Vanhaan tuli yli sata viestiä.
One Direction Finland
Et ole sisäänkirjautunut. Kirjaudu sisään tai rekisteröidy
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
emmaLOVESnilla kirjoitti
Meil oli täl viikol vaihto-oppilait meiän koulus Virosta, Turkista, Saksasta ja Italiasta (: Sitte bongattiin parhaan kaverin kaa yks ylisulone italialainen poika, jolla oli sellaset ihanat kiharat ! + tummansiniset silmät.
Se oli ihana :oo
Huomattiin se, ku tultiin just salista ja oli iha kauhee ryysis siel aulas ja täl mun kaveril oli kepit nii kivan sen oli sit sielt yrittää tulla ku kukaa ei viitti väistää tai varoo tai mitää.. sitte se italialaine poika oli just menos siit meiän ohi, mut anto tietä mun kaverille ku sil oli ne kepit ja sit niitte katseet kohtas ja ne hymyili toisillee ja mä oikeesti tunsin sellasen ihanan kipinän niitten välillä :DD awwwww ! oon koko aja inttäny mun kaverille miten sen on pakko mennä puhuu sille jotai, ennen ku se lähtee takas italiaa ja tänää se sitte päätti et jos se näkee sen nii se menee juttelee sille, mut ne kaikki vaihto-oppilaat lähti just tänää ): Huomasin mun kaverist miten surullinen se oikeesti oli koska se ei luultavasti enää koskaa nää sitä poikaa.. Mä pystyin jo kuvitella miten sulosia niitten lapsista ois tullu ! xd haha..
emmaLOVESnilla kirjoitti
Meil oli täl viikol vaihto-oppilait meiän koulus Virosta, Turkista, Saksasta ja Italiasta (: Sitte bongattiin parhaan kaverin kaa yks ylisulone italialainen poika, jolla oli sellaset ihanat kiharat ! + tummansiniset silmät.
Se oli ihana :oo
Huomattiin se, ku tultiin just salista ja oli iha kauhee ryysis siel aulas ja täl mun kaveril oli kepit nii kivan sen oli sit sielt yrittää tulla ku kukaa ei viitti väistää tai varoo tai mitää.. sitte se italialaine poika oli just menos siit meiän ohi, mut anto tietä mun kaverille ku sil oli ne kepit ja sit niitte katseet kohtas ja ne hymyili toisillee ja mä oikeesti tunsin sellasen ihanan kipinän niitten välillä :DD awwwww ! oon koko aja inttäny mun kaverille miten sen on pakko mennä puhuu sille jotai, ennen ku se lähtee takas italiaa ja tänää se sitte päätti et jos se näkee sen nii se menee juttelee sille, mut ne kaikki vaihto-oppilaat lähti just tänää ): Huomasin mun kaverist miten surullinen se oikeesti oli koska se ei luultavasti enää koskaa nää sitä poikaa.. Mä pystyin jo kuvitella miten sulosia niitten lapsista ois tullu ! xd haha..
bO0m kirjoitti:
Awww<3 Ja voi ei ): Tosta ois voinu tulla niin ihana love story! Oikeesti nyt muaki harmittaa sun kaverin puolesta :c Toivottavasti tää nyt ei jää vaivaan sitä pitkäks aikaa! :<
toivottavasti saadaan piristettyy sitä ku mennään mun parhaan kaverin kaa sille huomen yöks (: ja jos ei nii mä lähen italiaa ettii sen pojan ja tuon sen takas tänne ja sitte ne elää yhessä onnellisesti ja saa sulosia kiharatukkasia lapsia <3 mulle tuli kauhee inspiraatio kirjottaa kirja niitten yhteisestä tulevaisuudesta.. :DDnealoves1D kirjoitti:
Awww mulle tulee mielee sellane jolu leffa jos ensi käy tollee ja sitte ne menee perheinee lomalle Italiaa ja se sun frendi näkee sen pojan ja ne alkaa juttelee ja kaikkee c: okeoke ajattelen liikaa. Mut eikää ku ne lähti :c
vilqu kirjoitti:Näin ihna kauheeta unta! Elin keskellä kauhu leffaa... On okei katsoa kauhu leffaa mut et siellä on itse, ÄÄK! Ni hyppäsin siinä sit aina kerta väliaijoin mereen et heräisin siitä leffasta mut jouduin jotenki aina hetkeks pois ja sit piti hypätä uusiks... se oli outoa ja pelottavaa!!
bO0m kirjoitti:Peetu i know that feeling, kun on kauheesti uusia viestejä ja on iha tippunu olo :DD
Ja nii meil on siis maanantaina koulua (! -.-' ) 9-3 mut saan lähtee jo 1, koska porukat ei tienny et mul on kouluu ja ne oli varannu pöydän ravintolaan johon mennää sukulaisten kaa syömään!<3 (: Odotan innolla, se on mun lempiravintola! Ja ei oo viel muita suunnitelmii (;
jonskauu kirjoitti:Peetu, mä meen kattoo Suomi-Slovakia peliä iha paikan päälle :D ja joo oli kyllä tosi kalliit liput ja ihan pahaa teki kattoo ku tili näyttiki yhtäkkiä nollaa, mut kai tää nyt on sit sen arvosta!
vilqu kirjoitti:Vappu suunnitelmat on ne et meen sarqaille yöksi ja sinne tulee kans meijän yks toinen kaveri ja ehkä neljäs se ei viell tie... Ja sit muuten mä löhöön ja luen äikän kokeeseen:D
Netta ei oo vieläkään varma jos tulee, soita sille!!Sarqai kirjoitti:vilqu kirjoitti:Vappu suunnitelmat on ne et meen sarqaille yöksi ja sinne tulee kans meijän yks toinen kaveri ja ehkä neljäs se ei viell tie... Ja sit muuten mä löhöön ja luen äikän kokeeseen:D
Mitämitä neljäs?:O
Siirry sivulle : 1, 2, 3, 4
Similar topics
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa