One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM!!!!

+9
jonskauu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
militsii
mariaemmma
hennoaa
Sara-Maria
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1RANDOM!!!! - Sivu 5 Empty RANDOM!!!! Ke 16 Marras 2011 - 0:13

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!

https://facebook.com/OneDirectionFinland

101RANDOM!!!! - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 19 Helmi 2012 - 0:32

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

nealoves1D kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
:Very Happy:D:DD:D:D:D:
Mitäs vastasit?

Nii mitä vastasit:-)?

mävaa nauroin ja sanoin et eioo mävaa oon lähös shoppaa. Sit se ei meinannu eka uskoo ja sano et ootteks muka lähös vaa kahestaa ja eiks muka tuu ketää poikii Very Happy sit mä sain se vakuutettuu et me lähettii kahestaa Very Happy

mun iskä on just tollane et jos oon menos kavereiden kaa jonnekki nii se heti kysyy et tuleeks ketää poikii mukaa :---D mut ei se sillee et se ei haluis poikien menevän meiän kans jonnekki, vaa sillee ns. kiusotellen ;D vähän outoo ehkä, koska vois aattella et esim. mun veli kiusottelis tollee mut ei kun mun iskä .. :d

102RANDOM!!!! - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 19 Helmi 2012 - 1:15

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

emmaLOVESnilla kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
::D:D:DD:D:D:D:
Mitäs vastasit?

mävaa nauroin ja sanoin et eioo mävaa oon lähös shoppaa. Sit se ei meinannu eka uskoo ja sano et ootteks muka lähös vaa kahestaa ja eiks muka tuu ketää poikii :D sit mä sain se vakuutettuu et me lähettii kahestaa :D

mun iskä on just tollane et jos oon menos kavereiden kaa jonnekki nii se heti kysyy et tuleeks ketää poikii mukaa :---D mut ei se sillee et se ei haluis poikien menevän meiän kans jonnekki, vaa sillee ns. kiusotellen ;D vähän outoo ehkä, koska vois aattella et esim. mun veli kiusottelis tollee mut ei kun mun iskä .. :d
Nii meiänki iskä tekee aina ja äiti... ja mummu.... Sit jos joskus oon joittenki poikien kaa ni heti ollaan et kuka noist on sun poikakaveri? sit oon et uskokaa jo että ei mulla oo poikaystävää ;---D
Btw,Sanoin äitille aamulla et haluun uuteen huoneeseen parisängyn ni äiti sano et iskä pelästyis kyllä liikaa ja kaikki kiusottelis sua et ketä sä siihe ootat :d.Mut mä haluun sen leveemmän sängyn silti sanoin äitille vaa et "Sä oot tainnu unohtaa et mä oon näsäviisain tyyppi jonka sä tunnet että ehkä mä osaan vastata".No äiti lupas sen sitte joskus kun emmi kasvaa nii ettei se mahu tohon sen sänkyyn enää...

103RANDOM!!!! - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 19 Helmi 2012 - 1:35

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Mitäs vastasit?

mävaa nauroin ja sanoin et eioo mävaa oon lähös shoppaa. Sit se ei meinannu eka uskoo ja sano et ootteks muka lähös vaa kahestaa ja eiks muka tuu ketää poikii Very Happy sit mä sain se vakuutettuu et me lähettii kahestaa Very Happy

Nii meiänki iskä tekee aina ja äiti... ja mummu.... Sit jos joskus oon joittenki poikien kaa ni heti ollaan et kuka noist on sun poikakaveri? sit oon et uskokaa jo että ei mulla oo poikaystävää ;---D
Btw,Sanoin äitille aamulla et haluun uuteen huoneeseen parisängyn ni äiti sano et iskä pelästyis kyllä liikaa ja kaikki kiusottelis sua et ketä sä siihe ootat :d.Mut mä haluun sen leveemmän sängyn silti sanoin äitille vaa et "Sä oot tainnu unohtaa et mä oon näsäviisain tyyppi jonka sä tunnet että ehkä mä osaan vastata".No äiti lupas sen sitte joskus kun emmi kasvaa nii ettei se mahu tohon sen sänkyyn enää...
Tuttu juttu! Mulle äiti oli kerran ku oli sit yhen mun kaverin kaa (poika) viestitelly ja sit se päätti lähettää vielä öitä joskus 11 ku meikä oli nukkumassa:) Ni äiti sit kysy aamulla et: "sulle lähetti joku tyyppi illalla myöhään öitä. En tietty muuten kattois mut halusin tietää et keneltä se oli ku oli niin myöhä et joku Närhi... Kukas se sellane on?" Sanoin vaa et meijän luokan matias sit hän oli et joku sun poikakaveri vai? Sit mä olin että NO EI!!! Noi vanhemmat ei vaan tajuu! Kelais omaa lapsuuttaa taakse päin ja miettis mitä ite teki tän ikäsenä!

104RANDOM!!!! - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 19 Helmi 2012 - 2:54

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

vilqu kirjoitti:
Louizz_tomlinzon kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Mitäs vastasit?

Tuttu juttu! Mulle äiti oli kerran ku oli sit yhen mun kaverin kaa (poika) viestitelly ja sit se päätti lähettää vielä öitä joskus 11 ku meikä oli nukkumassa:) Ni äiti sit kysy aamulla et: "sulle lähetti joku tyyppi illalla myöhään öitä. En tietty muuten kattois mut halusin tietää et keneltä se oli ku oli niin myöhä et joku Närhi... Kukas se sellane on?" Sanoin vaa et meijän luokan matias sit hän oli et joku sun poikakaveri vai? Sit mä olin että NO EI!!! Noi vanhemmat ei vaan tajuu! Kelais omaa lapsuuttaa taakse päin ja miettis mitä ite teki tän ikäsenä!
Hahaa ;D Mul ei oo onneks tota ongelmaa sinällään et mul on jo poikaystävä Smile
Mut sit taas se on sillee, et aina ku me ollaan meillä ni jos me mennään mun huoneeseen, ni sit mun vanhemmat käy tyyliin 5 minuutin välein siihen ovelle, vaikka niil ei ois mitään asiaa.
-.-

105RANDOM!!!! - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 19 Helmi 2012 - 3:14

bewareofaino

bewareofaino

^Haha Very Happy mutta joo ihan samaa mieltä, tajuun että "vanhempien pitää pitää huolta blaablaablaa" mutta silti ne tunkee nokkansa joka asiaan.

Ihan sama ketä meillä käy tai ketä kavereita meillä ramppaa nii aina ne osaa tulla mun huoneen ovelle kyttäämään ja kysymään jotain. Äite varsinki. En tiiä mikä siihen menee ku meille tulee joku, se aina tarjoo pullaa ja pannaria heti ku joku astuu ovesta sisään. Ei ihme jos kohta kukaan ei enää käy meillä. Tai sitten ne käy vaan niitten pannareitten takia Very Happy we aren't a normal family.

106RANDOM!!!! - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 19 Helmi 2012 - 6:44

vilqu

vilqu

bewareofaino kirjoitti:^Haha Very Happy mutta joo ihan samaa mieltä, tajuun että "vanhempien pitää pitää huolta blaablaablaa" mutta silti ne tunkee nokkansa joka asiaan.

Ihan sama ketä meillä käy tai ketä kavereita meillä ramppaa nii aina ne osaa tulla mun huoneen ovelle kyttäämään ja kysymään jotain. Äite varsinki. En tiiä mikä siihen menee ku meille tulee joku, se aina tarjoo pullaa ja pannaria heti ku joku astuu ovesta sisään. Ei ihme jos kohta kukaan ei enää käy meillä. Tai sitten ne käy vaan niitten pannareitten takia Very Happy we aren't a normal family.
no kutsu paljon kavereita, ni saat enemmän pannaria:)! Taktiikka sekin!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa