One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 7 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 7 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

151RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 To 27 Syys 2012 - 12:27

_Blistex_

_Blistex_

Stypay, aww, mikäs pikkupossu se siel on? xD
bO0m, ihanaa et piristit sitä (: Ja tiedän ton tunteen, itelleki tulee niin hyvä fiilis jos oon saanu jonku toisen ihmisen hyvälle tuulelle. c:

152RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 La 29 Syys 2012 - 1:07

nealoves1D

nealoves1D

tosiaan eilen oli mun viimenen fudispeli ainaki I-HK'n paidoissa. Iha hyväl fiiliksel jää mult fudiskentät taakse 3-2 voitol ja tosi hyväl pelillä (: oliha se vähä haikeeta ku puoliajal enne ku huudettii ni kapteeni sano et "tytöt tää on meijän viimene tilaisuus tehä nää asiat oikei perheenä ni tehää meijän valmentajat ylpeiks". Mut tosiaa ensviikol päättärit ja se ois sit viimene kerta I-HK C-tyttöin c':

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

153RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 La 29 Syys 2012 - 10:27

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

pitäskö mun olla innoissani? :-D oon iskällä nytte ku se ei oo kotona ja äiti lähti töihi. iskä sitte laitto viestii et missä ollaa velje kaa menos ja päätin sitte tylsän vastaukse lisäks laittaa kerranki jotai lisää ja laitoin et "kaikki hyvin, ei me mitään bileitä järkätty tai sytytetty taloa palamaan:-)" nii iskä vastaa "En minä sellaista aatellut. Vaikka saisihan niitäkin pitää meinaan bileitä" onko toi lupaus?! :DDD

https://twitter.com/#!/penguiniam

154RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 La 29 Syys 2012 - 11:40

Peetu

Peetu

Stypay pidä toi viesti tallessa ja sitte ku teillä on kämppä maan tasalla joidenki kemujen takii nii näytät ton viestin sille sit (:

155RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Su 30 Syys 2012 - 2:05

bewareofaino

bewareofaino

^mun korviin toi ainakin kuulosti lupaukselta :D ja suosittelen kans pitää viestin tallessa, että sulla on sitte todisteita! :-----D

156RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Su 30 Syys 2012 - 7:23

nealoves1D

nealoves1D

olin eilen kaveril yöt ja sit illal ku mun kaveri nukahti enne kahtatoist ni sen 10 vuotias pikkuveli tuli tonne mun kaverin huoneesee ja oli sillee et "Hei eiks oo vähä ärsyttävää nukkuu Tanjan vieres" sit olin vaa "no eipä oikeestaan" ku mun kaveri siis varasti mun tilan ni Matias sano et "no tuu mun huoneesee ni sul on tilaa" sit sanoin et "en jage" sit se oli et "eiku tuu vaa hetkeks" sit sanoin vaa et "Emmä" sit se vaa et "hei mä en sentään varasta koko sänkyy" si sanoin vaa et "noku emmä jage liikkuu" sit se vaa "no höh" ja lähti Very Happy sit meni hetki ja se tuli takas ja sano et "no jos sä et jaksa tulla tonne ni voinks mä tulla tänne ?" olin hetke sillai dafuuq mut vastasin vaa et "joo tuu vaa" ni sitte se tuli siihe iha mu vieree istuu siihe sängylle ja juteltii kaikkee turhaa. Sit meni hetki ni munkaveri alko ynisee ja todetti et ehkä ei haluta herättää sitä ni mentii sen matiaksen huoneesee Very Happy si puhuttii tyylii lätkät yms siihe asti et kello oli jo jotai vähä vaille kolme ja sit mentii nukkuu Very Happy ja aamul enne ku lähin ni halasin mu kaverii (halaan aina kaikkii enneku lähen : D) ni sen pikkuveliki tuli siihe ovelle ja sano et "nytkö sä jo lähet" si olin vaa et "mun on pakko ku meil on ruoka" ni se sano vaa et "no höh" ja tuli halaa mua :Very Happy jotenki tooooooosi outoo mut sillai taas just ihana toi :Very Happy

157RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Su 30 Syys 2012 - 9:11

bewareofaino

bewareofaino

hahah vähän ihana pikkuveli!! mut toisaalta whaaaaat vähän outoo ku vaan tulee tolleen :'DDDD taitaa tykätä susta Very Happy

158RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 1 Loka 2012 - 5:35

Veeranen

Veeranen

nukahdimpa kesken äikän kokeen sitte. (:

159RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 2 Loka 2012 - 5:06

Sarqai

Voi tätä myötähäpeän määrää..

F(Keskustelun aloittaja):Lemppari(t) ja inhokki(t)
Kuka/ketkä on/ovat lempparinne/lemppareitanne? Kuka/Ketkä on/ovat ihhokkinne/inhokeitanne?< hitsi ku kielioppi on nii ruton vaikeeta!
Mun lemppari on Harry. Inhokeita ei tätä nykyä ole...
C:Niin Harry on paras!
F:Jepulis
Cie:En mä ainakaa varsinaisesti inhoa ketään mut mä tykkään eniten Niallista ja Louisista... Miksihän niin moni vihaa Niallia...?
F:Miäkin oon alkanu pitämään Nialista. Kait ne valitsee ulkonäön perusteella (?)

^^Nouu

160RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 2 Loka 2012 - 5:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun pikkuveli henrin piti keksii tarina kuvasta ja aikune kirjottaa ,eskarista läksynä. No siin kuvas oli sit koira. Mä jotenki hajosin tälle tarinalle : "olipa kerran koira,sen nimi oli henri. sillä oli kaksi isosiskoa ja pikkusisko. isosiskojen nimet olivat essi ja henna(henna on mun vanhempi pikkusisko),ne olivat bulldoggeja ja todella paksuja. ne olivat kilttejä,jos niille antoi ruokaa ,muuten ne olivat aina tosi vihaisia ja ilkeitä koiria.sen pituinen se! "

161RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 2 Loka 2012 - 10:29

bO0m

bO0m

Nea ihan älyttömän sulosta! :'33

Meil on ylihuomenna koulukuvaus ! en tiä mitä puen tai miten laitan hiukset ! D: ahistaa! näytän vrm sit kauheelta siinä kuvassa... :DD +tärvelen vielä kaikkien muiden kaveri kuvat (= eihän siinä mitään ;D

162RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 2 Loka 2012 - 11:07

jAsbee

jAsbee

^ ääuyh , vihaan koulukuvauksii :DD meilki oli iha lukukaude alus ja hyyyyyyyi helvetti . mul on itelläni normaalisti tosi hyvä itsetunto ja oon tosi varma itestäni ja ulkonäöstäni ymsyms mut silti se koulukuvien saanti on aina se masentava hetki vuodesta ku tuntee olevansa niiiiiiiiin kamala ja niiiiiiiin ruma :DD

163RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 2:05

jonskauu

jonskauu

Enoo varma kumpaa tää ois kuulunu hehkutuksee vai angstauksee nii ehkä tää on sit kaikista paras täällä!

Menin tänää kaheksaan kouluu ja kerettii luokkaa mennä nii opettaja sanoo: "Musta tuntuu siltä että en jaksa opettaa teitä tänään, pitäkää nää mun tunnit vapaana." Noo eihän siinä, paitsi että ton open tunnit oli koko päivän ainoot eli pääsin 8.05 jo pois koulusta :-DDD Ja oikeesti kouluu ois ollu 12 asti.

164RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 3:28

Mileaz

Mileaz

Jääny vähän täällä käynti puolitiehe :d

Mut mulla todettiin alkava anemia ja sain siihen 1,5 kuukauden rautakuurin, ne lääkkeet aiheuttaa mulle tavattoman pahan olon ja oksentelen niiden takia.
Mun kilpirauhasarvot on just siinä alirajoilla että ne olis normaalit, 117 on se alin arvo "normaaleille" kilppareille, mulla ne on 118. Saan vissiin siihenkin lääkkeet.
Mut pakotetaan sinne psykologille ja ravitsemusterapeutille. Mun koeviikko meni iha perseelleen ja mä stressasin sen takia ihan hitosti, unohin syyä (lue: jätin syömättä lukemisen takia) koko koeviikolla ja sen takia mun olo oli entistä kehnompi. Pelkään että joudun uusimaa kaks tai kolme koetta, oon ihan pirun stressaantunu vielkäkin. Mullon jatkuvasti ihan hiton kylmä ja oon väsyny, ärtyny, suutun kaikesta, tänääki olis fysiikan kokeessa tehny mieli käyä pillittää ku oli nii turhautunu olo. Mun kaverit on perseestä. Alan olemaa taas niissä fiiliksissä missä olin ysin aikana.

Sit toi Daniellen ja Liamin ero kolahti kovaa ja korkeelta koska Liam on mulle henkilökohtasesti käsittämättömän tärkee ihminen ja en kestä yhtää jos sille tapahtuu jotai mikä satuttaa sitä. Sopivasti tuli lisukkeeks vielä tähän nykysen fiiliksen kanssa.

hheii.

165RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 3:58

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

ne jätkät joilta sillo perjantaina kysyin, että mite se bussi pysäytetää, tuli tänää mun kaa samalla bussilla. jee? :-D kaks niist istu mun ja kaverin takana ja kaks taaempana vielä. si ku lähin kävelee bussist skootterille nii se joka istu sillo perjantaina iha mun eessä (jonka pysäytysnappii kans painoin hah..) tuijotti mua ikkunasta! XDD

Milla öö joo huomattu. ootsä jotenki itsetuhonen ku jätät syömättä jotta voisit lukee kokeisii? voi eei mä en osaa yhtää auttaa tulee kauhee paha olo sun puolest :-( ♥ mikset sä oo kertonu?

166RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 4:39

jAsbee

jAsbee

jonskauu vähä kiva :DD
mileaz tosi harmi kuulla ): no eiköhä kaikki oo koht paremmi & nii , toivottavasti (: mulki saatetaa antaa rautalääkkeet , saan täs parin päivän sisäl tietää onks mul raudan puutos , muutmut en kyl tosiaa tienny et niis on tollasii sivuvaikutuksii :/

167RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 5:04

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

haha Stypay , oot viel onnekas Very Happy tänää bussis mun vieres istuva poika beatboxas koko matkan
Milla,eikä! tosi kurjaa et sul on noi.. Ja öö unohit syyä? mä en unohtais syödä sitte millää (vaikka mulla on niinki huono muisti et unohan ottaa lautasen ruokailussa ja huomaan sen vasta pöydässä xd...)mut mä en kyl osaa mitenkään auttaa mutta usko tai älä ni kohta kaikki on jo paremmi

'bussijäbä' on niiiin ihana btw ♥️

168RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 8:33

_Blistex_

_Blistex_

Milla, eikä :C toi on niin surullista kuulla että sulla on huono olo ja sun fiilis on mikä on D: Mut et unohdit syödä, se ei kuulosta hirveen hyvältä ku siitäki tulee sit huono olo. :// En voi muuta sanoo, ku että miljoonasti voimia ja tuhannesti haleja ♥

169RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 9:51

vilqu

vilqu

Back In Bisnes

Tänään siis kotiin Puolasta!! Oli ihan sika kivaa Very Happy Oon ihan ulkona teijän jutuista ku en oo varmaa viikkoo kerinny käymää mut mä ny taas aktivoidun et ette te musta eroon pääse Wink

Tosiaa, Puolassa on rahana sloti jota ei tosiaa kirjoteta noin mut en osaa kirjottaa sitä joten toi saa luvan kelvata (: Siellä on jonkin verran halvempaa ku suomessa vaikka hinnat onki sillee et jäätelö annos maksaa 12,90 mut se on sit niinku euroissa jotain 3e (?) ja ne jäätelöannokset on ihan sika isoja, et sellasta annosta etsais suomesta ku ehkä 5e.. melkee 6.. Ja siellä on ihanii taloja <3 ja tänäänki oli niin lämmin Very Happy ja ne jälkkärit on muutenki ihan taivaallisii!! Shoppailtua tuli paljon, suunnillee koko eilenin päivä (: Ja meijän hotellihuone Very Happy Se oli sellanen kaks kerroksine katto huoneisto, siis ihan ylimässä kerroksessa Very Happy ja sieltä näki kaikki muitten taloje katot ihan sillee kuis ollu siellä katolla (:

Siistii, mut en nyt saarnaa sen enempää teille puolasta (: paitsi et se kieli on tosi outoo.. (: Mut täytyy taas todeta et ku en oo about viikkoo tääl ollu ni oli kyll hirvee ikävä <3

170RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 9:57

bO0m

bO0m

Milla voi ei )): muista nyt syödä ettei tuu entistä huonompi olo! Ja jos jollain keinol koittaisit rentoutuu, stressi on aina pahasta ): Kaverilla on kans aika paha anemia ja sen pitäis syödä rautaa, mutta sille tulee kans niistä pillereistä jotai oksetusta kai ja vaan huonompi olo! :o outoo kehittelis jotai parempia pillereitä! Mut paljon voimahaleja sinne<3!

Sty missä oot kertonu ton bussi jutun, mulla on menny ihan ohi!?? HALUUN KUULLA! :D voinko lukee sen jostai jos et jaksa selittää? (=

Oon nyt ittekki ottanu vähän stressii kokeista, vaikka niitä ei oo viel ees paljoo :// Ite en vaan osaa lukee kokeisiin, niin sit stressailen ihan hulluna niistä etukäteen... ):

Ja hui säikähdin kun tossa tekstin muokkaus palkissa toi hymiö liikkuu!!:DD en ollu ikinä ennen huomannu xDD
[x] ok.

//Vilqu tervetuloa takas!<3 (masentavaan suomeen, hirveen kylmää!! D:) mut eikä oon niin kateellinen kuulosti ihanalta ja VARSINKIN toi hotellihuone!! ((:

171RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 10:02

Peetu

Peetu

voi milla ! mä voin vaan kuvitella miten huono olo sulla on ): mullaki oli just koeviikko ja se stressin määrä oli ihan kauhee. ja sit toi mitä sanoit syömisestä, nii toi on ihan kauheeta koska just silloin koeviikolla sun kroppa tarvii kaiken energian jotta se suoriutuu kokeista! mulla oon se ongelma että kun stressaan nii lopetan syömisen koska mulla tulee semmonen fiilis että mä en saa mitää alas ku stressaa, mutta ihan oikeasti, kannattaa ottaa vaikka edes se yksi banaani (okei tietty vihaat banaanei mut you got the point) jotta sais edes vähän energiaa ja vaikka aluksi tuntuis että syöminen ois vaikeeta nii syö se sitten vaikka osissa. mä oikeesti toivon että sulla alkais elämä hymyilee, oot nii ihana tyyppi ja ihan väärin jos elämä potkii päähän. tsemppiä ja *iiiiiiiiiso virtuaalihaliruttaus*

172RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 11:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Essi, mullekki vieree beatboxaava poika kiitoos!!:-D
boom (sori en jaksa merkkei xd) hehkutustopassa selitin öö viime viikon perjantaina! että oisko sivun-kaks uusimmist taaksepäi?Very Happy
Vilkku, oooi Puola kuulostaa ihanalta! ja sun matkas!:-) mut kiva et oot takasi <3
Milla, tuli viel tost boomin jutust mielee et ku kerroin tänää mun kaverille noist sun lääkkeist, nii se alko ihmettelee et ku se joutuu vetää niit rautatablettei, nii sille ei oo tullu ainakaa mitää huonovointisuutta. mut se tosin ei oo pitkää aikaa ottanu ja sillä oli eile vaa auennu huuli:o
äää miks Peetu on noi viisas! oikeesti ainaku kirjotat jotai nii mä vaa ihastelen sun viisauttas:-D

huomenna matikankoe, ei kukaa olis halukas tekee mun puolesta? :-D

173RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 11:37

Peetu

Peetu

ei hitsit kiitos stypay ! :D:D:D::D mun on nii pakko näyttää toi sun viesti kaikille jotka seuraavan kerran epäilee mun älykkyyden tasoa :D oi vitsit oon nii ilonen et voisin tulla tekee sen sun matikan kokeen sun puolesta ! kai sulla on pitkä matikka ?

174RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 3 Loka 2012 - 13:44

nealoves1D

nealoves1D

Olin just sanomas samaa ku eveliina noist heidin viesteist ! Heidi sä kirjotat ihan superihanasti ja noi sun viestit on tosi tollasii piristävii ja tsemppaavii yms ja niis on aina joku tosi hyvä pointti. Muutenki ainaki sen kuvan perusteel minkä oon saanu sust täälä ni oot iha loistotyyppi ! Voin vaa kadehtii sun kirjotustaitoo yms c:

Milla,, voieei :s tuntuu pahalt lukee et sul on tollanen fiilis ja tilanne. Ymmärrän kyl periaattees sua tossa syömättä jättämisessä, koska itekkää en oikeestaa syö varsinkaa stressaantuneena vaik tiijänki et se on huono asia. Pitäis vaa yrittää just saada ees jotaki alas et jaksaa, vaik oikeesti ei yhtää tekis mieli syödä mitää. Ja noi lääkkeet ei kanssakaa kuullosta yhtää kivalta .. :s Toivotaa nyt et saisit kaiken selvitettyy ja koht on taas parempi olo c: en nyt oikee kauheesti osaa auttaa tai sanoo mitää ): mut paljon tsemppii ja haleja sisko ! <3

175RANDOM #14 - Sivu 7 Empty Vs: RANDOM #14 To 4 Loka 2012 - 4:50

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:Olin just sanomas samaa ku eveliina noist heidin viesteist ! Heidi sä kirjotat ihan superihanasti ja noi sun viestit on tosi tollasii piristävii ja tsemppaavii yms ja niis on aina joku tosi hyvä pointti. Muutenki ainaki sen kuvan perusteel minkä oon saanu sust täälä ni oot iha loistotyyppi ! Voin vaa kadehtii sun kirjotustaitoo yms c:

Samaa mieltä!! Very Happy

Sain tänää wilma tunnukse (: hehee (: Ja muutenski oli koulussa hauskaa.. viskottii musan tunnilla kahen pojan puhelimii taino ne ite niitä heitteli ni pitkin urheilu kenttää ja sit toisella katon sim-kortti joka ei loppujen lopuks ollukkaa kadonnu jaa yhellä toisella pojalla oli se.. joo ja sit pääsin mun rakkaan soittimen luo, BASSO <3 ja kitaraa en sit osaa soittaa ollenkaa.. haluisin kyll osata ja opettelenki vielä joskus (: JAJA ulkona sataa ihan kaatamalla ja pitäs mennä koiran kanssa ulos Very Happy jee!!

ainii, mun piti kertoo teille mun synttäri bileistä la-su Very Happy Siis juhlitii mun synttäreitä minä, Sara, naapuri ja toinen lähes naapuri (noista kaikista oon joskus täällä jotai selitelly.. ja sara nyt on sara) Very Happy sain saralta lahjaks HARRY STYLES vartalovoidetta/rasvaa mitä lienee ja siinä lukee Vilkku`s boyfriend Very Happy ja sit 1D fleecepeiton ja IHANAN synttärikortin!! sit naapurilta the body shopista toisen rasvan jaja cubuksen 20e lahjakortin ja kans sellasen jännän kortin (: sit lähes naapurilta 1D t-paidan sellasen sinisen (: ja IHANAN! synttärikortin Very Happy joo no en tie kiinnostiks teitä ollenkaa mut kunhan kerroin Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 7 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa