One Direction Finland
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy

RANDOM vol 5

+10
jonskauu
emmaLOVESnilla
bO0m
Louizz_tomlinzon
vilqu
nealoves1D
_Blistex_
militsii
Veeranen
Peetu
14 posters

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Siirry alas  Viesti [Sivu 3 / 5]

1RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty RANDOM vol 5 To 12 Huhti 2012 - 22:22

Peetu

Peetu

First topic message reminder :

uutta peliin koska edellisessä 100 (:

51RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 19 Huhti 2012 - 10:16

bO0m

bO0m

sama tääl.. D: en oo viel ees kerinny alottaan opetteluu!! :C

52RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 To 19 Huhti 2012 - 11:01

nealoves1D

nealoves1D

mäkää en oo alottanu D:: taisiis oon kyl kattonu sen läpi aika monee lertaa mut en oo periaattees viel alkanu harjotella :d

http://daydreaming-nea.blogspot.fi/

53RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 20 Huhti 2012 - 4:37

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

minä tulen ! :-----) ja joo pitäs varmaa alkaa harjottelemaa sitä tanssii ... voiei miten mä ikinä opin sitä ?

54RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 20 Huhti 2012 - 4:49

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

vooi eei oon nii kade teille jokka pääsette sinne :c mulla ei olis tällä hetkellä rahaa junalippuihi (yli 60e yhteensä..) ja muutenki vähä liia vaikeet loppuje lopuks.. mutta oon aika varma et tuun kattoo sen videon ainaki miljoona kertaa ! Very Happy

https://twitter.com/#!/penguiniam

55RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Pe 20 Huhti 2012 - 8:40

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Stypayhoralikson kirjoitti:vooi eei oon nii kade teille jokka pääsette sinne :c mulla ei olis tällä hetkellä rahaa junalippuihi (yli 60e yhteensä..) ja muutenki vähä liia vaikeet loppuje lopuks.. mutta oon aika varma et tuun kattoo sen videon ainaki miljoona kertaa ! Very Happy
sama ja sitä paitsi äiti ei päästäis mua niin 'kauas'(asun korvessa) yksin eikä kukaan lähtis mun kaa sinne

56RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 21 Huhti 2012 - 1:04

Veeranen

Veeranen

se ois tänää sit suunta vantaalle (::

57RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 21 Huhti 2012 - 2:10

vilqu

vilqu

mäkään en pääse flash mobiin vaikka haluaisin ja se ois varppii sika kivaa mut asun edelleen liian kaukana..

Tänään mammalle:D

Joku chattiin!

58RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 21 Huhti 2012 - 7:29

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Ehkäpä vähän nauroin ku luin noit vanhoi mature discussionin 'kuumat kultaset kiireiset' keskusteluit.Ja sen takii iskä tuli kyylää,äkkiä vaa joku youtuben 1D video auki ni iskää ei kiinnosta

59RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 21 Huhti 2012 - 7:46

Evee

Evee

Onks joku ostanu cdon.comist t-paitaa? Minkälaisii ne koot on et onks S hirveen pieni?

60RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 21 Huhti 2012 - 9:28

Stypayhoralikson

Stypayhoralikson

tuhlasin tänää melkee 40e, ostin kaks lehtee, kaks postikorttii (tekstien takia...) ja 4 CD-levyy, joista oon 3 halunnu tosi kauan ja no yks oli periaatteessa sellane jota oon halunnu mut periaatteessa hetken mielijohde Very Happy en ikinä olis uskonu että saan 4 nii hyvää cd'tä jollai 28 eurolla, pikkasenko hyvä tuuri! ja löysin kesälle vihdoinki hyvät shortsit <3

https://twitter.com/#!/penguiniam

61RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 21 Huhti 2012 - 23:32

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

Evee kirjoitti:Onks joku ostanu cdon.comist t-paitaa? Minkälaisii ne koot on et onks S hirveen pieni?
mä kysyin kerran sitä sieltä ni vissiin S on ihan tavallisen S-koon kokoinen mutta se on vaan ihonmyötäinen malli.Mä otin itelleni M ku oon kokooo 36/38 yleensä,S olis ehkä riittänyt mutta otin vaan sen takia että paidan pituus riittää ku oon 177 cm pitkä

62RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 La 21 Huhti 2012 - 23:44

Evee

Evee

Louizz_tomlinzon kirjoitti:
Evee kirjoitti:Onks joku ostanu cdon.comist t-paitaa? Minkälaisii ne koot on et onks S hirveen pieni?
mä kysyin kerran sitä sieltä ni vissiin S on ihan tavallisen S-koon kokoinen mutta se on vaan ihonmyötäinen malli.Mä otin itelleni M ku oon kokooo 36/38 yleensä,S olis ehkä riittänyt mutta otin vaan sen takia että paidan pituus riittää ku oon 177 cm pitkä

ok, kiitti

63RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 22 Huhti 2012 - 10:04

vilqu

vilqu

Joku chattiin!!

64RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 22 Huhti 2012 - 10:19

nealoves1D

nealoves1D

vilqu kirjoitti:Joku chattiin!!

mä saavuin Very Happy

65RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 22 Huhti 2012 - 10:39

vilqu

vilqu

nealoves1D kirjoitti:

mä saavuin Very Happy
Ja lähit... Sad

Jos kukaan katto/kuunteli Idolsia. Sen vierailevan tuomarin se kappale (tai en tie oliko se se vieraileva tuomari mut vieraileva hyyppä kuiteski) ni siinä oli sama sellanen tempo/meiniki ku Stole My Heart:issa Very Happy

66RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Su 22 Huhti 2012 - 21:48

Louizz_tomlinzon

Louizz_tomlinzon

vilqu kirjoitti:
nealoves1D kirjoitti:

mä saavuin Very Happy
Ja lähit... Sad

Jos kukaan katto/kuunteli Idolsia. Sen vierailevan tuomarin se kappale (tai en tie oliko se se vieraileva tuomari mut vieraileva hyyppä kuiteski) ni siinä oli sama sellanen tempo/meiniki ku Stole My Heart:issa Very Happy
Mä katoin!Huomasin saman mutta lopus mulla meni hermo ku se tuomari oli ärsyttävä :--D
Hei Vilkku ketä sä muute kannustat Idolsis?mä kannustan Torstenii ja Didii(molempia heti alusta lähtie oon kannustanu,tykkäsin kyl Tiinastaki)

67RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 2:56

jonskauu

jonskauu

oon koittanu nyt harjotella tota flash mob tanssii mut oon iha sekasi et mihi suuntaan mun pitäis mennä ja mikä käsi mun pitää nostaa Very Happy ajattelen vissii jotenki monimutkasesti tai jotai..

ootteko muute miettiny et keneks pojista pukeudutte tonne flash mobii? =)

68RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 5:27

Pinski♥Harry

Pinski♥Harry

jonskauu kirjoitti:oon koittanu nyt harjotella tota flash mob tanssii mut oon iha sekasi et mihi suuntaan mun pitäis mennä ja mikä käsi mun pitää nostaa Very Happy ajattelen vissii jotenki monimutkasesti tai jotai..

mä harjottelin sitä eilen kaverin kaa koko päivän, JA OSAAN SEN ULKOO KOKONAA ! ja ajattelin pukeutuu louisiks Smile

http://reachingforwardd.blogspot.fi/

69RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 6:13

bO0m

bO0m

vilqu kirjoitti:
Jos kukaan katto/kuunteli Idolsia. Sen vierailevan tuomarin se kappale (tai en tie oliko se se vieraileva tuomari mut vieraileva hyyppä kuiteski) ni siinä oli sama sellanen tempo/meiniki ku Stole My Heart:issa :D

Joo siis hyvä kun pystyin kuunteleen ees sitä ! :DD Tuntu et Stole my heart ois vaan soitettu jotenki kamalasti vääristeltynä! D:
Ja btw en seuraa idolsia kauheen tiiviisti, aina välillä jonkun jakson oon kattonu ja oli kiva huomata et mun lempparit Torsten ja Didi oli molemmat jatkossa!! (: Ja rakastin sitä niitten duettoo (:

70RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 7:42

emmaLOVESnilla

emmaLOVESnilla

jonskauu kirjoitti:ootteko muute miettiny et keneks pojista pukeudutte tonne flash mobii? =)
mun piti kysyy täs kans samaa :DD ite en oo iha varma, mut oon joko Niall, Louis tai Zayn. & Osaan tanssin ulkoa !! JES :DD

71RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 8:11

nealoves1D

nealoves1D

^^ mä oon ajatellu pukeutuu louisiks ku siihe ois suunnillee vaatteet xd

72RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 8:44

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:oon koittanu nyt harjotella tota flash mob tanssii mut oon iha sekasi et mihi suuntaan mun pitäis mennä ja mikä käsi mun pitää nostaa Very Happy ajattelen vissii jotenki monimutkasesti tai jotai..

mäkään en osaa sitä, oon ihan sillai woot aina ku tanssin Very Happy:D

mut mä mietin et niall, ku siihen sopis ne vaatteet mitä muutenki tarttisin :Dd

73RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 9:28

jonskauu

jonskauu

Veeranen kirjoitti:

haha jes onneks en oo ainoo kenellä vähä ongelmia tän tanssin kaa Very Happy ja mietin et miten mä meen iha sekasi siinä koko ajan ku oon kuitenki pian harrastanu jo 7 vuotta eri tansseja ja kaikissa eri opettajat ja oon kyllä tanssinu tollei peilikuvana mut ei tästä nyt vaa tuu yhtää mitää! kohta varmaa alkaa hajoo meillä paikat ku alan treenaa tota iha tosissaa Very Happy mä en kyl yhtää viel tiiä et keneks pukeutuisin, mut se on viel pieni murhe!

74RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ma 23 Huhti 2012 - 9:44

Veeranen

Veeranen

jonskauu kirjoitti:
Veeranen kirjoitti:

haha jes onneks en oo ainoo kenellä vähä ongelmia tän tanssin kaa Very Happy ja mietin et miten mä meen iha sekasi siinä koko ajan ku oon kuitenki pian harrastanu jo 7 vuotta eri tansseja ja kaikissa eri opettajat ja oon kyllä tanssinu tollei peilikuvana mut ei tästä nyt vaa tuu yhtää mitää! kohta varmaa alkaa hajoo meillä paikat ku alan treenaa tota iha tosissaa Very Happy mä en kyl yhtää viel tiiä et keneks pukeutuisin, mut se on viel pieni murhe!

haha : D Mäki oon pari vuot käyny tunneil mut tos sit tulee sillai "öööö.." ain välil ku rupee miettii liikaa xd

75RANDOM vol 5 - Sivu 3 Empty Vs: RANDOM vol 5 Ti 24 Huhti 2012 - 9:58

nealoves1D

nealoves1D

Hei auttakaa mua keksii minkä kuvan laitan paitaa jonka mun isko tekee mulle ? :d taisiis ku haluun siihe 1D kuvaan mut en tiijä minkä D:

&& Äikänope vaa oli tänää sillee et "Onkoha toi Nea iha terve ..." ja koko luokka hajos :'DD taisiis ku mä vaa olin iha freez ja muutenki pihal ja sanoin vaa et "joskus mul on fiilis et haluisin syödä nää kirjat ..."

Sponsored content

Takaisin alkuun  Viesti [Sivu 3 / 5]

Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa