uutta peliin koska edellisessä 100 (:
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
meki katottiin sitä siskon kaa olin sillee miks The Wnted miks ei 1D??? BRITTILÄINEN POIKABÄNDI, siihen asti kaikki meni täydellisesti sit The Wanted eikä 1D sit kaikki meni päin persettä ja olin sillee EEEEIIIH! No katoin sen esityksen silti.. laulo sentään clad you camein_Blistex_ kirjoitti:Katoin äsken Amerikan Idolin tuloslähetystä ja sit katoin siitä info-nappulasta sen pienen selityksen et mitä siin ohjelmassa tulee tapahtuu yms. (kaikki tajuu :DD) Niin kuitenkin siellä luki näin:" Lisäksi brittiläinen poikabändi The Wanted ja (joku, en muista) esiintyy......" Luin ensin vain sanat brittiläinen poikabändi ja olin silleen et WOU, 1D laulaa. Sitten näin et siinä luki The Wanted ja olin silleen NOOUU!! Ei vitsi mua ärsytti ja siitä mä sit vauhkosin äidillekin. :DD Ähh, katoin sen esityksen silleen ihan angst ku olin nii pettynyt. :pp
Just kiva iskä! Mäki haluun Mun iskä vaan istuu tossa sohvalla vieressä eikä luultavasti ajattele mitään ton suuntaistakaan..Louizz_tomlinzon kirjoitti:hahahah.Iskä kysy eile ku katottii midsomerin murhii et "olisko kiva mennä tonne(britteihi)" mä vastasin et "joo!" sit iskä jatko et "...vanhoja rakennuksia kattomaan" mä sanoin et "ei mtn vanhoi rakennuksii vaan one directionia sitku niil olis kiertue siel" ja iskä kysy et "mitä ihmeen one directionia" sit mä olin sillee et kannattaisko käydä joskun mun huoneessa tai kuunnella mun juttuja.Sit mä sanoin äitille et "iskä lupas et me lähetäään britteihi kattoo 1D'tä" ja iskä vaa että "en mä kyllä mtn oo luvannu"
Mutta ei se kieltänytkää
oi se olis ihanaa ! :DD taidanpas mennä lähettäämään palautetta.. >>bO0m kirjoitti:Heei mitä jos yritettäis saada X-factorin 7 tuotanto kausi uusintana telkkaan? Miettikää näkis kaikki poikien esitykset ja video diaryt telkasta ja muutenki ois parasta<3 (:
Lähetin subille palautetta ja pyysin et ne näyttäis sen uusintana, pyytäkää teki? (:
//siis kun itte ainaki missasin sen koko kauden ):
bO0m kirjoitti:Heei mitä jos yritettäis saada X-factorin 7 tuotanto kausi uusintana telkkaan? Miettikää näkis kaikki poikien esitykset ja video diaryt telkasta ja muutenki ois parasta<3 (:
Lähetin subille palautetta ja pyysin et ne näyttäis sen uusintana, pyytäkää teki? (:
joo siis toi on ihan super hyvä idea ! koska mäkää en nähny koko kautta, ni oon vaa youtubesta kattonu noitabO0m kirjoitti:Heei mitä jos yritettäis saada X-factorin 7 tuotanto kausi uusintana telkkaan? Miettikää näkis kaikki poikien esitykset ja video diaryt telkasta ja muutenki ois parasta<3 (:
nealoves1D kirjoitti:yks parhaist puolist tääl on et jos jollekki tulee idea ni kaikki on ain iha messis !
Ihan sairaan hyvä idea!! Eikun palautetta laittamaan! Siis 7 tuotantokausikö? Haluaisn niin sikana nähä sen!<3 Voi vitsi ku asun täällä kaukana enkä pääse flash mobiin koska mä uskon et siitä tulee niin siisti! Ja jonskauu, siitä tulee varmasti upea! Ootte kyllä ihan parhaita ihmisiä<3bO0m kirjoitti:Heei mitä jos yritettäis saada X-factorin 7 tuotanto kausi uusintana telkkaan? Miettikää näkis kaikki poikien esitykset ja video diaryt telkasta ja muutenki ois parasta<3 (:
Tulin jo!nealoves1D kirjoitti:tulkaa joku chattii
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa