One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Siirry alas  Viesti [Sivu 10 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 10 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

226RANDOM #14 - Sivu 10 Empty Vs: RANDOM #14 To 11 Loka 2012 - 5:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu ; joo mä harrastan "vapaata" showtanssia, eli meillä ei oo oikee mtn tiettyy tyylii (ja siks meille suositellaan noita 43,95 maksavia tossuja), et ne menis vähä kaikkiin tyyleihin :) mut paljo noi sun laittamat maksais?

227RANDOM #14 - Sivu 10 Empty Vs: RANDOM #14 To 11 Loka 2012 - 6:32

jonskauu

jonskauu

Louizz Haha nyt kyllä kysyit vaikeen kysymyksen! Oon ostanu noi molemmat kengät pari vuotta sitten joten hintojen muisteleminen on vaikeeta.. :-D Mut veikkaisin et noi ekat makso jotain vähän reilu 60 euroo, ja noi on ollu kyllä tosi hyvät kun ne menee just tanssitunneilla ja salilla ja lenkillä jne. Sitte noi toiset oli 120euroo mut ostin ne Ruotsista jostain älyttömän kalliista kaupasta nii uskoisin et noita saa halvemmalla, ainakin mitä oon kattonu joskus Brandoksen sivuilta niin samantyyliset on ollu ehkä vaa 60 tai 70 euroo. Noiki on ollu kyllä siinä mielessä hyvät, että on menny just tanssissa ja ihan arkena koulussa :-)

228RANDOM #14 - Sivu 10 Empty Vs: RANDOM #14 To 11 Loka 2012 - 8:32

Veeranen

Veeranen

sain matikan kokeesta 6+ D: ja mä luulin et se meni hyvin. ja revin tänää huulta ni nyt se on rikki ja kipee -.

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 10 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa