One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM #14

+12
Veeranen
vilqu
nealoves1D
Peetu
_Blistex_
jonskauu
Louizz_tomlinzon
zehe
Stypayhoralikson
Mileaz
Sarqai
Insku
16 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 8 / 10]

1RANDOM #14 - Sivu 8 Empty RANDOM #14 Pe 7 Syys 2012 - 9:37

Insku

Insku

First topic message reminder :

Tänne kaikki jutut, jotka ei sovi/kuulu jne, Hehkutukseen tai Angstaukseen(:

http://hipstatemyurl.tumblr.com/

176RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 To 4 Loka 2012 - 5:37

Veeranen

Veeranen

äääfghjklöä, rakastan näitä kokeita♥ ja ens jakso tulee olemaan aivan kauhea. bilsaa ja mantsaa, not. Mut ens viikol mul on kokeita, varmaan 5? ni mua ei tuu näkee täälä paljoa :c koska mun pitää tehäsitäjatätäjahngh. Mutta hengissä olen o.o

177RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 To 4 Loka 2012 - 5:45

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

VOI AARRGGHHH tää ei lähettäny mun viestii >Sad
Peetu aww haha :-D joo on pitkä matikka! ja ota puhelimee joku print screen kuva tai jotai jota näytät kaikille aina "kattokaa kui viisas oon Eveliinan ja Nean mielest, repikääs siitä 8-)" tyylii ! :-D
Nea hahaa kerkesimpäs eka!:-D ....btw mitä teet noi myöhää koneel (tai kännykäl netissä) kouluviikolla? :-D terveisin huolehtiva äiti <3<3<33<
Vilkku voi vitsi sä sait kivoi lahjoi! :-) "ja sara nyt on sara" XDDD MISKI REPESIN??
Veera mutta mantsaha on kivaa :-( keskityt niihi kokeisii ja tuut kertoo sitte meille tulokset että kui hyvin sun kokeet meni ku et viettäny meiän typeryksien kaa (ok minä nyt oon ainoo haha) täällä! ja hyvä että oot hengissä o.o :-D

https://twitter.com/#!/penguiniam

178RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 To 4 Loka 2012 - 11:58

Peetu

Peetu

voi ootte te kyllä ihania Very Happy emmä tiiä mitä mun pitäis sanoo ?! kiitos nyt kuitenkin, tää piristi päivää nii ihanasti ! en mä nyt osaa sanoo tähän ku oikee että tekin kirjotatte todella ihanasti ja ei sillä nyt nii hirveesti välii oo varsinkaan mitä tänne randomiin kirjottaa, tää fiilis täällä on tärkein ! ootte ihania jokainen ♥️

vilkun lahjat kuulosti ihanilta, miks mulla ei oo synttäreitä nyt ?!

179RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 To 4 Loka 2012 - 20:32

Mileaz

Mileaz

Asdfghjklasddghrecvffdssx ootte söpöjä ): en ees tiiä mitä tässä pitäis sanoo mut ootte nii ihanii ku jaksatte kantaa huolta ja ääääääää, eihä missää maailmankolkassa voi näi ihanii ihmisii tavata?
Mut siis en mä tavallaa unohtanu, luin kokeisii ja sit huomasin joskus kaheksa aikaa et oho jäi ruoka välistä ja sit olin sillee iha sama ja rupesin tyylii tekee jotai muuta. Hölmöö mut tosiaa en pysty hirveenä stressaantuneena syömää.

En muute Heidi voi sietää banaania :-Dmut oot oikeesti ihan älyttömän viisas, rehellisesti sanoen piän sua tän forkan viisaimpana henkilönäVery Happy

Mä kävin eile siellä r-terapeutilla nii mua turhauttaa tää ku tyypit ei löydä musta mitään vikaa ja sit ku en oikeesti ees syö paljoo paskaakaa nii ei se terapeuttikaa osannu antaa _yhtäkään_ kunnon vinkkiä, paitsi et vaihtakaa Becel 60%'see jotta pysyy rautapitosuus kehossa. En tajuu mitä se auttaa ku sehä vaa on puolet rasvasempaa sontaa mitä me nykyää käytetää. Äiti epäilee vieläki että mullei oo joku osio mun elimistössä iha kohillaa ja voi olla mahollistaki koska mä syön alle 1500kalorii päivässä ja jotai karkkia syön perjantaisi. Enkä voi sietää mäkkiruokia tai kebabeja enkä ees tykkää mistää kotipizzojen pitsoista. Miksi mun elämä on nii vee itun vaikeeta

180RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 5 Loka 2012 - 0:58

nealoves1D

nealoves1D

milla, ää toivotaa et joku pystyis auttaan sua ja saat kiken hyvin(: !

Eveliina,, haha oon tosiaa tääl aika myöhää jokus ku mul on uni ongelmii, joihin mul myös on määrätty unilääkkeet jotka ei kauheesti tehoo, ja en viiti vetää niit enempää ku on määrätty. Saatan joskus nukkuu(esim. toissayönä) joku 2h yössä ja vaik olisinki väsyny ni en vaa saa nukuttuu ees niide lääkkeide avul. Eli siis joskus öisin ku en vaa saa nukuttuu ni luovutan ja tuun käymää tääl. Ja siis mähä en koskaa oo koneel puolen 10 jälkee, en kato illal telkkarii, yritän aina alkaa nukkuu 11 aikaa ja sen jälkee sitte vaa oon sängys ja luen kirjaa tms jos en saa nukuttuu xd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

181RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 5 Loka 2012 - 4:18

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Nea ; tiiäksä,mulla on ihan sama juttu... Mulleki on määrätty unilääkkeet,mut ne on nii vahvat et niitä ei joka ilta saa ottaa. Ne auttaa vasta sit ku niitä vetää yliannostuksen rajamaille ja sit on puol tuntii iha sekava olo ja sit nukahtaa. Se on iha kauheaa herätä kuudelta,jos on nukkunu ehkä tasan 3 h ja mennä sit viel kouluu, mä meinaan nukahtaa tunneilla ja haukottelen koko päivän, mutta seuraavanaki iltana menee väh. puoleen yöhön

182RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 5 Loka 2012 - 4:23

jonskauu

jonskauu

AAaa sain vasta eile aikaseks käydä siellä terkkailla ja varasin mulle sen ajan ja pääsen sen luo keskustelee vasta ens kuun 13.päivä! Miettikää jos mulla on jotai vakavaa ja sit joudun oottaa viel reilu kuukauden et saan selville mikä mua vaivaa :-D

Oon taas iha järkky väsyny vaikka tässä oli muutamia päiviä että olin iha virkee. Tänää oli näääääin lähellä etten nukahtanu tunnille, vaikka olin ollu siellä vasta ehkä 5minuuttii. Tosin noi mun luistelutreenit on kyllä aika rankkoja ja mun pitäs lisäks alkaa harjottelee noitten pikkusten kanssa esitystä johonki joulunäytöksee, jossa mä voisin itekki esiintyy mut en tiiä haluunko kun se juhannus juttuki meni vähä nii ja näi. Sit mun ex-valmentaja ehotti, että voisin mennä paikallisen jääkiekkojoukkueen kotipeleihin väliajoille esiintyy mut en tiiä jaksanko iha oikeesti. Mulla ei vaa riitä enää aika ja energia kun mua revitää joka suuntaan. Tän viikonlopun otan iha rauhassa kotona ja taidanpa käydä ostamassa Ben & Jerry'siä koko rahalla.

183RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 5 Loka 2012 - 4:53

Veeranen

Veeranen

Stypay: haha, mä en jotenki tykkää ton uuden opettajan tavasta opettaa, ni mun tekis mieli repii hiuksii xd

haa, oon outo ja en osaa sanoo teitä kaikkii oikeilla nimillä o.o

184RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 5 Loka 2012 - 5:35

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Milla jee mäkää en voi sietää banaanii!! :-D tosin syön jos ei oo mitää muuta mitä syödä mutta se on pahaaa hyi D: aw ite oot ihana ♥️
Nea aa no sitte D: joo parempi ettet ota unilääkettä yhtää enempää ku pitää, ties mitä käy! kantsisko sun kokeilla jonku terkan kautta saada joku lähete lääkäril tai jotai et voisit saada tehokkaampii unilääkkeitä?
Jonna yli kuukausi vielä?Surprised aika hassuu toi että pitää varata aika terkalle, ku ite oon aina tottunu siihe että mä saan vaa mennä jos huvittaa :-D haha. mutta toivottavasti toi selviää! ja jos sulla tuntuu et aika loppuu, nii sitte sun täytyy jättää jotai pois, et sä voi pitkää aikaa mennä sillei ettei sulla oo mitää aikaa rentoutua!
Veera haha mä en jaksa kirjottaa aina nickei nii kirjotan si nimii xd mut ei sun tarvikkaa osata sanoo meit oikeil nimil :-D ja joo ymmärrän hyvin ton tilanteen!

ne viime perjantaiset pojat istu taas mun kaa samassa bussissa ja taas kerra istuivat mun eessäVery Happy si ku se joka istu viime viikol iha mun eessä nous bussii eri pysäkiltä nii se tuijotti mua ::DDDD

185RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 5 Loka 2012 - 8:16

nealoves1D

nealoves1D

Eveliina,, juteltii terveystarkastukses eile tosta meijä terveydenheitajan kaa ja se sano vaa et pitää mennä uudestaa lääkärii, mut ei osannu sanoo et mille kannattas mennä. Ja sitte se sano et lapsille ei usei määrätä mitää muuta ku tota lääkettä mitä mullaki on, koska unilääkkeet aiheuttaa riippuvuutta ja niis saattaa olla paljonki sivuvaikutuksii :d

Essi,, joo ihan sairaa ärsyttävää tälläne ... Se varsinki turhauttaa ku jokapaikast saa samat vinkit mut oon aina noudattanu niitä mut en silti vaa nuku .. D:

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

186RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Pe 5 Loka 2012 - 15:11

Mileaz

Mileaz

Kertokaa mulle miks oon kattomassa tällasta kahen aikaa yöllä?
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
https://www.youtube.com/watch?v=kSKbOUDcc1Q&feature=plcp

Oikeesti ei vee ittu

/katoin sen muute loppuu XDD

187RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 3:36

vilqu

vilqu

^^Ei vitsi ku avasin ton linkin ja katoin otsikkoo olin sillee wtf? sitte se video alko ja rupesin vaa nauraa koska toi video ja klo 2 yö on kyllä tosi hyvä yhdistelmä (uskoisin..) Very Happy

188RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 3:57

Veeranen

Veeranen

Milla saanko kysyä mitä ihmettä Very Happy:D:

heei, onks kukaan kattonu sitä leffaa ottolapsi? ku haluisin tietää milalnen se on Very Happy

189RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 4:25

vilqu

vilqu

Ärsyttää ku 1D pojat juontaa tänää tota BBC Radio 1 mut ei millää ehi kuunteelee sekuntiakaa ku nyt pitää syödä ja sit oo kaverin kaa jota ei kiinnosta kuunnella...

HEI!! Tietääkö joku mistä näkis Teen Awardsit huomenna!!!?? ja mihi aikaa se on!!?

190RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 5:04

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Veera mä oon kattonu! iha hullu leffa mun mielest, tai toi 'ottolapsi' on siinä se hullu. yyyyhhhh :-D
Nea voi eei :s mut koita soittaa tai laita äitis vaikka soittaa sairaalaa/terveyskeskuksee ja kysy jos pääsisitte jollekki lääkärille joka osais kertoo noista univaikeuksista ja lääkkeistä tms?
Milla mitä ihmettäää XDDD

Ferb on britti?? DDD::: sisko kattoo Phiniasii ja Ferbii disneylt ja siinä puhuttii sellast??

191RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 5:27

jAsbee

jAsbee

Veeranen kirjoitti:Milla saanko kysyä mitä ihmettä :D:D:

heei, onks kukaan kattonu sitä leffaa ottolapsi? ku haluisin tietää milalnen se on :D

mä oon ja seon iha sairas ja pelottava ja tosi karmiva mut niiiiiiin hyvä (: se tyttö on niin kauheee karmiva ahistava ällö yäk :D mut varsinki se loppu tekee siit sen ku paljastuu et esther eli se ottolapsi ei ookkaa iha mitä neo luullu :D kannattaa ehottomasti kattoo !

192RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 7:21

bO0m

bO0m

Milla XDDDD Mäyräkoira on jääny ruohonleikkurin alle X''D ei luoja sain päivän naurut, kiitos ! :DD

Vitsi mulla on tylsäää ): oon saanu tänään aikaseks vaan hienon ranskalaisen manikyyrin kynsiin ja sekin tarkottaa sitä että en voi soittaa kitaraa eli on vielä tylsempää o.0 huooooh!

193RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 9:51

vilqu

vilqu

bO0m kirjoitti:Milla XDDDD Mäyräkoira on jääny ruohonleikkurin alle X''D ei luoja sain päivän naurut, kiitos ! :DD

Nauroin ihan samaa!! Ja mun kaveri kerto tosta Ottolapsi leffasta ihan samaa.. Se on kyll sellanen tyyppi et kattoo minkä vaan kauhuleffan mut mä haluisin kyll kans nähä ton (:

Olin äske tolla samaisella kaverilla ja laulettii sellasee Apple helium sovelluksee sellanen biisi joka ollaan tehny kakkosella (?) ja se alkuperänen versio on edelleen mun puhelimessa, ni se helium kuulosti ihan samalta ku se alkuperänen joka ollaa siis laulettu ku oltiin kakkosella :DD Kaverin äitiki nauro ihan vääränä (:

194RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 10:34

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

http://www.feissarimokat.com/2012/10/kaikki-irti-kiertoviestista/ XDDDD KUOLIN TOLLE ALEKSILLE oikeesti nauroin vaikka kui kaua! ääää en oo varmaa aikoihi nauranu näi räkäsesti millekkää :DDDDDDDD ei yhtää paska huumorintaju mulla?

195RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 11:22

jonskauu

jonskauu

Stypay HAHAHa mulla meni hetki ennenku tajusin mut mäki nauroin iha sikana :DDDDD !!

Se X Factor USA on nyt tullu pari viikkoo kai ja en oo kerenny kattoo viel yhtää jaksoo mut oon kuitenkii laittanu ne nauhalle. Äske katoin kaks ekaa jaksoo ja ekaa jaksoo oli menny vissii 2minuuttii kun mä käskin poikaystävää lähtee hakee tosta yheltä huoltsikalta mulle nenäliinoja XD oikeesti mä en ees tiiä miks mua alko itkettää, varmaan yks syy on se että ihailen Britney Spearsia tosi paljon, tai en niitä sen sekoiluja vaan sitä miten se on päässy niistä yli ja on edelleenki musamaailman huipulla. Ja sitten se miten kaikki hurras Britneylle sai mut vaa itkemään, koska haluaisin ite vaa kokee sen saman :-) sit ne jotku esiintyjät tai ne koelaulajat oli oikeesti hyviä ja niiden taustat oli tosi rankkojakii nii mä sain aikaa kyllä hirveen tulvan tääällä! mut vähä hirveetä hei itkee tällee tavallaa ilman mitää syytä, en oo ikinä ennen ollu näi herkkä!

196RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 11:57

vilqu

vilqu

^^Hei ku pojat oli tänää kattoo X Factorii ja ne kuulemma näky siellä, mut unohin laittaa nauhalle ni tuleeks se joku päivä uusiks?

197RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 23:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

^^ ai kuka mitä häh? koska?

oon täs lueskellu koko aamu "tuttujen" blogeja ,joita oon löytäny Very Happy noilla tutuilla tarkotan sellasii jotka tyylii tunnen ulkonäöltä ja näi Very Happy

198RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 La 6 Loka 2012 - 23:31

vilqu

vilqu

^^Siis ku pojat (tiedät varmasti ketä tarkotan Very Happy) oli eilen kattomassa X Factorii (eiks se Amerikan X Factor oo..?) ja joku sano fbs (tai jossai..) et ne näky siellä ja unohin laittaa nauhalle ni tietääks joku koska tulis uusinta?

Haluun tehä tänään jotai jännää..! Muutaki ku kokeesee lukuu.. (: No ollaanhan me ainaski kai mammalle menossa ja sit harkat<3

199RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Su 7 Loka 2012 - 0:14

Veeranen

Veeranen

voi olla et pojat oli siin jaksos mikä on nyt vast amerikas näytetty, koska mä oon kattonu kaikki usa x factoryn jaksot mitkä tullu suomessa (:

mut haluisin nähä sen Ottolapsen koska siinhä on se Isabelle Fuhrman, joka näytteli Clovea nälkäpelis (: vaikka tiiänkin mitä siin pää asiassa tapahtuu Very Happy

200RANDOM #14 - Sivu 8 Empty Vs: RANDOM #14 Su 7 Loka 2012 - 0:50

vilqu

vilqu

^^Hei Veera jos kerta katot joka jakson ni sano sitte ku se jakso on tuluu (siis näytetää suomessa) ni joku saa sitte kertoo et koska tulee uusinta Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 8 / 10]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa