One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 5

+10
jonskauu
emmaLOVESnilla
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
_Blistex_
militsii
Veeranen
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 1 / 5]

1RANDOM vol 5 Empty RANDOM vol 5 To 12 Huhti 2012 - 22:22

Peetu

Peetu

uutta peliin koska edellisessä 100 (:

2RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 13 Huhti 2012 - 1:32

Veeranen

Veeranen

ihana terveystiedon tunti D: ja nää mun luokkalaiset <3

3RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 13 Huhti 2012 - 1:57

militsii

militsii

Tosi koominen olo ku oon äikäntunnilla omalla koneella, ja äikänopettaja (samalla myös rakas lv:mme♥️) joka on sellane iha ihmeelline kaapis eläny pedo joka ei kestä pientäkään ääntä, anto meille luvan tuoda koneet kouluu! Ei uskois Very Happy

Ja siis ne jotka halus sai tuoda koneensa mukaa ja tehä tutkielmaa (: Suurin osa kyl on vaa facebookis ja muual eikä ees tee tutkielmaa :DD Mäki sain oikee muutaman lauseen tehä, pitäis kyl enemmä ku toi on iiiiihan kesken ja palautuspäivä keskiviikkona... stressaa

http://dream-it-milla.blogspot.com

4RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 13 Huhti 2012 - 9:49

_Blistex_

_Blistex_

Katoin äsken Amerikan Idolin tuloslähetystä ja sit katoin siitä info-nappulasta sen pienen selityksen et mitä siin ohjelmassa tulee tapahtuu yms. (kaikki tajuu :DD) Niin kuitenkin siellä luki näin:" Lisäksi brittiläinen poikabändi The Wanted ja (joku, en muista) esiintyy......" Luin ensin vain sanat brittiläinen poikabändi ja olin silleen et WOU, 1D laulaa. Sitten näin et siinä luki The Wanted ja olin silleen NOOUU!! Ei vitsi mua ärsytti ja siitä mä sit vauhkosin äidillekin. :DD Ähh, katoin sen esityksen silleen ihan angst ku olin nii pettynyt. :pp

5RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 13 Huhti 2012 - 10:59

nealoves1D

nealoves1D

Ei oo taas mitää järkee täs hommas ... Kattelen youtubest pätkii Nälkäpelistä ja oon tääl kokoaja iha vedet silmis :') ♥️ Pakko kyl sanoo et oon jääny täysin koukkuu tohon ja se on oikeesti ihana ♥️ sisko kattoo mua ku hulluu ku vaa pillitän tääl mut who cares Very Happy

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

6RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 14 Huhti 2012 - 1:08

Peetu

Peetu

oon ihan sekasiiii Very Happy enää 5 päivää Plan Jäägaalaan eli tajuuttekste sen voi laskee yhden käden sormilla ja ihihihihihihi.

taas vaihteeksi randomimpi viesti mutta yrittäkää kestää Very Happy

7RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 14 Huhti 2012 - 1:28

vilqu

vilqu

_Blistex_ kirjoitti:Katoin äsken Amerikan Idolin tuloslähetystä ja sit katoin siitä info-nappulasta sen pienen selityksen et mitä siin ohjelmassa tulee tapahtuu yms. (kaikki tajuu :DD) Niin kuitenkin siellä luki näin:" Lisäksi brittiläinen poikabändi The Wanted ja (joku, en muista) esiintyy......" Luin ensin vain sanat brittiläinen poikabändi ja olin silleen et WOU, 1D laulaa. Sitten näin et siinä luki The Wanted ja olin silleen NOOUU!! Ei vitsi mua ärsytti ja siitä mä sit vauhkosin äidillekin. :DD Ähh, katoin sen esityksen silleen ihan angst ku olin nii pettynyt. :pp
meki katottiin sitä siskon kaa olin sillee miks The Wnted miks ei 1D??? BRITTILÄINEN POIKABÄNDI, siihen asti kaikki meni täydellisesti sit The Wanted eikä 1D sit kaikki meni päin persettä ja olin sillee EEEEIIIH! No katoin sen esityksen silti.. laulo sentään clad you camein Smile

8RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 14 Huhti 2012 - 21:23

Peetu

Peetu

oii ihanaa eilen illalla twitteris trendas WW Our Love For 1D Is Endless ♥

9RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 14 Huhti 2012 - 23:50

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

hahahah.Iskä kysy eile ku katottii midsomerin murhii et "olisko kiva mennä tonne(britteihi)" mä vastasin et "joo!" sit iskä jatko et "...vanhoja rakennuksia kattomaan" mä sanoin et "ei mtn vanhoi rakennuksii vaan one directionia sitku niil olis kiertue siel" ja iskä kysy et "mitä ihmeen one directionia" sit mä olin sillee et kannattaisko käydä joskun mun huoneessa tai kuunnella mun juttuja.Sit mä sanoin äitille et "iskä lupas et me lähetäään britteihi kattoo 1D'tä" ja iskä vaa että "en mä kyllä mtn oo luvannu"
Mutta ei se kieltänytkää Very Happy

10RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 0:44

vilqu

vilqu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:hahahah.Iskä kysy eile ku katottii midsomerin murhii et "olisko kiva mennä tonne(britteihi)" mä vastasin et "joo!" sit iskä jatko et "...vanhoja rakennuksia kattomaan" mä sanoin et "ei mtn vanhoi rakennuksii vaan one directionia sitku niil olis kiertue siel" ja iskä kysy et "mitä ihmeen one directionia" sit mä olin sillee et kannattaisko käydä joskun mun huoneessa tai kuunnella mun juttuja.Sit mä sanoin äitille et "iskä lupas et me lähetäään britteihi kattoo 1D'tä" ja iskä vaa että "en mä kyllä mtn oo luvannu"
Mutta ei se kieltänytkää Very Happy
Just kiva iskä! Mäki haluun Very Happy Mun iskä vaan istuu tossa sohvalla vieressä eikä luultavasti ajattele mitään ton suuntaistakaan..

11RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 1:38

bO0m

bO0m

Heei mitä jos yritettäis saada X-factorin 7 tuotanto kausi uusintana telkkaan? Miettikää näkis kaikki poikien esitykset ja video diaryt telkasta ja muutenki ois parasta<3 (:

Lähetin subille palautetta ja pyysin et ne näyttäis sen uusintana, pyytäkää teki? (:

//siis kun itte ainaki missasin sen koko kauden ):

12RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 2:06

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

bO0m kirjoitti:Heei mitä jos yritettäis saada X-factorin 7 tuotanto kausi uusintana telkkaan? Miettikää näkis kaikki poikien esitykset ja video diaryt telkasta ja muutenki ois parasta<3 (:

Lähetin subille palautetta ja pyysin et ne näyttäis sen uusintana, pyytäkää teki? (:

oi se olis ihanaa ! :DD taidanpas mennä lähettäämään palautetta.. >>

13RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 2:22

jonskauu

jonskauu

bO0m kirjoitti:Heei mitä jos yritettäis saada X-factorin 7 tuotanto kausi uusintana telkkaan? Miettikää näkis kaikki poikien esitykset ja video diaryt telkasta ja muutenki ois parasta<3 (:

EEII vitsi mite hyvä idea!! Joo nyt mäki meen laittaa palautetta! Very Happy

14RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 2:55

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

joo siis toi on ihan super hyvä idea ! koska mäkää en nähny koko kautta, ni oon vaa youtubesta kattonu noita Sad

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

15RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 2:58

nealoves1D

nealoves1D

joo hei ! Mäki meen laittaa palautetta ! :Very Happy

16RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 2:58

bO0m

bO0m

Oi te ootte ihan parhaita! (: En usko et yks palaute lyö läpi mutta ehkä useempi..! =) Toivotaan että onnistuis!

17RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 3:04

nealoves1D

nealoves1D

yks parhaist puolist tääl on et jos jollekki tulee idea ni kaikki on ain iha messis ! Very Happy

18RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 7:35

Peetu

Peetu

nealoves1D kirjoitti:yks parhaist puolist tääl on et jos jollekki tulee idea ni kaikki on ain iha messis ! Very Happy

it's called teamwork (; mäki meen laittaa toivetta peliin, tää onnistuu ihan varmasti kun on paljon toiveita!

19RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 8:18

jonskauu

jonskauu

vaikka oon tänää huidellu tonne ja tänne, niin oon saanu jo jonkinlaisen alustavan suunnitelman tolle tanssille! onneks ton ei tarvii olla mikää huippuhuippu juttu eikä ees kovin pitkä niin kai tosta nyt jotai tulee Smile
epäilen silti kyllä mun kykyjä tälläsessä, mut kai mun tanssiope sit luottaa muhun ku on tälläsen jutun mun harteille laskenu! Very Happy huomenna saan sit tuomion et mitä mun pitää vielä muuttaa tossa ja keskiviikkona alkaa harjottelu ja pitää miettii kaikki vaatteet ja tarviiks jotai muuta.

Ja kaiken tän lisäks mun pitäis harjotella sitä flash mob tanssii, koska näillä näkymin mä pääsen sinne! Jeeeee!

20RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 9:53

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu se sun tanssis on iha varmasti hieno ! Ei se opettaja sulle olis noi isoo juttuu antanu tehtäväks jos se ei uskois et pystyt siihe (: Mä oon varma et kaikki tulee tykkää siitä Very Happy

&& joo munki pitäis harjotella sitä lisää :d

21RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 10:26

vilqu

vilqu

Ihan sairaan hyvä idea!! Eikun palautetta laittamaan! Siis 7 tuotantokausikö? Haluaisn niin sikana nähä sen!<3 Voi vitsi ku asun täällä kaukana enkä pääse flash mobiin koska mä uskon et siitä tulee niin siisti! Ja jonskauu, siitä tulee varmasti upea! Ootte kyllä ihan parhaita ihmisiä<3

22RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 10:51

nealoves1D

nealoves1D

tulkaa joku chattii Very Happy

23RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 10:56

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:tulkaa joku chattii Very Happy
Tulin jo! Very Happy

24RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 15 Huhti 2012 - 11:19

_Blistex_

_Blistex_

Joojooo, mäki haluun et se tulee uusintana tv:stä! (:: Meenki ny laittaa subille palautetta Smile

& jonskauu, mä uskon että siitä tanssista tulee mahtava (: ja niinku nea jo sanoki, ni ei sun ope olis tollasta tehtävää antanu jos se ei suhu uskois (:

&& vilqu, mulla sama juttu asun liian kaukana joten en pääse siihen flash mobiin. ):

25RANDOM vol 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 1:05

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mäki kävin laittaa palautetta (:

haha mä tulin hyvälle tuulelle ku löysin mun pian 6 vuotiaan pikkuveljen taideteoksen:se on apina joka roikkuu jostain puusta.Sen apinan kroppa on ihan oikeen näköne ku mun veli piirsi sen mallista mutta sitte sen kasvot on sellane perus smiley face(joko mun pikkuveli ei ollu osannu piirtää apinan naamaa tai ei ollu ollu tyytyväine sen ilmeesee Very Happy)on kyl aika veikeä

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 1 / 5]

Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa