First topic message reminder :
uutta peliin koska edellisessä 100 (:
uutta peliin koska edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Viimeinen muokkaaja, bO0m pvm Ma 16 Huhti 2012 - 7:26, muokattu 1 kertaa
Tanssii kisoihin? kerro koko juttu!Sarqai kirjoitti:Haha tänää koulus koko päivä suuniteltiin tota tanssii kisoihih:D Puolet luokast kipeen nii mää ja mun kaveri sit mietittii et mikä sopis mihinki:S
vilqu kirjoitti:Tanssii kisoihin? kerro koko juttu!Sarqai kirjoitti:Haha tänää koulus koko päivä suuniteltiin tota tanssii kisoihih:D Puolet luokast kipeen nii mää ja mun kaveri sit mietittii et mikä sopis mihinki:S
nealoves1D kirjoitti:meijä homosijaine heitti mut ulos luokast koska mul ei ollu kirjoja .. -.-' no ei täs mitää,, ehin mä tuol olla melkee 4 min
Veeranen kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:meijä homosijaine heitti mut ulos luokast koska mul ei ollu kirjoja .. -.-' no ei täs mitää,, ehin mä tuol olla melkee 4 min
luin täst just fb, MUT OIKEESTI MITÄÄÄS VITSIÄ :DD sen takii heitettii pihalle? D:
nealoves1D kirjoitti:Veeranen kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:meijä homosijaine heitti mut ulos luokast koska mul ei ollu kirjoja .. -.-' no ei täs mitää,, ehin mä tuol olla melkee 4 min
luin täst just fb, MUT OIKEESTI MITÄÄÄS VITSIÄ :DD sen takii heitettii pihalle? D:
no äläpä ... :d mävaa et mul ei oo kirjoi sitte se katto sillee bitch please ja sano et ottakaa kirjat ja sanoin uudestaa et ei ole kirjoja ni sitte se vaa sano et ota nyt ne kirjat esille ja sitte ku viel sanoin et ei oo kirjoja ni se vaa et mee käytävää. Joku ongelma silki oli ... xd ja ku mul ei ollu niit kirjoi sen takii et mun avaimet on hävinny ja ne kirjat on kaapis ni mistähä se ajatteli et mä ne taion sihe pöydälle
Öö.. Ei toi oo syy heittää ulos luokasta!! Hullu opettaja! "Nea, etkö sinä osaa taikoa? Sehän opittiin jo ykkös luokalla." ois varmaa seuraavaks sanonuVeeranen kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:Veeranen kirjoitti:nealoves1D kirjoitti:meijä homosijaine heitti mut ulos luokast koska mul ei ollu kirjoja .. -.-' no ei täs mitää,, ehin mä tuol olla melkee 4 min
no äläpä ... :d mävaa et mul ei oo kirjoi sitte se katto sillee bitch please ja sano et ottakaa kirjat ja sanoin uudestaa et ei ole kirjoja ni sitte se vaa sano et ota nyt ne kirjat esille ja sitte ku viel sanoin et ei oo kirjoja ni se vaa et mee käytävää. Joku ongelma silki oli ... xd ja ku mul ei ollu niit kirjoi sen takii et mun avaimet on hävinny ja ne kirjat on kaapis ni mistähä se ajatteli et mä ne taion sihe pöydälle
lol o.o tollasest heitetää pihalle
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa