One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM!!!!

+9
jonskauu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
militsii
mariaemmma
hennoaa
Sara-Maria
13 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1RANDOM!!!! Empty RANDOM!!!! Ke 16 Marras 2011 - 0:13

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!

https://facebook.com/OneDirectionFinland

2RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! La 19 Marras 2011 - 0:08

hennoaa

hennoaa

Mun on pakko jakaa tää juttu teiän kanssa, nimittäin tänään aamulla heräsin kun kuulin What makes you beautiful:n tulevan radiosta :----D Jännää tästä tekee se, että radiohan oli ihan tosi hiljasella toisella puolella kämppää! Että aika skills ;-)

http://www.hennoaa.blogspot.com

3RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 22 Marras 2011 - 8:10

mariaemmma

mariaemmma

trololol mua väsyttäää jaja pitäis tehä kaikkii koulujuttui ja lukee joku sairaan tylsä kirja, MUT EN JAKSA (:

4RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 22 Marras 2011 - 8:27

Vieraili

Vierailija

Liam teki sellase ihme kuva jutun joku tunti sit twitteris (jos ette sattunu olee sillo online) et sille piti tweettaa kuva itestää mis näkyy joko iPhonesta tai iPodista se biisi mitä kuuntelee (ja tietysti sen piti olla 1D) ja hitsi sentää, säädin sitä kuvaa jonku vartin ja sit ku vihdoi sain siedettävän kuvan nii se tais vähä myöhöstyy se tweettaus Liamille ku 20sec sen jälkee ku olin laittanu sille sen kuvan nii se sano et se oli just alkanu seuraa näitä nopeempii MUTTA LOUIS TEKEE SAMAN HUOMENNA 4-6PM ELI MEIJÄN AIKAA 6-8PM ..siis 18-20 (sori nää kellonajat menee mul jo 12h systeemil)

5RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 22 Marras 2011 - 10:17

Vieraili

Vierailija

no voi hitto, Louis muutti sitä aikaa ja se on huomenna suomen aikaa 20-22
Louis_Tomlinson Louis Tomlinson
Changed my mind let's do the #1dalbumpicturefollowthing tomorrow at 6 till 8 Smile
1 hour ago

6RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 22 Marras 2011 - 23:58

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

lovelouis kirjoitti:no voi hitto, Louis muutti sitä aikaa ja se on huomenna suomen aikaa 20-22
Louis_Tomlinson Louis Tomlinson
Changed my mind let's do the #1dalbumpicturefollowthing tomorrow at 6 till 8 Smile
1 hour ago

YAY! mun albumi ehkä hyvällä onnella tulee just tänää nii voin ottaa sen kuvan sitte :3

7RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ke 23 Marras 2011 - 9:19

hennoaa

hennoaa

Mulle tuli Up All Night levy tänään CDONilta:-----) En oo kuunnellu noita biisejä ennen, koska halusin kuulla ne levyltä pitkän odotuksen jälkeen. Aii ai on kyllä mahtavuutta! Tässä just latailen iPodiin tota......;-)

Siinä levyssä oli muuten kansilehdessä nimmarit.... mut en oikeen tiiä että onko aidot vai painettu? Tietääkö kukaan???:--)

8RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ke 23 Marras 2011 - 9:45

mariaemmma

mariaemmma

TÄÄ EI OO REILUU, mulle ei oo vielkää tullu sitä ):

9RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ke 23 Marras 2011 - 14:20

Vieraili

Vierailija

hennoaa kirjoitti:Mulle tuli Up All Night levy tänään CDONilta:-----) En oo kuunnellu noita biisejä ennen, koska halusin kuulla ne levyltä pitkän odotuksen jälkeen. Aii ai on kyllä mahtavuutta! Tässä just latailen iPodiin tota......;-)

Siinä levyssä oli muuten kansilehdessä nimmarit.... mut en oikeen tiiä että onko aidot vai painettu? Tietääkö kukaan???:--)

Luulisin että ne on ihan aidot, koska oon ainakin pari videota nähnyt, missä 1D kirjottelee hirveitä kasoja nimmareita niihin levyjen kansilehtiin Very Happy ja jos ne olisi painettu, niin ne tuskin olisi loppunut tuolta sivuilta niin nopeasti koska painokone ei väsy koskaan, mutta kädet kyllä Very Happy
ite ku tilasin play.comista sen yearbook editionin niin siinä on sisäsivuilla noitten nimmareita myös mutta niistä kyllä näkee että on kopioituja, joten kunhan jätkät suomeen viitsivät joskus saapua niin oon kyllä heti käsiojossa pyytämässä aitoja nimmareita kanteen :Dd

10RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! To 24 Marras 2011 - 4:00

Vieraili

Vierailija

Taisin kirjottaa jo johonki mut kirjotan nyt tännekki et mullekki tuli se UAN eile!!! <3 kiusasin mun kaverii ku puhuin sen kans puhelimes nii psitin levyn soimaa, sei iha ymmärrä mua hehhe

11RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! To 24 Marras 2011 - 10:22

mariaemmma

mariaemmma

äääää mulle ei oo vielkää tullu levy ):

MUT AWW TOI DEMIN JULISTE !

12RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! To 24 Marras 2011 - 12:14

Vieraili

Vierailija

mulle tuli tilaongelmia noide julisteide kans mut sain ne täydelliseen paikkaa mahtumaan. Plus et ku mul oli toi 1D A4 kokonen "posteri" tossa vailla seinäpaikkaa nii I solved the problem ja teippasin sen ton mun kalenterin sen "päivät" jutun päälle... tajusin just et oisin voinu solvetaa vähä fiksummin ja laittaa ton toho ton kalenterin kuvan päälle...vitsi oon fiksu.
Päätin muuten tänää tilaa sen 1D kalenterin koska mul on ollu nyt tän vuoden Adam Lambert kalenteri tossa ja ksoka ens kuussa vaihtuu jo vuosi nii vois olla ajoissa tällä kertaa ku ton kalenterin sain vasta helmikuussa <3
Nii muute unohan aina sanoo et toi tän foorumin banneri on IHANA loving louis in it <3.

13RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 25 Marras 2011 - 6:26

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

hennoaa kirjoitti:Mulle tuli Up All Night levy tänään CDONilta:-----) En oo kuunnellu noita biisejä ennen, koska halusin kuulla ne levyltä pitkän odotuksen jälkeen. Aii ai on kyllä mahtavuutta! Tässä just latailen iPodiin tota......;-)

Ne on 100% aidot nimmarit Smile

14RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 25 Marras 2011 - 10:07

hennoaa

hennoaa

Sara-Maria kirjoitti:Ne on 100% aidot nimmarit Smile

Juu näin oon päätelly, mahtavaa:---)

15RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! La 3 Joulu 2011 - 15:37

Vieraili

Vierailija

Kun mä kuulin WMYBn ekaa kertaa radiosta niin olin koulussa, leivottiin joulumyyjäisiin koulussa ja olin just tiskaamassa ja sit kuulin et hei hetkonen onko tää ON SE ja sit fiksusti paiskasin tiskiharjan altaaseen ja juoksin iha hulluna vääntään ääntä lujemmalle Very Happy Olin iha hirveen innoissani ku se oli eka kerta ku kuulin sen radiosta, mun sydan hakkas ja kädet tärisi hehehehee Very Happy

16RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Su 4 Joulu 2011 - 14:16

militsii

militsii

Oon kuullu WMYBn ennenki NRJ:ltä, mut perjantaina koulus kuulin kans viimeks. Olin saksan tunnilla ja tehtiin kertaustehtäviä nii opettaja kysy et halutaanko musiikkia ja vastattiin tietysti joo ja pyydettii et se laittaa NRJ:n. No, tein siin tehtäviä omis ajatuksissani ja heti ku kuulu joku muutama sekka WMYBst tajusin et apua ihanaaa<3 Esim. mun parhaimmat ystävät ja yks parhaimmista jonka oon saanu myöski ihastettuu poikii ei oo saksan ryhmäs, nii en viittiny ruveta hehkuttaa mitää kuinka ihanaa on ja laulaa mukana, muut saksan ryhmäläiset ois pitäny mua varmaa iha hulluna Very Happy. Ku mist ne ny tietäis mun 1D-hulluutta. Fiilistelin kuitenki koko biisin ajan enkä todellakaa pystyny tekee mitää tehtäviä WMYBn aikana koska oisin tyylii kirjottanu sen sanoja niihi Very Happy ♥️

http://dream-it-milla.blogspot.com

17RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ma 5 Joulu 2011 - 7:00

Vieraili

Vierailija

Tää oli la iltapäiväl ku oltii koko perhe menos kauppaa ja sit parkkihallii tultaes radio tietysti alko iha vähä rätisee ja se ääni meni hiljasemmalle mut silti ku WMYB intro alko nii tunnistin sen heti Very Happy käskin iskää laittaa kovemmalle mut se päätti olla veemäine eikä laittanu. Kelasin eka et oisin jääny protestiks autoo istuu koko kauppareissuks mut sit tajusin et siin ei oo mitää järkee ku mul oli kans jotai ostettavaa... Sit tota edeltävänä kertana ku WMYB tuli NRJ:ltä nii mun veli on tääl mun huonees ja käskin sitä tietty olee hiljaa ku halusin kuulla sen biiisin mut se päätti määkii entisetä enemmä -.-.
kuulostampa mä tyhmältä.

18RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 6 Joulu 2011 - 4:54

Vieraili

Vierailija

mullaki heti kauheet ongelmat ku se tulee radiosta ! alkaa sellaset vähä päälle 3 min bileet c: muttamutta minä saan sen levyn joululahjaksi, tekis kyllä mieli jo laittaaa se ihan tuolta soittimesta tulemaa ku aina pitää kuunnnella koneella tai sit kännykästä :c

19RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 6 Joulu 2011 - 5:07

hennoaa

hennoaa

n0pinja kirjoitti:alkaa sellaset vähä päälle 3 min bileet c:

Haha, mahtavasti sanottu! Mullaki tulee aina semmoset bileet, kun kuulen ton biisin... ja koulussakin kuviksen tunnilla kun toi tulee radiosta, niin vaikee olla hymyilemättä :-D Julkisil paikoilla kun ton kuulee ni pakko vaa hillitä ittensä! Ja joo puhun siis What makes you beautiful:sta, jos joku ei viel tajunnu ;----D

Miettikääpä kun saadan myös Gotta be you radioon soimaan? Huhhuh sitä ilon määrää sitten :-D!!

20RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 6 Joulu 2011 - 7:59

Vieraili

Vierailija

Mäki aina biletän ku WMYB tulee radiosta !

Kaikkein oudointa oli ku olin kuoromatkalla Barcelonassa pari viikkoa sitten, oltii keskiviikkoiltana jossai random pikkubaarissa ja siellä alko soida WMYB ! Mä vaa yritin kiljuu ja huutaa "ASDF ONEDIRECTION OMGG LSGF" mut mun ääni oli menny ni päädyin vaa kuiskimaan ja pomppimaan tuolilla ja kaikki katto mua vähän O___O

21RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 13 Joulu 2011 - 6:12

Vieraili

Vierailija

en kestä, äiti ei suostu tilaa poikien levyy CDONista♥ ihanaa-.-

22RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 13 Joulu 2011 - 7:00

Vieraili

Vierailija

ahahah mä niiiin roosi tiiän kuka oot (; oot iha varmaa yhel toiselki forkal !
asd piti sanoo jotai mut unohin iha kokonaa ..
äääääh
kysyn nyt vaikka teilt et paljo teil on julisteit 1D:stä? (: koska ite oon sellane julisteiden hamstraaja kaikkie artistien kohdal mistä tykkään.. :Very Happy nii ois kiva tietää

23RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 13 Joulu 2011 - 8:30

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

Nella kirjoitti:ahahah mä niiiin roosi tiiän kuka oot (; oot iha varmaa yhel toiselki forkal !
äääääh
kysyn nyt vaikka teilt et paljo teil on julisteit 1D:stä? (: koska ite oon sellane julisteiden hamstraaja kaikkie artistien kohdal mistä tykkään.. :Very Happy nii ois kiva tietää

Mulla on 10 ja kohta tulee lisää Very Happy

24RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 13 Joulu 2011 - 9:37

Vieraili

Vierailija

Nella kirjoitti:ahahah mä niiiin roosi tiiän kuka oot (; oot iha varmaa yhel toiselki forkal !
äääääh
teknisesti mul on vaa yks mut näöllisesti mul on 3 :-) tosin kaks niistä on A4 ja se kunnollinen on kunnon julisteen kokone

25RANDOM!!!! Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 23 Joulu 2011 - 12:36

militsii

militsii

äääääh
kysyn nyt vaikka teilt et paljo teil on julisteit 1D:stä? (: koska ite oon sellane julisteiden hamstraaja kaikkie artistien kohdal mistä tykkään.. ::D nii ois kiva tietää

Mulla on 1 :D:D:D. Se demissä tullut. En enää tykkää hirveesti ahtauttaa huonettani julisteilla et toi yks oves on kiva, pari lisää ois tietty ihan jees, mutta asiaan vaikuttaa myös se että tääl pikkupaikkakunnalla mis asun ei myydä mitää ulkomaalaisia lehtiä, nii joudun tyytyy vaa Demii ja MissMixii mitkä mulle tilataanki.

http://dream-it-milla.blogspot.com

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa