One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 6 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 6 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

126RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 11:41

nealoves1D

nealoves1D

^^ eiku meinasin vaa sitä et LWWY tuli tunnin myöhemmi ku piti Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

127RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 4:21

Mileaz

Mileaz

Haha eilen Very Happy Oli vaikee pidätellä päätä kuvistyössä päi ku kaks _jätkää_ mun pöydästä (ainoot pojat siinä kuuen tytön kaa) alko puhumaan _One_Directionista_, pikkase ku kuulin vaa yhtäkkii wan daireksön nii kouras vähäse mahasta, ja sit jäin kuuntelemaan Very Happy
Toinen poika kysy toiselta, että tykkääks se siitä. Sit tää toine sillai vähä kiertelemällä oli sillai njääääääääääääääääääääää, sit se toine kysy et nii tykkäätkö vai et, sit tää toine sano et on se ihan okei !!!!!!! WOHOOO TOIVOA IHMISKUNNAN SUHTEEN EI OLLA MENETETTY, MÄ KYL ISKEN TON JA KÄÄNNYTÄN SEN DIRECTIONERIKS okei en mut wow

128RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 4:33

jAsbee

jAsbee

kiitos teil, jajaa uskon viihtyväni (:

129RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 5:13

Sarqai

MÄ EN USKO ET VIIHDYT MUHAHAHAHAA joo kaikki uut on jo tottunu mun surkeeseen huumoriin, koita sääki;)

130RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 5:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Milla; sun _täytyy_ iskeä se jätkä. Muuten mä tuun ja kidnappaan sen sulta ja soitan sille 1D'tä nii kauan että se myöntää olevansa directioner ja sit mä meen sen kaa naimisiin.the happy ending. mun mielikuvitus 10+++++

Yks kasvoista ihan Harryn näköne jätkä istu tänää ruokailus mun viereen . kylläkään se ei ollu mun ansiota vaan sen et ne sen pojan kaverit istu siin iha lähel Very Happy niin ja se on meidä tukarien ansiota ku ne päästi meiät ysejen ruokailuu kaksoispistedeedee

131RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 5:20

Evee

Evee

Luin kaverin kaa 3 tuntii bilsaa! Oli siin ruokatunti välis mut silti. Nyt on aika poikki Very Happy Pitäs tänää lukee viel matikkaa...

132RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 7:46

bO0m

bO0m

Ääää kauhee kun ootte ollu aktiivisii! Yhen yön olin kaverilla yötä ja tänne on kerinny tulee näi paljo viestei! :DD

Sty Aww tanhuilija miks ikinä lopetitkaan!! :'3
Nea laita tänne niitä kuviaa!!? ((: ois niin kiva nähä x)
Ja sit kaikille ihanille jotka oli tohon baletti juttuun vastannu niin se siinä onkin ongelma, kyllä mä omasta puolesta voisin alottaa, mut ei täällä tarjota enää tän ikäsille alkeis tunteja! DD: iha tyhmää :<<
Mileaz Ei vitsi tulin onnelliseks!! Awww ihana jätkä! :DD Ja tosiaan ISKE SE (;

Ja jee huome enkun koe pitäis mennä kertailee mut jumituin koneelle :DD

133RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 8:05

jonskauu

jonskauu

Milla AHAHAH EIKÄ! voin kuvitella ne poitsut ja sun ilmeen Very Happy
kannatan muita, iske se Wink

134RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 8:06

Veeranen

Veeranen

bO0m : HAA mä niin tunnen ton fiiliksen♥️ mun ikäsille on vaa just niit jatkoryhmiä jne. mut useimmil sivuil on lukenu et ne on vaa suuntaa antavii, et jos tyylii joku ryhmä ois 12-14 ja sä oot viistoist, ni jos kysyy silt ohjaajalt ni kyl sä siihen ryhmään pääset (:

ja milla. ISKE SE Very Happy

135RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 8:41

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla, isket sen tai muuten !!!
bO0m, oih koska vihasin sitä!:-D

moi täällä yks erittäin reipas opiskelija t ranskankoe ylihuomenna enkä osaa vieläkää numeroita vaikka niitä on koko jakso opiskeltu. miks mulle on kaikissa kielissä numerot nii vaikeitaaaa??

ps oon piiloviisas, oon menny koko fysiikan sillai et teen jos jaksan ja tänää kaveri kysyki johkai juttuihi apuu ja mä osasin neuvoo sitä iha oikei !1 ja kerroin mite se pystyy lunttaa kokeessa yhen kaavajutun mitä ei oo maolis, öö tunnolline oppilas ja hyvä ystävä??:-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

136RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 9:59

nealoves1D

nealoves1D

Milla,, haha käy kiinni vaa ! WinkWink jotenki piristävää kuulla et joku jätkäki tykkää c:

Sanni,, haha nojaa voisin salee kyl joitai laittaa :Very Happy

Jos hei muutki haluutte nähä joitai mun vaivakuvii ni voin kattoo jos ois jotai julkasukelposta Very Happy elisiis sanokaa jos haluutte nähä c:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

137RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 25 Syys 2012 - 10:06

_Blistex_

_Blistex_

Milla, komppaan muita, sä meet ja isket sen ;DD
Nea,todellaki haluun nähä sun kuviaaa, pistä vaan (:

Katon tota USAn x-factorii ja pari katkoo sitte tulin avaa tän koneen ja kirjauduin tänne ni sit äkkii alkaa One Thing soimaan ja mä salamana ponkasen pystyyn ja juoksen sin olkkarii nii lujaa et meinaan kaatuukki siin :DD Siel soi taustalla se ja sit siel Simon jotai kyseli Demiltä Niallista ja Simon esim. sano et älä yritä Niallii, et se on viel viaton ja sit Demi jotai siihe et pitää tän vuoden taukoo suhteista tai jtn. Ja sit Simon kysy et onko ne suudellu ni sit Demi vaan sano et ei mut hiuka kierteli ja kaarteli. :DD ok, ja kukaan ei tajunnu täst yhtään mitään C:

138RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 4:32

vilqu

vilqu

_Blistex_ tajusha!! (koska sara kerto mulle siitä eilen ;D)
Nea laita laita!! Very Happy
Milla siistii toisaalta et joku jätkäki tykkää 1Dstä (: (iske se..)

Mun luokalla on yks tyttö joka on yleensä ärsyttävä mut joskus ihan kiva.. Tänään sit koko kässätunnin ku jouduttii aika paljon odottelee ja kaikkee ni se ja pari muuta TODELLA true directionerii (sarkasmia!!) jutteli 1Dstä ja sit tää yks ilmotti et nyt hänki on fani ja kuolas koko ajan harryn perää ja sit jo toisessa lauseessa sano ettei tykkää niin paljoo harrystä SIIS SE EI TOSIAA TIENNY MISTÄ PUHU!! ja sitte tunni jälkee se nojaili ovee ja sano et hän TARVII on diräktion julisteita!! Sit myöhemmi samana päivänä ku puhuttii yhen tyypin kaa et LIAM JA DANIELLE ois ERONNU (onko totta!!?? vai niinku mä epäilen joku huhu tai muu jonkun hatusta vetämä jutuu..??!) ni se tyyppi (josta selitän tätä romaani) kysy et kuka on liam ja kuka danielle ni sit mun bestis kysy et "sä oot fani mut et tie?" ni mä totesin "et no ehkä ku se on ny ollu viimeset 2 sekunttii fani.." keskuudessamme on siis taas yksi TOSI true directioner

Onks muute normaalii et toi ärsyttää mua!? Se ku on yhtäkkii maailman suurin 1D fani ja tietää _kaiken_ niistä..!!

Muuten ihan normipäivä jotenki taas vaihteeks koko elämä on perseestä mut sit toisaalata en keksi miks.. pitäs varmaa nukkuu.. (: sori romaani

139RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 4:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

_Blistex_ ; mä olin just tulos selittämää tänne just tota samaa Very Happy
Nea; haluun nähä

Oonko ainoa joka laskee jo tunteja syyslomaan?

Mä taisin vähä järkyttyä äske yhestä jutusta ku luin....

Viimeinen muokkaaja, Louizz_tomlinzon pvm Ke 26 Syys 2012 - 5:17, muokattu 1 kertaa

140RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 4:59

bewareofaino

bewareofaino

_Blistex_ kirjoitti:Katon tota USAn x-factorii ja pari katkoo sitte tulin avaa tän koneen ja kirjauduin tänne ni sit äkkii alkaa One Thing soimaan ja mä salamana ponkasen pystyyn ja juoksen sin olkkarii nii lujaa et meinaan kaatuukki siin :DD Siel soi taustalla se ja sit siel Simon jotai kyseli Demiltä Niallista ja Simon esim. sano et älä yritä Niallii, et se on viel viaton ja sit Demi jotai siihe et pitää tän vuoden taukoo suhteista tai jtn. Ja sit Simon kysy et onko ne suudellu ni sit Demi vaan sano et ei mut hiuka kierteli ja kaarteli. :DD ok, ja kukaan ei tajunnu täst yhtään mitään C:
aww, demi oli nii söpö ku se vaan kaarteli sitä aihetta :DDD ja ei luoja, ku se one thing alko soimaan nii mää vaan lauloin sitä siinä ja veli katto mua silleen 'älä nyt helvetti oo tosissas'... niin että onhan se kiva ku se osaa arvostaa mun musiikkimakua :D

141RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 5:06

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vilkku, mä ainaki vihaisin tollast mun sydämeni pohjast :-D hahaha

jännittäää huomenna eka koe !! ja oon nii ilone, multa puuttuu enää ens jakson kirjoista kemian kirja koska löysin tänää käytettynä enkun ja ruotsin kirjat ja ku loput käy vielä ens jakson :-) !

ainii meil oli äikäl melkee 2m pitune urpo ukko jolla oli perus 10v pojan käsiala ja muutenki vähä outo :-D ja mä yritin keskustella yhe tytön kaa tänää ku venattii matikan alkuu nii se vastas mahollisimma nopee eikä ees yrittäny keskustella mun kaa :-( harmittaa ku se on sillai mut si sen kaks kaverii on tosi kivoi!

142RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 5:51

jAsbee

jAsbee

jeep toi simoni ja demi keskustelu , just hyvä :DD ja sit se ku siin oli ne 3 jätkää (♥ Very Happy) ja sit demi oli sillee "oh i think youre so cute" sit se yks jätkä "we think youre cute too" ni sit simon "no,no. no,no,no,no." iha paras Very Happy
mut hei tota osaatteks sanooo miks mul näkyy vielki noi oikeet hymiöt vaikk oon laittanu tuolt asetuksist et ei näkyis ?

143RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 10:29

bO0m

bO0m

Vilkku tiedän kyl tunteen!

jAsbee sun pitää painaa tosta viestistä jonka oot lähettäny ja ruksia sieltä aina erikseen toi että ei halua käyttää hymiöitä, muuten ne näkyy ;<

144RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 10:35

Mileaz

Mileaz

EN ISKE ! En! En ! En ! En !! En !!! En !!!! IKINÄ :DDDDD ei riitä rohkeus

145RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 26 Syys 2012 - 11:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla, kyllä isket ja riittää !! tai si se lähettyvillä aina puhut jotai pojist ja annat sen tiet että tykkäätte samast bändist;-)

EIKÄÄ PAKKO MUUTE JAKAA TÄÄ TEI KANS XDDD naurettii vähä perhee kans tänää mulle. mä istuin bussis ku tultii himaa ja kaveri siin vieres pelas mun puhelimel. mä tavanomasesti nukahin sitte (saa nähä saiko se jotai hauskaa videoo..) ja heräilin vähä välii. si yhes vaihees mä heräsin siihe et kuulin sellase possuäänen sellase vähänniinku kuorsausääneen ja MÄ OLIN OLLU SE joka päästi sen äänen !! XDD kaveri katto mua sillee o_O ja mä koitin siinä ite tehä sitä ääntä uuestaa että saisin varmuuden olinks se mä XDDD

146RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 To 27 Syys 2012 - 2:45

Peetu

Peetu

Milla kiinni vaan, tommosii jätkii on harvas (;

Nea jooooooo mä haluun nähä !

mä rakastan näit omeglen tyyppei ♥ ykski on jo antanu mulle täs tunnin neuvoi miten isken unelmieni miehen.
You: yeah i was just thinking that
You: if he doesn't like me
You: what should i do
Stranger: this is life there are 4 billions boys in the world exists try to find another one
Stranger: if he doesn't like you then he's not worth of you. you're so beautiful person.

147RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 To 27 Syys 2012 - 4:32

jAsbee

jAsbee

okeii boom , kiitti (:

148RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 To 27 Syys 2012 - 5:44

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

"Demi

Onko täällä 1D-faneja? Haastattelemme huomenna One Directionin Liamia. Pohdimme kuumeisesti, mitä häneltä kysyisimme. Keksitkö jotain kysyttävää bändiltä?
"

en tienny minne laittaa mut kaikki laittaa kysymyksii ellei oo vielä laittanu! :-D

edit / sori en jaksa laittaa uutta viestii _taas jote laitan tähä: koitin kattoo mite saisin tänne linkin siiit mutta en löytäny ja tajusin vasta nyt mite oisin saanu linkin ja oon puhelimel jote :c mut menee demin sivulle ja siinä heti ylhääl on toi juttu :-)

Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm To 27 Syys 2012 - 8:59, muokattu 1 kertaa

149RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 To 27 Syys 2012 - 5:46

Veeranen

Veeranen

vilkku. ÄÄ en oo ainut joka miettii et voiks olla mahollista et Liam ja Danielle ois eronnu D: en haluu uskoo sellassee :c vaikka oon löytäny niit juttui nettiuutisis, mut en usko et ne mitää luotettavii lähteit on, joten ootan et twitteris jompikumpilaittais jollekki selvityksen , ite en viiti kysyy moi.

Nea LAITALAITA!

edit/ LINKKI TOHO MIS PYSTYY LAITTAA NIIT KYSYMYKSIÄ o.o

150RANDOM #14 - Sivu 6 Empty Vs: RANDOM #14 To 27 Syys 2012 - 8:24

bO0m

bO0m

Se tunne kun saa toisen hyvälle tuulelle <3

Tarkemmin selitettynä riparin isosista tuli pari mut ne eros pari päivää sitte ): Seurasin niitten tilapäivityksii ja arvasin niistä että ne on eronnu :< olin ihan sairaan surulline koska ne oli ihan mahtava pari, sopi toisilleen täydellisesti! ): No menin puhuun sille isos jätkälle niinku en ois tienny niitten erosta ja sit se kerto mulle kaiken tosi avoimesti (olin yllättyny koska ei olla mitenkään hirveen läheisii). Koitin sit piristää sitä, mut ei se oikein toiminu koska se oli niin maassa ): Se on semmonen ihminen joka aina piristää ja hauskuuttaa muita ja leirillä kun mulla oli huolia vaan se sai mut hymyileen<3 (: Mutta sitten kun se ihminen on surullinen, niin tuntuu että kaikki maailmassa on hirveetä, se on sydäntä viiltävää oikeesti!
No mutta oon ollu tosi pahoilani sen puolesta ja tänään menin kysyyn siltä chatissa et miten se jakselee. Se sano että vaan vähän paremmin, mut puhuttiin toosi pitkään ja vähitellen se alko käyttään hymiöitä ja meil oli oikeesti tosi hauskaa!! Sovittiin että puhutaan huomenna ! (: Nyt oon ittekki niin hyvällä tuulella että!! <3 (: Hyvää mieltä teillekkin<3
toivottavasti joku jakso lukea kun tuli tämmöne stoori :D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 6 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa