One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 5

+10
jonskauu
emmaLOVESnilla
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
_Blistex_
militsii
Veeranen
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 2 / 5]

1RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty RANDOM vol 5 To 12 Huhti 2012 - 22:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uutta peliin koska edellisessä 100 (:

26RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 5:03

bO0m

bO0m

^haha cutee<3 (: Mä voisin laittaa sen mun Louis piirrustuksen tänne.. :D Saatte sitte naurut (;

//http://onedirectionfinland.foorumi.biz/t164-piirrustukset#7497 siinähän se

Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ma 16 Huhti 2012 - 7:26, muokattu 1 kertaa

27RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 6:31

jonskauu

jonskauu

Iiiiso kiitos kaikki jotka 'kannustatte' mua täs tanssijutussa! ja hehhe iha turhaa mä kyl huolehdin, kävin pari tuntii sitte näyttää sitä suunnitelmaa ja läpi meni! paria pikkujuttuu pitää vielä miettiä, mut nyt pitäis alkaa sit treenaa, hui Very Happy

ihanaa ku mulla alko tänää vika jakso ja huomaa kyllä ku siirtyy lukiosta amiksee.. esim. mun lukioviikko oli joka päivä 8-15, mut nyt huomenna on vaa 8-12, torstaina ei oo ollenkaa kouluu ja perjantainaki on 8-10!
Sit ollaa menos mun äidin ja siskon kaa viikonloppuna kaupunkii ostelee kevät/kesä vaatteita ja ehkä mahdollisesti tilataa mulle pidennykset =) nyt vielä ku 1D päättäis tulla tänne Suomee ni mun elämä ois ihan perfect ♥️

28RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 6:58

Sarqai

Haha tänää koulus koko päivä suuniteltiin tota tanssii kisoihih:D Puolet luokast kipeen nii mää ja mun kaveri sit mietittii et mikä sopis mihinki:S

29RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 10:31

Veeranen

Veeranen

nyt ihmiset tsättiin! <:

30RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 10:43

vilqu

vilqu

Sarqai kirjoitti:Haha tänää koulus koko päivä suuniteltiin tota tanssii kisoihih:D Puolet luokast kipeen nii mää ja mun kaveri sit mietittii et mikä sopis mihinki:S
Tanssii kisoihin? kerro koko juttu! Very Happy

31RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 22:32

Sarqai

vilqu kirjoitti:
Sarqai kirjoitti:Haha tänää koulus koko päivä suuniteltiin tota tanssii kisoihih:D Puolet luokast kipeen nii mää ja mun kaveri sit mietittii et mikä sopis mihinki:S
Tanssii kisoihin? kerro koko juttu! Very Happy

Siis mitä? Tanssia kisoihi, tanssikisat kevääl:) Pitää suunnitella itte, mentiin kesken tunnin nurmikentäl(taisiis ku meijän open puolest sai tehä mitä vaa:D) sit vaa pyörittii siel:)

32RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 16 Huhti 2012 - 23:52

nealoves1D

nealoves1D

meijä homosijaine heitti mut ulos luokast koska mul ei ollu kirjoja .. -.-' no ei täs mitää,, ehin mä tuol olla melkee 4 min

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

33RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 4:14

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:meijä homosijaine heitti mut ulos luokast koska mul ei ollu kirjoja .. -.-' no ei täs mitää,, ehin mä tuol olla melkee 4 min

luin täst just fb, MUT OIKEESTI MITÄÄÄS VITSIÄ :DD sen takii heitettii pihalle? D:

34RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 4:26

nealoves1D

nealoves1D

Veeranen kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:meijä homosijaine heitti mut ulos luokast koska mul ei ollu kirjoja .. -.-' no ei täs mitää,, ehin mä tuol olla melkee 4 min

luin täst just fb, MUT OIKEESTI MITÄÄÄS VITSIÄ :DD sen takii heitettii pihalle? D:

no äläpä ... :d mävaa et mul ei oo kirjoi sitte se katto sillee bitch please ja sano et ottakaa kirjat ja sanoin uudestaa et ei ole kirjoja ni sitte se vaa sano et ota nyt ne kirjat esille ja sitte ku viel sanoin et ei oo kirjoja ni se vaa et mee käytävää. Joku ongelma silki oli ... xd ja ku mul ei ollu niit kirjoi sen takii et mun avaimet on hävinny ja ne kirjat on kaapis ni mistähä se ajatteli et mä ne taion sihe pöydälle

35RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 5:06

Veeranen

Veeranen

nealoves1D kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

no äläpä ... :d mävaa et mul ei oo kirjoi sitte se katto sillee bitch please ja sano et ottakaa kirjat ja sanoin uudestaa et ei ole kirjoja ni sitte se vaa sano et ota nyt ne kirjat esille ja sitte ku viel sanoin et ei oo kirjoja ni se vaa et mee käytävää. Joku ongelma silki oli ... xd ja ku mul ei ollu niit kirjoi sen takii et mun avaimet on hävinny ja ne kirjat on kaapis ni mistähä se ajatteli et mä ne taion sihe pöydälle

lol o.o tollasest heitetää pihalle Very Happy

36RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 8:40

vilqu

vilqu

Veeranen kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

lol o.o tollasest heitetää pihalle Very Happy
Öö.. Ei toi oo syy heittää ulos luokasta!! Hullu opettaja! "Nea, etkö sinä osaa taikoa? Sehän opittiin jo ykkös luokalla." ois varmaa seuraavaks sanonu Very Happy

37RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 9:34

jonskauu

jonskauu

KERTOKAAA joku mulle että mite saan hyvin perusteltua porukoille, että en haluu jatkaa tätä mun kouluu! Tää ei oo todellakaa sitä mitä haluun!

Mä haluun niin kovasti näyttelijäks, tai sit johonki musiikkiin liittyvään ammattiin. Okei okei, eihän noihin pysty kumpaakaan oikeestaa opiskelee, joillakin on vaa se lahja et on hyvä esim. näyttelee ja laulaa ja mulla nyt sattuu olee molemmat Very Happy noitten lisäks mulla on vilkas mielikuvitus ja kaikkee muuta plussaa ja jos jään opiskelee tätä alaa mitä nyt opiskelen ni mun tälläset lahjat menee ihan hukkaa! mun kaverit ja jotkut opettajatkin on sanonu mulle, että mitä ihmettä mä siellä teen, oon iha väärässä koulussa. mutta mun ongelmana on vanhemmat, jotka haluu musta ihan oikeesti jotai huipputason kirurgia. Tiiän et ne on huolissaa siitä, että muutan pois kotoo ja jos lähen opiskelee vaikka jotain musiikkiin liittyvää niin joudun muuttaa melkeen toiselle puolelle suomee. Ja mä oon oikeesti välillä aika sählä et kai ne on sit huolissaa et jos en pärjääkkään, ei jostai Helsingistä nyt äkkiä kotii lähetäkkää. MUT mä en haluu mitää muuta niin paljoo ku vaa tehä sitä mistä mä oikeesti tykkään! Mut en tiiä että miten puhuisin/perustelisin mun vanhemmille tän. oon koittanu puhuu, mut ne tyrmää aina mun ideat ja se tuntuu toooosi pahalta. HJÄLPA MIG!

38RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 9:38

vilqu

vilqu

Musta tuntuu et sun pitäis kertoo sun vanhemmilles just toi sama mitä just kerroit meille:D Kuulostat siltä et oot tosissas joten älä ainakaan luovuta se on se viimenen virhe jonka voi tehä varsinkin jos haluis näyttelijäks, laulajaks tms.

39RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 9:44

Peetu

Peetu

se tunne kun pääsee ekan kerran talvitauon jälkeen ajamaan skoballa ♥

/ jonskauu: sun pitää selittää että se oot sinä joka elää sun elämää eikä kukaan muu. jossei sua kiinnosta nykyinen ala, nii pakkohan sun on vaihtaa sitten. ei ihmisellä hermot kestä jos pitää tehdä jotain muuta kuin mistä itse tykkää!

40RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 11:00

_Blistex_

_Blistex_

jonskauu: sun kannattaa sanoo sun vanhemmille et se on sun oma valinta eikä kukaan muu voi sitä sun puolesta päättää. Sanot että se ala ei oo sua varten vaan sä haluat tehä jotain sellaista mistä todella pidät ja missä olet hyvä. Yks neuvo: älä anna periksi koska se on sun oma elämä, ei sun vanhempien! Tsemppiä sulle (:

&Oon aika pro, meinasin tukehtuu äsken tikkariin :DD

41RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 11:44

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu sano vaan sun vanhemmilles rohkeesti et sä et haluu tuhlata sun ainoota elämää sellasessa työssä jota et olis halunnu tehä yhtä paljon ku jotai muuta. Kerro niille toi sama mitä kirjotit tänne ja pyydä niitä ees harkitsemaa et vaihtaisit kouluu. Tollasessa asias ei missään tapaukses kannata luovuttaa ja tehä niinku vanhemmat haluu, vaan toteuttaa oma tahto ja työskennellä sil alalla millä ite haluu (: tsemppiä sulle !

42RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 17 Huhti 2012 - 21:42

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

jonskauu ; sano sun vanhemmille että nyt on kyse sun tulevaisuudesta,ei niitten ja selitä miks haluut näyttelijä/musiikki alalle.Sano vaan niille kaikki syyt jotka kirjotit tänneki.Mutta joka tapauksessa tsemppiä

43RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 18 Huhti 2012 - 2:26

jonskauu

jonskauu

Kiitos kaikki Smile mä oon koittanu puhuu vanhemmille, mut yleensä ne vaa vaihtaa puheenaihetta, mut nyt mää vaikka näytän tän keskustelun niille ja sanon että oon tosissani!

44RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 19 Huhti 2012 - 7:56

Veeranen

Veeranen

Ketkä on tulos sinne flash mobiin sillon 19.5 ?c:

45RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 19 Huhti 2012 - 8:07

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

minä ! :>

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

46RANDOM vol 5 - Sivu 2 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 19 Huhti 2012 - 8:14

nealoves1D

nealoves1D