First topic message reminder :
uutta peliin koska edellisessä 100 (:
uutta peliin koska edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Viimeinen muokkaaja, Stypayhoralikson pvm Ke 25 Huhti 2012 - 11:15, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : EN VIITTINY LAITTAA KAHTA VIESTII PERÄKKÄI MUT TOIVON ET LUETTE SILTI AINAKI JÄLKIMMÄISE??)
ei me mtn kyllästytä.nealoves1D kirjoitti:Peetu,,mä oonki jo ihmetelly ku sust ei oo kuulunu xdxdxd mut joo, näkyillää tääl vapun jälkee c:
&& sitte tää mun varsinaine juttu,, tänää mantsan tunnil ku puhuttii Sveitsistä ja meijä ope sano et useet miehet ostaa sielt vaimollee timantteja ja sitte mä iha läpäl sanoin mu kaveripojalle et "hei osta mulle tuolt timanttei" ni se vaa sano iha pokkan et "sä et oo mun vaimo vielä" sit se meni iha punaseks ja korjas et "eikusiis sä et oo mun vaimo" :
++ Viel et kyllästytteks se ku mä kokoaja jauhan mu kaveripoist xdxdxd
Viimeinen muokkaaja, vilqu pvm To 26 Huhti 2012 - 10:25, muokattu 1 kertaa
Joo täällä on vaan yks yläaste ni meille tulee 5-9 luokkaa(mulla on laaja arvio mutta kai se kohta selviää montako niitä tilee) seiska luokka-asteelle eens vuon...Ja kaks niistä on pelkkiä poikaluokkia.Stypayhoralikson kirjoitti:Nea haha varoppa vaa :DDD ikävä hetkii mu ex-kaveripoikie kaa :c & onha toi aika ihana, tykkään siittä enemmä ku vihaan, tykkään olla isosisko ku pystyn lelliin tota & selitin himona noist jutuist kavereil, mä hommaan niiiin tollasen - tavataa siellä
Louizz_tomlinzon vähänkö paljon! meiän koulussa(yläasteella) on kuulutettu joka vuos kuinka pieni ikäluokka me ollaan: tavallisesti joka luokka-asteel on ollu 3 luokkaa, meitä on vaan 2.
oon tosi nolo, kysyin just että miksei jokku yrittäjät myy työntekijöitää ku ne ei tee voittoa yrityksellää :cc
nealoves1D kirjoitti:jonskauu,, mä mahollisesti voisin (::
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa