One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM!!!!

+9
jonskauu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
militsii
mariaemmma
hennoaa
Sara-Maria
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty RANDOM!!!! Ke 16 Marras 2011 - 0:13

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!

https://facebook.com/OneDirectionFinland

51RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 10 Tammi 2012 - 8:39

militsii

militsii

tylsistyneenä tääl dataan puhelimel kaverin mopoautos.. :-D ku se meni käymää poikkiksensa luona "nopee" mut kauankoha se on jo siel ollu.. :-D no ei se mitää, koska nrjlt tuli just WMYB ja nyt tulee kans hyvä biisi, vuosi vaihtuu nimittäi Smile okei en tiiä miks kirjotin täst tänne mut kattelin tääl viestei ja tuli mieli kirjottaa tänne jotain näin randomia

http://dream-it-milla.blogspot.com

52RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! To 12 Tammi 2012 - 9:28

Peetu

Peetu

Se tunne kun istut pysäkillä umpijäässä ja kevyt v*tutus päällä ja sitten alkaa soimaan WMYB. onneks mä olin yksin (koska kukaan ei asu näin korvessa) niin sain laulaa mukana ihan täysiä. nyt on ihanan iloinen fiilis ♥

53RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! To 12 Tammi 2012 - 10:05

bewareofaino

bewareofaino

Peetu kirjoitti:Se tunne kun istut pysäkillä umpijäässä ja kevyt v*tutus päällä ja sitten alkaa soimaan WMYB. onneks mä olin yksin (koska kukaan ei asu näin korvessa) niin sain laulaa mukana ihan täysiä. nyt on ihanan iloinen fiilis ♥
Onha se kiva jos joillekki käy noin... Bussi oli taas myöhässä ku tulin soittotunnilta, jäädyin sinne, lunta tuli enemmän ku laki sallii ja sit se bussi oli ihan täynnä kaiken lisäks. Pääsin sentäs kotiin :D

54RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 14 Tammi 2012 - 8:35

militsii

militsii

bewareofaino kirjoitti:
Peetu kirjoitti:Se tunne kun istut pysäkillä umpijäässä ja kevyt v*tutus päällä ja sitten alkaa soimaan WMYB. onneks mä olin yksin (koska kukaan ei asu näin korvessa) niin sain laulaa mukana ihan täysiä. nyt on ihanan iloinen fiilis ♥
Onha se kiva jos joillekki käy noin... Bussi oli taas myöhässä ku tulin soittotunnilta, jäädyin sinne, lunta tuli enemmän ku laki sallii ja sit se bussi oli ihan täynnä kaiken lisäks. Pääsin sentäs kotiin :D
Peetu, vamaa ihana fiilis! :)
Itellä ei oo kokemusta bussipysäkkijäätymisistä ku meen bussilla ehkä pari kertaa vuodes ja neki on vaa pitkiä matkoja

55RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 14 Tammi 2012 - 13:00

hennoaa

hennoaa

Heheeeez meillä oli keskiviikkona 2 tuntii kuvista peräkkäi ja molemmilla tunneilla tuli WMYB radiosta:----D Ihan jeeeees!

http://www.hennoaa.blogspot.com

56RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 14 Tammi 2012 - 13:23

bewareofaino

bewareofaino

militsii kirjoitti:
bewareofaino kirjoitti:
Peetu, vamaa ihana fiilis! :)
Itellä ei oo kokemusta bussipysäkkijäätymisistä ku meen bussilla ehkä pari kertaa vuodes ja neki on vaa pitkiä matkoja
Oo onnellinen ettei tartte! :D meen joka päivä kouluun ja takasi ja sit viä harrastuksiin. Not nice at all.

57RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 20 Tammi 2012 - 11:53

Vieraili

Vierailija

tää on häiritsevää ku olin ihastunu yhe mun luokan jätkää viime vuonna lukion ekal ja sit se ihastus haihtu (siis se tunne eikä ihmine Very Happy) mut sit ku tänää meil oli vanhoje harkat nii olin sen parina yhen vuoron ku yhes tanssis piti vaihtaa parii nii sit ku mun piti olla selkä siihe päi ja se piti mun käsist kii sillai jännästi. ei siin muute mitää muttaku se paino mut nii kovasti kiinni itteensä et tuli vähä sillai "eheheh" -olo jos tiätte. no sit ku maikka käski pysähtyy ku oltii se vuoro tehty nii sit eka repi mut tekee ne 4 valssin askelta uusiks koska ne meni mun hitauden takia vähä perseellee ekaks ja sit sen jälkee se pyöräytti mut ja olin sillai et "mitä hittoo sä revit mua?" ku se siis ei sanonu mitää vaa teki. no sit noide jälkee se sano mun korvaa et mul on vähä viileet kädet (ne oli tahmaset kans koska mun käsil on joku hikoilu syndrooma mut sei tainnu huomaa sitä) sit vastasin sille että tiiän kyl sit se sano TAAS mun korvaa sellasel aljflsenf äänel et se tykkää siit. sit piti hetki miettii et mitä vtä se oikee haluu. sit se keskustelu viel jatku mut en muista miten. nyt en saa tota episodii pois mielestäni. perkele (anteeks tää mun kielenkäyttö) mä ku luulin etten tykkää siit enää mut paskat. sori tää avautuminen mut oli johonki pakko tunkee (oisin selittäny twitterii paskal enkul muttaku en haluu et tietyt ihmiset saa tietää Smile
kauhee romaani

58RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 21 Tammi 2012 - 9:33

mariaemmma

mariaemmma

lovelouis kirjoitti:tää on häiritsevää ku olin ihastunu yhe mun luokan jätkää viime vuonna lukion ekal ja sit se ihastus haihtu (siis se tunne eikä ihmine :D) mut sit ku tänää meil oli vanhoje harkat nii olin sen parina yhen vuoron ku yhes tanssis piti vaihtaa parii nii sit ku mun piti olla selkä siihe päi ja se piti mun käsist kii sillai jännästi. ei siin muute mitää muttaku se paino mut nii kovasti kiinni itteensä et tuli vähä sillai "eheheh" -olo jos tiätte. no sit ku maikka käski pysähtyy ku oltii se vuoro tehty nii sit eka repi mut tekee ne 4 valssin askelta uusiks koska ne meni mun hitauden takia vähä perseellee ekaks ja sit sen jälkee se pyöräytti mut ja olin sillai et "mitä hittoo sä revit mua?" ku se siis ei sanonu mitää vaa teki. no sit noide jälkee se sano mun korvaa et mul on vähä viileet kädet (ne oli tahmaset kans koska mun käsil on joku hikoilu syndrooma mut sei tainnu huomaa sitä) sit vastasin sille että tiiän kyl sit se sano TAAS mun korvaa sellasel aljflsenf äänel et se tykkää siit. sit piti hetki miettii et mitä vtä se oikee haluu. sit se keskustelu viel jatku mut en muista miten. nyt en saa tota episodii pois mielestäni. perkele (anteeks tää mun kielenkäyttö) mä ku luulin etten tykkää siit enää mut paskat. sori tää avautuminen mut oli johonki pakko tunkee (oisin selittäny twitterii paskal enkul muttaku en haluu et tietyt ihmiset saa tietää :)
kauhee romaani

voieeeeiii, awwwww (:(: iske kii ;);) ♥

59RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 21 Tammi 2012 - 10:10

Vieraili

Vierailija

lovelouis kirjoitti:tää on häiritsevää ku olin ihastunu yhe mun luokan jätkää viime vuonna lukion ekal ja sit se ihastus haihtu (siis se tunne eikä ihmine Very Happy) mut sit ku tänää meil oli vanhoje harkat nii olin sen parina yhen vuoron ku yhes tanssis piti vaihtaa parii nii sit ku mun piti olla selkä siihe päi ja se piti mun käsist kii sillai jännästi. ei siin muute mitää muttaku se paino mut nii kovasti kiinni itteensä et tuli vähä sillai "eheheh" -olo jos tiätte. no sit ku maikka käski pysähtyy ku oltii se vuoro tehty nii sit eka repi mut tekee ne 4 valssin askelta uusiks koska ne meni mun hitauden takia vähä perseellee ekaks ja sit sen jälkee se pyöräytti mut ja olin sillai et "mitä hittoo sä revit mua?" ku se siis ei sanonu mitää vaa teki. no sit noide jälkee se sano mun korvaa et mul on vähä viileet kädet (ne oli tahmaset kans koska mun käsil on joku hikoilu syndrooma mut sei tainnu huomaa sitä) sit vastasin sille että tiiän kyl sit se sano TAAS mun korvaa sellasel aljflsenf äänel et se tykkää siit. sit piti hetki miettii et mitä vtä se oikee haluu. sit se keskustelu viel jatku mut en muista miten. nyt en saa tota episodii pois mielestäni. perkele (anteeks tää mun kielenkäyttö) mä ku luulin etten tykkää siit enää mut paskat. sori tää avautuminen mut oli johonki pakko tunkee (oisin selittäny twitterii paskal enkul muttaku en haluu et tietyt ihmiset saa tietää Smile
kauhee romaani

Aaaawww :-)))

60RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 21 Tammi 2012 - 11:30

Peetu

Peetu

lovelouis kirjoitti:tää on häiritsevää ku olin ihastunu yhe mun luokan jätkää viime vuonna lukion ekal ja sit se ihastus haihtu (siis se tunne eikä ihmine Very Happy) mut sit ku tänää meil oli vanhoje harkat nii olin sen parina yhen vuoron ku yhes tanssis piti vaihtaa parii nii sit ku mun piti olla selkä siihe päi ja se piti mun käsist kii sillai jännästi. ei siin muute mitää muttaku se paino mut nii kovasti kiinni itteensä et tuli vähä sillai "eheheh" -olo jos tiätte. no sit ku maikka käski pysähtyy ku oltii se vuoro tehty nii sit eka repi mut tekee ne 4 valssin askelta uusiks koska ne meni mun hitauden takia vähä perseellee ekaks ja sit sen jälkee se pyöräytti mut ja olin sillai et "mitä hittoo sä revit mua?" ku se siis ei sanonu mitää vaa teki. no sit noide jälkee se sano mun korvaa et mul on vähä viileet kädet (ne oli tahmaset kans koska mun käsil on joku hikoilu syndrooma mut sei tainnu huomaa sitä) sit vastasin sille että tiiän kyl sit se sano TAAS mun korvaa sellasel aljflsenf äänel et se tykkää siit. sit piti hetki miettii et mitä vtä se oikee haluu. sit se keskustelu viel jatku mut en muista miten. nyt en saa tota episodii pois mielestäni. perkele (anteeks tää mun kielenkäyttö) mä ku luulin etten tykkää siit enää mut paskat. sori tää avautuminen mut oli johonki pakko tunkee (oisin selittäny twitterii paskal enkul muttaku en haluu et tietyt ihmiset saa tietää Smile
kauhee romaani

täs on elämäs tilaisuus, go girl Wink

61RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 21 Tammi 2012 - 23:32

Vieraili

Vierailija

haahaha voi paska. kiitos vaa mut täs on pieni ongelma; sil on tyttöystävä Very Happy

62RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 21 Tammi 2012 - 23:48

mariaemmma

mariaemmma

lovelouis kirjoitti:haahaha voi paska. kiitos vaa mut täs on pieni ongelma; sil on tyttöystävä Very Happy

eei, damn it !

63RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 24 Tammi 2012 - 9:20

Vieraili

Vierailija

hahahhaha kuolin melkee nauruuu tänää koulussa ku ainii en oo kertonu tätä teil viel; yks jätkä meijä koulus näyttää iha liamilta ja tajusin sen vasta viime viikolla mut anyway KUN SIIS tää liam-look-alike meni ohi ja sit olin sillai "hehehhe" ja mun kaveri oli siin vieres sillai "o.O mikä sulle tuli?" ja sit selitin et "no ku esa näyttää iha liamilta" (se siis tietää kuka on liam nii ei tarvinnu sanoo "1Dn liam payne") ja sit se oli sillai "sä näytit iha siltä ku oisit ihastunu siihe HAHA" sit hajosin lopullisesti. mä en nyt tiä luuleekse et tykkään siitä esasta (en jaksanu alkaa keksii mitää peitenimiä ku se tuskin käy täällä) ku hirnuin viel lisää sen jälkee ku sanoin etten todellakaa oo ihastunu siihe esaa. olipas vitsikästä, juu tiedän, mut mua nauratti.
+koska mul on nii paska oma huumori nii pakko kertoo tosi hyvä läppä teillekki; yks mun tuttu koulussa kerto et sen operaattori lähettää sille viestejä et mitä sen pitäs tehä millonki nii heitin sit siihe ku se oli lähteny nii toisel kaveril et "mitä jos mä pistäsin mun numeron hetkeks tuntemattomalle ja lähettäsin sulle viestin mis sanotaa mitä sun pitää tehdä ja pistäsin siihe "t. jumala"" ja mun mielestä toi oli ja on edelleenki tosi hauskaa ja nauroin sille vaikka kui kaua sen jälkee ku olin sen sanonu. ja mun kaveri luonnollisesti oli iha pokkana siinä ja katto mua ku hulluu. normi päivä

64RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Ma 30 Tammi 2012 - 5:28

bewareofaino

bewareofaino

^Huumoris on ihanan randomia Very Happy:D:D okei varaa sanoa... nauran ihan samanlaisille jutuille Very Happy

tänään tulee saksalaiset vieraat meijän koululle. toivottavasti niillä on tarpeeks lämmintä vaatetta tai ne jäätyy tänne... hehhheh ne saa kunnon kulttuurishokin heti ekana päivänä, meil on suunnitelmia Wink

65RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Ma 30 Tammi 2012 - 5:53

jonskauu

jonskauu

Mä oon tääl uutena et heipat vaa kaikille! Smile

Mulle alkaa pikkuhiljaa riittää tää talvi.. tää on iha jees siihe asti ku uusvuos on ohi, sen jälkee sit kesä vois tullakkii. Mut iha oikeesti tääl on nyt joka päivä ollu yli -20 astetta pakkasta ja lunta tulee taivaan täydeltä, iha hirveetä ku bussit on myöhässä ja aamulla just ku on saanu hiukset laitettuu hyvin nii ovesta kun astuu ulos niin nää on taas ihan kiharalla. Pliis, kesä tuu jo! :-(

66RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 31 Tammi 2012 - 8:32

Vieraili

Vierailija

jonskauu kirjoitti:Mä oon tääl uutena et heipat vaa kaikille! Smile

Mulle alkaa pikkuhiljaa riittää tää talvi.. tää on iha jees siihe asti ku uusvuos on ohi, sen jälkee sit kesä vois tullakkii. Mut iha oikeesti tääl on nyt joka päivä ollu yli -20 astetta pakkasta ja lunta tulee taivaan täydeltä, iha hirveetä ku bussit on myöhässä ja aamulla just ku on saanu hiukset laitettuu hyvin nii ovesta kun astuu ulos niin nää on taas ihan kiharalla. Pliis, kesä tuu jo! :-(

jooo määki oon ihan uutena tääl:)) niii et moi vaan munki puolest:) ja jooo sais tosiaan toi kesä tulla... vihaan pakkasia:((( ja ku joka aamu pittäää kävellä kouluun sellaset reilu 2km(en uskalla pyöräillä...) niii tuntuu et jääätyy sinne matkanvarrelle...Sad

67RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 5 Helmi 2012 - 1:01

Vieraili

Vierailija

lovelouis kirjoitti:hahahhaha kuolin melkee nauruuu tänää koulussa ku ainii en oo kertonu tätä teil viel; yks jätkä meijä koulus näyttää iha liamilta ja tajusin sen vasta viime viikolla mut anyway KUN SIIS tää liam-look-alike meni ohi ja sit olin sillai "hehehhe" ja mun kaveri oli siin vieres sillai "o.O mikä sulle tuli?" ja sit selitin et "no ku esa näyttää iha liamilta" (se siis tietää kuka on liam nii ei tarvinnu sanoo "1Dn liam payne") ja sit se oli sillai "sä näytit iha siltä ku oisit ihastunu siihe HAHA" sit hajosin lopullisesti. mä en nyt tiä luuleekse et tykkään siitä esasta (en jaksanu alkaa keksii mitää peitenimiä ku se tuskin käy täällä) ku hirnuin viel lisää sen jälkee ku sanoin etten todellakaa oo ihastunu siihe esaa. olipas vitsikästä, juu tiedän, mut mua nauratti.
+koska mul on nii paska oma huumori nii pakko kertoo tosi hyvä läppä teillekki; yks mun tuttu koulussa kerto et sen operaattori lähettää sille viestejä et mitä sen pitäs tehä millonki nii heitin sit siihe ku se oli lähteny nii toisel kaveril et "mitä jos mä pistäsin mun numeron hetkeks tuntemattomalle ja lähettäsin sulle viestin mis sanotaa mitä sun pitää tehdä ja pistäsin siihe "t. jumala"" ja mun mielestä toi oli ja on edelleenki tosi hauskaa ja nauroin sille vaikka kui kaua sen jälkee ku olin sen sanonu. ja mun kaveri luonnollisesti oli iha pokkana siinä ja katto mua ku hulluu. normi päivä

Hah voiei :D

68RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! To 9 Helmi 2012 - 22:42

Peetu

Peetu

kuuntelen smash mouth - all star ja älysin kuinka paljo rakastan tätä biisii :b

69RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 10 Helmi 2012 - 8:27

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

tulin serkuilta.. Eka vaa jotain siin puhuttiin ja rupesin laulaa I wishiä : D sit yks niistä sano et "sä osaat laulaa iha taju hyvin"(mut se serkku on semmone 8v pikkulikka joka ihailee mua ihan sairaasti että se kehuu vaikka laulaisin niinku harakka) olin vaa et "aa kiitti mut empä usko" sit ruvettii laulaa singstaria ja ku niil oli joku suomimusa singstar ni varmaan mä niistä oikeesti osaan Very Happy ehän mä kuuntele suomalaista musaa ikinä :---D osasin niistä vaan poika saunoo ja ihmisten edessä(joka muuten meni oikeasti täsmälleen nuotilleen :0) sit vaa laulettii ihan nuotin vierestä jotain paskaa mitä lie samuli edelmannia (jolta en ollut ennemmin kuin yhen laulun (ja sekin on meidän tanssiryhmämme toinen kevään tansseista))Mut onneks on viikonloppu ♥️ mä niin vittuunnuin(anteeks mun kielenkäyttö mutta en nyt jaksa keskittyä tommosiin) jo siihen taas vaihteeks..Mut yeahh enkusta 10 et nyt on rahat Forever Youngiin ja Dare To Dreamiin (joita en siis vielä omista).Mut sitte maantiedosta tuliki taas vaihteeks 7,en uskaltanu näyttää tota vielä koska sitten en välttis ois saanu ees siitä kympistä mtn...Käytetään yhen mun luokkalaisen tekniikkaa ensin näytetään hyvä koe numero ja kun on saatu jo rahat ja äiti on hyvällä tuulella näytetään vasta jälkiistunto lappu

70RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 10 Helmi 2012 - 9:37

nealoves1D

nealoves1D

Louizz_tomlinzon kirjoitti:tulin serkuilta.. Eka vaa jotain siin puhuttiin ja rupesin laulaa I wishiä : D sit yks niistä sano et "sä osaat laulaa iha taju hyvin"(mut se serkku on semmone 8v pikkulikka joka ihailee mua ihan sairaasti että se kehuu vaikka laulaisin niinku harakka) olin vaa et "aa kiitti mut empä usko" sit ruvettii laulaa singstaria ja ku niil oli joku suomimusa singstar ni varmaan mä niistä oikeesti osaan Very Happy ehän mä kuuntele suomalaista musaa ikinä :---D osasin niistä vaan poika saunoo ja ihmisten edessä(joka muuten meni oikeasti täsmälleen nuotilleen :0) sit vaa laulettii ihan nuotin vierestä jotain paskaa mitä lie samuli edelmannia (jolta en ollut ennemmin kuin yhen laulun (ja sekin on meidän tanssiryhmämme toinen kevään tansseista))Mut onneks on viikonloppu ♥️ mä niin vittuunnuin(anteeks mun kielenkäyttö mutta en nyt jaksa keskittyä tommosiin) jo siihen taas vaihteeks..Mut yeahh enkusta 10 et nyt on rahat Forever Youngiin ja Dare To Dreamiin (joita en siis vielä omista).Mut sitte maantiedosta tuliki taas vaihteeks 7,en uskaltanu näyttää tota vielä koska sitten en välttis ois saanu ees siitä kympistä mtn...Käytetään yhen mun luokkalaisen tekniikkaa ensin näytetään hyvä koe numero ja kun on saatu jo rahat ja äiti on hyvällä tuulella näytetään vasta jälkiistunto lappu

hahhah,, mä käytän aina samaa tekniikkaa... tai sitte jätän lapun pöydälle ja lähen kavereille ja tuun vast nii myöhää kotii et mun vanhemmat on unohtanu koko kokeen(tms) :DD

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

71RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 10 Helmi 2012 - 10:31

jonskauu

jonskauu

Kävin äsken lenkillä ja mua vastaan tuli äiti ja hän veti pulkkaa, missä istu n 6-7v. tyttö, joka laulo sitä Erinin Vanha nainen hunningolla biisiä. Pisti vähän hymyilyttämään, kun tyttö laulo sitä niin antaumuksella ja tuskin ymmärtää vielä, että mistä se biisi oikeesti kertoo. Siellä se istu pulkassa ja heilutteli jalkojaan ja käsiään laulun tahtiin. Very Happy
Loppumatkasta huomasin, että mun kunto on parantunut ihan älyttömästi ja menin kotiin superhyvällä fiiliksellä. Mut ulko-ovella mun fiiliksen pilas pikkusisko, joka on ilmeisesti vasta nyt löytänyt Robinin Frontside ollien..

Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! Very Happy

72RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 10 Helmi 2012 - 11:11

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! Very Happy

otan osaa ! pikkusisarukset osaa olla ärsyttävii nimimerkillä isosisko Very Happy

73RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! La 11 Helmi 2012 - 1:26

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:hahhah,, mä käytän aina samaa tekniikkaa... tai sitte jätän lapun pöydälle ja lähen kavereille ja tuun vast nii myöhää kotii et mun vanhemmat on unohtanu koko kokeen(tms) :DD
Joo toiki toimii mulla useimmiten.Paitsi joskus se ei onnistu ku ne rupee valittaa et ton takia just toi tuli ku sä oot liian paljo niiden poikien kaa(siis mun lähes kaikki kaverit on poikii)

74RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Su 12 Helmi 2012 - 13:40

militsii

militsii

Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! :D

otan osaa ! pikkusisarukset osaa olla ärsyttävii nimimerkillä isosisko :D

Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin :) Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta :)!

75RANDOM!!!! - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM!!!! Ma 13 Helmi 2012 - 5:26

mariaemmma

mariaemmma

militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! :D

otan osaa ! pikkusisarukset osaa olla ärsyttävii nimimerkillä isosisko :D

Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin :) Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta :)!

VOIEI IHANA !! ♥ mäki haluun tommose voieivoiei awww

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa