One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 5

+10
jonskauu
emmaLOVESnilla
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
_Blistex_
militsii
Veeranen
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Siirry alas  Viesti [Sivu 5 / 5]

1RANDOM vol 5 - Sivu 5 Empty RANDOM vol 5 To 12 Huhti 2012 - 22:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uutta peliin koska edellisessä 100 (:

101RANDOM vol 5 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 27 Huhti 2012 - 8:25

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

mäpä opinki räppäämään ,, englanniksikin.Meitti täälä vaa vetää speaking in tonguesia ym xD ja mun frendi väitti että tytöt ei osaa räpätä niimpä päätin koittaa 'sä olit oikees' biisil.Oon aina tykänny laulaa mut tästäki vois vaikka tulla 'se mun juttu'.Vaikka räppiä en liiemmin kuuntelekaan ni räppääminen on hauskaa Very Happy

102RANDOM vol 5 - Sivu 5 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 27 Huhti 2012 - 8:27

jonskauu

jonskauu

Louizz_tomlinzon kirjoitti:mäpä opinki räppäämään ,, englanniksikin.Meitti täälä vaa vetää speaking in tonguesia ym xD ja mun frendi väitti että tytöt ei osaa räpätä niimpä päätin koittaa 'sä olit oikees' biisil.Oon aina tykänny laulaa mut tästäki vois vaikka tulla 'se mun juttu'.Vaikka räppiä en liiemmin kuuntelekaan ni räppääminen on hauskaa Very Happy

Räppääminen on muute oikeesti tosi hauskaa! Very Happy Mä ite osaan räppää Nicki Minajia iha kiitettävästi ja jotai muitaki random biisejä =) se on hauskaa ku välillä menee kieli iha solmuu ja jotkut sanat kuullostaa nii hassulta et ei voi muuta ku nauraa Very Happy:D

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 5 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa