One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM!!!!

+9
jonskauu
Niall_Horan_lover
bewareofaino
Peetu
evveliinna
militsii
mariaemmma
hennoaa
Sara-Maria
13 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty RANDOM!!!! Ke 16 Marras 2011 - 0:13

Sara-Maria

Sara-Maria
Admin

First topic message reminder :

Täällä saa puhua ihan mitä haluaa!

https://facebook.com/OneDirectionFinland

76RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Ma 13 Helmi 2012 - 5:57

jonskauu

jonskauu

mariaemmma kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! Very Happy

otan osaa ! pikkusisarukset osaa olla ärsyttävii nimimerkillä isosisko Very Happy

Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin Smile Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta Smile!

VOIEI IHANA !! ♥️ mäki haluun tommose voieivoiei awww

Mulla ois kaks kappaletta tommosia pusuttelevia 4v ipanoita täällä tarjolla! Smile tuu hakee pois vaa Very Happy

77RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Ma 13 Helmi 2012 - 6:06

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mariaemmma kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! :D

otan osaa ! pikkusisarukset osaa olla ärsyttävii nimimerkillä isosisko :D

Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin :) Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta :)!

VOIEI IHANA !! ♥ mäki haluun tommose voieivoiei awww
awws ihana♥Tommone olis ihan kiva,paitsi sitte ku se kasvaa : D mulla on 4 1/2 vuotias sisko ja 5 1/2 vuotias veli...Ne ei oo ollu tollasii enää hetkeen :--D Osaa jo käydä hermoille lahjakkaasti

78RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Ma 13 Helmi 2012 - 6:35

mariaemmma

mariaemmma

jonskauu kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:
jonskauu kirjoitti:Nyt mä sit istun masentuneena koneella ja kuuntelen kun sisko suunnittelee menevänsä Robinin keikalle ja aikoo tulevaisuudessa mennä sen kanssa naimisiin. Et hyvät viikonloput, mä varmaan sekoon kohta tänne! :D

Haha voi ei otan osaa. Onneks mun pikkusisko ei oo viel ärsyttävässä iässä, ku se on vasta 2v, parin kuukauden pääst 3, nii se on maailman ihanin :) Ja se oikeesti tietää aina ku mul on jotain suruja tai angsteja, nii se tulee piristää ja pussaan ja halaan ja muuta :)!

Mulla ois kaks kappaletta tommosia pusuttelevia 4v ipanoita täällä tarjolla! :) tuu hakee pois vaa :D

tulentulen (:

79RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Ti 14 Helmi 2012 - 22:20

Peetu

Peetu

jonskauu kirjoitti:
mariaemmma kirjoitti:
militsii kirjoitti:
Peetu kirjoitti:

Mulla ois kaks kappaletta tommosia pusuttelevia 4v ipanoita täällä tarjolla! :) tuu hakee pois vaa :D

oi ihanaa ♥ mulla on 13v pikkuveli joka selittää mulle kuinka siistei glitchei se on löytäny ratchetist ja kui se löys jonku sorttiksen jossai mario kartissa (älkää kysykö, mä en tajuu mitää) :D

80RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Ke 15 Helmi 2012 - 8:41

hennoaa

hennoaa

Mun veli näki kuvan 1D:n jätkistä ja sano "noi näyttää ihan gangstereilta"........:-D Öö???

http://www.hennoaa.blogspot.com

81RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Ke 15 Helmi 2012 - 8:45

Peetu

Peetu

hennoaa kirjoitti:Mun veli näki kuvan 1D:n jätkistä ja sano "noi näyttää ihan gangstereilta"........:-D Öö???

meillä taas äiti sanoo et ne on ku viis justin bieberii :D

82RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Ke 15 Helmi 2012 - 10:27

bewareofaino

bewareofaino

Mun pikkusisko ei oo enää nii sulone ja mukava ku täyttää ens viikolla 10 :D goddammit nyt mä vasta tajusin, 10 vuotta jo seki täällä ollu...!? wow. Koin valaistumisen :D sitte on toi 17vee isoveli, josta ei oo mitää iloo. Nooh, mitä ny kavereille silmäniloo kuulemma ku ne käy meillä... mutta aina välillä joku vois ottaa ne muualle asumaan ku menee hermot!

Ja noista teijän jutuista tuli mieleen että kun olin viime viikolla kipee, nii satuin kuuleen olkkarista mielenkiintosen keskustelun.. mun siskolle tuli Koululainen ja siinä oli julisteessa 1D. Se oli sama kuva ku demissä. Sitte mun sisko ilosesti ilmotti äitelle että 'Ainolla on tää sama seinällä'. Hahah oikee kuuli epäuskon äiten äänessä ku se vastas että 'ei oo, hmmm onko muka, en usko'. Ne keskusteli siittä aika kauan ja äite vaan sano jotain että 'ei aino tollasta musiikkia oo ennen kuunnellu' MUTTA GOTCHA MOM kuuntelenpas sittenki :D! you better get used to it.

83RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! To 16 Helmi 2012 - 8:58

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Peetu kirjoitti:
hennoaa kirjoitti:Mun veli näki kuvan 1D:n jätkistä ja sano "noi näyttää ihan gangstereilta"........:-D Öö???

meillä taas äiti sanoo et ne on ku viis justin bieberii :D
Mun äiti vihaa Louiksen kirkkaanpunasia housuja ja Harryn tukkaa :--DDD mut musa on sen mielestä iha hyvää.

84RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! To 16 Helmi 2012 - 10:41

Niall_Horan_lover

Niall_Horan_lover

Mun kaverin pikkusisko (4v) tuli mulle ja mun kaverille tänään ku me katottiin vanhoi videodiareita ni se katto niit siin vieres hetken ja sit se oli sillee:
"Onks toi pelle ? " kysy ja osotti Louisia.
sit me oltiin vaan sillee: "Eiii...? Kuinni?"
sit se vaan vastas siihen : "Koska pellet aina huutaa kovaa ja tekee kaikkea tyhmää ja sillon kaikki blondit alkaa nauramaan" ja osotti meitä kahta ja Niallia Very Happy

Päivän naurut ! Very Happy

85RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! To 16 Helmi 2012 - 11:45

nealoves1D

nealoves1D

Niall_Horan_lover kirjoitti:Mun kaverin pikkusisko (4v) tuli mulle ja mun kaverille tänään ku me katottiin vanhoi videodiareita ni se katto niit siin vieres hetken ja sit se oli sillee:
sit se vaan vastas siihen : "Koska pellet aina huutaa kovaa ja tekee kaikkea tyhmää ja sillon kaikki blondit alkaa nauramaan" ja osotti meitä kahta ja Niallia Very Happy

Päivän naurut ! Very Happy

hahaha ::''DDD päivän naurut mullekki Laughing

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

86RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 17 Helmi 2012 - 4:10

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Peetu kirjoitti:

meillä taas äiti sanoo et ne on ku viis justin bieberii Very Happy
Mun äiti vihaa Louiksen kirkkaanpunasia housuja ja Harryn tukkaa :--DDD mut musa on sen mielestä iha hyvää.
meijän äiti sano et no on ne iha söpöjä ja aina sanoo et esim et joku juttu ei oo yhtä ihana ku ne 1D pojat. Mä oon aina et no ei tosiaa! Mulle muuten tuli vielä toi Koululainen missä oli 1D, lopetin just tilaamisen, mut arvaa ku olin onnellinen ku vielä toi numero tuli. Laitoin lehden hyllyy ja julisteen seinälle ja olin niin ilone<3 Mulla on sillee et kukaan mun kaveri ei koskaa jaksa ku puhun AINA 1D:stä mut sit puhun aina mun isosiskon kanssa siitä. Se on kivaa. ja sit tuun tänne aina korvaa mun kaikki 1D puhumis vajaukset:)

87RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 17 Helmi 2012 - 4:41

vilqu

vilqu

Iha btw. toi Peetun allekirjotuksen kuva<3 Harry ja noi kaikki on tosi HOT!<3:)

88RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 17 Helmi 2012 - 5:46

bewareofaino

bewareofaino

Niall_Horan_lover kirjoitti:Mun kaverin pikkusisko (4v) tuli mulle ja mun kaverille tänään ku me katottiin vanhoi videodiareita ni se katto niit siin vieres hetken ja sit se oli sillee:
sit se vaan vastas siihen : "Koska pellet aina huutaa kovaa ja tekee kaikkea tyhmää ja sillon kaikki blondit alkaa nauramaan" ja osotti meitä kahta ja Niallia :D

Päivän naurut ! :D
awwskis, ihana! :D hahah, mun sisko vaan sano että noi on aika kovaäänisiä, ku katoin niitä diareita joskus sen kuullen :D

89RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 17 Helmi 2012 - 8:14

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Meil pikkusisko äske oli kans aika ihananpuoleine ku sano et "eile kaupas tuli sun lempi musiikki" kysyin et "aijjaa mikä " se sano et "tämä laulu" btw kuunneltii sillo What Makes You Beautiful...Kuunneltii koko matkan Up All Nightiä autos,2 minuutin välein äiti laitto ääntä 2 napsausta hiljemmalle ja mä 3 napsausta kovemmalle

90RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 17 Helmi 2012 - 12:28

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:Meil pikkusisko äske oli kans aika ihananpuoleine ku sano et "eile kaupas tuli sun lempi musiikki" kysyin et "aijjaa mikä " se sano et "tämä laulu" btw kuunneltii sillo What Makes You Beautiful...Kuunneltii koko matkan Up All Nightiä autos,2 minuutin välein äiti laitto ääntä 2 napsausta hiljemmalle ja mä 3 napsausta kovemmalle
Smile Noin mäki oisin tehny!

91RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 17 Helmi 2012 - 12:49

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Mun äiti ei tajuu tästä mun Direction invectionista yhtään mitään :DD ainaku höpötän sille jotain noista pojista se on iha sillee mistä sä puhut ? sitte mä vaan sanon sille et 1D'n pojista tietenki, ja vaikka monta kertaa oon sille selittäny se aina vaan kysyy et mikä se sellanen on ?? D: ja sitte ku kaveritkaa ei jaksa mun jokapäiväisiäihkutuksia nii kiva :DD onneks mulla ja iskällä on aika samanlainen musamaku (ihmekyllä) nii se jaksaa kuunnella mun kaa ((;

92RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! Pe 17 Helmi 2012 - 13:12

vilqu

vilqu

emmaLOVESnilla kirjoitti:Mun äiti ei tajuu tästä mun Direction invectionista yhtään mitään :DD ainaku höpötän sille jotain noista pojista se on iha sillee mistä sä puhut ? sitte mä vaan sanon sille et 1D'n pojista tietenki, ja vaikka monta kertaa oon sille selittäny se aina vaan kysyy et mikä se sellanen on ?? D: ja sitte ku kaveritkaa ei jaksa mun jokapäiväisiäihkutuksia nii kiva :DD onneks mulla ja iskällä on aika samanlainen musamaku (ihmekyllä) nii se jaksaa kuunnella mun kaa ((;
Mulla on sama kavereiden suhteen onneks on foorum! Äiti alkaa pikkuhiljaa lämmetä, iskällä ei oo hajuakaa ja siskon kanssa mä tästä aina puhun:)

93RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 2:12

nealoves1D

nealoves1D

äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
:Very Happy:D:DD:D:D:D:

94RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 2:17

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
Mitäs vastasit?

95RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 2:50

hennoaa

hennoaa

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:äiti tuli äske himaa ku olin just saanu meikattuu,, sit se vaa katto mua hetke ja kysy et 'onks sul joku salane poikaystävä vai miks sä oot laittautunu lauantaina ?'
Mitäs vastasit?

Nii mitä vastasit:-)?

http://www.hennoaa.blogspot.com

96RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 4:24

jonskauu

jonskauu

Eile oli tositosi kiva päivä pitkästä aikaa! Kävin hiihtää, tosin vaan 3km Very Happy sit maalasin mun huoneen 2 seinää + oven! Sit kaveri soitti illalla ja sovittii et se tulee meille yöks. Sit käytii moikkaa muutamaa muuta kaveria ja sit käytii wanhojen jossain jatkojenjatkojenjatkojenjatkoilla kattoo minkälainen meno oli. Sit tultii meille ja katottii yöllä viel yks leffa ja sit aamulla kaveri lähti ja mä kävin samalla hiihtää ja sit äske maalasin uudestaa noi seinät Smile

Tänää viel pitäis tehä vähä koulujuttui ja sit illemmalla mä varmaa pyydän jonkun kaverin meille ja katotaa leffaa ja semmosta. Rakastan yksin kotona olemista ♥️

97RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 9:49

vilqu

vilqu

Mulla on proplemos. Kaveri pyys ratsastusleirille ja meen ihan mielelläni mut vähän hirvittää et jos One Direction tulee just sillo suomee, (mikä on hyvin epätodennäköistä!). Tietty voisin varmaa olla yhen päivän pois mut, HELP! Ratsastusleiri ois 25.-29.6.

98RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 10:14

bewareofaino

bewareofaino

vilqu kirjoitti:Mulla on proplemos. Kaveri pyys ratsastusleirille ja meen ihan mielelläni mut vähän hirvittää et jos One Direction tulee just sillo suomee, (mikä on hyvin epätodennäköistä!). Tietty voisin varmaa olla yhen päivän pois mut, HELP! Ratsastusleiri ois 25.-29.6.
Mullaki kesän loppuun asti ihan hirveesti ohjelmaa. Mä pelkään että mun lempibändit eksyy tänne just sillon ku mul on ohjelmaa. Viime kesänäkin liippas niin läheltä, ku Paramore tuli 8.heinäkuuta Suomeen ja seuraavana aamuna lähettiin Italiaan. Oisin kuollu, jos en ois päässy kattoon. Sen takia joudun aina jännittään :D

99RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 11:50

vilqu

vilqu

bewareofaino kirjoitti:
vilqu kirjoitti:Mulla on proplemos. Kaveri pyys ratsastusleirille ja meen ihan mielelläni mut vähän hirvittää et jos One Direction tulee just sillo suomee, (mikä on hyvin epätodennäköistä!). Tietty voisin varmaa olla yhen päivän pois mut, HELP! Ratsastusleiri ois 25.-29.6.
Mullaki kesän loppuun asti ihan hirveesti ohjelmaa. Mä pelkään että mun lempibändit eksyy tänne just sillon ku mul on ohjelmaa. Viime kesänäkin liippas niin läheltä, ku Paramore tuli 8.heinäkuuta Suomeen ja seuraavana aamuna lähettiin Italiaan. Oisin kuollu, jos en ois päässy kattoon. Sen takia joudun aina jännittään Very Happy
Jep! Toisaalta se on tosi epätodennäköistä ja tooosi huono tuuri jos tulis just sillo koska mulla ei ois koko kesänä suunnilleem muuta ka se yks ratsastusleiri ni se ois iha kauheeta jos pojat tulis just sillo suomee!!

100RANDOM!!!! - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM!!!! La 18 Helmi 2012 - 15:17

nealoves1D

nealoves1D

hennoaa kirjoitti:
vilqu kirjoitti:
Mitäs vastasit?

Nii mitä vastasit:-)?

mävaa nauroin ja sanoin et eioo mävaa oon lähös shoppaa. Sit se ei meinannu eka uskoo ja sano et ootteks muka lähös vaa kahestaa ja eiks muka tuu ketää poikii Very Happy sit mä sain se vakuutettuu et me lähettii kahestaa Very Happy

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa