First topic message reminder :
Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
mariaemmma kirjoitti:militsii kirjoitti:Peetu kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne!
otan osaa ! pikkusisarukset osaa olla ärsyttävii nimimerkillä isosisko
Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta !
VOIEI IHANA !! mäki haluun tommose voieivoiei awww
awws ihana♥Tommone olis ihan kiva,paitsi sitte ku se kasvaa : D mulla on 4 1/2 vuotias sisko ja 5 1/2 vuotias veli...Ne ei oo ollu tollasii enää hetkeen :--D Osaa jo käydä hermoille lahjakkaastimariaemmma kirjoitti:militsii kirjoitti:Peetu kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! :D
otan osaa ! pikkusisarukset osaa olla ärsyttävii nimimerkillä isosisko :D
Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin :) Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta :)!
VOIEI IHANA !! ♥ mäki haluun tommose voieivoiei awww
jonskauu kirjoitti:mariaemmma kirjoitti:militsii kirjoitti:Peetu kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! :D
Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin :) Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta :)!
Mulla ois kaks kappaletta tommosia pusuttelevia 4v ipanoita täällä tarjolla! :) tuu hakee pois vaa :D
jonskauu kirjoitti:mariaemmma kirjoitti:militsii kirjoitti:Peetu kirjoitti:jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! :D
Mulla ois kaks kappaletta tommosia pusuttelevia 4v ipanoita täällä tarjolla! :) tuu hakee pois vaa :D
hennoaa kirjoitti:Mun veli näki kuvan 1D:n jätkistä ja sano "noi näyttää ihan gangstereilta"........:-D Öö???
Mun äiti vihaa Louiksen kirkkaanpunasia housuja ja Harryn tukkaa :--DDD mut musa on sen mielestä iha hyvää.Peetu kirjoitti:hennoaa kirjoitti:Mun veli näki kuvan 1D:n jätkistä ja sano "noi näyttää ihan gangstereilta"........:-D Öö???
meillä taas äiti sanoo et ne on ku viis justin bieberii :D
Niall_Horan_lover kirjoitti:Mun kaverin pikkusisko (4v) tuli mulle ja mun kaverille tänään ku me katottiin vanhoi videodiareita ni se katto niit siin vieres hetken ja sit se oli sillee:
"Onks toi pelle ? " kysy ja osotti Louisia.
sit me oltiin vaan sillee: "Eiii...? Kuinni?"
sit se vaan vastas siihen : "Koska pellet aina huutaa kovaa ja tekee kaikkea tyhmää ja sillon kaikki blondit alkaa nauramaan" ja osotti meitä kahta ja Niallia
Päivän naurut !
meijän äiti sano et no on ne iha söpöjä ja aina sanoo et esim et joku juttu ei oo yhtä ihana ku ne 1D pojat. Mä oon aina et no ei tosiaa! Mulle muuten tuli vielä toi Koululainen missä oli 1D, lopetin just tilaamisen, mut arvaa ku olin onnellinen ku vielä toi numero tuli. Laitoin lehden hyllyy ja julisteen seinälle ja olin niin ilone<3 Mulla on sillee et kukaan mun kaveri ei koskaa jaksa ku puhun AINA 1D:stä mut sit puhun aina mun isosiskon kanssa siitä. Se on kivaa. ja sit tuun tänne aina korvaa mun kaikki 1D puhumis vajaukset:)Louizz_tomlinzon kirjoitti:Mun äiti vihaa Louiksen kirkkaanpunasia housuja ja Harryn tukkaa :--DDD mut musa on sen mielestä iha hyvää.Peetu kirjoitti:hennoaa kirjoitti:Mun veli näki kuvan 1D:n jätkistä ja sano "noi näyttää ihan gangstereilta"........:-D Öö???
meillä taas äiti sanoo et ne on ku viis justin bieberii
awwskis, ihana! :D hahah, mun sisko vaan sano että noi on aika kovaäänisiä, ku katoin niitä diareita joskus sen kuullen :DNiall_Horan_lover kirjoitti:Mun kaverin pikkusisko (4v) tuli mulle ja mun kaverille tänään ku me katottiin vanhoi videodiareita ni se katto niit siin vieres hetken ja sit se oli sillee:
"Onks toi pelle ? " kysy ja osotti Louisia.
sit me oltiin vaan sillee: "Eiii...? Kuinni?"
sit se vaan vastas siihen : "Koska pellet aina huutaa kovaa ja tekee kaikkea tyhmää ja sillon kaikki blondit alkaa nauramaan" ja osotti meitä kahta ja Niallia :D
Päivän naurut ! :D
Noin mäki oisin tehny!Louizz_tomlinzon kirjoitti:Meil pikkusisko äske oli kans aika ihananpuoleine ku sano et "eile kaupas tuli sun lempi musiikki" kysyin et "aijjaa mikä " se sano et "tämä laulu" btw kuunneltii sillo What Makes You Beautiful...Kuunneltii koko matkan Up All Nightiä autos,2 minuutin välein äiti laitto ääntä 2 napsausta hiljemmalle ja mä 3 napsausta kovemmalle
Mulla on sama kavereiden suhteen onneks on foorum! Äiti alkaa pikkuhiljaa lämmetä, iskällä ei oo hajuakaa ja siskon kanssa mä tästä aina puhun:)emmaLOVESnilla kirjoitti:Mun äiti ei tajuu tästä mun Direction invectionista yhtään mitään :DD ainaku höpötän sille jotain noista pojista se on iha sillee mistä sä puhut ? sitte mä vaan sanon sille et 1D'n pojista tietenki, ja vaikka monta kertaa oon sille selittäny se aina vaan kysyy et mikä se sellanen on ?? D: ja sitte ku kaveritkaa ei jaksa mun jokapäiväisiäihkutuksia nii kiva :DD onneks mulla ja iskällä on aika samanlainen musamaku (ihmekyllä) nii se jaksaa kuunnella mun kaa ((;
Mitäs vastasit?nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
::D:DD:D:D:D:
vilqu kirjoitti:Mitäs vastasit?nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
Mullaki kesän loppuun asti ihan hirveesti ohjelmaa. Mä pelkään että mun lempibändit eksyy tänne just sillon ku mul on ohjelmaa. Viime kesänäkin liippas niin läheltä, ku Paramore tuli 8.heinäkuuta Suomeen ja seuraavana aamuna lähettiin Italiaan. Oisin kuollu, jos en ois päässy kattoon. Sen takia joudun aina jännittään :Dvilqu kirjoitti:Mulla on proplemos. Kaveri pyys ratsastusleirille ja meen ihan mielelläni mut vähän hirvittää et jos One Direction tulee just sillo suomee, (mikä on hyvin epätodennäköistä!). Tietty voisin varmaa olla yhen päivän pois mut, HELP! Ratsastusleiri ois 25.-29.6.
Jep! Toisaalta se on tosi epätodennäköistä ja tooosi huono tuuri jos tulis just sillo koska mulla ei ois koko kesänä suunnilleem muuta ka se yks ratsastusleiri ni se ois iha kauheeta jos pojat tulis just sillo suomee!!bewareofaino kirjoitti:Mullaki kesän loppuun asti ihan hirveesti ohjelmaa. Mä pelkään että mun lempibändit eksyy tänne just sillon ku mul on ohjelmaa. Viime kesänäkin liippas niin läheltä, ku Paramore tuli 8.heinäkuuta Suomeen ja seuraavana aamuna lähettiin Italiaan. Oisin kuollu, jos en ois päässy kattoon. Sen takia joudun aina jännittäänvilqu kirjoitti:Mulla on proplemos. Kaveri pyys ratsastusleirille ja meen ihan mielelläni mut vähän hirvittää et jos One Direction tulee just sillo suomee, (mikä on hyvin epätodennäköistä!). Tietty voisin varmaa olla yhen päivän pois mut, HELP! Ratsastusleiri ois 25.-29.6.
hennoaa kirjoitti:vilqu kirjoitti:Mitäs vastasit?nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
Nii mitä vastasit:-)?
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa