One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 9 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 9 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

201RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Su 7 Loka 2012 - 3:40

Evee

Evee

^ mä luulin et pojat oli kattomas brittien x-factoria o.O

202RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Su 7 Loka 2012 - 4:29

Veeranen

Veeranen

Vilkku ne tulee sillai et joka viikko tulee kaks jaksoo, oliks et maanantaina ja torstaina sit lauantaina tulee uusintana peräkkäin ne (:

vähän mua ärsyttää ku usas on tullu jo 12 niit pretty little liars kirjaa, ja suomes kaks. ja kaiken lisäks niis ei oo alkuperäsii kansia D:

203RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Su 7 Loka 2012 - 5:34

jAsbee

jAsbee

tuski neon usan x factorii ollu kattomas koska eihä siel viel oo alkanu live lähetykset ? niil on menos boot camp siel eikä neoo suorii lähetyksii

veeranen hyyi nii näytteliki :D ottolapsen jälkee se oli nälkäpeliski niiiiin karmiva :D ku näin siis ottolapsen eka ja sit menin kattoo nälkäpelin

204RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Su 7 Loka 2012 - 10:22

Veeranen

Veeranen

aaa, mä en tienny et siel ei viel oo tullu suorii, koska mä en seuraa miten ne siel menee D:

205RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Su 7 Loka 2012 - 10:45

Mileaz

Mileaz

Haha sori vähä tää jälessä tuleva vastaus Very Happy Mut siis EN TIEDÄ toi tyyppi oli kommentoinu yhtee biisii ja se oli topkommenteis nii kävin iha aikani kuluks kattoo sen kanavan nii sillä oli noita Pet Shop videoita siellä :DDDDD sit katoin ton.

Anteeks en ehi taaskaa lukee teiän viestejä, oon hirvee ku en käy tääl enää nii paljoo ku enne ): Yritän aktivoitua

206RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 3:31

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

En tiiä itkeekö vai nauraa, tää päivä on ollu jtn niiin sekavaa. Kotsan tunti oli jtn niin hermoja rasittavaa, muut valittaa joka asiasta ja mä yritin tehä broilerikastiketta,omenapiirakkaa ja keittää riisiä yhtäaikaa(ne palo pohjaan xd) no vähemmästäki ne epäonnistuu, kylläkään mä sit en sen jälkee luvannu enää siivota ja jätin sen muille. Sit menin tyhjäämää astianpesukonetta ja sit yks poika tuli kans mun mukana sit siel oli jo sen pojan kaverit ni sit ne puhu eka siel vaa niitä pervouksiansa sit ne huomas mut ja sen niitte kaverin(iha ok poika,välillä vaan vähä liian kaksmielinen) sit ne oli sillee "KATTOKAA TON ILMETTÄ :DDDDDDDDD" ja osotti mua xD sit se opettaja tuli sanoo mulle ja sille pojalle et teitä ei tarvita täällä et tääl on jo tarpeeks väkee, sit me oltii sillee et "JES!!!" ja lyötii ylävitone ja lähettii kävelee pois, sit ne pojat vaa siel mutisee "vähänkö noi olis hyvä pari" :D

asiasta viidenteekymmenenteenkuudenteen: onks teillä luokkasormuksii, jos on ni millasii

207RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 3:59

nealoves1D

nealoves1D

^^ on luokkasormus. Se on sellane iha superkiva mun mielest mut osa sanoo et se näyttää paksult kihlasormukselt Very Happy meijä luokalle siis tuli tytöille ja pojille erilaiset sormukset

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

208RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 4:28

vilqu

vilqu

Mä en itteasiassa tie et missä X Factorissa pojat oli ollu.. En ees tienny et briteissäki menee tällä hetkellä.. Ku australiassa ja usassaki menee.. Mut eiks usa oo koelaulu vaiheessa?

Jaja ei oo luokkasormuksii, enkä tie jos hankitaa..

209RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 5:29

jAsbee

jAsbee

mul on ala-asteen luokan kaa luokkasormus (: seon kyl niiiiiiiiin tylsä , en ees tiiä mis seo nyt just .. Very Happy
& vilqu ne on koelauluvaihees nyt niis lähetyksis mitkä tulee suomes (ainaki viel viimeviikko oli , entiiä alkaaks suomeski nyt bootcamp ?) mut usas ne on jo bootcampis

210RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 7:37

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Meil on luokkasormukset, sellaset suht paksut hopeiset joissa menee niinku piikkilankaa. Sen nimi oli joku 'tuska' ja ku päätettii niit, nii yks tyttö sitte vaa "joo meiän yläasteest tulee aika tuskaa" XD hieno tarina hermanni, noot

https://twitter.com/#!/penguiniam

211RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 7:56

bO0m

bO0m

Meidä ala-asteen luokal oli mahollisuus saada sormukset, mut mä en ees ottanu :DD

Täl hetkel oikeesti toivon vaan että pääsisin pois täältä kaupungista, johonki uuteen paikkaan asuun missä on kokonaan uudet ihmiset ja ihan eri kuviot. Tympäsee tää elämä tääl :s Onneks tää on vika vuosi yläasteel, mut tavallaa se on huonoki juttu ku en tiä mihi haluisin opiskelee xd
Ja ihanaa hei, huomenna matikan koe johon oon harjotellu monta päivää ja oon silti pihalla ku lumiukko (naurattaa toi sanonta :--D)

212RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 9:08

jonskauu

jonskauu

Kertokaa rehellinen mielipiteenne TÄSTÄ takista!

Haluaisin tommosen takin nyt tähän syksylle kun on vielä vähän viileempää mut ei kuitenkaa vielä pakkasta ja toi vois mennä sitte keväälläkin joskus maaliskuun jälkeen. Mietin vaan vähän tota värii.. En halua mustaa, koska mulla on oikeestaa vaa mustia kenkiä ni sit ois tylsän näköstä jos pukeutuu kokomustaan, sit mietin tota kans vihreenä mut mun mielestä mulle ei sovi vihree :-D Siks toi 'kamelin' värinen ois aika jees, mut onks toi teidän mielestä ihan kamala ja voitteko ylipäätään kuvitella tota kenenkään vähänkää ihmisen päälle?

213RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 9:12

nealoves1D

nealoves1D

^^ munmielestä toi on kiva takki c: tai ainaki ite käyttäisin

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

214RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 9:49

Evee

Evee

^^ tosi kiva takki. nyt mäki haluun tollasen Very Happy

215RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 10:19

jAsbee

jAsbee

jonskauu IHANA ! :D oikeesti , tykästyin toosi paljo toho (: & ehottomasti voisin käyttää itekki

btw , tiiätteks muute miks vaa osan allekirjotukset näkyy niille jotka ei oo kirjautunu ? :o siis ku olin tääl sillee et en ollu kirjautunu sisää ni en nähny ku muutaman allekirjotukset ?

216RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ma 8 Loka 2012 - 11:39

Peetu

Peetu

jonskauu ihana takki ! ite käyttäisin todellakin !

jasbee: osa on säätänyt yksityisasetuksista silleen että ak näkyy vain käyttäjille eikä vieraille (:

217RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 9 Loka 2012 - 5:35

vilqu

vilqu

jonskauu kyll mä voisin tota käyttää!! Se on tosi kiva (: Mä en tie miks se oli niin hauskaa mut ku avasin ton takin linkin ni siinä on joku stardoll mainos Very Happy (paraski puhuja ku oon itte joskus ollu pienempänä kaverin kaa ihan stardoll fani..)

MUUTEN!!! tietääkö joku että tuleeko take me homesta sellasii poikien nimmareilla varustettui versioi ja jos tulee ni mist niit saa!?

Kysyn nyt niinki tyhmän kysymyksen ku et haluuko joku selittää mulle sanan standardi? Very Happy

218RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 9 Loka 2012 - 8:52

jonskauu

jonskauu

Hihii mun oli tarkotus tilaa toi takki, mut kävin tänää tylsyyksissäni H&M'llä ja kappas toi takki oli just siellä mun kokosena! Ei tarvinnu kauaa miettii et otanko vai enkö ota.. ja pakko myöntää oon ihan in love tohon! It's perfect Smile

Auttakaa mua muute taas seuraavassa asiassa (ootte niin ihania kun autatte aina kaikessa hhaha)! Oon varmaa miettiny tätä täällä joskus aikasemminkin hmm.. no juu! Haluaisin iha tosissaa alottaa blogin mut mua pelottaa iha sikana et mitä jos se onkin iha kakka ja sit kaikki tunnistaa mut tuol kaupungil ja nauraa tai jotai! Tai ylipäätää kun en oo mikää tekniikan ihmelapsi, että en osaa säätää siit taustoja mitenkää ja en tiiä mitä kautta kuvat kannattais lataa ja mitä kuvanmuokkausohjelmaa ois paras käyttää jne. Mut ois vaa niin supersiistii ottaa kaikkii kivoi kuvii ja kirjottaa ja nii! Mitä mieltä te ootte? Hhaha lukisitteks te ylipäätää mun blogii? Very Happy

219RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 9 Loka 2012 - 9:19

Veeranen

Veeranen

jonskautoi tokki on ihana D: haluisin ton värisenä mut mul on jo vähän ton tyylinen, ni en sais, ankst. Mä lukisin sun blogii jos siel ois kans kuvii Very Happy

Ala-asteen luokan kans meil on kivat luokkasormukset (: siin menee sillai siksakssii sen ympäri, ja se on hopee. Ärsyttäää vaan se päätös mitä sinne kaiverrettii:c koska nyt siel ei lue paikkaa -.- Very Happy:D

220RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 9 Loka 2012 - 9:56

Mileaz

Mileaz

Meillä ei ollu mahollisuuksia saaha luokkasormuksii ala- tai yläasteella. Tai no en tiiä olisko ollu, mut ei meiltä koskaan kysytty mitää niistä. Ei sen puolee, en olis kyl halunnukkaa ton kusipääluokan kanssa mitää sormuksia, hyi hitto. Iha oksettaaki pelkkä ajatus.

iloinenmyöhässäolevavastaus.com

221RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ti 9 Loka 2012 - 22:30

jAsbee

jAsbee

yläasteelki meil on nyt mahollisuus saada luokkasormus mut päätettii ettei oteta , koska mun mielest ainaki se tarkotus onsiin tärkein ei se kui hieno se sormus on & meil ei oo mitekää kovi läheine luokka toisin ku ala-asteeel (: ja sillo otettii vaik se sormus onki ruma :Very Happy

222RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 10 Loka 2012 - 4:33

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ okei, me vissii tilataan luokkasormukset ku ehitää

Ne kaikki jotka harrastaa tanssia: käytättekö tanssitossuja/tanssilenkkareita? jos käytätte ni millaset olis hyvät? ku meiän ryhmässä kaikkien pitää ostaa ees jonkulaiset. Ja vaihtoehtoina nää, nää, nää ja nää? hintaerot on isoja...

223RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 10 Loka 2012 - 5:04

vilqu

vilqu

^^Juu, meillä ei tarvii käyttää kenkii (en tie ees saisko..) ei valmentajillakaa oo.. Tanssitaa sukat jalassa (: ja oon nytte puhelimen kaa netin et jaksa avata noit linkkei.. mut katon sitte ku oon koneella Very Happy

224RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 10 Loka 2012 - 5:16

jonskauu

jonskauu

Louizz Sillonku mä harrastin niin meillä oli suositeltavaa käyttää jotai kenkii. Tosin harrastin streettiä ja muita sen tyylisiä tansseja niin niissä oli hyväki olla noi kengät. Mulla on ainaki ollu semmoset Niken tossut ja semmoset lenkkarit jotka menee kans salilla ja pilateksessa ja semmosessa Smile

http://weheartit.com/entry/39533479/
http://weheartit.com/entry/18024470/
ton tyyliset siis!

225RANDOM #14 - Sivu 9 Empty Vs: RANDOM #14 Ke 10 Loka 2012 - 11:36

vilqu

vilqu

hymypeppuun, sun allekirjotuksen kuva on ihana, siis se teksti siin kuvas Very Happy

Ja joku vois tehä uuden randomin Smile Mä en ny enää jaksa ruveta säätää varsinki ku oon puhelimella.. Smile

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 9 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa