First topic message reminder :
Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
nealoves1D kirjoitti:hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitäs vastasit?nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
::D:DD:D:D:D:
Nii mitä vastasit:-)?
mävaa nauroin ja sanoin et eioo mävaa oon lähös shoppaa. Sit se ei meinannu eka uskoo ja sano et ootteks muka lähös vaa kahestaa ja eiks muka tuu ketää poikii sit mä sain se vakuutettuu et me lähettii kahestaa
Nii meiänki iskä tekee aina ja äiti... ja mummu.... Sit jos joskus oon joittenki poikien kaa ni heti ollaan et kuka noist on sun poikakaveri? sit oon et uskokaa jo että ei mulla oo poikaystävää ;---DemmaLOVESnilla kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitäs vastasit?nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
::D:D:DD:D:D:D:
mävaa nauroin ja sanoin et eioo mävaa oon lähös shoppaa. Sit se ei meinannu eka uskoo ja sano et ootteks muka lähös vaa kahestaa ja eiks muka tuu ketää poikii :D sit mä sain se vakuutettuu et me lähettii kahestaa :D
mun iskä on just tollane et jos oon menos kavereiden kaa jonnekki nii se heti kysyy et tuleeks ketää poikii mukaa :---D mut ei se sillee et se ei haluis poikien menevän meiän kans jonnekki, vaa sillee ns. kiusotellen ;D vähän outoo ehkä, koska vois aattella et esim. mun veli kiusottelis tollee mut ei kun mun iskä .. :d
Tuttu juttu! Mulle äiti oli kerran ku oli sit yhen mun kaverin kaa (poika) viestitelly ja sit se päätti lähettää vielä öitä joskus 11 ku meikä oli nukkumassa:) Ni äiti sit kysy aamulla et: "sulle lähetti joku tyyppi illalla myöhään öitä. En tietty muuten kattois mut halusin tietää et keneltä se oli ku oli niin myöhä et joku Närhi... Kukas se sellane on?" Sanoin vaa et meijän luokan matias sit hän oli et joku sun poikakaveri vai? Sit mä olin että NO EI!!! Noi vanhemmat ei vaan tajuu! Kelais omaa lapsuuttaa taakse päin ja miettis mitä ite teki tän ikäsenä!Louizz_tomlinzon kirjoitti:Nii meiänki iskä tekee aina ja äiti... ja mummu.... Sit jos joskus oon joittenki poikien kaa ni heti ollaan et kuka noist on sun poikakaveri? sit oon et uskokaa jo että ei mulla oo poikaystävää ;---DemmaLOVESnilla kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitäs vastasit?nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
mävaa nauroin ja sanoin et eioo mävaa oon lähös shoppaa. Sit se ei meinannu eka uskoo ja sano et ootteks muka lähös vaa kahestaa ja eiks muka tuu ketää poikii sit mä sain se vakuutettuu et me lähettii kahestaa
mun iskä on just tollane et jos oon menos kavereiden kaa jonnekki nii se heti kysyy et tuleeks ketää poikii mukaa :---D mut ei se sillee et se ei haluis poikien menevän meiän kans jonnekki, vaa sillee ns. kiusotellen ;D vähän outoo ehkä, koska vois aattella et esim. mun veli kiusottelis tollee mut ei kun mun iskä .. :d
Btw,Sanoin äitille aamulla et haluun uuteen huoneeseen parisängyn ni äiti sano et iskä pelästyis kyllä liikaa ja kaikki kiusottelis sua et ketä sä siihe ootat :d.Mut mä haluun sen leveemmän sängyn silti sanoin äitille vaa et "Sä oot tainnu unohtaa et mä oon näsäviisain tyyppi jonka sä tunnet että ehkä mä osaan vastata".No äiti lupas sen sitte joskus kun emmi kasvaa nii ettei se mahu tohon sen sänkyyn enää...
Hahaa ;D Mul ei oo onneks tota ongelmaa sinällään et mul on jo poikaystävävilqu kirjoitti:Tuttu juttu! Mulle äiti oli kerran ku oli sit yhen mun kaverin kaa (poika) viestitelly ja sit se päätti lähettää vielä öitä joskus 11 ku meikä oli nukkumassa:) Ni äiti sit kysy aamulla et: "sulle lähetti joku tyyppi illalla myöhään öitä. En tietty muuten kattois mut halusin tietää et keneltä se oli ku oli niin myöhä et joku Närhi... Kukas se sellane on?" Sanoin vaa et meijän luokan matias sit hän oli et joku sun poikakaveri vai? Sit mä olin että NO EI!!! Noi vanhemmat ei vaan tajuu! Kelais omaa lapsuuttaa taakse päin ja miettis mitä ite teki tän ikäsenä!Louizz_tomlinzon kirjoitti:Nii meiänki iskä tekee aina ja äiti... ja mummu.... Sit jos joskus oon joittenki poikien kaa ni heti ollaan et kuka noist on sun poikakaveri? sit oon et uskokaa jo että ei mulla oo poikaystävää ;---DemmaLOVESnilla kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitäs vastasit?nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
Btw,Sanoin äitille aamulla et haluun uuteen huoneeseen parisängyn ni äiti sano et iskä pelästyis kyllä liikaa ja kaikki kiusottelis sua et ketä sä siihe ootat :d.Mut mä haluun sen leveemmän sängyn silti sanoin äitille vaa et "Sä oot tainnu unohtaa et mä oon näsäviisain tyyppi jonka sä tunnet että ehkä mä osaan vastata".No äiti lupas sen sitte joskus kun emmi kasvaa nii ettei se mahu tohon sen sänkyyn enää...
no kutsu paljon kavereita, ni saat enemmän pannaria:)! Taktiikka sekin!bewareofaino kirjoitti:^Haha mutta joo ihan samaa mieltä, tajuun että "vanhempien pitää pitää huolta blaablaablaa" mutta silti ne tunkee nokkansa joka asiaan.
Ihan sama ketä meillä käy tai ketä kavereita meillä ramppaa nii aina ne osaa tulla mun huoneen ovelle kyttäämään ja kysymään jotain. Äite varsinki. En tiiä mikä siihen menee ku meille tulee joku, se aina tarjoo pullaa ja pannaria heti ku joku astuu ovesta sisään. Ei ihme jos kohta kukaan ei enää käy meillä. Tai sitten ne käy vaan niitten pannareitten takia we aren't a normal family.
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa