First topic message reminder :
Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:
Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ke 26 Syys 2012 - 5:17, muokattu 1 kertaa
aww, demi oli nii söpö ku se vaan kaarteli sitä aihetta :DDD ja ei luoja, ku se one thing alko soimaan nii mää vaan lauloin sitä siinä ja veli katto mua silleen 'älä nyt helvetti oo tosissas'... niin että onhan se kiva ku se osaa arvostaa mun musiikkimakua :D_Blistex_ kirjoitti:Katon tota USAn x-factorii ja pari katkoo sitte tulin avaa tän koneen ja kirjauduin tänne ni sit äkkii alkaa One Thing soimaan ja mä salamana ponkasen pystyyn ja juoksen sin olkkarii nii lujaa et meinaan kaatuukki siin :DD Siel soi taustalla se ja sit siel Simon jotai kyseli Demiltä Niallista ja Simon esim. sano et älä yritä Niallii, et se on viel viaton ja sit Demi jotai siihe et pitää tän vuoden taukoo suhteista tai jtn. Ja sit Simon kysy et onko ne suudellu ni sit Demi vaan sano et ei mut hiuka kierteli ja kaarteli. :DD ok, ja kukaan ei tajunnu täst yhtään mitään C:
Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm To 27 Syys 2012 - 8:59, muokattu 1 kertaa
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa