se mun mielestä hirveen outoo oo, vaikkei kristitty oliskaan, jos haluu käyttää ristikorviksii ni miksei (:

Ja louizz, ite oon kristitty c:

35RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 7:41

jonskauu

jonskauu

Veera Ei mua ainakaa haittaa, mä itekkii käytän niitä risti-kaulakoruja ja sormuksia ja ties mitä paitoja yms missä on sitä ristiä :-D mut joo mun mielestä on ainaki iha ok käyttää paitsi ellei just mee hehkuttaa muille sitä et ' HEI kattokaa mulla on ristikorvikset vaikken oo uskovainen '.
Louizz Mä oon ainakii kristitty :-) Mun iskä on ortodoksi ja samoin sen puolelta koko suku on ortodokseja. Ps. Ortodoksejen hautajaiset on maailman hirveimmät.

36RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 7:44

nealoves1D

nealoves1D

jonna,, haha joono voit kuvitella kui nä itkin ku se sano ton c:

veera,, ei siin oo mitää outoo jos on ristikorvikset : D on mullaki kokoaja rippiristi kaulas vaikken ookkaa uskovaine xd

Essi,, mäki oon kristitty c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

37RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 9:04

bO0m

bO0m

Moooi pitkästä aikaa taas täällä ((: Ajattelin että olis kiva alkaa nyt taas käymään täällä aktiivisesti, kun tuntuu aikaa olevan enemmän kaikkeen näin kesäloman jälkeen (: On ollu ikävä tätä parasta forkkaa<3 (:

Alotetaan nyt vaikka sillä että ootan poikien uutta levyä hirveesti! (8 Ja koitan päästä mukaan teidän juttuihin nopeesti x))

38RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 9:16

Mileaz

Mileaz

BO0m siistii kuulla sustakin hei! Smile Mitä kuuluu?

Mäkin olen kristitty ja tavallaa uskovaine, tavallaa en. En mä mitenkää tiiättekö kirkoissa käy koskaa tai muutenkaa lue Raamattuu tai rukoile, mut uskon että Jumala on olemassa :DD Ja uskon lähinnä siihe et jos teen jotai pahaa nii sit se kostautuu mulle koska välillä tuntuu vähä sille, et jos sanon jolleki jotai pahaa nii vähä aja päästä tyylii joku mun skootteri menee rikki:D mut en sit tiiä, voi olla satsumaaki.

En jaksa kirjottaa tätä erikeen hehkutuksee nii sanon nyt tässä: Mun veli tuli Jyväskylästä kotii viikonlopuks ♥️

39RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 9:31

bO0m

bO0m

Mileaz Mun sisko tuli kans Jyväskylästä kotii tänää! :DD Ja iha hyvää kuuluu, olin tänään kipeenä mut meni jo ohi (;

Ja sitte tohon uskonto-juttuun. Mä uskon sillee jännästi, vähän omalla tavalla :D En siis usko ihan sellatteeseen jumalaan mistä raamatussa selitetään vaan ajattelen että se on vähä erilaine, mutta kristitty oon ja musta tuntuu ittestä että pakko on olla joku joka päättää kaikesta (: Tosin mieli muuttuu aina vähä fiilisten mukaa <: Ja rakastan mun rippilahjaks saamaa ristiä, se on mulle tärkein koru maailmassa<3 (: +mun mielestä kaikki uskovaiset (joita mä oon tavannu) on jotenki ihmeen mukavia, viisaita ja positiivisia ihmisiä ((:
Ja oon meidän perheestä varmaan ainoo joka uskoo mihinkään :DD

40RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 11:44

Veeranen

Veeranen

haha, eiku mä vaan mietin et kattoisko ihmiset hirveen pitkään jos mul ois sellasset, ois niinku mun vanhemmat. koko ajan heittämäs jotai niistä -.-

joo mut oon iha kristitty Very Happy eikä mul oo mitää uskovaisii/muihin uskontoihi kuuluvii vastaa mut niiden tavat ei oo mua varten, uskokoot jokanen mihin haluaa kunhan ei mulle tuu pakkotuputtaa sitä (:

tunnen itseni oudoks koska just mietin et miltä tuntus jos nielaisisin plektran. heeeissan kaikki Very Happy

41RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 12:27

_Blistex_

_Blistex_

bO0m; Heei, vähä kiva kuulla sustakin, näi pitkästä aikaan! (: ♥ Aattelin jo yhes vaihees et ootko kuollu tai jotain ku sua ei näkyny o.o mut kiva nähä sua c:

42RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 12:51

nealoves1D

nealoves1D

Sanni,, jee säki oot löytäny taas tänne foorumille c: kiva kuulla sustaki sisko c::

43RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 14 Syys 2012 - 22:41

vilqu

vilqu

bO0m ei oo sua näkyny, mut ikävä oli!! Very Happy Kiva ku oot taas täällä (:

Nea, vitsi sun poikaystävä on IHANA!! Kerro terveisii(;
Jaa juu oon kristitty (:

44RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 La 15 Syys 2012 - 0:19

Peetu

Peetu

bO0m welcome back ! (:

mä oon kristitty mutta kirkossa kävin sen verran että sain merkinnät riparipassiin. mä en oo ees ikinä ajatellut tota asiaa sen tarkemmin, koska mä en osaa sanoo tohon mitään.

45RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 La 15 Syys 2012 - 0:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

bO0m; Kiva ku oot taas täällä ♥
Okei , mä ite oon iha kristitty mutten mä kyl kirkos käy,enkä lue raamattuu tai laula virsii tms. Kyl mä silti jollain tapaa uskon Jumalaan,en vaan pidä esim. kirkos käymistä kauheen tärkeänä... En mä paljoa mieti uskon asioita,eikä mun perhees niistä ees puhuta,mut nyt mun on pakko kerätä uskontoon liittyviä lehtiartikkeleita uskonnon portfolioon,ni tuli iha mieleen . Musta tuntuis pelottavalta ajatella esim. kuolemaa ,ilman et uskois mihinkään. Ja en ikinä pääsis yli esim.läheisen kuolemasta jos en uskois Jumalaaan.

46RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 La 15 Syys 2012 - 0:28

bO0m

bO0m

Aww nauran, joo Blistex olin toki kuollu ;DDD<3

Ja voi Nea seurusteletko?? Onnee!!<3 :33

Ja jee lähen kohta naisteniltaan...ei vaa jaksais pakata mitää :DD

47RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 La 15 Syys 2012 - 2:24

jonskauu

jonskauu

bO0m mäki mietin et missä sä oot kun sua ei oo näkyny! Nooo mut nyt alat käymää täällä useemmi eiks jea? :-)

Ai miten niin oon väsyny? Nukuin viime yönä jotain 13 tuntia.. Olin iha sika väsyny jo joskus seittemän aikoihin mut koitin sinnitellä vaa mahollisimman pitkään ja lopulta sit luovutin ja nukahdin joskus yheksän aikoihin eilen illalla ja sit heräsin tänä aamuna puol kahentoista aikoihin, kun äiti tuli herättää. Mietin vaan, et pitäisköhä mun mennä oikeesti joihinki kunnon tutkimuksii tai jotain kun oon niin väsyny koko ajan ja oon muutenki tosi apeen olonen.

Sit tohon uskonto juttuu vielä, että oon miettiny et jos joskus lähtisin opiskelee Brasiliaan tai voisin mä vaikka iha muuttaakki sinne muute vaan. Nii oon miettiny sitä, et siellä ne ihmiset on oikeesti tosi uskovaisia ja se on ihan kamala synti jos siellä ei usko Jumalaan tai ei rukoile jne. Ne ihan oikeesti rukoilee joka ikisestä asiasta ja aina kun on mahdollista. Mitäköhän ne sanois tai tekis jos menis sinne silleen, joo en tiiä mitää raamatusta, en rukoile tms. Karkottaskohan ne mut maasta or what. Oon miettiny kaikkee tämmöstä sen varalle et lähen Brasiliaan metsästämään itelleni miestä sitte joskus hahaha :-D

48RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 La 15 Syys 2012 - 3:18

nealoves1D

nealoves1D

Sanni,, kiittii c:

Jonna,, haha tuski ne siel mitää sanois Very Happy tai voiha se olla et neihmettelis xd paha sanoo ku en oo brasilias koskaa ollu :Very Happy

49RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 La 15 Syys 2012 - 10:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bo0m jeeee pitkästä aikaa oot täällä! :---) ♥
jonskauu tuskin ne sua nyt karkottais :-D

mäki tähä uskonto-asiaa :-D mä oon kans kristitty (ev.lut.) mutten sillai uskovaine. meni tosi pitkää etten uskonu millää lailla jumalaan, kunnes vähä enne riparii usko alko palautuun. emmä vieläkää sillai usko, kyllä mä joskus jotai rukoilen mut tuntuu väärält rukoilla jumalalt joho ei täysin usko. mä haluisin kääntyy islamiin mut toisaalta aika vaikee :-D

AWWW MUUTE käytii tos isäpuolen siskon luona ja sil on sellane 2v ylisulonen tyttö Mira, si ku astuttii ovest sisää mä, sisko ja äiti, nii se vaa keittiöst katto eteisee ja meit ja kysy "mitä te ootte?" si se samantie perää "tulkaa leikkii mun kaa legoilla!" awwhhghjhjehehhh kui söpö se on :---33 ♥

https://twitter.com/#!/penguiniam

50RANDOM #14 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM #14 La 15 Syys 2012 - 12:06

Mileaz

Mileaz

Illan viihde taattu :DDDDDDDDDDDDDDDD Ei luoja eksyin Facebookissa Tuulin viralliselle sivulle ja luen yhen kuvan kommentteja missä on Loreen ja se Tuuli. Eiiiihhhh kunno catfight siel ollu menossa :DD Sallikaa mun kuolla nauruu, enää puuttuis vaa popcornit nii tää olis täydellistä.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=496078110421733&set=a.466892193340325.119625.439286156100929&type=3&theater

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 2 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa