First topic message reminder :
uutta peliin koska edellisessä 100 (:
uutta peliin koska edellisessä 100 (:
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
sama ja sitä paitsi äiti ei päästäis mua niin 'kauas'(asun korvessa) yksin eikä kukaan lähtis mun kaa sinneStypayhoralikson kirjoitti:vooi eei oon nii kade teille jokka pääsette sinne :c mulla ei olis tällä hetkellä rahaa junalippuihi (yli 60e yhteensä..) ja muutenki vähä liia vaikeet loppuje lopuks.. mutta oon aika varma et tuun kattoo sen videon ainaki miljoona kertaa !
mä kysyin kerran sitä sieltä ni vissiin S on ihan tavallisen S-koon kokoinen mutta se on vaan ihonmyötäinen malli.Mä otin itelleni M ku oon kokooo 36/38 yleensä,S olis ehkä riittänyt mutta otin vaan sen takia että paidan pituus riittää ku oon 177 cm pitkäEvee kirjoitti:Onks joku ostanu cdon.comist t-paitaa? Minkälaisii ne koot on et onks S hirveen pieni?
Louizz_tomlinzon kirjoitti:mä kysyin kerran sitä sieltä ni vissiin S on ihan tavallisen S-koon kokoinen mutta se on vaan ihonmyötäinen malli.Mä otin itelleni M ku oon kokooo 36/38 yleensä,S olis ehkä riittänyt mutta otin vaan sen takia että paidan pituus riittää ku oon 177 cm pitkäEvee kirjoitti:Onks joku ostanu cdon.comist t-paitaa? Minkälaisii ne koot on et onks S hirveen pieni?
Ja lähit...nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Joku chattiin!!
mä saavuin
Mä katoin!Huomasin saman mutta lopus mulla meni hermo ku se tuomari oli ärsyttävä :--Dvilqu kirjoitti:Ja lähit...nealoves1D kirjoitti:vilqu kirjoitti:Joku chattiin!!
mä saavuin
Jos kukaan katto/kuunteli Idolsia. Sen vierailevan tuomarin se kappale (tai en tie oliko se se vieraileva tuomari mut vieraileva hyyppä kuiteski) ni siinä oli sama sellanen tempo/meiniki ku Stole My Heart:issa
mä harjottelin sitä eilen kaverin kaa koko päivän, JA OSAAN SEN ULKOO KOKONAA ! ja ajattelin pukeutuu louisiksjonskauu kirjoitti:oon koittanu nyt harjotella tota flash mob tanssii mut oon iha sekasi et mihi suuntaan mun pitäis mennä ja mikä käsi mun pitää nostaa ajattelen vissii jotenki monimutkasesti tai jotai..
ootteko muute miettiny et keneks pojista pukeudutte tonne flash mobii? =)
vilqu kirjoitti:
Jos kukaan katto/kuunteli Idolsia. Sen vierailevan tuomarin se kappale (tai en tie oliko se se vieraileva tuomari mut vieraileva hyyppä kuiteski) ni siinä oli sama sellanen tempo/meiniki ku Stole My Heart:issa :D
mun piti kysyy täs kans samaa :DD ite en oo iha varma, mut oon joko Niall, Louis tai Zayn. & Osaan tanssin ulkoa !! JES :DDjonskauu kirjoitti:ootteko muute miettiny et keneks pojista pukeudutte tonne flash mobii? =)
jonskauu kirjoitti:oon koittanu nyt harjotella tota flash mob tanssii mut oon iha sekasi et mihi suuntaan mun pitäis mennä ja mikä käsi mun pitää nostaa ajattelen vissii jotenki monimutkasesti tai jotai..
Veeranen kirjoitti:jonskauu kirjoitti:oon koittanu nyt harjotella tota flash mob tanssii mut oon iha sekasi et mihi suuntaan mun pitäis mennä ja mikä käsi mun pitää nostaa ajattelen vissii jotenki monimutkasesti tai jotai..
mäkään en osaa sitä, oon ihan sillai woot aina ku tanssin :D
mut mä mietin et niall, ku siihen sopis ne vaatteet mitä muutenki tarttisin :Dd
jonskauu kirjoitti:Veeranen kirjoitti:jonskauu kirjoitti:oon koittanu nyt harjotella tota flash mob tanssii mut oon iha sekasi et mihi suuntaan mun pitäis mennä ja mikä käsi mun pitää nostaa ajattelen vissii jotenki monimutkasesti tai jotai..
mäkään en osaa sitä, oon ihan sillai woot aina ku tanssin :D
mut mä mietin et niall, ku siihen sopis ne vaatteet mitä muutenki tarttisin :Dd
haha jes onneks en oo ainoo kenellä vähä ongelmia tän tanssin kaa ja mietin et miten mä meen iha sekasi siinä koko ajan ku oon kuitenki pian harrastanu jo 7 vuotta eri tansseja ja kaikissa eri opettajat ja oon kyllä tanssinu tollei peilikuvana mut ei tästä nyt vaa tuu yhtää mitää! kohta varmaa alkaa hajoo meillä paikat ku alan treenaa tota iha tosissaa mä en kyl yhtää viel tiiä et keneks pukeutuisin, mut se on viel pieni murhe!
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4, 5
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa