Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
lovelouis kirjoitti:no voi hitto, Louis muutti sitä aikaa ja se on huomenna suomen aikaa 20-22
Louis_Tomlinson Louis Tomlinson
Changed my mind let's do the #1dalbumpicturefollowthing tomorrow at 6 till 8
1 hour ago
hennoaa kirjoitti:Mulle tuli Up All Night levy tänään CDONilta:-----) En oo kuunnellu noita biisejä ennen, koska halusin kuulla ne levyltä pitkän odotuksen jälkeen. Aii ai on kyllä mahtavuutta! Tässä just latailen iPodiin tota......;-)
Siinä levyssä oli muuten kansilehdessä nimmarit.... mut en oikeen tiiä että onko aidot vai painettu? Tietääkö kukaan???:--)
hennoaa kirjoitti:Mulle tuli Up All Night levy tänään CDONilta:-----) En oo kuunnellu noita biisejä ennen, koska halusin kuulla ne levyltä pitkän odotuksen jälkeen. Aii ai on kyllä mahtavuutta! Tässä just latailen iPodiin tota......;-)
Siinä levyssä oli muuten kansilehdessä nimmarit.... mut en oikeen tiiä että onko aidot vai painettu? Tietääkö kukaan???:--)
Sara-Maria kirjoitti:Ne on 100% aidot nimmarit
n0pinja kirjoitti:alkaa sellaset vähä päälle 3 min bileet c:
Nella kirjoitti:ahahah mä niiiin roosi tiiän kuka oot (; oot iha varmaa yhel toiselki forkal !
asd piti sanoo jotai mut unohin iha kokonaa ..
äääääh
kysyn nyt vaikka teilt et paljo teil on julisteit 1D:stä? (: koska ite oon sellane julisteiden hamstraaja kaikkie artistien kohdal mistä tykkään.. : nii ois kiva tietää
teknisesti mul on vaa yks mut näöllisesti mul on 3 :-) tosin kaks niistä on A4 ja se kunnollinen on kunnon julisteen kokoneNella kirjoitti:ahahah mä niiiin roosi tiiän kuka oot (; oot iha varmaa yhel toiselki forkal !
äääääh
kysyn nyt vaikka teilt et paljo teil on julisteit 1D:stä? (: koska ite oon sellane julisteiden hamstraaja kaikkie artistien kohdal mistä tykkään.. : nii ois kiva tietää
Nella kirjoitti:ahahah mä niiiin roosi tiiän kuka oot (; oot iha varmaa yhel toiselki forkal !
äääääh
kysyn nyt vaikka teilt et paljo teil on julisteit 1D:stä? (: koska ite oon sellane julisteiden hamstraaja kaikkie artistien kohdal mistä tykkään.. ::D nii ois kiva tietää
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa