One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 5

+10
jonskauu
emmaLOVESnilla
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
_Blistex_
militsii
Veeranen
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 4 / 5]

1RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty RANDOM vol 5 To 12 Huhti 2012 - 22:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uutta peliin koska edellisessä 100 (:

76RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 24 Huhti 2012 - 10:14

jonskauu

jonskauu

Jeeeij huomenna mä lähen kattoo niit jotai taitaja kisoi sinne Jyväskylää, mitä on mainostettu NRJ:llä, koulu maksaa ja tää tuli mullekkii vähä yllättäen tää matka mut ei se mitää! saanpahan taas koulusta vapaata ja itseasiassa mulle maksetaan siitä että mä lähen sinne, eli kyllä kelpaa =)

77RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 24 Huhti 2012 - 10:50

vilqu

vilqu

Mulla on toosi outo fiilis, joten ags mut sit toisaalta ihan mahtava/hyvä koska saan huomenna kasaan sen koko Fridan julisteen (Kiitos, Sarqai<3) ja sit saan 1D kellon<3 (Kiitos, Sarqai<3) ja koulua on enää about 5 viikkoa!! sekä söin just ihan sairaan hyvää smothieta:D !! Mut on mulla hieman haikea fiilis vielä jostain... Ja sit kans kuulin et mun kaverin paras kaveri laittaa mut luultavasti yläasteen kaveritoiveisiin ja se on just kivaa ku oon siis tavannu sen vaan kerran mut on tosi mukava tyyppi:D jos on pakko käydä koulua, miks ei voi päästä jo yläasteelle..?

78RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 24 Huhti 2012 - 10:59

Veeranen

Veeranen

mulle tuli yht äkkii hirveen haikee olo o.o

79RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 24 Huhti 2012 - 11:06

vilqu

vilqu

Nyt joku äkkiä chattiin!!

80RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 24 Huhti 2012 - 12:28

_Blistex_

_Blistex_

Yks samas koulus ku minä oleva poika näyttää vähän samalta ku Zayn. Tai ei niis hirveesti mitään yhteistä oo mut kyl vähän jotain löytyy. Sil pojal oli tänään viel sellanen baseball- takki päällä. :DD Kun näin sen kävelevän pihalla ni olin vaan silleen "Oho" sit kaverit kysy et mitä nyt niin vastasin vaan et "ei mittää mietin vaan kaikkee" :pp

81RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 8:40

jonskauu

jonskauu

Mulla oli iha mahtava päivä siellä Jyväskylässä! shoppailin ja sitte kävin siel Taitaja-jutussa kiertää niit pisteitä ja kävin moikaa NRJ:n aamupoikia ja otettii niitten kaa kuvat ja sitte se Anssi sano et mulla on jännän väriset silmät, eikä se oo koskaa nähny näin vihreitä silmiä ku mulla! Very Happy

82RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 9:09

Sarqai

Angst oot epäreilu Anssi on H O T<3

83RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 9:48

Veeranen

Veeranen

84RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 10:00

Peetu

Peetu

mulla on ollu ihan hirvee kiire koulussa, en oo siks ehtiny käymään tääl, sori ): ens viikko on viel ihan hirvee, sit vapun jälkee pitäis alkaa hellittää joten silloin näkyillään!

85RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 10:18

nealoves1D

nealoves1D

Peetu,,mä oonki jo ihmetelly ku sust ei oo kuulunu xdxdxd mut joo, näkyillää tääl vapun jälkee c:

&& sitte tää mun varsinaine juttu,, tänää mantsan tunnil ku puhuttii Sveitsistä ja meijä ope sano et useet miehet ostaa sielt vaimollee timantteja ja sitte mä iha läpäl sanoin mu kaveripojalle et "hei osta mulle tuolt timanttei" ni se vaa sano iha pokkan et "sä et oo mun vaimo vielä" sit se meni iha punaseks ja korjas et "eikusiis sä et oo mun vaimo" :Very Happy

++ Viel et kyllästytteks se ku mä kokoaja jauhan mu kaveripoist xdxdxd

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

86RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 10:59

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea varo vaan mä tuun ja ryöstän sun kaveripoikas vielä itelleni, aww oikeesti kui söpö! :3

paras ystävä soitti äsken, puhuttii pitkää ja mun piti pistää pikkusisko nukkumaan (koska veli ei pysty huolehtiin ees omista asioistaan - pelaaminen -.- & äiti ja isäpuoli jossai stand up jutus) nii sisko mulle sitte "hyvää yötä" ku puhuin meiän huoneen ovella puhelimeen ja mä sitte vähä hiljemmalla äänellä "hyvää yötä" että se pystyis ruveta nukkuun (automaattisesti tulee Very Happy) nii ystävä vaa rupee "awww kuinka söpöö!" ja ku toivotettii viel toisen kerra hyvää yötä, nii ystävä taas Very Happy tuitui se on iha höspö

|| täältä löysin tosta "from the band" eka linkki, "One Direction 2013 official VIP packages!" & painaa learn more jutust ja aukee sellane ikkunajutsku,nii oottekste kelannu et jos sellane tulee niinku Suomee (/Ruotsii jos Suomee ei tuu keikkaa) nii ottaa jompaakumpaa noist vai se perus keikkalippune? koska mun mielest noi olis nii siistit ja tahtosin ja nii mutta vähä epäilyttää maksaa noi paljoo mut toisaalta sillä sais niiiii paljo enemmä ku tulisin tod.näkösesti ikinä saamaa!
ja tsekkasin - 250$ n. 189€ & 350$ n. 265€ eli ei ne sittekkää olis nii pahat hinnat periaattees mut periaattees kyllä...

Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm Ke 25 Huhti 2012 - 11:15, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : EN VIITTINY LAITTAA KAHTA VIESTII PERÄKKÄI MUT TOIVON ET LUETTE SILTI AINAKI JÄLKIMMÄISE??)

https://twitter.com/#!/penguiniam

87RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 12:18

nealoves1D

nealoves1D

Stypayhoralikson,, kääk alan pitää noit silmäl yöt päivää ettet pääse pölläsee niit ! Haha eivaa Very Happy mut noi tosiaa on ihanii

&& aaaw mäki haluisin pikkuveljen tai -siskon ku must ois kivaa välil just tyylii nukuttaa tillasii pienii :3

&& mä nii hommaan tolasen !! Jos ne nyt tulee tänne tai ruotsii xd mutsiis,, onha toi aika paljo mut kyl mä saan säästettyy xdxd

88RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ke 25 Huhti 2012 - 20:18

bO0m

bO0m

Nea noita on just ihana lukee! (:

//kellä on muute lomaa maantantaina (tiistain lisäks)? Mulla ei ainakaa oo ):

89RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 6:44

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

nealoves1D kirjoitti:Peetu,,mä oonki jo ihmetelly ku sust ei oo kuulunu xdxdxd mut joo, näkyillää tääl vapun jälkee c:

&& sitte tää mun varsinaine juttu,, tänää mantsan tunnil ku puhuttii Sveitsistä ja meijä ope sano et useet miehet ostaa sielt vaimollee timantteja ja sitte mä iha läpäl sanoin mu kaveripojalle et "hei osta mulle tuolt timanttei" ni se vaa sano iha pokkan et "sä et oo mun vaimo vielä" sit se meni iha punaseks ja korjas et "eikusiis sä et oo mun vaimo" :Very Happy

++ Viel et kyllästytteks se ku mä kokoaja jauhan mu kaveripoist xdxdxd
ei me mtn kyllästytä.
Vähä niinku mun kaveripoika lupas ostaa mulle tuhannen euron sormuksen synttärilahjaks : D

Ihan eri asiaa mutta kuulin et mun tulevalle ylä-asteelle tulee kaks poikaluokkaa ja sit viel ihan normi määrä poikia muihinki luokkiin.Vissii -99 on poikavaltainen vuos.Äiti ihan kauhuissaan mutta ei mua kauheesti haittaa ku pärjään poikien kaa ihan suht hyvi..Oon aina sanonu että vaikka olis mua kohtaan kuinka ilkee poika ni ilkee tyttö on aina ilkeempi, tää on vaan mun mielipide mä koen sen näin.

b00m:mulla on.Hei muutes mistä mä löytäisin sen Zaynin kuvan joka sulla oli avatarina ennen tota?se oli vaan nii ihana kuva

90RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 7:08

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

Nea haha varoppa vaa Wink :DDD ikävä hetkii mu ex-kaveripoikie kaa :c & onha toi aika ihana, tykkään siittä enemmä ku vihaan, tykkään olla isosisko ku pystyn lelliin tota ♥️ & selitin himona noist jutuist kavereil, mä hommaan niiiin tollasen - tavataa siellä Wink Very Happy

Louizz_tomlinzon vähänkö paljon! meiän koulussa(yläasteella) on kuulutettu joka vuos kuinka pieni ikäluokka me ollaan: tavallisesti joka luokka-asteel on ollu 3 luokkaa, meitä on vaan 2.

oon tosi nolo, kysyin just että miksei jokku yrittäjät myy työntekijöitää ku ne ei tee voittoa yrityksellää :cc

https://twitter.com/#!/penguiniam

91RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 8:30

bO0m

bO0m

92RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 9:46

vilqu

vilqu

Nea, sun poika kaverit on ihania, kui mulla ei oo tollasia...? (onhan tuo sarqaikin ihana:D) JA muuten Sarqain uudet hiukset ON IHANAT!!

Hehe, nauran itelleni! Toi mun kello on ollu nyt about 2 vrk sarqailla muodonmuutoksessa, mut en mä vaan opi. Katon koko ajan et mitä se kello mahtaa olla ja sit tollään puhdasta seinää ja muistan, Ai niin! Mut saan sen kai huomen takas:D Kultaisena ja hottina<3

Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm To 26 Huhti 2012 - 10:25, muokattu 1 kertaa

93RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 10:19

jonskauu

jonskauu

HEEI tota mun on nyt pakko kysyy tätä, ennenku unohan! mut öö joku teistä, kuka on menos tonne 19.5 Flash mobii ni oisko halukas hengailee mun kaa ennen niitä harjotuksii jne? Tuun täältä korvesta ja oon varmaa siel iha hukassa ja sit ois kiva ku ois tavallaa joku kenet 'tuntee' ettei tarviis iha yksi olla Very Happy

94RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 10:29

nealoves1D

nealoves1D

jonskauu,, mä mahollisesti voisin (::

95RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 10:44

Veeranen

Veeranen

heei minä tulen, ellei tuu estettä (otan kaverinki mukaa) mut meki voitais varmaa(:

96RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 26 Huhti 2012 - 21:21

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:Nea haha varoppa vaa Wink :DDD ikävä hetkii mu ex-kaveripoikie kaa :c & onha toi aika ihana, tykkään siittä enemmä ku vihaan, tykkään olla isosisko ku pystyn lelliin tota ♥️ & selitin himona noist jutuist kavereil, mä hommaan niiiin tollasen - tavataa siellä Wink Very Happy

Louizz_tomlinzon vähänkö paljon! meiän koulussa(yläasteella) on kuulutettu joka vuos kuinka pieni ikäluokka me ollaan: tavallisesti joka luokka-asteel on ollu 3 luokkaa, meitä on vaan 2.

oon tosi nolo, kysyin just että miksei jokku yrittäjät myy työntekijöitää ku ne ei tee voittoa yrityksellää :cc
Joo täällä on vaan yks yläaste ni meille tulee 5-9 luokkaa(mulla on laaja arvio mutta kai se kohta selviää montako niitä tilee) seiska luokka-asteelle eens vuon...Ja kaks niistä on pelkkiä poikaluokkia.

b00m kiitos tosi paljon

97RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 27 Huhti 2012 - 4:58

vilqu

vilqu

Tein hyvää pirtelöäVery Happy Jäisiä mansikoita, banaania (josta mun maha tuliki kipeeks..), hieman salaattia, partajuguu ja maitoa:D

98RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 27 Huhti 2012 - 5:12

bO0m

bO0m

Vilqu ää onko pakko, mä kuolen täällä nälkään!! :DD NAM!

99RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 27 Huhti 2012 - 8:00

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

Meil oli täl viikol vaihto-oppilait meiän koulus Virosta, Turkista, Saksasta ja Italiasta (: Sitte bongattiin parhaan kaverin kaa yks ylisulone italialainen poika, jolla oli sellaset ihanat kiharat ! + tummansiniset silmät.
Se oli ihana :oo
Huomattiin se, ku tultiin just salista ja oli iha kauhee ryysis siel aulas ja täl mun kaveril oli kepit nii kivan sen oli sit sielt yrittää tulla ku kukaa ei viitti väistää tai varoo tai mitää.. sitte se italialaine poika oli just menos siit meiän ohi, mut anto tietä mun kaverille ku sil oli ne kepit ja sit niitte katseet kohtas ja ne hymyili toisillee ja mä oikeesti tunsin sellasen ihanan kipinän niitten välillä :DD awwwww ! oon koko aja inttäny mun kaverille miten sen on pakko mennä puhuu sille jotai, ennen ku se lähtee takas italiaa ja tänää se sitte päätti et jos se näkee sen nii se menee juttelee sille, mut ne kaikki vaihto-oppilaat lähti just tänää ): Huomasin mun kaverist miten surullinen se oikeesti oli koska se ei luultavasti enää koskaa nää sitä poikaa.. Mä pystyin jo kuvitella miten sulosia niitten lapsista ois tullu ! xd haha..

& bussin radiosta tuli tnä Isn't She Lovely :33 mä vaa laulelin siel bussis ja aloin heti miettii Harryy ja tyypit vähä katto mua.

100RANDOM vol 5 - Sivu 4 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 27 Huhti 2012 - 8:24

jonskauu

jonskauu

nealoves1D kirjoitti:jonskauu,, mä mahollisesti voisin (::

Voi vitsi vähän kiva =) pitää sopii kyl myöhemmi sit vielä lisää!

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 4 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa