One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 3 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

51RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Su 16 Syys 2012 - 2:39

jonskauu

jonskauu

Mulla on ollu koko viikko aikaa ja en oo vieläkää alottanu tekee toho työharjotteluu liittyviä tehtäviä. Oon koko aamun tässä nyt yrittäny tehä niitä mut keksin koko aja jotai muuta kivempaa tekemistä. Kiitän itteeni kyllä sitten 11 aikaa illalla kun väsään näitä kyyneleet silmissä :-D Miks en vaa osaa tehä mitää ajoissa?

Sit vielä netti temppuilee, ihan varmaa vaa sen takia et koko maailma haluaa et teen nyt nää tehtävät mut mä en Sad

52RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Su 16 Syys 2012 - 7:35

Sarqai

Okei joo mä nyt ilmotan tän teille mut mä alan vähentää forkalla käyntiä.. Ja btw miks pojil ei oo enää omii kessoj?

53RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Su 16 Syys 2012 - 9:33

Peetu

Peetu

^poikien keskustelut löytyvät One Direction otsikon alta (:

54RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Su 16 Syys 2012 - 10:00

Veeranen

Veeranen

Milla ei toki tehny mieli kommentoida tohon kuvaan vähä :Very Happy:D ja näin pähkinässä ,mun mielest tollanen lapsellinen käytös on todella typerää (:
mitä se noide perseitä kutittaa jos tuulil on mahdollisuus tehdä mitä se haluaa !

55RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Su 16 Syys 2012 - 10:07

Peetu

Peetu

täysin samaa mieltä veeran kaa ! ite en oo tuulin fani, mutta jos joku on ei se mua haittaa, senkus on. ja sama pätee tuuliin, mua ei haittaa mitä se tekee, mutta mulla ei ainakaan ois pokkaa mennä kommentoimaan ja pilaamaan oma maine (:

56RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Su 16 Syys 2012 - 10:36

vilqu

vilqu

Halutaan siskon kaa molemmat uudet työ/koulupäydäntuolit ni sovittii vanhempien kaa et ku myydään meijän vanhat (IKIVANHAT!!) tuolit jossai tori.fissä tai huutonetissä tai jossai ni saadaa ne uudet (: Et eiku myymää ja niistä meijän vanhoista saa vissiin tosi hyvät rahat Very Happy

57RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 5:16

jonskauu

jonskauu

Oon tosi huolissani itestäni. Oon varmaa kertonu jossai topassa että oon koko aja iha hirveen väsyny, vaikka mä nukun iha normaalit 8-9 tunnin yöunet ja syön hyvin ja sit syön vitamiineja tällee syksysin et pysyn terveenä ja pirteenä.

Tänää töissä mulla oli iha hirvee nälkä, mut mä en jaksanu syödä ja toi jaksaminen oli sitä et en jaksanu pureskella ja oikeesti oli ihan kauheeta kun piti nakertaa leipää ja mä en vaa jaksanu!

Päätin, et kuhan koulu alkaa parin viikon päästä ni meen heti terkkarille puhuu ja käsken sen lähettää mut johonki tutkimuksiin, koska musta ei oo ainakaa kovin tervettä se että mua väsyttää ihan jatkuvasti, en jaksa tehä mitää, en jaksa syödä, mun ajatus ei kulje yhtää, oon koko aja semmonen kauheen äkänen, musta on tullu kauheen herkkä viime aikoina ja lisäks mun kädet, jalat ja nenänpää on koko ajan ihan jäässä (noi on kyllä aina ollu mulla jäässä, mut nyt kun se kylmyys iskee niin mua oikeesti sattuu niin paljon se et pitää vetää särkylääkettä nassuu). Onneks oon vielä kuitenki sen verran järkevä et tajuun et kaikki ei oo kyllä nyt iha kohallaa ja aion kyllä selvittää et mikä mua vaivaa!

58RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 5:21

Sarqai

vilqu kirjoitti:Halutaan siskon kaa molemmat uudet työ/koulupäydäntuolit ni sovittii vanhempien kaa et ku myydään meijän vanhat (IKIVANHAT!!) tuolit jossai tori.fissä tai huutonetissä tai jossai ni saadaa ne uudet (: Et eiku myymää ja niistä meijän vanhoista saa vissiin tosi hyvät rahat Very Happy

Meettekö sit ikeaa ostamaa uusii tuolej ja mussuttaa lihapullii jos täl kertaa sit sais niit Wink

59RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 6:35

_Blistex_

_Blistex_

Jonna, hyvä et sä ite tajuat että kaikki ei oo kohdallaan ja aiot selvittää syyn siihen. Meinaa kyllä toi vähän huolestuttavalta kuulostaa. o: Toivottavasti selvis sit ainaki loppujen lopuks että mikä on, koita pärjäillä. c:

60RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 8:52

bO0m

bO0m

jonskauu jea, alan käymää useemmi ((; Ja voi ei muaki huolestuttaa :c! Hyvä että meet sinne terkalle, ehkä se osais auttaa :ss voimii sinne<3 c:

Mileaz eiih miten jotkut voi olla noin typeriä..? hankkisivat elämän ;o

Ja huooooh pitäis tehä opossa työhakemus paikkaan johon oon menossa tettiin. No mut oon menossa tettiin ravintolaan, mutten tulevaisuudessa ajatellu mennä ravintola-alalle töihin. Siks on vaikee keksii tohon työhakemukseen mitään sopivaa ;//

Ja meidän kouluun tuli tänää kanadasta joku nainen laulaan ja soittaan ukulelee :DDD Sen "konsertin" jälkeen meillä ois ollu vielä tunti ruotsia mutta lintsasin sen ja nyt vähän kaduttaa ku oon muutenkin tippumassa kärryiltä siinä... Muutenkin koko koulu vähän tökkii, pitäis nyt vaan asennoitua paremmin ja koittaa jaksaa panostaa ... huoh ;/

61RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 8:52

nealoves1D

nealoves1D

Jonna,, oho ;o kuullostaa jotenki tosi hurjalta, vaik en kyl usko et tossa on sillee mitää vakavaa c: mut tosiaa yvä et oot osannu ite ottaa huomioo noi asiat ja tajusit itekki ettei kaikki ny oo iha kohillaa. Nomutta koita pärjäillä ja saada selville mist on kyse c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

62RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 8:56

Mileaz

Mileaz

Jonna nyt tulee villi veikkaus mut oisko sulla anemia?

63RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 9:00

jonskauu

jonskauu

Milla Joo oon miettiny tota anemiaa ja se vois olla ihan mahollistakii! Mut toisaalta noi oireet sopii moneen miljoonaan muuhunki juttuu :-D

64RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 9:41

Sarqai

Oikeesti mua ahistaa nii liikaa:d Mä oon kertonu nii paljon teil et ette ees tajuu, mä oon kertonu tääl semmost mitä en oo koskaa sanonu kenellekkää muulle, ja se on mun mielest oikeest hyväki juttu, mut mua ahistaa kaikki just nyt ja tekis vaa mieli kääriytyy peittoo eikä tulla koskaa pois..

65RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 20:10

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

jonskauu hui kauhea! todellaki meet terkalle mahollisimma pia sitte ja toivottavasti selviää että mikä on vialla. ja onneks oot itekki ymmärtäny että jokin on pielessä. kuulostaa tosi pelottavalta toi, mut voimia ♥
bO0m oot ollu liia kaua pois, en enää osaa ulkomuistist et mite päi meni O ja 0 :-D mut kyllä se siittä, et lintsaa nyt enempää ja koita vaa jaksaa! koita keksii joku juttu, jolla sitte palkittet aina ittes ku menee hyvin ja koita sillai pitää motivaatio korkeella:-)
Sarqai vaikka sun tekis mieli kääriytyy peittoo, nii pysy liikkeellä! okei voitsä kääriytyy jos tulee kauhee kylmä, mutta se ahistus siirtyy kyllä pois, älä anna sille valtaa. mikä sulla ahistaa loppujen lopuks? ♥

mulle tuli demistä kaks vahvistuskoodii 5.50 ja 6.30, joku yrittäny tehä mun numerolla tunnuksii? :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

66RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 17 Syys 2012 - 21:32

Mileaz

Mileaz

Onko normaalia nähhä unta puhuvasta kurpitsasta joka haluu oppii lentää? .__.

67RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 5:04

Sarqai

Milla: onks normaalii nähä unta kurkusta joka pelkää paprikaa joka jahtaa sitä..

68RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 7:08

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson omg MULLEKKIN TULI DEMISTÄ VARMISTUS KOODI 07:09 Onko siellä ollu joku hakkerointi vai ?!? D: nyt alko pelottaa oo: Ja haha mä sentään osasin vielä kirjottaa sun nicin ;DD Ja joo totta puhut, pitää keksiä jotain ton koulun suhteen ((: //hehe vaivauduin käymää demissä ja oli kuulemma ollu vaa joku vika ja se viesti oli tullu kaikille... xDD minä taas paniikissa :DD

Ja nyt kun unista puhuitte nii mä näin oikein kivaa unta; ragesin siinä ihmiselle joka ottaa päähän (= miks teidän unet on sulosempia? ;D

69RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 7:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m mä sain sen vielä joskus 8.13, mä kelasin et jos oli demittäjien pila :-D hei tee joku sopimus vanhempies kans et saat jotai tosikivaa jos sul menee tarpeeks hyvi jokku aineet jotka sua ei jaksa mitenkää kiinnostaa/kiinnostaa vähite! siten mäki sain mun matikannumeron nousee ja pääsin lontoosee hih!
Milla on koska oot milla 8-)
Sara XDDDD mikä uni!

mua ärsyttää koska mä en oo fangrillaillu aikoihi oikeesti! ku mulla ei oo aikaa :c ja vaikka oliski nii en löydä mitää kivaa, oon pihalla kaikest enkä jaksa käyttää ees twitterii et löytäisin jotai uusii juttuis :c pelottaa et jos irtaudun tästä perheestä pikkuhiljaa

https://twitter.com/#!/penguiniam

70RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 7:48

_Blistex_

_Blistex_

Tänää ku tulin kotiin ja katoin mein kalenteria ni äiti oli laittanu siihen mun mummun siskon synttärit muistiin ja mä sit aattelin et hei, jospa mä soitan sil ja onnittelen kun pienempänäkin häntä useammin näin. Soitin sitten ja siit on montamonta vuotta ku ollaan nähty ja sit ku toivotin hyvää synttäriä, se rupes itkemään. Olin eka sillee et mitä vii mä nyt sanoin mut sit se vaa sano että 'voi kultapieni, mun sydäntä oikeen lämmitti kun soitit mulle' sitten se siellä vaan itki ja sano kuinka ihanaa että mä muistin ja soitin sille. C: Tuli niin ihana fiilis kun tajusin että yks soitto oli sille tosi tärkee ♥ Mut se on muutenkin tosi herkkä ja sillä on ollut aika vaikeeta viime aikoina kun hänen miehensäkin menehtyi ;( Mut, ilonen fiilis kun soitin hänelle, tuli itelleki hyvä mieli <3 + tein tänään mutakakkuu ja todellaki suosittelen sitä, se on vielä parempaa kuin kaupan valmis! (:

71RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 8:23

Evee

Evee

Mun kaverilleki oli tullu viimeyön ties kuinka monta vietii demist :-D
Teijän unet XD

Mun pitäs tehä huomiselle enkun tunnille lyhyt kuvaus jostain näyttelijäst ja sit muut arvaa kenest puhun, mut en tiiä kenest tekisin D: Ku en haluu et se on liian helppo tai liian vaikee

72RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 8:25

jonskauu

jonskauu

Mä menetän oikeesti kohta järkeni näille koulujutuille! Tulin heti kahelta tähä poikaystävälle ja siitä asti oon istunu täs koneen edessä ja tehny vaa näitä koulujuttuja ja käskeny poikaystävää vaa tuomaa mulle aina syötävää toho vieree ja se tottelee kiltisti haha :-D

No ei mut ei tässä oikeesti oo mitää hauskaa Sad Tällästä tää on kun tekee kaksoistutkintoo! Nyt kun oon just työharjottelussa amiksen puolelta ja tän harjottelun aikana pitää tehä 3 eri tehtävää ja sit samalla tässä käyn lukion puolelta verkkokurssina hissaa + terveystietoo ja koitan samalla pänttää matikkaa kun mulla alkaa matikan kertauskurssi ens jaksossa! Nyt kyllä oikeesti kadun sitä että jätän aina kaikki viime tippaa. Ja voi vitsi kun mä lupasin tänää mennä lukee pikkuveljille iltasadun mut mä jään varmaa tänne poikaystävälle yöks kun en todellakaa jaksa enää kotii lähtee kun nää mun tehtävät on vielä nii pahasti kesken.

Jos en selvii hengissä niin moikka, ootte ihania ♥️ :-D

73RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 8:28

bO0m

bO0m

Stypayhoralikson Toi on hyvä idea, en vaan tiiä että suostuuko porukat siihen... mut koitan ainaki kysyy niiltä (: Ja hei mä olin oikeestaan koko kesän fangirlailematta, mun kaikki ajatukset keskitty kaikkeen ihan muuhun. Mutta sitten tuli ikävä kaikkia ja olin sillai hetkonen, mun on ihan pakko palata forkalle! Ja tänne mä tulin :DD Siis koitan sanoo tällä epäselvällä tyylilläni, että et sä kovin helposti irtaudu, jollet itte niin tahdo. Oot kuitenkin ollu niin pitkään directioner, että vaikka pitäisit vähän taukoo niin en usko että kuitenkaan unohtaisit meitä kokonaan, eikö? (:

(mä vasta oonki pihalla kaikesta: haluisko joku kertoo mistä/millon kuulee ensimmäisten joukossa live while were young'in? :DD)

Blistex Oi vähän ihana<3 (': Mäki haluun tehä jonkun noin iloseks!! (: Ja muuten Fazerin tummansuklaan paketin takana on ihana mutakakku ohje<3 (:

Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ti 18 Syys 2012 - 8:33, muokattu 1 kertaa

74RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 18 Syys 2012 - 8:33

Sarqai

Stypay: Mä en oikeest tiiä mikä mua vaivaa, mä nään kuumepainajaisii kokoajan vaik en oo kipee, ja välil mul tulee sillee et inhottaa ku pitää puhuu suomee haluun vaa puhuu ruottii. Joo oon tosi sekopää mut niisevaan on:d Ja mua inhottaa ku ihmiset hakeutuu liian lähel mua koska mä en uskalla luottaa kehenkää:c Ja se uni oli sekava, mä en ymmärrä miks ei ne voinu vaa olla kavereita?!

75RANDOM #14 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 19 Syys 2012 - 4:12

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Mun kaveripojan hyvät kaverit ,joiden kaa mä en oo paljo ollu ku ne oli eri koulus ja ne on vanhempii. Ni kuiteski hengasin tänää niiden kaa vaikka sitä meiän yhteistä kaveria ei ollukaa ku niil oli tunti viereises luokas. Se lähti siit ku tulin siihe luokkaa oottamaan ja joku niistä sano et "katos 'Niemisen Jukan' (*nimi muutettu* mut nyt se leikisti on sen mun kaveripojan nimi) naisystävä tuli" si sanoin siihe vaa et "ai mäkö? mistä lähtien?" ja si se loppu siihe ku menin luokkaan ja joku niistä huus perään "sulla on hyvä perse" sit mä vaa tuumasin "jaa,ottaisko ton ny kohteliaisuutena" ja noide välil oli kaikkee tollasta rändömii.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa