One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 5 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

101RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 La 22 Syys 2012 - 5:52

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

MillaQQQ me kaikki tiietää et sun henkine ikä on enintää 5 vuotiaan tasolla :-D

yritin kattoo weheartitist et millasen tekstin laitan mun seinälle äitillä mutta sielt löyty nii paljo kaikkii kivoi että en osaa ees päättää enää! ja toiseksee oon nii huono tekee mitää että pilaisin sen kuitenki :-(

https://twitter.com/#!/penguiniam

102RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 La 22 Syys 2012 - 7:46

bO0m

bO0m

Mulla on ollu nyt vähä syysmasennus mutta nyt inspiroiduin yhestä leffasta ja pitkästä aikaa tuntuu elosalta! Haluan oppia tanssiin!! :DD en tiiä oikei vielä miten se onnistuu ku en vrm mihinkää isoon ryhmään jaksais mennä enkä ees tiiä viel mitä tanssii mut kattoo ny ((: Aibaki voin tanssii täällä omaks ilokseni ja näyttää tyhmältä ;DD

//jaja kiitoos Louizz! (;

//Kuuntelin ja katoin LWWY äsken isolta koneen näytöltä ja nyt kun oon kuunnellu tota paljon niin pakko sanoo että pojat alkaa vallottaa mun sydäntä takasi xD<3 Muhun alkaa palata se tuttu hysteria mikä mussa sillon oli kun aloin faniks :DD RAKASTAN TOTA <3 en voi ku kattoo hymyillen sitä videota ja hihittää xDD
+mulle on ihan normaalia että lämpenen hitaasti biiseille (;
Parasta on että musta on tuntunu että (kun pojat on tullu niin kuuluisiks) ne ois muuttunu jotenkin tässä puolen vuoden aikana, että ne ei enää olis noi samat ihanat pojat kun sillon alussa. Mutta kun tota videota kattoo niin tajuaa että ne on vieläkin tuolla, samanlaisina Zayn, Louis, Niall, Harry ja Liam <3 ! (:

103RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 La 22 Syys 2012 - 14:08

nealoves1D

nealoves1D

Ite rakastan lwwy'tä ja sitä videota ja voin rehellisesti sanoo et kyl siin muutama kyynel tuli ku ekaa kertaa biisin kuulin ja videon näin, mut sinällää taas tosiaa on ikävä niit aikoja ku pojat ei ollu iha näi kuuluisii. Koska sillo ku ite aloin viime marraskuus (?) tai joskus sillo directioneriks ni se koko juttu tuntu nii erilaiselt, koska sillon ne ei ollu suomes tai maailmal viel mikää kauheen iso juttu, mut nytte ku fanimäärät & samal paineet kasvaa ni must tuntuu et kaikki on muuttunu. No okei, tottakai ihmiset ja asiat muuttuu ja aina ne muutokset ei miellytä that's life, mut silti. En oikee osaa selittää mun asiaa järkevästi xdxd vaik sydämes poikii rakastan edellee ja niiden musiikki saa mulle vieläki hyvän fiiliksen iha samal tavalla ku aina ennenki ni esim. Twitterii en seuraa, en jaksa yrittää olla kokoaikaa ekana peril kaikest (koska jokatapaukses saan tietää kaikki merkittävimmät jutut one directioni facebook sivuilt tms tai viimeistää vähä aja pääst täält) ja käyttää mun kaikkee aikaa siihe et selvitän kaikist poikii liittyvist asioist kaiken niiku tein sillo directioner alkuaikoina. Tottakai siis edellee unelmoin pojist ja niide näkemisest yms ihan yht paljon mut jotenki tuntuu et pojat lipuis aina vaa kauemmaks ja kauemmaks. 1D perhe on mulle muutenki tärkee ja iso osa arkee + elämää ja näi, eli en todellakaa oo irtautumas mitenkää täst perheest. En oikeesti osaa selittää varsinkaa tähä aikaa ku ajatus justjust kulkee, mut jos ehk joku lukis ja tajuis Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

104RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 0:02

bO0m

bO0m

Nea mä tajusin ton täysin ): Itellä just tuntu tossa kesän alussa että en "tunne" poikia enää ollenkaan joten olin sitten oikeestaan koko kesän "ilman niitä" siis en oikeestaan ollu enää ees fani... ): Ja muistan kans ajan ku piti selata kaupassa kaikki lehdet kun koitti löytää ees yhtä 1D julistetta, ja lopulta löysi yhden lehden jossa oli niitten juliste ja seki oli joku saksalainen. Ja aina kun tuli uus video pojista, vaikka radio haastattelu tai joku nii oli ihan innoissaan ja katto senkin moneen kertaan... Siinä oli ihan omatuntunsa sillon, kun pojat ei ollu vielä niin kuuluisia :c

105RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 0:43

_Blistex_

_Blistex_

Mä rakastan tota LWWY-musavideota ja koko biisii muutenkin ja se jotenkin sekotti mun pään ja tuli samanlainen fiilis kun sillon mun fanituksen alkuaikoina, jollon olin ihan täysillä kuuntelemas poikien biisei. Huomasin kesällä et en esim. kuunnellu enää niin usein 1D'tä kun sillon aluks mulla oli suunnilleen 24/7 joku niiden biisi soimassa. Ja miten teki ootte sanonu, sillon ku pojat ei ollu viel maailman kuuluja ni se oli niin erilaista o: Mut kun oon nyt kattonu tota uutta videoo ni tajuun et siel ne pojat on, samanlaisina ku ennen mut nyt vaan _hiukan_ kuuluisempina :DD ♥

106RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 0:51

nealoves1D

nealoves1D

Sanni,, joo mullaki on nyt vähän samallaine tilanne siit et tuntuu etten "tuntis" poikii enää, mut se ei vaa oo oikee vaikuttanumulla muuhu fanituksee c: nomut toivotaa et molemmilt lähtis tää fiilis, koska se ei oo kauheen kiva :d

// Vilkku, Sara, Heidi tai joku muu heppaileva !
Ei kellää sattuis olee kokemuksii Perniön Ponitallista ? Et millaset hevoset, opetus, ilmapiiri, omistaja yms siel on ? Ajattelin meinaa et jos ite koittaisin päästä ens kaudel sinne niihi valmennuksii jotka on jokatoine vklp mut en oo oikee keltää kuullu kauheesti siit tallist yms ni en oo varma et kannattaaks sinne sit mennä xd et jos joku on käyny perras taikuullu jotai (muualta ku hevostalli.net'istä :Very Happy) ni kertokaa ihmees c::

107RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 2:14

vilqu

vilqu

Nea oon mä tosta tallista ehkä nimen kuullu mut en kyll tie mitää sen enenpää ku nimen.. Kai sä sinne tutustuu voisit mennä?

Mulla on sellanen tilanne et välillä arkielämässä jos keskusteln väärien (siis sellasten ihmiset kenen kaa tuntuu väärältä kesutella) ihmisten kaa 1Dstä on vähän sillee vaivautunu ja oouto fiilis, mut sit ku puhun oikeiden ihmisten kaa kuten te ja Sara ni muistan aina et ää.. Kuolen kohta ku noi on niin ihanii ja joskus tulee vaa väkisin pari tippaa linssiin ku havahtuu taas kuinka oikeesti IHANII noi on!! <3 Just LWWYn musavideoki tuo sen saman fiiliksen.. (: Se on tosi jännä fiilis ja haluisin vaa huuta One Direction ja lentää lontoosee ja halata niitä ja seota Very Happy kukaa ei varmaa tajuu mut en kyll olettanukka.. (:

108RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 2:18

Sarqai

nea: Siel on iha hyvät hevoset(mitä mä oon kuullu) ja kenttä ja tällee, opetuski kai iha hyvä mut mä oon kuullu et se ilmapiiri on iha syvältä.. Siel on vissii ne "tallitytöt" jotka sit tietää kaiken kaikesta ja sillai.. Mut en oo ihan varma, kannattaa mennä ainaki kokeilemaa(:

109RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 3:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Luin noi teidän kaikki pitkät sepustukset ja ymmärrän täysin ! Mulla itellä taas on sellasii kausii et fanitan välillä vähä enemmä Justin Bieberii ja 1D jää sit vähemmälle .Sit vähä ajan päästä seuraan enemmä 1D'n tekemisii ja katon videoit ku JB'n. Nyt LWWY'n myötä taas tuli semmone 1D kausi ainaki vähäks aikaa. Mut mä oon täysin samoilla linjoilla _Blistex_ 'n kaa(sori mä en muistanu sun nimee Very Happy)

Täällä on viisaita ihmisiä ni sanokaa kannattaako mun ottaa saksa valinnaiseks?haluisin kuulla teiän kokemuksia siitä valinnaisena......Mä mietin asioita pitkälle Very Happy

110RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 7:16

Mileaz

Mileaz

Essi Älä _missään nimessä_ ota saksaa !!! Iha hirvee opeteltava ja aion jättää kesken tän ekan vuoden jälkee ja ottaa kakkosel ranskan!! Älä pilaa sun aivojas sen kielen kanssa älääää. Olen varottanut sua joten ei oo mun vika jos nirhaat ittes sen kaa Very Happy

111RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 10:12

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Louizz saksa on kamalaa :-D okei kamaluus oli osittain maikan syytä... mut mun mielest se on iha kiva kieli ja no sillä pärjää aika hyvi ku aika monessa euroopan maassa puhutaa sitä :-) onha se tietty aika vaikeeta, mutta ku pääsee vähä perille siit nii alkaa sujuu jo paremmi!
haha täst tuliki mielee et en oo vielkää päättäny et alotanko mä saksan kakkosel vai en :-D ku ei mahtunu tälle vuodelle :-( mut oon tyytyväine et ranska alko jo ykkösel ♥

112RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 10:21

bO0m

bO0m

Vilqu tiiän ton vaivautuneen fiiliksen josta puhuit (: Musta tuntuu että ne ihmiset joiden kanssa se tulee ei ymmärrä ihan sitä kuinka tärkeitä pojat on samal taval... tai siis sillee jännästi mäkään en osaa selittää :DD

Ja oikeesti mua harmittaa ihan sairaasti et äiti ei pistäny (vaikka väkisin) mua pienenä mihinkää harrastukseen :// Siis esim. balettiin koska sitä ei voi enää tän ikäsenä alottaa ja ois ihan sairaan siistiä että osais jotain niin kaunista tanssia (: Kävis myös joku muu esim. rytminen voimistelu ois ollu jees (: Mut ei, mua ei pistetty mihinkää ja nyt se ärsyttää ;s Onko teillä muilla harrastuksia joita ootte harrastanu pienestä saakka? (:

113RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 11:29

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

bO0m, mun kaveri alotti just baletin ja on 16 että alota baletti tai minkä ikinä haluukkaa !! mä tanssin jonku 8-9vuotta kansantanssii, ja lopetin oisko se ollu kutosella.. muaki ärsyttää ettei mua pistetty mihinkää 'kivaa' harrastuksee vaa mä harrastin tota tanhuu ja _haitarin soittoo :DDDDDDD mut alota vaa, koskaa ei oo liia myöhästä !! :-)

114RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 11:40

Peetu

Peetu

Essi: saksan on kielenä vaikee ku siinä on poikkeuksilla sääntöjä ja säännöillä poikkeuksia ja poikkeuksien säännöillä poikkeuksia jne :D ite oon havainnu saksan todella tarpeelliseks, varsinki jos reissailee paljon saksankielisissä maissa ja muutenkin ! suosittelen, siitä ei oo ainakaan mitään haittaa. ja lopetat sen sitte viimestään kun meet lukioon.

bO0m sinne mukaan vaan, siel oppii nopeesti ! mut iskettiin muksuna kaiken maailman harrastuksiin, oon harrastanu melkeempä kaikkee muuta kuin tanssia. ja ihan hyvä näin, tanssijaa musta ei tuu vaikka kuinka yrittäis.

115RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Su 23 Syys 2012 - 12:20

nealoves1D

nealoves1D

Sanni,, mee ihmees rohkeesti vaa mukaa ! Kyl tän ikäsenäki voi viel alottaa jonku uuden harrastuksen, varsinki jos sattuisit löytään ryhmän jos on muitaki vast alottaneita. Mä oon ite harrastanu pienenä balettii iha omast tahdosta jonku muutaman vuoden (?), mut sitte kyllästyin xd ja heppatyttö oon ollu henkee & veree vuodest '99 (1 ja puol vuotiaast) c: olinki itseasias just tulos kertoon kui söpöi kuvii löysin meijä vanhoist kuva-albumeist. Ja sieö muiden supersöpöjen vauvakuvien keskelt löyty tietty kans kuvii must ratsastamas c'': niit vuoden '99 kuvii en löytäny mistää mut vuoden '00 talvest eteepäi löytyy kaikkee c'': esim. Ekat kuvat must ratsastamas ilman taluttajaa/vieres kävelijää on vuodelt '01 ku oon 4 ja puol vuotias c": sielt löyty muutenki kaikkee iha supersöpöö :3

116RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 2:54

bewareofaino

bewareofaino

Essi, saksa on kyl mun mielestä ihan jees :----) se kyl riippuu vähän ihmisestä, koska esim. mun siskolle enkku on himo vaikeeta ja saksa helppoo... ja mulle taas saksa on ollu hieman hankalaa ja on edelleen vaikka oon sitä jo kuus vuotta opiskellu nii silti en osaa puhua sitä ollenkaa sujuvasti.... Very Happy ja sit se riippuu kans opettajasta että onks se kivaa vai ei.

Välillä tuntuu et se on ihan kamalaa, mut toisaalta kun aattelee nii mää oon mun saksan opiskelun takia saanu kymmeniä kavereita saksasta, ku oon päässy sinne leirille ja luokan kanssa matkalle ja asunut saksalaisessa perheessä Smile Mut vaikka onki ollu iha mahtavaa oppia uutta kieltä ja päästä kokeen noita juttuja nii välillä silti tuntuu että tarttenko mä tätä toisaalta missään ja sillee... Very Happy

Ja meijän koulussa ainaki saksa vie paljon niistä valinnoista, se vie meillä yhen pitkän ja yhen lyhyen valinnan pois.

117RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 4:11

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ kiva ku ootte kertonu mielipiteitänne toho saksa juttuun ! mulle tähän asti on ollu kielien opetteleminen helppoa ja oon nyt päätyny siihen ,että koska mulla alko nyt vasta torstaina ruotsi,ni jos koen ruotsin helppona ni otan saksan valinnaiseks,mut jos se tuottaa mulle vaikeuksii en ota. Täs vaan on viel yks ongelma,saksan opettajia on 3 ,yks niistä on aivan kauhea,yks ihan ok ja yks tosi kiva ja mun oppiminen on aina ollut todella paljon opettajasta kiinni,jos en tykkää opettajasta ,voin ihan hyvin lyödä leikiks koko aineen.Sama mulla on kuviksen kaa et toinen niistä opettajista on aivan kauhee ja toinen vissii kiva,mistäs sitä tietää kumman ryhmään joutuu,iha arpapeliä,kannattaako riskeerata.

Ruotsin tunnilla tänää huomasin et siihe pulpettii jos mä istuin oli kirjotettu; it's gotta be you ♥️ ja ; niall horan on hot. Very Happy

118RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 6:22

jAsbee

jAsbee

moikaikki (: oon uus täällä , tykkäään 1d:stä mut en nii paljo ku oletan että te tykkääätte , toivottavaasti on ok silti että oon täällä ! (:
tykkään kuiteki tästää && tykkään käydä foorumeeil ja ei nyt oikee löytyny mitäää tän aktiivisempaakaa forkkaa , harmi sinänsää ): tiiätteks te jotai aktiiviisiii forkkii ?? (:

119RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 8:23

jonskauu

jonskauu

HEI MITÄ IHMETTÄ. Eiks tänää pitäny LWWY tullaa Nrj'lt kello 19? mä oon täällä kuunnellu nrjtä vaa siks et kuulisin sen ja sit jos jotku soittaa sinne ja kertoo mielipiteitä siitä biisistä Very Happy Mut ei se oo ees vielä soinu! Onks mua huijattu :-(

120RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 8:31

Evee

Evee

Mäki kuuntelin NRJ:tä ja ootin mut ei. Mitä tää on? Sad

121RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 9:00

jonskauu

jonskauu

NYT SE TULEEE NRJ'lt!!! :-)))

122RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 9:37

nealoves1D

nealoves1D

jAsbee,, tervotulee mukaa & toivottavsti viihyt täälä ! (: ja eihän se ainakaan munmielest haittaa, jos et ihan hirveen kova fanittaja oo, kun loppujen lopuks tääl puhutaan aika paljon kaikest muustaki ku pojista, vaik tietenki poikien takii ollaan tänne alunperinki kokoonnuttu & sillee c: on aina kiva saada lisää aktiivista porukkaa mukaa (:

// vähä jäljes toi NRJ'n kello ... (:

123RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 10:16

vilqu

vilqu

bO0m joo must tuntuu et ne ei oikeesti vaa tajuu!! selittää vaa nail haronista jotai ja sit mun mieles vaa herää kysymys, et "tietsä ollenkaa mistä sää puhut?" tänään koulussa taas.. ne ei tajuu kenelle ne puhuu et kuinka hulluja 1Dhen mä oikeesti oon verrattuna niihin, mut en kyll noille tosiaa jaksa ruveta sepustaa ku ei ne muutenkaa mitää tajuu.. (: nimim. törkee.. (:

Olin jo harkoissa pukkarissa klo 19 tosin kuulokkeet oli mukana et oisin kuunnellu ku harkat alko vast 20 yli.. mut ei siellä kuulunu koko NRJ.. ja varsinkin jos ne soitti sen myöhässä ni mä en kyll ois ehtiny jäädä kuuntelee..

Mut tungettii pienenä siskon ja sen kaverin mukana balettii mut senki oon jo aikoja sitte lopettanu, mut nyt oon tanssinu ehkä 4 ? vuotta sille eri paikoissa mut nyt ku menin sinne samaa ku sisko (siis sama seura) ja pääsin kunnon joukkueeseen ni toivottavasti toi ny ois sellane et ois tullu jäädäksee (:

124RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 11:07

_Blistex_

_Blistex_

jAsbee; Jees, tervetuloo vaa tänne mein kans forkkailee! :DD Toivottavast viihdyt täällä (:

Siis mä tarkotuksella kuuntelin NRJ'tä niinku netistä koska halusin kuulla LWWY,n sielt. Mä sit sain kauheet raivarit ku kello näytti viit vaille seitsemän ja mä olin vast koneen saanu auki. Sit kello oli jotai kaks minsaa yli ku sain sen radion toimii ni olin iha satavarma et se oli jo menny. Mut sit luin sielt ne edelliset biisit ni johan piristyin, sitä ei ollu viel tullu sielt. Mut fucck, en jaksanu oottaa tarpeeks pitkään vaa sammutin sen puol kasilta ja menin kattoo salkkareita Sad( Olisin halunnu kuulla sen sielt ku ikin en oo poikien biisii kuullu mistää radiosta tai mistään.C: +anteeks romaani (:

++oon taitava, tökkäsin kyynerpääni tollaseen maustettuun rahkaan ku kirjotin tota alkuu :DD oonko liian innokas kirjottaja vai mitääh? ;'D

125RANDOM #14 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 24 Syys 2012 - 11:19

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea, kui se oli jäljes Surprised

käytii tsekkaa Magic Mike tänää ! lalala ehkä seuraavan kahen viikon kohokohta haha :-D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa